Gjest Mayamor Skrevet 9. februar 2004 #1761 Del Skrevet 9. februar 2004 Ser for meg Jinxen med sin skingrende bursdagsstemme nå i rene Olga Marie Mikalsen stil... Håper du får en uforglemmelig bursdag. Og ikke minst en forsinket bursdagspresang. Vi skal jo gå gravid samtidig vi to denne gangen... Eller du - jeg blir ikke fornærmet om du slår meg på målstreken... Klem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 10. februar 2004 #1762 Del Skrevet 10. februar 2004 GRATULERER MED DAGEN, LILLEN!!! :blomst_opp: STOOOR KLEM FRA HANNI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 10. februar 2004 #1763 Del Skrevet 10. februar 2004 Gratulerer så masse med dagen!!! Håper du får en topp dag og at du blir skikkelig bortskjemt i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 10. februar 2004 #1764 Del Skrevet 10. februar 2004 GRATULERER MED DAGEN LILLEN! Håper du får en super dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. februar 2004 #1765 Del Skrevet 10. februar 2004 Gratulerer med dagen, Lillen! Jeg håper du får ditt aller største ønske oppfyllt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. februar 2004 #1766 Del Skrevet 10. februar 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: GRATULERER MED DAGEN!!!! WWWHHHooooohhhhhHHHOOOO!!!! :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 10. februar 2004 #1767 Del Skrevet 10. februar 2004 Mange bursdagsklemmer til deg :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 10. februar 2004 #1768 Del Skrevet 10. februar 2004 Innom fra Spania for aa gratulere! Sangria i posten til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 10. februar 2004 #1769 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja må hun leve ja må hun leve ja må hun leve ut i 100 år!!! Stor bursdags klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 10. februar 2004 #1770 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg husket det :blomst_opp: :blomst_opp: Gratulerer med dagen Lillen :blomst_opp: :blomst_opp: Håper dagen bringer alt du måtte ønske deg og litt til. Mange bursdagsklemmer fra Ionaa :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2004 #1771 Del Skrevet 10. februar 2004 Happy birthday to you Happy birthday to you Happy BØØØØØRSDAY dear Lillen Happy birthday to you! Håper du får en strålende bursdag, med masse gaver, kaker og brus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. februar 2004 Forfatter #1772 Del Skrevet 10. februar 2004 :o Tu(uuuuu)sen takk, jenter! Takk for bry-seg-ord, gratulasjoner og lykkeønskinger! Dagen er relativt kjedelig, men jeg har det fint inni meg! Ble vekket til budrunde og frokost (m/ forrett: kjærlighet på pinne) av en veldig sjarmerende samboer. Så søt! Budrunden gikk i dass, men ingen som gråter av den grunn...! Det kommer flere leiligheter! Nå er Mannen på jobb med kjempedårlig samvittighet stakkar... Jeg synes det er helt greit, for hvem har sagt at vi må være sammen hele dagen, bare fordi en av oss har bursdag...!? Jeg tror nok han tar denne dagen litt mer høytidlig enn jeg gjør... Siden også svigermor syntes det var leit at Mannen skulle jobbe kvelddsvakt, kommer hun nok til å ringe snart og invitere meg dit... Sånn helt ærlig så ville jeg ha foretrukket å være hjemme hele dagen idag, men man kan ikke bare takke nei når folk bryr seg heller Håper bare ikke hun har bakt kremkake eller noe, for da blir magen min verre enn nødvendig imorgen (skrivedag på skolen...). Dessuten har jeg tilbragt mye av denne dagen på do... (it's just one of those days... ) Vi får se hva som hender... Imorgen er det altså skrivedag på skolen, og jeg har gjort forsøk på å forberede meg (med ressurshefte) i hele dag. Kommer liksom ikke helt igang! Er det noe jeg hater, så er det å skrive ting på tvang! Skal ha med meg et ark med notater på, men har ikke peiling på hva jeg skal skrive på det... Kjenner jeg meg selv rett, så får jeg vel panikk når jeg sitter der og skal skrive uansett! :-? Igår var Mannen altså på visning igjen, mens jeg var på skolen. Leiligheten var billig med god planløsning. Men vi fikk den altså ikke... Nå har det kommet en 2-roms-leilighet for salg, og det er i drømme-borettslaget vårt (pent og billig), så vi vurderer visning og bud på den i neste uke... Vi hadde strengt tatt behøvd et ekstra rom, men for å komme inn i akkurat det borettslaget kan vi kanskje ofre litt... En 2-roms der er billig og fin. Den største ulempen med akkurat denne, er vel kanskje at den er litt for fin; altså ikke store mulighet for verdiøkning ved oppussing... :-? Vel, kanskje kjøkkenet... Vi kan