Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mayamor
Skrevet

På tirsdag sier du - nå må jeg pinadø regne meg ut til dato og... :-?

Ser du ikke av avetaren min at jeg er blånd...? :roll::lol:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Håper du har fått rufset i leiligheten, og føler at du har bedre tid!

Hvor mange dager er det igjen til bursdagstirsdag nå, mon tro? Ikke mange, nei! Har du passet på å fortelle mannen tydelig hva du ønsker deg? (av materielle ting :oops:)

Gjest Mayamor
Skrevet

Tusen hjertelig for synspunkter i dagboken min, vennen... :kyss:

Setter veldig stor pris på det... :Nikke:

Står faktisk og lurer på om jeg burde melde meg ut av kirken... :forvirra:

Men nå skal ikke jeg oppta din dagbok med mine grublerier... :oops:

Ha en strålende helg, vennen...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Skrevet

Tusen takk for hilsner i dagboka mi..selv om jeg er ganske sløv om dagene. Og nettopp av den grunn tenkte jeg å (for sikkerhetsskyld) passe på å si Gratulerer med dagen på forhånd. Jeg er vanligvis ganske distrè når det gjelder bursdager...og mistenker at det er, om mulig, enda værre nå :oops: Så skal jeg prøve å huske å stikke innom igjen på tirsdag og skrive gratulerer med stooore bokstaver (Jeg har hverken bursdag eller halvtårsdag i februar...ensomt..)

God helg!! :ekstra kul:

Skrevet

Ja, jeg er vannkvinne, Bizzy! Og det er visst mange av oss her... :P Jinx er vannkvinne, og det er menge som er født nå i februar...vel, kanskje ikke alle de er vannkvinner, siden noen kanskje er født på slutten av mnd...

Med urnorsk kjøkken mente jeg faktisk Type: billigst på 80-tallet, nemlig sponplater med folie-typer utenpå. Jaik! :x Det er et fint tiltak å skifte ut skapdørene, og det har vi tenkt å gjøre hvis vi får et stygt kjøkken, eller evt spare til helt nytt fra Ikea (mi laik!). Heldigvis for meg, så er kjøkken fra Ikea ganske rimlig, for Mannen skulle helst sett at vi hadde hel-tre-kjøkken :x Men han går med på et moderne tre-kjøkken fra Ikea, ofrdi vi kommer til å ha råd til det... :blunke:

Jeg glemte radio-programmet, Jinx! :oops: :sur:

Var det noen som så det??

Jeg vet ikke hva de skal finne ut med blodet mitt, Matahari, men det er ikke progesteron, for det har man bare etter eggløsning og de prøvene jeg tok nå var på Dag 3... (puh...lang og dårlig setning det der!) Jeg tror nok prøveresultatene er klare, siden jeg har fått innkallelse idag :o

Mannen tar egne bilder og evt filmer med digitalcameraet vårt på visning, så jeg lar han gå alene ja... Og noen ganger er jo sviger-stefar med også. Når vi titter på oppussingsobjekter, er jeg mest interessert i plantegningene egentlig... :blunke:

Herlig med vannkvinner, Lilletrollet! :blunke:

Jeg pleide alltid å feire halvtårsdagen min da jeg var mindre, Hanni! En av venninnene mine hadde nemlig bursdag da... :ler2: Så vi ga hverandre alltid gave på halvtårsdag. Jeg er ikke positiv hele tiden, men jeg håper at når jeg er det, så vil det smitte av på flere... :blunke:

Nå har Mannen laget middag...

Må komme tilbake hit senere jeg!

Får besøk av vanninne N ikveld...

Rakk ikke over alle innleggene her nå :cry:

Lillen

Dag 10

Gjest Camelia
Skrevet

Jeg er kreps. Litt med i vannkvinneklubben da, ikke sant? :enig:

Spår at du pusser opp kjøkken i egen leilighet senest 17. mai. :wink:

Skrevet

Da kan du jo feire med Hanni, Magnhild! :blunke:

Siden du er blond, Maya; Jeg har bursdag 10. februar! :) Og selv om du er blond (og kanskje særlig derfor...), kan du bare gruble så mye du vil i boka mi! :ler2:

Som sagt så vet jeg ikke noe om resultatene, Nydag... :-? Men jeg får vel ringe dit på mandag! :blunke: Takk for klems!

Jeg vil at du skal skrive mer, Jolie! :blunke: Du tar jo så lange pauser noen ganger, at jeg blir bekymret... Du din helge-skriver!

Joda, vi har da rufset litt, Havsulen! :) Det synes ihvertfall, og det er det viktigste... :blunke: Har ikke ønsket meg noe til bursdagen i år. Det er bare Mannen og Mamma som har spurt, men jeg kommer ikke på noe :-? Jeg vil jo ha baby! :roll:

Du har jo all grunn til å være sløv, Ionaa, og jeg ser jo helst at du bare slapper av for tiden! :Nikke: Men kjempekoselig at du stikker innom likevel! :P Og du: Det er nok flere som ikke har fødselsdag i februar, eller halvtårsdag, men dere kan jo feire f eks morsdag eller valentines day!? :blunke:

Det har jeg ikke tenkt over før, Camelia! Men du kan selvfølgelig også være en vannkvinne! Kanskje krepsen er elementet vann?? Vannkvinne har faktisk luft som element, tror jeg... :roll:

Tusen takk for optimismen angående oppussing! Håper du er like optimistisk når det gjelder din egen leilighet! :blunke:

Hvor ble det av den pm'en... 8)

Nå er det på tide å legge seg... :Gjesp:

Mannen kjører venninne N hjem nå...

