lillen Skrevet 29. desember 2003 Forfatter #1421 Skrevet 29. desember 2003 Du kan å sette ord på det, Murmeldyret; jeg må kvitte meg med innpåslitne slektninger... Blødningene er sikkert ikke en bra ting, nei, og som jeg har skrevet tidligere, er jeg redd for at det er noe galt med hormonene. Hvis så er tilfelle, finnes det en del preparater jeg kan putte i meg! Takk for at du bryr deg som du gjør... I 2004 skal jeg bli fruktsommelig ja, nydag! Det blir et år med mange forandringer... Høres ut som du har alt tilrettelagt for en bra kino-kveld! Håper det gikk greit! Jeg tenker også på Matahari... Takk, Klips; for at du er så enig! Er fremdeles sjokkert jeg... Neste jul blir her "hjemme", så da blir alt som jeg vil det! Mensen kom sakte men sikkert utover dagen idag... Den kom og gikk litt først...selvsagt! Tror jeg glemte å fortelle om småblødningene hos gynekologen faktisk! Men sist jeg snakket med spesialisten min, i sommer, sa han at jeg skulle få en henvisning til kk hvis jeg ikke var blitt gravid før neste time; 5. januar... Får håpe han holder ord! Gårsdagen var veldig morsomt, der og da... men ble nok masse full, og våknet med mage og fyllenerver idag :-? Kanskje fordi jeg tok av skikkelig på dansegulvet med en gammel kumpis, og følte idag at vi var de eneste som gjorde det... Håper virkelig at ikke mange la merke til oss! Som signaturen min sier: Ingen danser edru! (ihvertfall ikke Lillen!!) Har hatt en koselig middag her hjemme idag, med pinnekjøtt og gjester. Gårsdagens utskeielser ødela litt for apetitten, men det hyggelige selskapet gjorde opp for det... Imorgen er det et band som spiller igjen, og de må jeg se... Håper jeg slipper å drikke så mye for å lette på stemningen da! Allsang fungerer heller ikke i edru tilstand for meg...! Dette blir mye for en sart kropp! Vi får se... Nå har resten av huset lagt seg, og det er bare minutter til jeg skal gjøre det samme. Må komme meg opp til par-hopp-renn imorgen! Mannen kommer nedover til lille nyttårsaften, og da skal vi ha god mat og stor fest her. Jeg og min søster har huset for oss selv... Tenker mye på Jinx for tiden, for hun sliter med forkjølede gutter. Det høres slitsomt ut for en firebarnsmor... Lillen Dag 1
murmeldyret Skrevet 29. desember 2003 #1422 Skrevet 29. desember 2003 Kjære snille lillen! Så synd at denne tanta måtte ødelegge romjula di :trøste: Men nå er det siste gangen! Så fint at du har legetime allerede 5. januar. Du skal se at 2004 vil bli meget FRUKTSOMMELIG! Vi drar til svigers i kveld for å feire nyttårsaften. Derfor blir jeg borte fra KG til 2. januar. Ønsker deg et riktig Godt Nyttår! Klem fra Murmeldyret
Gjest Mayamor Skrevet 29. desember 2003 #1423 Skrevet 29. desember 2003 Slektninger har det med å dukke uvelkomment opp ved høytider... Og da mener jeg ikke de du vil ha på besøk... Ny måned med nye muligheter... Jeg skal på 6 ukers kontroll 5 januar... Kanskje vi kan prøve sammen denne gangen... Jeg tror jeg begynner å bli klar igjen... :o Romjulsklem fra Mayamor
meta Skrevet 31. desember 2003 #1424 Skrevet 31. desember 2003 Dumme slektninger Håper du har en fin dag/kveld og så ønsker jeg deg et GODT FRUKTBART NYTT ÅR :D Klem fra Meta
~Capricorn~ Skrevet 31. desember 2003 #1425 Skrevet 31. desember 2003 Ville bare stikke innom og ønske deg et riktig Godt Nyttår jeg :D Får håpe det blir veldig bra for mange av oss Kjipt at du fikk besøk denne måneden også da... Nyttårsklem :klem2:
magnhild Skrevet 1. januar 2004 #1426 Skrevet 1. januar 2004 Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Håper det blir et fantastisk år for dere alle!! Mange nyttårsklemmer fra Magnhild og Erik
lillen Skrevet 1. januar 2004 Forfatter #1428 Skrevet 1. januar 2004 (Kommer hjem imorgen kveld, og skal nok oppdatere meg i løpet av lørdagen. Ingenting spesielt å fortelle) Godt nyttår!
Kipa Skrevet 2. januar 2004 #1429 Skrevet 2. januar 2004 - og godt nyttår til deg lille snupp!! Dette året blir helt spesielt for dette er året som blir først blått, og så blir det noen måneders venting og lengting og slike ting som hører med og så blir du mamma! Jeg ønsker deg i hvertfall alt godt i 2004, og det innebærer også et lite mirakel i magen!! Håper du har hatt en deilig ferie med familie og venner og slappet av og kost deg, så du er klar for den store innsatsen...
ny dag Skrevet 2. januar 2004 #1430 Skrevet 2. januar 2004 Hei igjen, håper du hadde en super nyttårsfeiring Nå er det nytt år, og som mdu vet; nytt år betyr nye muligheter :D Håper reisen hjem går bra i morgen. Klemmer fra ny dag (26+1)
Gjest Mayamor Skrevet 2. januar 2004 #1431 Skrevet 2. januar 2004 GODT NYTTÅR. ØNSKER DEG ET FRUKTBART 2004. KRYSSER FINGRENE FOR AT DETTE BLIR ET BLÅTT ÅR FOR DEG... :kysse: Klem fra Mayamor :blomst_opp:
lillen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #1433 Skrevet 3. januar 2004 Tusen takk for hilsener alle sammen! Dere er så gode! Selv om jeg har hatt et fint opphold hos mamma & Co, så er det veldig deilig å være hjemme igjen også... Jeg har nok pålaget magen min litt unødvendig med alkohol i julen, men den kommer nok over det... 26. des: Tok 1 øl for å være sosial med søster ute... 27. des: X antall øl; Konsert og dansing... 28. des: Rolig kveld hjemme 29. des: 4-5 øl; Live-band ute, lite nachspiel hjemme (cola-nachspiel var veldig lurt for formen dagen etter; det skal jeg gjøre flere ganger!) 30. des: 2 øl; Fortsatt live-band ute, men dro hjem tidlig fordi Mannen (som kom den kvelden) kjedet seg litt. 31. des: 4-5 øl; Nyttårsaften hjemme. På nyttårsaften hadde jeg og min søster, som sagt, huset for oss selv. I tillegg til kjærstene våre inviterte vi noen venner; deriblant venninne J med sambo og sovende baby, og venninne N. Søsters kjærste lagde kjempeflott og god middag, med kalkun og masse tilbehør *slurp* Mannen og han hadde kjøpt raketter , og alle unntatt jeg og venninne J med våken baby gikk ut. Jeg og J hadde stjerneskudd-show og bleieskift inne! Kjempekos! Da resten kom inn igjen forsto vi at vi ikke hadde gått glipp av annet enn drita fulle folk som vinglet rundt med store raketter og oppførte seg uforsvarlig. Gjengen hos oss var skikkelig sjokka! Er virkelig glad de kom uskadde hjem... Festen holdt på til tidlig på morgenen... Alt i alt ganske koselig. Det viktigste som skjedde i julen, på 1. juledag, glemte jeg helt å nevne her inne; Nrk viste Rock'n'roll Wolf igjen! Jeg har vært med på underskrifts-kampenje om dette, og har lengtet og lengtet... Det var så godt å se den! Og den kom veldig overraskende, men vi hadde heldigvis på nrk... Ellers har jeg ikke sett mye på tv i jula. Men visse ting måtte jeg få med meg; Hopprenn og Idol! 1. januar var Pettersen og Nilsen sin dag! Gleder meg til resten av hoppuka, og til Idol begynner 23. januar... Da jeg kom hjem igår, begynte jeg tvert å følge med på Temptation Island... :oops: Idag er det sløving... Mannen har dratt bort for helgen (kommer hjem mandag), og jeg skal slappe av. Det er mange gravide rundt meg for tiden, føler jeg! I tillegg til de her inne, er jo storesøsteren min gravid, og to bekjente der mamma bor... Og kanskjekanskje jeg har blitt tante i julen! :o Min stebrors samboer hadde ihvertfall termin, tror jeg... Må høre med pappa snart! Jeg føler ikke at kroppen min har det så bra for tiden, så er glad jeg skal til legen i overimorgen. Han kan nok ikke si så mye om forplantningsorganene mine, men håper han kan henvise meg videre til spesialist. Han lovte jo... Med all spottingen, har jeg egentlig hatt mer eller mindre blødninger i 16 dager nå... Liker ikke! Hadde vel egentlig bestemt meg for å ha røykeslutt som nyttårsforsett i år. Mamma mente 1. nyttårsdag ikke var riktig dag å prøve på, pga slapphet og manglende viljestyrke, så jeg bestemte meg for 2. januar i stedet. Prosjekt Røyke-Kutt til Slutt: Jeg har gjort noe fantastisk glupt og utspekulert, som samtidig er grusom og forferdelig tortur... :o Tok min siste røyk kl 15:30 igår, før toget hjemover, siden det alltid passer bra å slutte når man skifter omgivelser (vanskelig å bryte vaner...), og jeg allerede hadde røyket hele julen igjennom hos mamma... Fra nå av skal leiligheten vår være røykfri! Kvelden gikk ganske greit! Vi handlet inn mat til meg (alene hjemme i helgen), og forskjellig typer "nikotin-plaster" (les: sjokolade ), og hadde faktisk akkurat nok penger! :o (les: pengene våre forsvant i jula...). Jeg hadde vært uten røyk i 12 timer da vi la oss for å sove. Der knakk jeg sammen; begynte å gråte! Akkurat som å ha mistet min beste venn... Grusomt, var det... Men det er jo til mitt eget beste, og omgivelsene... Så nå sitter jeg her! Helt isolert! Ingen røyk! Ingen penger! Ingen Mann! Ingen bil! Ingen buss(-penger)! Den eneste måten å slutte på...for meg! Torturere meg selv på denne måten...hmf Men vet at jeg har bedre tider i vente med dette... Oppdaget bare at jeg har litt for lite sjokolade nå, så kan ikke spise det hele tiden heller... *skjelve*
lillen Skrevet 3. januar 2004 Forfatter #1434 Skrevet 3. januar 2004 Har altså vært uten nikotin i 30 timer nå... Lillen
jolie Skrevet 3. januar 2004 #1435 Skrevet 3. januar 2004 Guri, tror ikke jeg har vært her på noen sider nå :o Fy skamme meg! :evil: Men godt nytt år Lillen! :D
hanni Skrevet 3. januar 2004 #1436 Skrevet 3. januar 2004 Hei lillen. Hvorfor er ikke du på msn nå da?
hanni Skrevet 3. januar 2004 #1437 Skrevet 3. januar 2004 Forresten.. grattis med ny avatar. Den var stilig!
murmeldyret Skrevet 3. januar 2004 #1438 Skrevet 3. januar 2004 Stakkars deg da! Håper du klarer røykekutten! Se for deg livmora di som skrumper seg inn og bare nekter å la evt befruktede egg feste seg. Uten røyk, -mye bedre blodgjennomstrømming, -mye lettere for det befruktede egget å feste seg Hilsen ei som aldri har røkt, og som ikke har peiling på hvor tøft du har det nå Lykke til!
jolie Skrevet 4. januar 2004 #1439 Skrevet 4. januar 2004 Æææ! Jeg GLEMTE Rock'n'roll Wolf! :o Jeg hadde alarm på og gode greier, men på den gamle mobilen selvsagt! Grrr! Nå ble jeg lei meg nå!
Jinx Skrevet 4. januar 2004 #1440 Skrevet 4. januar 2004 Hei Hei vennen min Syns du er flink ang røykekutt.. Det er en tøff og tårevåt kamp, og den vinner du nok.. Jej.. Rock'n'roll Wolf er selvsagt tatt opp på video Kan bli lenge til neste gang den vises på tv.. Er forresten like :o over julemiddagen som deg.. Djisøss gårreannda ?? Håper å snakke med deg idag !!!! GODT NYTTÅR !!! Jinx
Fremhevede innlegg