hanni Skrevet 21. november 2003 #1241 Skrevet 21. november 2003 Du kan få min test, lillen Klemmer fra hanni som gjerne vil kunne powerpoint!
bizzy Skrevet 21. november 2003 #1242 Skrevet 21. november 2003 Lure gjemmesteder har en tendens til å være litt for lure noen ganger ja Hvem er det du har bestemt at jeg skal blir gravid hos? Jeg mener hvem av de høye makter er det du har kontroll over? Er jo greit å vite hva som er dekket, og hva jeg derfor må fikse sjøl :blunke: Bare bestem i vei du, syns bare det er flott med all den "hjelp" jeg kan få
lillen Skrevet 21. november 2003 Forfatter #1243 Skrevet 21. november 2003 Gid det hadde vært så vel, Hanni; at du kunne gitt meg din test! Jeg vet ingenting om PowerPoint selv; tastingen er det Mannen som står for! Jeg bare kommer med ideer og innfall! Og ler... Påstår du at jeg har gjemt testen, Bizzy?? :o Jeg mener selv at jeg er uskyldig! Jeg er nok bare en helt vanlig Supergirl, som ikke klarer å bestikke de Høye Makter... Men jeg kan "bestemme" hvem som må bli med på bølgen vår!? Og da bestemmer jeg at "vil du værra med, så heng på!" Jeg tenker de Høye Makter fryder seg nå! De synes vel det er hysterisk morsomt at den gravide Lillen ikke får testet seg, og heller må leve en tid i uvisshet!
bizzy Skrevet 21. november 2003 #1244 Skrevet 21. november 2003 Åhh, også jeg som trodde du hadde kontakter :blunke: Har vel brent alle broer den veien selv, i allefall hvis man sikter oppover Har vært flink med å erte på meg skjebnen da :blunke: Har nemlig handlet kjempedyr smal kjole, ikke plass til noe serlig ekstra der nei Har bestillt et helt lager med eggløsningstester og graviditetstester på nettet, burde holde noen 3-4 mnd Har handlet to smale skjørt Og har bestillt lnoen flasker vin på polet Det må jo ordne saken
Gjest gjest1 Skrevet 21. november 2003 #1245 Skrevet 21. november 2003 Hei! Jeg trodde ikke du skulle teste før månedsskiftet jeg. Har jeg gått glipp av et innlegg??? Lykkelykkelykkelykkelykkelykketil med testingen, hvis du finner denne clearbluen da. Og du forresten, jeg synes den nye clearbluen (den som viser kryss i stedet for streker) er litt dum. Den viser positivt flere dager senere enn den andre. Jeg testet først negativt med kryssvarianten, og tisset videre på en gammel strekvariant som jeg hadde liggende. Den var svaaakt positiv. Bare så du vet det. Ha en god helg da, lillenmor.
bizzy Skrevet 21. november 2003 #1246 Skrevet 21. november 2003 Hva?? Det tror jeg ingenting på! Jeg har levd etter filosofien i mange år nå, og har ingen alvorlige bivirkninger! INGEN STORE ANSTRENGELSER ETTER MATEN! (dvs gi deg selv en liten lat stund når du har spist... Hvert sekund av dagen er jo forsåvidt etter et måltid! Det er sånn som en ser det; noen sier at hvert sekund er før! Fy fankern, jeg er dyp idag! Eller...!?) Og det gjelder vinter som sommer! Ikke si at jeg tar feil igjen!? Vi må unne oss litt latskap! Wow, bøyer meg i støvet (kan jo nesten tolkes som bukke og neie smiley?)
havsulen Skrevet 21. november 2003 #1247 Skrevet 21. november 2003 Dette er en lykke til-sang som jeg vil synge gang på gang For Lillen, som skal teste Måtte det skje, det beste!
magnhild Skrevet 21. november 2003 #1248 Skrevet 21. november 2003 *lete etter testen sammen med Lillen* Ha en riktig god helg vennen! Håper ikke sprøyten gjorde alt for vondt i dag... og klemmer Magnhild
Gjest Hilde K S Skrevet 21. november 2003 #1249 Skrevet 21. november 2003 Hallo vennen ! Mange som er spente på testresultat her inne ! Føler du presset ? Tving fram et blått kryss du. Ønsker deg lykke til og håper at det har klaffet denne gangen. Mange klemmer
bizzy Skrevet 21. november 2003 #1250 Skrevet 21. november 2003 Hei Lillen Du har en stor del av æren for at humøret mitt er helt på topp i dag :klem2: En flott start på helgen!! Håper du får en flott helg, og at du og mannen klarer å komme på det lure testhjemmestedet, slik at jeg forhåpentligvis kan lese om et stort klart + når jeg logger på mandag morgen :blunke: Heia Heia *nynner på sangen til Havsulen* Dette er en lykke til-sang som jeg vil synge gang på gang For Lillen, som skal teste Måtte det skje, det beste! God helg !!