Vi har hatt en koselig kveld, med Idol og prat og masse søtt :)

Imorgen skal jeg nok få oppdatert meg litt mer her inne. Mannen skal på jobb klokken 7 stakkar :o , men har valgt å være våken hele natten selv... Det var han som foreslo at venninne N ikke skulle ta siste buss.

Skal prøve å få lest en Ambjørnsen-bok til iløpet av uken. Det begynner å haste litt, for særemnet skal være ferdig 1. mars. Hvorfor kan ikke dagene gå sakte nå også, slik de pleier f eks mellom el og ikm...!? :roll:

Idag kom innkallelsen fra Gynekologisk poliklinikk... :) Litt skremmende, men jeg er glad det kom såpass raskt.

Jeg nevnte det for Mannen igår; at det kanskje kom et brev snart, og spurte om jeg skulle ringe å si ifra om at han ikke ville være med. Jeg valgte mine ord med omhu, og spurte med min søteste stemme, for at han ikke skulle bli gretten. Men det funket ikke. Han ble snurt og høylytt igjen, og sa han ville vite hva som skulle skje på det første møtet, så fikk han se om han ville være med. Selvfølgelig er det greit å vite slikt for han, men han hadde ikke behøvd å alltid være så hissig når jeg tar opp temaet :( Ikke vet jeg hvordan jeg skal forklare reaksjonene hans her inne heller... :-? Litt vanskelig å beskrive.

Anyway; innkallelsen kom idag, og jeg gruet meg til å fortelle han det. For hans to mest fryktede setninger er brukt i brevet:

"En sædprøve fra mannen bes levert til undersøkelse..."

"Begge bes møte til timen"

:roll: Jeg nevnte det for han såvidt idsg, at jeg hadde fått innkallelse. Da sa han bare at jeg måtte finne ut hva de ville. -Jeg vet hva de vil, sa jeg. -For det står i brevet. Han var på vei ut døren da jeg tok det opp (det var da jeg torde :lol: ), så jeg sa bare at vi fikk snakke om det senere.

Like over der det sto om sædprøve-taking, sto det forespørsel om temperaturskjema fra kvinnen. Men dette var krysset over, så det er tydeligvis ikke aktuelt. Kanskje det vil bli aktuelt senere, hvis de vil kartlegge syklusen...!?

I tillegg var det lagt ved et "skjema" vi skal fylle ut og returnere før timen. Øverst er informasjon (som navn, fødselsdato, personnummer osv) om kvinnen, og under er om mannen.

Begge steder spørres det:

"Har De tidligere vært innlagt ved Regionsykehuset?"

Og under dette spørsmålet, hos bare kvinnen, står:

"Oppgi etternavn den gang"

:ler: Det må være gammelt skjema ja! Det ble registrert et lavt lite *Ulp* inni hodet mitt, men det gikk fort over... Jeg regner med at de ikke reagerer på at vi er ugift! :ler2:

Jeg har fått time torsdag 19. februar!

Og hos en dame! Jej! :P

Nå gjenstår bare en prat med Mannen... Håper jeg kan "smiske" meg til en sædprøve :ler2: Det er lov å prøve seg... :roll:

Kanskje massasje, middag, kos eller en gave kan gjøre susen...!?

Og sex! Det har vi ikke hatt på lenge! :o Mensen og sene netter (der jeg har lagt meg noen minutter før han, og dermed sluknet...) har ødelagt for det... Men nå er det på tide å stå på! Og dessuten har vi lovt hverandre skjerpings i forhold til døgnrytmen :fy:

Æsj...synes det er skikkelig vanskelig å skrive her for tiden. Ordlegging blir skikkelig feil, og jeg har vanskelig for å sette ord på ting... :-?

Aner ike hvorfor. Føler meg ukonsentrert.

Lillen

Dag 10/11

Skrevet

Vil bare stikke innom og si

Gratulerer med dagen

på forhånd jeg :D (siden jeg er bortreist neste uke)

Skrevet

.... :roll:

eeh...der skulle jeg egentlig bare trykke på forhåndsvisning... :roll:

Det er nok aaaltfor tidlig på morgenen dette her. :Gjesp:

(må rette skrivefeil hele tiden)

Håper alt ordner seg med Mannen da. At han skjønner hvor viktig dette er :Nikke:

Ha en riktig fin helg.

Klemmer fra Capricorn :klem2:

Skrevet

19. februar er jo ikke så lenge til :D Spennende!! Masse lykke til med overtaling av mannen!!

God helg!

Klem fra Meta :vinke:

Skrevet

Håper du får med mannen på undesøkelse..

Dvs.. Det må du jo..

Han må jo skjønne det ?

Håper du snart våkner og kommer på msn,

så vi kan prate litt...

Å JEJ det er lørdag :)

Hadde du det like ille som meg under Idol i går ?

Eller nei det hadde du vel ikke..

Du er jo ikke trønder ;) hehe..

:kyss:

Skrevet

NÅ siterer jeg! Og jeg gnir meg i henda mens jeg gjør det, for jeg har knepet deg i nok en liten feil Lillenpillen - og denne gangen har jeg bevis! *gal latter*

Jeg glemte radio-programmet' date= Jinx! :oops: :sur:

Var det noen som så det??

Man kan jo ikke SE et radioprogram da! Hohoho! :ler:

Ok ferdig.

How's life? Jeg synes altså at jeg har vært kjempeaktiv på forumet denne uka, til tross for dobbeltjobbing både onsdag og torsdag. Også litt xtrajobbing i dag. Så kom ikke her altså. Jeg skriver. Masse. Mhm :Nikke:

Vet du hva? Jeg tør ikke å ringe legekontoret og høre om resultatene mine. Nå har jeg pingla ut så lenge at jeg vurderer å vente enda litt til. På prøvene til sambo. Prøvetakinga på oss skiller jo en uke. Helst vil jeg ikke vite. Vil leve i uvisshet. Tør ikke vite. Tenk om tenk om tenk om?! Blir helt pling i hodet, jeg.. :roll:

Nuvel. Lørdagen er nesten over, og jeg kan ikke skjønne det. Er ikke klar for ny uke enda! Vil det skal være fredag! *sutre* Men utover det håper jeg søndagen blir en bra dag - for deg og! :D

Overstormegasuperklem! :kyss:

Skrevet

Jeg så det jeg også Jolie, og siterte og gjorde narr..

Men så fikk jeg så dårlig samvittighet pga at Lillen var

litt nedstemt da - så jeg postet det ikke...

Men nå har jo du gjort det så -

-----> :hoho:

Skrevet
Æsj...synes det er skikkelig vanskelig å skrive her for tiden. Ordlegging blir skikkelig feil' date= og jeg har vanskelig for å sette ord på ting... :-?

:roll:

Takk for at dere har gjort meg enda mer nedstemt... :cry:

Skrevet

Dette er vel oppløftende å tenke på :

Neste år er det Lillen sin tur til å feire morsdag :hjerte:

N E M L I G :kyss:

Kjempe glad i deg vennen !!!!

:hjerter:

Jinx - med dårlig samvittighet...

Skrevet

Så koselig at du tenker på meg før du drar, Capricorn! :P Tror nok Mannen skjønner etter hvert...waiting for the right moment! :blunke:

Takk for lykkeønskinger, Meta! :D

Han skal jo skjønne, Jinx! Hvis ikke må du komme å squeese et par gutte-babyer i ansiktet hans :hjerte: Jeg skal hjelpe deg med bleieskift rett før... :blunke:

Idol var ille ja... Er jeg ikke trønder?? Neivel... :roll:

Søren at du har lært deg kunsten å sitere, Jolie! :oops: Unnskyld at jeg maste på skrivingen din...jeg bare savner livet ditt (i boken din)! :P Nå ble jeg litt usikker på hva det er du venter svar på... Hva er det som kan komme ut av de prøvene dine egentlig? Burde jeg kanskje spørre i din bok? :blunke:

Jeg og venninne N så What women want igår, og den var jo grei underholdning. Skulle egentlig se Buddy, men den har ikke kommet enda...!? :cry:

Og så satt vi oppe og prata en stund :)

Ble henta av Mannen, og vi må ha lagt oss sent... Våknet i 14-tiden idag! :o Det var ikke så morsomt... :-? Jeg hadde tenkt å få litt mer ut av dagen.

Imorgen skal Mannen på visning på en stygg, men potensiell, leilighet. en har lav husleie og lav prisantydning, men man vet jo aldri hva som skjer i bud-runder for tiden. Og vi gir ikke kjempemasse for den, siden vi også må ha litt penger til noe umiddelbar oppussing.

Vi liker planløsningen, så den blir jo en drømmeleilighet til slutt! :P

MEN vi bør snakke litt med borettslaget før en evt budrunde. For å finne ut hva maks-budet vårt kan strekkes til, må vi jo finne hele måneds-avgift på leiligheten... Og borettslaget skal visst ta opp et enormt renoverings-lån snart, så husleien vil øke noe...vi vet bare ikke med hvor mye! :-?

Og jeg skal på skolen... :roll:

Lillen

Dag 12

Skrevet

Jeg tilgir Jinx!

Jeg er kjempeglad i henne!

Hun er toppen!

Hun får meg i strålende humør!

*ka-ching* Nå er jeg 100 kroner rikere!

Hun betalte meg for disse ordene...

Skrevet

Du ER jo ikke trønder Lillen !!!!

I mine ører, må du snakke trøndersk for å være trønder...

D E S V E R R E !!!

*ka-ching*

Er du finnmarking å kanskje ??

:flekke:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...