Lilletrollet Skrevet 1. februar 2004 #1701 Del Skrevet 1. februar 2004 Hei Lillen! Tror ikke du er noen PMS Bitch! Det virker ikke slik iallefall! Men ærlig talt,så mener jeg at vi jenter har lov til å være litt pms sure jeg da....Ellers skulle gutta også fått utlevert sin sjau. He he,hadde ikke hold ut en dag en gang,ha ha Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 1. februar 2004 #1702 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvorfor trodde jeg også at du var bosatt i hovedstaden Ingen anelse :oops: Håper det går bedre både med øvre og midtre deler av kroppen din Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 2. februar 2004 #1703 Del Skrevet 2. februar 2004 Nei, men NÅ skjønner jeg! Og neida vennen, selvfølgelig mente jeg ikkeno vondt med det. Bare trodde Camelia var redd for å være i boka di mens tante rød var på besøk, jeg.. Derav fadende rødfarge.. Håper dagen blir super assa, det skal min bli! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 2. februar 2004 #1704 Del Skrevet 2. februar 2004 Hæhæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2004 #1705 Del Skrevet 2. februar 2004 Heisann Lillen!! Håper du har hatt en fin helg selv om du tydeligvis har bekymret deg mye for mannen! Og Lillenmannen - FY :fy: på isen bruker man hjelm <- ble ikke helt hjelmesmil, men nesten! Også må man jo bruke bilbelte :fy:!!!! Lillen maser jo bare fordi hun bryr seg Ha en god dag!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. februar 2004 Forfatter #1706 Del Skrevet 2. februar 2004 Godt å høre at du ikke tror noe slikt om meg, Lilletrollet! Men ja; vi har da lov til å være litt pms-sure! Selv om gutta ikke forstår det grann av det... Tror nemlig ikke Mannen min tenker over at jeg faktisk blør månedlig! :blunke: Men han sier som Jokke i Pondus: Stol ikke på noe som kan blø i en uke uten å dø av det! Var det ikke noe sånt da? Det er vel mer naturlig at du assosierer brukere med hovedstaden enn noen annen by, Murmeldyret; siden det jo bor flest i hovedstaden! :blunke: Takk, jeg har det bare bra! å skjønner jeg også, Jolie! Jeg tenkte faktisk i samme bane da jeg først leste Camelias hilsen... Den røde fargen kan jo være så mangt! :blunke: Nemlig, Camelia! Ting kan lett misforstås! Misforsto jeg ditt "hæhæ!" nå? :blunke: Du er en snill sympatisk jente du, Bizzy! Takk for at du er så enig! Idag er ømheten min borte! Det skal bli en fin dag... Jeg får god samvittighet bare jeg tenker på at jeg skal på skolen! Fikk gjort litt skolearbeid, sånn halvveis igår også, så jeg er da litt forberedt... Blir fint! Og så skal Mannen på visning på en kanskje aktuell 3-roms. Men vi kan ikke by så mye på den, siden det ser ut til at badet er stygt (dog flislagt...puh) og kjøkkenet urnorsk. Han skal prøve å se det hele også med mine øyne... :-? Tror det går fint, siden han er ganske nøye på slikt! Og så skal vel forhåpentligvis sviger-stefar ta med seg hjernen sin og bli med Mannen på visning... Det er bursdagsmåneden min! Det går mot lysere tider nå... Ny syklus! Jej! Blodprøver er tatt! Snart har vi egen leilighet! Mennen kommer til å gjøre meg gravid! Holdt på å glemme: Jeg er ikke-røyker! Lillen Dag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 2. februar 2004 #1707 Del Skrevet 2. februar 2004 :o Bursdagsmåneden min også Er du kanskje vannmann du også? Så spennende med visning i dag da! Urnorskt kjøkken hørtes ut som furu I såfall så må jeg si at vi har to vennepar som har kjøpt leiligheter med furukjøkken! Det ene paret malte kjøkkenskapene hvite med litt antydning til krem i, og kjøpte heltre eikeplate på ikea! Ble jo det flotte kjøkkenet!!!! Fra traust og kjedelig til herregårdskjøkken - så også kjøkken kan gjøres flotte med begrensede