lillen Skrevet 21. november 2003 Forfatter #1251 Skrevet 21. november 2003 Du har vært veldig flink til å erte på deg sjebnen, Bizzy! Det må jeg si...! Tusen takk for humørløftet! Unnskyldning for testing denne gangen, Matahari, er julebord imorgen Har bare ny CB jeg, og vet ikke om man kan få tak i gamle... God helg til deg også! Jeg smelter helt av deg, Havsulen! Du er en poet! Mannen klarte å huske helt selv han, Magnhild, men takk for at du hjalp til! God helg! Når ble du så engasjert, Hilde? Det er ditt engasjement som gjorde at jeg til slutt ga meg...og testet! Ja, jeg har testet! :-? Nei, det ble ikke et blått kryss! :-? Kan håpe på at det er tidlig i syklusen enda, og at tanta fortsatt holdes på trygg avstand! :evil: Kom meg ned til sykehuset like før poliklinikken stengte idag, og fikk tatt vaksinen. Så om 1-2 uker er jeg godt rustet! Blir deilig å slippe å tenke på influensarisk... Kunne ikke ta vaksinen hvis jeg var allergisk mot EGG, for det var bl a det den var laget av Men ingenting overrasker meg no mer, etter at jeg en gang gikk på en medisin, som bl a inneholdt mus! Da jeg var ferdig med vaksinen, ringte Jinx og sa hun måtte opp og amme, så jeg fikk ikke sett henne idag! (hadde ingenting å finne på den 1-1,5 timen hun skulle være der, så jeg orket ikke vente...) En annen dag kanskje! Nå skal jeg se på HC litt, og irritere meg over at Benedicte skal ta abort. Det ender kanskje med at hun ikke gjør det!? *lever meg inn* :oops: Lillen
Kipa Skrevet 22. november 2003 #1253 Skrevet 22. november 2003 Dumme test!! :evil: Men da er det jo fortsatt håp, mener jeg!! NÅ vil jeg at du skal lykkes!!! Det er ikke noe moro lenger nå å gå å vente og vente...., men du er veldig flink som har begynt å ta fokuset på andre ting. Og i dag er vel fokuset ditt julebord!! Danse, drikke og å ha det gøy- KOS DEG og god helg!!!!
Jinx Skrevet 22. november 2003 #1254 Skrevet 22. november 2003 Hei vennen... Lister meg inn for å gi deg en stooooor klem :klem2:
murmeldyret Skrevet 22. november 2003 #1255 Skrevet 22. november 2003 Hei lillen! Takk for hilsen i dagboka mi Jeg er inne i 2.pp nå. EL var vel over i går, så nå er det bare å vente og vente og vente... :kgblunk: Hvor lenge har dere prøvd? Fortsatt god helg!
Kaktus Skrevet 22. november 2003 #1256 Skrevet 22. november 2003 Satser på at det er med deg som det var med meg - først en negativ test og så en BLÅ en!
hanni Skrevet 23. november 2003 #1257 Skrevet 23. november 2003 Dumt med negativ test. DUM test! Men jeg satser på at det var for tidlig, jeg :D Håper du hadde det gøy på fest i går! fra hanni
havsulen Skrevet 24. november 2003 #1258 Skrevet 24. november 2003 Klemklemklem :klem2: :klem2: *Havsulen holder motet oppe for førjulsbølgen vår!
ny dag Skrevet 24. november 2003 #1259 Skrevet 24. november 2003 Heisann lillen Grrrrr... dumme test. Sklle jo komt opp et flott, blått kryss jo. Søren heller... Kjipt Men håper enda jeg da. Håper julebordet var bra, og at du koste deg skikkelig mye. Selv har jeg måtte melde avbud på julebord (tre stk.) pga. det dårlige bekkenet mitt, og det er ikke noe gøy. Håper at du har det fint. Tenker fremdeles på deg, supergirl :D Klem NYDAG
Fremhevede innlegg