Gjest Camelia Skrevet 14. januar 2004 #1541 Skrevet 14. januar 2004 Baby i magen og ny leilighet... Sukk, så mye du har å se fram til! :D Du skal se det schmokker i boks begge deler samtidig, så rekker dere å flytte inn i god tid og sånn, pusse opp barnerom og sånn... Blir vel bra?? :D
hanni Skrevet 14. januar 2004 #1542 Skrevet 14. januar 2004 Hei Lillen. Lenge siden jeg har skrevet i boka di! :o Så her kommer en liten hilsen. Håper dere finner drømmeleligheten snart. Jeg synes det er herlig å eie noe i stedet for å leie. Anbefales - og så kan man male alle veggene og sånn. Og som Camelia sier: Når dere flytter inn i hus, har det flytta inn noen i magen din :D Det blir stas, Lillen. Skjer når som helst det nå Dumt med røykeren som røyka på deg, men du kan jo trøste deg med den nye røykeloven som snart kommer :fy: (Da kan du gjøre sånn til alle som røyker) Klem fra hanni
Kipa Skrevet 14. januar 2004 #1543 Skrevet 14. januar 2004 ville bare gi deg en godnatt klem, har ikke vært så flink her inne i det siste med hilsener og sånn... Jeg har også vært på Ikea i dag, og du brukte vel ikke mange penger der vel, høh, bare lommerusk det vettu..og sikkert masse som du synes er nyttig. Menn skjønner ikke sånt de.. Nå er det natt'a og senga for meg, og natten har vel bare begynt for deg...
havsulen Skrevet 15. januar 2004 #1544 Skrevet 15. januar 2004 Gratulerer med gjennomført kafébesøk uten røykesprekk - imponerende! Neste gang kan du kanskje hinte til henne om hvilken retning avfallsstoffene bør blåse? Jeg synes ikke man skal blåse røyk på røykere en gang, jeg! Den ryddeprosessen dere gjennomførte på hemsen kunne vi hatt godt av å gjøre på gjesterommet og i bodene. Med tanke på at vi får besøk av et vennepar som faktisk skal sove på det nevnte gjesterommet lørdag, burde det ikke bare gjøres nå, men NÅ! Kanskje jeg skal arrangere et lite noe-faller-ned-fra-gipsveggen uhell for å sette i gang sjauen?
Kaktus Skrevet 15. januar 2004 #1545 Skrevet 15. januar 2004 Så spennende og gøy med ny leilighet! Må si meg enig med Camelia at du har mye gøy å se frem til i 2004! Neste gang noen blåser røyk i fjeset på deg kan du trygt be dem om å la være, for du er jo gravid!
Jinx Skrevet 15. januar 2004 #1546 Skrevet 15. januar 2004 VELDIG VELDIG imponert av deg etter kafe' besøk !!!!!! Hun gjorde det sannelig ikke lett for deg !?
Lilletrollet Skrevet 15. januar 2004 #1548 Skrevet 15. januar 2004 Takk for koselig hilsen i dagboka mi. Setter stor pris på det altså! Sender noen ekstra varme klemmer din vei! :klem2: Lilletrollet
murmeldyret Skrevet 16. januar 2004 #1550 Skrevet 16. januar 2004 God morgen pus Imponert over hvor flink du er i forhold til ikke å røyke. Ikke mange jeg kjenner som er så stanhaftig :D Er du blitt gravid nå eller (les: har du hatt EL og egget har festet seg)? Jeg har ramla litt utav hvor du er i syklusen nå, men det var vel meninga Ha en fin dag! Tace care & stay Cool!
hanni Skrevet 16. januar 2004 #1551 Skrevet 16. januar 2004 Ingen vet hvor haren hopper nå Lillensyklus er hemmelig både for oss og for Lillen - men vedder på at du er gravid, Lillen. Teste positivt sammen med meg neste lørdag? JAAAAAAAAAAAAAAA! Takk for hilsen i dagboka mi, har svart deg der på det du lurte på om røntgen og det heile. Skal dere på visninger i helga? God helg iallfall. :klem2: fra hanni
meta Skrevet 16. januar 2004 #1552 Skrevet 16. januar 2004 Jeg er KJEMPEIMPONERT over motstandsdyktigheten din. Du er SÅÅÅÅÅ flink!! God helg til deg :D Klem fra Meta.. Psssttt.. (((((((((((((( BLÅ BASSILUSKER OG VIBBER ))))))))))))))))
havsulen Skrevet 16. januar 2004 #1553 Skrevet 16. januar 2004 Skal vi leke litt? Jeg er lei og vil ha helg! Hva skal du i helga? Visninger? Jeg skal: svømme, få overnattingsbesøk av vennepar, spise Lollipop, kanskje handle litt? Også spise mer Lollipop.
havsulen Skrevet 16. januar 2004 #1554 Skrevet 16. januar 2004 Du skjønner det, at kalde ting er godt for kvalme personer. Når det er sagt, så kan vi si at sommeren nærmer seg. Ikke veldig, men den kommer jo nærmere dag for dag. Hva med å leke spør-fem-spørsmål-leken? Du må svare og stille 5 spm i retur. Helst innen tre sekunder, for hvis vi kjeder oss blir graviditetsfeen så glad, og vi vil jo erte henne opp litt så hun kommer i action. OK: 1. Hvilket kjønn har Mette Marits baby? 2. Hvorfor blir de gamle damene på jobben så sjokkerte når Havsulen kommer med nye, ganske så knæsje røde striper i håret? 3. Hva skal Lillen spise i kveld? (trenger tips) 4. Hvorfor forteller sjefen min så mye om sitt privatliv at jeg vet mer om henne enn om min beste venninnes familieliv? 5. Hva ønsker Lillen at mannen skal gi henne i overraskelsesgave snart?
bizzy Skrevet 16. januar 2004 #1555 Skrevet 16. januar 2004 Heisann Lillen! Jeg er også superimponert! Du er jo den fødte ikkerøyker :blunke: GOD HELG OG KOS DEG MASSEVIS!!!!
jolie Skrevet 16. januar 2004 #1556 Skrevet 16. januar 2004 Nå har jeg deg på msn, men du MÅ bare få en klem! :klem2: Sånn :D God helg snuppa!
Gjest gjest1 Skrevet 16. januar 2004 #1557 Skrevet 16. januar 2004 Hei! I dag var jeg en tur i Bogstadveien. Jeg hadde tenkt å se etter en sånn kjole du vet, men det var for kaldt til å traske gatelangs. Har du funnet noe mer på nettet? Jaja, Lillen, nå er det helg. Og du vet hva du skulle i helgen? *Ompaompa* Kos deg masse med mannen!!! *helgeklem*
Gjest Mayamor Skrevet 17. januar 2004 #1558 Skrevet 17. januar 2004 Stille fra din kant i dag, vennen... Oa hele natten - oa hele dan - oa hele natten til xxxxxxxxx... Beklager at vi ikke har pratet på msn i det siste. Skal se etter deg flere ganger og oftere... :kysse: Leser mer hos deg enn jeg skriver. Skulle jo har vært like flink som du er med å skrive oppmuntrende hilsner. Det varmer så godt , vennen... Klem fra Mayamor :blomst_opp:
lillen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #1559 Skrevet 17. januar 2004 Ja, jeg har jo masse å se fram til, Camelia! Det er godt å bli minnet på det fra tid til annen, for det er lett å glemme... Det blir fantastisk! Tror vi er på god vei til å finne drømmeleilighet, Hanni Men det spørs på prisen...og beliggenheten. Jeg håper vi har råd til å bo på denne siden av byen... Røykere kan egentlig bare ha det så godt, bare de ikke røyker på meg. Gleder meg til å se færre og færre av dem, og å se at helsen generelt i Norge blir bedre. Du har rett i at menn ikke skjønner slikt, Kipa! Særlig ikke Ikea... Men Mannen min prøvde så godt han kunne ihvertfall, å skjønne hvorfor jeg ville ha en til, og igår kjørte vi innom for å hente den. Men selvfølgelig utsolgt! Da må jeg bare finne et annet kurvmøbel til å matche med etter hvert, for det har jeg lært på homsepatruljen! Tenker på deg og krysser fingre... :D Tusen takk for vibber... Takk for gratulasjon, Havsuper! Jeg hater å være vrang og f eks hinte om at hun blåser min vei, men jeg må vel... ...for snart er jeg gravid! Tusen takk for leken igår! Det var hyggelig og moro, samtidig som vi lurte fehodet trill rundt! Jeg tenkte det samme, Kaktus! Jeg gleder meg til å kunne være vrang med røykere uten at de blir fornærma (noe de i utgangspunktet ikke burde være, men... :-? ) fordi jeg er gravid... Takk for medfølelsen, Jinx!
lillen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #1560 Skrevet 17. januar 2004 Varme klemmer er mine favoritt-klemmer, Lilletrollet! Takk skal du ha! Første gangen noen har brukt ordet standhaftig om meg, Murmel! Tusen takk! Tror ikke egget har hatt tid til å feste seg ennå; det har det så travelt for tiden, med befruktning og leting etter festevegg osv Jeg har bare ramle ut av dag-tellinga, men jeg vet at jeg har hatt el... Selv om jeg ikke har dag-telling på syklus, Hanni, så tror jeg kanskje det er for tidlig å teste sammen med deg... Du fikk vel mensen før meg sist, og har kortere sykluser + det er vel festehelg for deg allerede. Syklusen er nok ikke så veldig hemmelig for jeg hadde eggløsning denne uka... Alt etter skjema! Skjema? Hvilket skjema? Jeg mener; de siste mnd har el vært litt før midt i mnd... Tusen takk for masse ros, Meta! Og for bassilusker og sånt... Ja, jeg er vist den fødte ikke-røyker, Bizzy! God helg til deg og! :D Klemmer fra deg er alltid like velkommne, Jolie! :smile: Jeg har ikke funnet noe mye, Matahari, men tenkte kanskje jeg skulle spørre mamma, tilfelle stilen er fra 60-tallet, og ikke 20-tallet... Men du må spørre svigermor ja!? Jeg har allerede ordnet med befruktning jeg, men det blir vel muligens noe ompaompa likevel ja... Jeg er på kg hver dag, Mayamor; det vet du! Dumt at vi ikke ser hverandre på msn for tiden, men en gang må vi jo være der samtidig... Men du!? Dagbøkene mister hele sin hensikt hvis vi skal gå rundt med dårlig samvittighet...
Fremhevede innlegg