midler! Det andre paret byttet bare dørene med dører fra ikea, men da må man jo være heldig med målene! Åhh, drømme meg tilbake til leilighetsjakt og innredningsplanlegging Gleder meg til neste gang - kanskje fordi jeg har glemt hvor mye jobb det egentlig er Likte smilelisten din! Flere ting å glede seg over der!!! Ikke minst det siste punktet!!! Du er røykeslutt heltinnen min :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. februar 2004 #1708 Del Skrevet 2. februar 2004 ()"""() ,@ ( '(,)' ) ,@@@ =(,,)=("')<-@@@ (""),,,("") "@@ Ønsker deg flott uke vennen Husk radioprogram "om å bli gravid" imorgen.. Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2004 #1709 Del Skrevet 2. februar 2004 Bursdagsmåneden min også! Lillen, Bizzy og Matahari Jeg er spent på leiligheten mannen skal investigate på egenhånd! (Hadde jeg aldri sluppet mannen min løs på...) Håper ellers alt er bra - og slik høres det jo egentlig ut på det du skriver. Når får du blodprøveresultatene? Vet du hva de skal sjekke? Er det progestron og sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 2. februar 2004 #1710 Del Skrevet 2. februar 2004 Min og min og,jeg har også bursdag denne mnd!!! 17 for å ha sagt det!!! Klems fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 2. februar 2004 #1711 Del Skrevet 2. februar 2004 Og jeg har halvtårsdag denne måneden. Hvorfor er det bare meg som feirer halvtårsdagen min? Håper du har en fin skoledag, Lillen. Synes du er flink, jeg. Og så synes jeg du er veldig positiv, og det er kjempebra! Hurra for lillen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. februar 2004 #1712 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg og har halvtårsdag denne måneden... Jeg vil og feire!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. februar 2004 #1713 Del Skrevet 2. februar 2004 Når har du bursdag da? Må vite det når jeg vet "alt annet" om deg... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2004 #1714 Del Skrevet 4. februar 2004 Har du blitt så flink og effektiv på skolen at du ikke har tid til oss lenger Savner sårt en oppdatering! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 4. februar 2004 #1715 Del Skrevet 4. februar 2004 Synes også det er lenge siden det er skrevet noe nytt her.... Klem lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 4. februar 2004 #1716 Del Skrevet 4. februar 2004 Heisann lillen! Håper du har en fin dag og at alt står bra til Jeg tenker på deg og er spent på blodprøveresultatene. Håper alt ser bra ut. Klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 4. februar 2004 #1717 Del Skrevet 4. februar 2004 Vi er ikke vandt med et såååååååååååååååååååå langt fravær vet du... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #1718 Del Skrevet 4. februar 2004 Hallo !? Jeg skrev jo her på mandag! Går tiden sakte for Supergirls? Jeg har bare ikke tid til skriving akkurat nå! Men jeg har det fint... Mange som har bursdag i februar her! :o Jej! Jeg har bursdag på tirsdag! Nå skal vi rufse(!) litt i leilighet. Det ser ikke ut her, og har ikke gjort det på lenge. Jaik! :x Lillen Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. februar 2004 #1719 Del Skrevet 4. februar 2004 Ha! Jeg har bursdag torsdagen etter deg :blunke: Vet ikke helt hva som skjedde, men riktige dagen for min bursdag er faktisk fredag og ikke torsdag... gleder meg visst litt jeg... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. februar 2004 #1720 Del Skrevet 4. februar 2004 Hei Lillen-snuppa! Bare innom med en aldri så liten klem, jeg :klem2: Du må ikke være så opptatt, hører du! Vil jo lese masse masse masse. Om hus og barn og skole og og og. Fortell! God uke videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg