Gjest Mayamor Skrevet 16. februar 2004 #1821 Skrevet 16. februar 2004 Først av alt: Grattis med samtalen med mannen... Så en stor grattis med leilighetskjøpet... Ser deg for meg: med masse med mannen... Samboer holder på med noen flytimer for å fornye flysertifikatet sitt. Nå har han ikke flydd på over 2 år... Så spurte han meg om det var noe sted jeg kunne tenke meg å fly? Vet ikke helt jeg... svarte jeg. Så sa han: Hva med Trondheim da? Du snakker jo så masse om "lillen" og "Jinx"... Hadde det vært noe...? Jupp det hadde vært noe... Nå blir det vel litt hektisk en stund framover. Men kanskje vi sees en dag om ikke så alt for lenge...? Lov å håpe, vennen... Klem fra Mayamor
bizzy Skrevet 17. februar 2004 #1822 Skrevet 17. februar 2004 :o Wow, da er det virkelig sant! Allt ordner seg for snille piker GRATULERER MED LEILIGHETSKJØP Og så koselig at mannen din endelig har bestemt seg for å bli med på samtale! Du er dronningen av timing
Kaktus Skrevet 17. februar 2004 #1823 Skrevet 17. februar 2004 GRATTIS med leilighet - og så godt at alt ordner seg for dere! Det er så gøy med ny bolig! Du skal se at alt går lettere bare mannen har vært med til samtale og ser at det ikke er så farlig... Tenker du er rimelig fornøyd nå!
havsulen Skrevet 17. februar 2004 #1824 Skrevet 17. februar 2004 Gratulerer, Lillen! For en flott dag det ble i går! Ny leilighet! Det ordnet seg! Skjønner godt det kan være vanskelig å samle seg om stilskriving når man har leilighetstanker i hodet og hjertet. Tenk så gøy det blir med oppussing og innredning! Jeg er glad for at mannen vil være med til samtalen! Når det gjelder dårlig samvittighetstanker, så vil jeg bare si: du har ikke oppført deg urimelig! Hører du? Samme hvilken grunn han har for å ha endret mening, så er det uansett det eneste riktige!
ny dag Skrevet 17. februar 2004 #1825 Skrevet 17. februar 2004 Heisann lillen, først; veldig synd at du bor så langt unna. Skulle virkelig ha hatt deg her og på treffet i kveld :kysse: Og så; GRATULERER MED LEILIGHETSKJØPET. Kjempebra Og veldig gode nyheter at mannen din blir med på samtalen. Håper dere får en konstruktiv samtale. :klem2: Tenker på deg - du har masse å tenke på og gjøre om dagene. Stå på Klemmer fra NyDag
hanni Skrevet 17. februar 2004 #1826 Skrevet 17. februar 2004 Hei Lillen. Titter innom fra det store utland. Gratulerer med leilighet! Hurra!
lillen Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1827 Skrevet 17. februar 2004 Takk for lykkeønskinger, gratulasjoner og gladhet, Meta! :-D Jeg liker når det kribler hos deg, Jinx! For da kribler det hos meg også... :-D Alt på en gang ja, Magnhild! Det er faktisk mulig! Og med alt mener jeg også din eksamen... Jej! :D Du er hjertelig velkommen nordover, Maya! Hjertelig... JA, det er sant, Bizzy! Og det vil si at vi har en masse flotte nyheter og opplevelser i vente...nå! Jippi! Timing is everything... Det kan godt hende det blir lettere etter samtale ja, Kaktus! Men jeg er litt bekymret for at det skal bli "traumatisk" for han, slik at det ikke blir snakk om gjentagelser... Tenk om legen spør han intime spørsmål! Takk for oppmuntring, Kaktus! Har masse fint å tenke på ja, Havsulen! Blir jo litt hyper av det... Jeg klarte å vinkle stiloppgave igår inn på flytting! Tusen takk for go-ord fra go-jente! Ja til treff, Nydag! Hva om dere ikveld kaprer et fly, og flyr oppover mot oss da? Og så tar vi turen sørover og plukker opp diverse Supergirls på veien!? Evt ned i Europa en tur for å si hei til Hanni!? Kjempekoselig at du stikker innom, Hanni, for jeg savner deg allerede... Alt ordner seg ja... Har ringt rådgiver og fått time etter GU torsdag... :D Hadde gruet meg lenge til skrivedagen igår. Fikk ikke akkurat forberedt meg så masse heller, siden tankene svirret rundt i lykkerus... :hjerter2: Men da jeg først satt der og skulle skrive, tok høyre hånd helt av, og skrev mye mer enn hva jeg trodde jeg kunne... (altså: jeg pleier å skrive stiler i korteste laget) Jeg ble så tilfreds at jeg tenkte på hva jeg skulle si til Mannen etterpå, og til dere her inne; at jeg rett og slett er fantastisk, og hadde en fantastisk dag Men lykken varte ikke så lenge... Da jeg hadde begynt å føre stilen, kom lærer endelig for å se om jeg trengte noe hjelp. Jeg skulle bare spørre om en ting; om vi skulle skrive hvilken sjanger vi valgte i hjørnet på arket, slik at vi kunne få riktig tilbake melding denne gangen. Det viste seg selvsagt at jeg hadde misforstått, og skrevet essay istedet for artikkel. Poenget er at jeg har sett oppgavesettet før, og der sto det "Skriv en tekst om...", mens nå sto det "Vurder...". Og det var jo samme oppgave! Jeg ble og er forvirret... Men men; det var jo ingenting jeg kunne gjøre med det der og da. så det ble en personlig og halvhumoristisk artikkel :-? Finnes det? Jeg gråt en skvett da læreren hadde gått. Det eneste "oppløftende" hun hadde å si, var at jeg måtte bare skrive ferdig og at hun nå ihvertfall visste hvilke forutsetninger jeg hadde skrevet under...!? Ikke et lite smil om at dette-går-så-bra-så heller! Heldigvis gikk det for over. Jeg skrev meg ferdig og dro hjem. Ett minutt etter at jeg var kommet hjem, kom også Mannen. Og vi dro opp til svigermor for å snakke litt om leilighet. Det var litt sent, men vi har jo blitt så vandt med å være der på mandagskveldene nå (alltid der etter visning ) Vi spiste boller og snakket bolig Hun og sviger-stefar skal forminske boliglånet vårt med 30.000,- De har det veldig bra økonomisk, og har valgt å gjøre dette for alle 4 barna. Må fylle på noe på den positive lista mi: * stua har fire vegger (utgjør masse når man fra før er vandt til kjøkken-vegg på stua; dvs. helt åpen kjøkkenløsning) * kjøkken har derfor også selvsagt fire vegger... * den er finere enn den vi leier * littebitt større * entre * balkong plass til bord og to stoler * flislagt bad * skap i vegg på soverom og entre * ikke røyka i... * boder til skrot * kan endelig pusse opp! Skal levere ny stil imorgen, og den har jeg ikke startet på... Vi får se hva det blir til, men jeg tror jeg må prøve å få den gjort imorgen, være borte fra skole, og maile stil på kvelden :-? Jeg orker ingenting idag... Har stått opp tidlig, og trenger en slapp dag nå, for jeg er vandt til mange av de...! I morrest sto jeg opp klokken 7 Man kan hvis man vil! Jeg skulle nemlig vekke Mannen, prøve å gjøre det til en grei opplevelse med onani i kopp og bli kjørt av han for å levere prøven... Jeg la frem nøkkel til soveromsdør og urinprøveglass ved senga hans, og vekket han. Han var gretten, men jeg gikk å satt på tv'n i stua, og like etter kom han frem. uten mas fra meg, ba han meg om å gå i dusjen... Det var det vi hadde avtalt at jeg kunne gjøre imens... Flink gutt! Hvis denne prøven får et fint resultat, så har han ingenting å bekymre seg over. Vi har "heldigvis" ikke hatt sex på noen dager, men han drakk en øl for å feire leilighet igår...og det kan vel ha virkning!? Nå er det gjort! Jeg har hatt litt el-lignende vondt idag også, men det må være noen etter-dønninger. Det er jo en del dager siden el-slim... Apropos el-slim; jeg har litt problemer med å skille det fra spermier for tiden! Men jeg tror da sperm er hvitt, og ikke så blankt...!? På lørdag kom det nemlig en hel klase med slim ut av meg da jeg var på do. Og det var glatt og eggehviteaktig... Men siden det var klase, så tenkte jeg altså på sper også... :klø: Til helgen skal jeg en tur til Mamma. Skal på noen festligheter sammen med venninner, og så vil jeg så gjerne se fadderbarn igjen... Har hørt at hun ene kan krabbe! Har jo ikke vært der siden jul nå! Mamma trodde jeg ville avlyse tur dit nå, siden leiligheten vår er ledig neste mandag (1. mars) allerede! Men vi har det egentlig ikke travelt, for vi må uansett betale leie her ut mars...minst! Det regner oppetter ytterveggene og er skikkelig guffent her nå! Jeg vil gjerne ha sommer...! Værgud; finnes du?? Mannen er på jobb nå, men når han kommer hjem skal vi lage god middag og kanskje sjokoladekake (er Toro sin god?? :oops: ), for å feire bolig :hjerter2: Skulle gjerne ha tatt meg et glass vin også, men er så redd for å bli skikkelig røyksugen. Ikke det at jeg har sigaretter tilgjengelig, men det er bare ekkelt å ville ha...! Lillen Dag 21
Kaktus Skrevet 17. februar 2004 #1828 Skrevet 17. februar 2004 Onani i en kopp - du får sagt det du lillen! Fikk skikkelig flashback til norsk-eksamenen min her, da jeg etter 3 år med kåseriskriving (som sikret meg en god karakter), satt i eksamenslokalet og lette forgjeves etter kåserioppgaven... Krysser fingrene for at dette går veldig bra til tross for litt "på-siden-sjanger"! Sender deg litt sol også jeg - for nå skinner den i Oslo!
lillen Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #1829 Skrevet 17. februar 2004 Onani i en kopp er en ting jeg kan finne på å skrive ja, Kaktus! Og det er nettopp derfor jeg ikke skriver artikler... Takk, vi trenger sol! :-D
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2004 #1830 Skrevet 17. februar 2004 Søtnos!!! Gratulerer så mye med leilighet. Det var utrolig kult at dere fikk tak i bra bolig. Nå kan du drømme deg bort om oppussing, fargevalg, nye møbler, gardiner og... ja, i det hele tatt. Det var også godt å høre at mannen ikke var så stridig som først fryktet. Det er en grunn til at vi er utstyrt med kvinnelist - det trengs mye lirking og ordning for å få menn til å handle fornuftig. Er ikke dette bare verdens søteste smiley? -->
ny dag Skrevet 17. februar 2004 #1831 Skrevet 17. februar 2004 Kapre et fly :klø: tja... med mage - nei, det får en av de andre jentene ta seg av. Ikke jeg, som har stor mage og gangvansker. Tror ikke jeg hadde blitt tatt helt alvorlig..komme der vraltende og true og tvinge Men tanken er god, å være sammen alle sammen hadde vært noe Vet at du og jinx gjerne skulle ha vært der i kveld. Men dere blir sikkert snakket om og tenkt mye på. Dere blir jo lagt merke til her inne vet du, supergirlsene. De som kommer i kveld på treffet her i Bergen tror jeg er; meg mayamor magnhild ionaa meta bizzy hermione Så det var litt flere enn du trodde... og jeg tror at jeg kan gjette dem alle Ha en strålende uke videre. NyDag - som fortsatt tenker på deg
Gjest gjest1 Skrevet 17. februar 2004 #1832 Skrevet 17. februar 2004 Hei igjen! Du, jeg har fått ny virus-et-eller-annet som gjør at jeg ikke får koblet meg opp på msn. Brannmuren tillater det ikke. Så jeg må nok få noen til å endre innstillinger eller noe sånt før jeg kan bli med på chættern igjen. Sorry! :veldigsur:
lillen Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #1833 Skrevet 18. februar 2004 Takk for søt-ord, Matahari! Gjett om jeg skal drømme meg bort i interiør da! Angående utredningen, så er det jaggu meg herlig å vite at man faktisk er i besittelse av kvinnelist; at det ikke bare er en myte... Håper det gikk fint med gjettingen igår, Nydag! Og at det ikke ble for masse baksnakk! Jeg har enda ikke begynt på stil... Hvordan skal dette gå da? Hovedårsaken er at jeg ikke våknet før 12 idag. Og en liten biårsak er at jeg ikke finner stiloppgavene jeg kunne velge imellom! Igår fikk jeg besøk; fetter Brun og kusine Lyserosa kom hånd i hånd. Jeg skjønner ikke dette... Tror ikke jeg har kommet så langt i syklusen at egget kunne ha festet seg engang! Det kommer ikke i trusa enda, men var lyserosaaprikos på papiret og fant brun "klump" i skjeden. Det skal bli så godt å snakke med fagfolk om dette... Jeg skal jo på GU imorgen! :-D De skal vel ikke ta celleprøver?? Det er vel bare på vanlig GU!? Det står nemlig at man ikke kan ha blødning hvis man skal ta celleprøver... Og jeg har jo f... meg "blødning" halve syklusen! Det er på tide å få gjort noe i heimen nå, enten det er skolearbeid eller husarbeid Bør nok begynne pakking (har skaffet 2 banankasser, så det er en start...), siden leiligheten vår snart er ledig. Det er jo masse som kan pakkes ned nå, selv om jeg ikke er sikker på når vi skal bo hvor! Men nå: Lillen Dag 22
ny dag Skrevet 18. februar 2004 #1834 Skrevet 18. februar 2004 Lykke til på GU i morgen. Skal tenke på deg Håper ellers at du nå er i gang med stilskrivingen. Du har mye på programmet om dagen. Savner deg i går på kg-treffet. Men du ble ikke glemt, men nevnt i en del sammenhenger. Bare i positive ordelag altså - ikke ting å stresse over. Baksnakk - hva er det Vi er bare snille vi. Ta turen hitover, så får du se/sjekke selv Klem nd
Ionaa Skrevet 18. februar 2004 #1835 Skrevet 18. februar 2004 Vi begynner med de viktigste tingene: Gratulerer med leilighet!!!! Sånne forkjøpsretts-ting er skumle greier. Jeg vet at om det hadde vært meg som hadde fått tilslag på leiligheten hadde jeg blitt sååå sint om noen med forkjøpsrett hadde snappa den. Men om det hadde vært jeg som hadde hatt forkjøpsretten....daaaa Ingen tvil om jeg hadde benyttet meg av det....det er jo nettopp derfor man er medlem i borettslag og liknende. Og nå var det virkelig deres tur å få leilighet. Suverent!!! Og så er det kjempeflott at du endelig klarte å få Mannen til å gå med på å "onanere i koppen" Timing er utrolig viktig...og den timet du perfekt!! Håper du har kommet noe lenger på stilen din da. Kunne gjerne skrevet stil for deg jeg....jeg var en av de som likte å skrive norskstiler (fant ikke noe nerde-smily)...dvs jeg likte de oppgavene der fantasien kunne få løpe løpsk og ikke sånne ressonerede eller analyserende greier....Kjipt at det blei litt misforståelser på skrivedagen. Men du er ikke den første som har misforstått oppgaver, og de aller aller fleste har overlevd Det går nok så fint så...jeg krysser fingrene for deg for sikkerhetsskyld. Skal tenke på deg på GU-timen imorra. Håper du får fornuftige svar på alt du lurer på. Klemmer fra Ionaa :klem2:
~Capricorn~ Skrevet 18. februar 2004 #1836 Skrevet 18. februar 2004 Lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg her inne nå. (får skylde på ferie, og mye jobbing de siste tre dagene.... ) Men jeg har da ihvertfall fulgt litt med da. Gratulerer med leilighet! Så gøy at dere endelig fikk en Og det var bra du fikk Mannen med på å "onanere i koppen" Håper vi kan bruke mars til å jeg. Lykke til på GU i morgen Klemmer fra Capricorn
jolie Skrevet 19. februar 2004 #1837 Skrevet 19. februar 2004 Jeg er en dum liten maur, for jeg har jo ikke vært her inne på evigheter. Gått glipp av tretusen ting :o Så: Gratulerer med leilighetskjøp! Det er jo bare fantastisk! Jeg gleder meg til å høre om oppussing og flytting og innredningsplaner :D Også må jeg jo gratulere med kløktig bruk av kvinnelist Håper vi kan prate på msn en dag
magnhild Skrevet 19. februar 2004 #1838 Skrevet 19. februar 2004 Lykke lykke lykke lykke til i dag!!!
Lilletrollet Skrevet 19. februar 2004 #1839 Skrevet 19. februar 2004 :oops: :oops: :oops: Har vært så opptatt med mine "problemer" og tanker at jeg ikke har skrevet noe i boka di på en stund. Har ikke engang gratulert deg med Leilighets kjøpet! Men her har du en stor gratulasjons klme fra meg :klem2: Ellers håper jeg alt går bra denne mnd,men jeg driver å prøver å ringe legen....men det er bare opptatt....blir så sur altså Men men,jeg får bare prøve videre. Ha en fin dag Lillenvennen! Klem fra Lilletrollet
Kipa Skrevet 19. februar 2004 #1840 Skrevet 19. februar 2004 Hvordan har det gått i dag?? -og så lurer jeg på om du bruke de samme begrepene som her inne hos legen, tanter og kusiner og fettere og sånt. - sjarmerende du, lillen!! Ønsker deg en fiiiiin dag!! Klem fra Kipa
Anbefalte innlegg