selvsagt ikke bli boende i en så liten leilighet i flere år (med tanke på barn og det hele). Men Fordelen med stor F er at vi har forkjøpsrett på (større) boliger i samme borettslag...! :blunke: Jeg har fått gaver! Jej To stilige topper/overdeler fra mamma, som virkelig kjenner min smak! Det må jeg si... Og så kom det en uventet gave i postkassen idag, fra en tante; et fint pynte-skjerf! Og fra Mormor, Mamma og Mannen (the 3 M's :ekstra kul: ) Har jeg fått noen penger...som jeg tenkte skulle gå rett inn på sparekonto Jeg har selv valgt "omplassering av penger" som gave fra Mannen, for vi vet ikke hvor mye penger som vil gå med når vi evt flytter inn i leilighet, og ser derfor ikke vitsen i å bruke flere 100-lapper på noe, når jeg ikke ønsker meg noe spesielt... :blunke: Jeg hadde rett...: Svigermor ringte nå, og inviterte meg opp dit på "bursdags-kaffe". Hun skal lage vannbakkels, og det klarer jeg selvsagt ikke å stå imot...selv om det er med krem :-? Mannen kommer rett dit fra jobb, og så håper jeg vi kommer oss hjem ganske fort etter det, for jeg vil legge meg i rett tid. Lurer på hva jeg får (hvis jeg får noe ) av svigermor... Det er alltid ekkelt å åpne opp gave "foran" avsenderen, synes jeg Det kan jo være noe jeg ikke liker, og jeg er ikke så flink med ansiktet mitt og falsk begeistring. Men det er uansett tanken som teller! :D Lillen BursDag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 10. februar 2004 #1773 Del Skrevet 10. februar 2004 Bare en kjapp tur innom for å si gratulerer med dagen til deg :D Masse gratulasjoner fra NyDag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 10. februar 2004 #1774 Del Skrevet 10. februar 2004 Håper du har hatt en kjempe koselig kveld hjemme hos svigers Vi feiret deg i dag med dajmkaken jeg hadde gjemt av til deg på siste besøk - men glemte :o Lykke til på skolen imorgen.. Det går vel bra tenker jeg.. Du er jo så skoleflink atte :rodruss: Ha en fortsatt fin kveld ! I:hjerte:U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 11. februar 2004 #1775 Del Skrevet 11. februar 2004 Lykke til med skrivedagen i dag! Håper det smakte med vannbakkels i går, (og at magen ikke slo seg for vrang) og at det ble en kjempekoselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 11. februar 2004 #1776 Del Skrevet 11. februar 2004 Gratulerer med dagen som var, Lillen! :blomst_opp: Har fremdeles planer om å si ha og tja og sånt i en pm til deg... :oops: Den var jo så lang og hyggelig den pm'en jeg fikk av deg, atte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 11. februar 2004 #1777 Del Skrevet 11. februar 2004 NEI!! ..jeg er så lei meg for at jeg ikke husket det. Enda jeg leste det her om dagen at du hadde bursdag i går...og ikke i dag..men her kommer en forsinket gratulasjon til deg fra Kipa og Lukas. Håper dagen var alt du ønsket deg og at du fikk masse fint!! :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: KLEMMMMMMMMMMMM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2004 #1778 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei Lillen! Har du fått svar fra legen på de blodprøvene? (Skal du forresten få noen svar?) Jeg skjønner godt frustrasjonen din angående at samboeren din ikke vil bli med til legen. Kanskje dette er en tøff greie for gutter? Kanskje han er redd for at det er noe galt med svømmerne hans? Men det er jo viden kjent at gutter ikke er så kjappe i avtrekkeren også da. Det er jo mulig at han synes det blir å overdrive å begynne utredningen nå, for i et manneliv så er ikke ett år så lenge... Nei, lett skal det ikke være. Du får bare lokke og lirke. Du, forresten! Jeg var på klesjakt i går, og kom over et plagg som fikk meg til å tenke på deg. Det var en topp i samme stilen som den kjolen Carrie hadde i SATC (som vi diskuterte på msn). Den var svart med sølvskimmer da, ikke ren sølvfarget. Driiitkul, skikkelig 20-talls. Den var av merket Max Mara (og kostet opprinnelig 5450 kr :o , men var satt ned til 2800 eller noe sånt). Den var med stropper, og ganske lang. Jeg tipper de lengste frynsene var nedenfor baken. Så det lover jo godt - kanskje motebildet som er nå vil bringe oss slik kjole som vi drømmer om? Kos deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. februar 2004 Forfatter #1779 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvem har føkka opp smileysene?? Jeg finner ikke den blå, trillende latteren min! *grrr...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 12. februar 2004 #1780 Del Skrevet 12. februar 2004 Helt enig!! Kanskje det kommer nye?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg