Kipa Skrevet 12. november 2003 #1201 Skrevet 12. november 2003 Dagens fokus forslag fra havsulen var meget godt...selv har jeg hatt det fokuset i dag, og endte opp med endel julegaver ja..bærte meg nesten ihjel til og fra bussen, men pytt pytt!! Ja, takk for at du oppdaterte oss om Jinxen, det var en spennende dag i går- så i dag hviler du kanskje?? Ha en god dag!! Klem fra Kipa. Noen blå vibbe føler jeg er på sin plass, bare ikke det ødelegger for fokus skiftet ditt.... (((((((((()))))))))) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ny dag Skrevet 12. november 2003 #1202 Skrevet 12. november 2003 Heisann Lillen Håper alt står bra til med deg i dag! Er så gøy med Jinx. Skal du besøke henne på sykehuset? Håper du forteller om evt. besøk. Nå må det snart være din tur til å få det blå krysset. Håper fremdeles masse, masse for deres skyld. Kanskje gynokolog-besøk kan være nyttig. Tenker ellers mye på deg. Er jo ikke så flink å komme innom her. Tusen takk for at du husker på meg, og skriver koselige hilsener innimellom. Nå har jeg fått 100% sykemelding igjen. Foreløpig ut neste uke. Men regner med at det blir lenger. Jeg ahr sovet lenge i dag, og har ikke gjort annet enn å spise god frokost, sett litt tv (Oprah) og vært her innom kg. Også litt klesvask + tlf. til venninner. Skal nå i dusjen. Ta kur i håret, og kanskje en maske for ansiktet. Det er strålende vær her, så jeg føler at jeg burde gått en liten tur.... Kanskje blir det noe av også... får se. Nærmer seg middagstid om ikke så lenge. Ha en fin dag og uke videre :D Klemmer fra nydag
lillen Skrevet 12. november 2003 Forfatter #1203 Skrevet 12. november 2003 Jeg er så glad jeg har muligheten til å oppdatere, Hanni! Jeg er også utrolig lettet, Maya! Sms var en selvfølge; vi må jo passe på hverandre her inne, og særlig når noen er så plaget at de ikke har anledning til å følge med online hele tiden... Ja, vi resten skal bli gravid sammen, Meta! Tsunami?? Er det noe kinesisk du har lært deg eller...? Det gjelder å lure maktene så godt man kan ja, Havsulen! Men ingen har sagt at det er lett... Ingen hviledag nei, Kipa! Tvert om... Takk for vibber! De skader ikke noe... Klart jeg skal fortelle om evt barsel-besøk, nydag! Tusen tqakk for håpefull tenking... Akkurat nå sitter jeg å håper på en telefon fra Jinx... Jeg ringte nettopp barsel, men hun var nok hos tvillingene De skulle gi beskjed om at jeg hadde ringt, så nå håper jeg hun orker å ta en liten telefon... Hadde egentlig tenkt at jeg skulle ta turen innom sykehuset etter skole idag, sånn i 19-tiden, men det ble ikke slik... Jeg er litt sliten, og var også redd for at andre (og litt viktigere) besøkende skulle være der... :o Det er jo så kort visitt-tid på barsel (veldig forståelig...), så da benytter nok alle og en hver seg av den fastsatte tiden. Men tenkte derfor heller at jeg kunne sjekke med Jinx først, om jeg kunne komme en dag hun muligens orket meg, og samtidig ikke ventet så mye annet besøk. *venter i spenning* Idag har jeg ikke vært så mye i ro som jeg pleier. Har vært en tur og sjekket synet mitt, for å se om nye linser må justeres. Jeg hadde faktisk bedre syn enn sist :o Jeg spurte om jeg ikke var litt vel ung for at nærsyntheten skulle begynne å gå tilbake, og det kunne han også konstatere. Men jeg vipper sikkert bare litt... Perioder med eller uten mye konsentrering av øynene kan faktisk forandre synet litt utenom det normale. Etter linsekontroll gikk jeg i noen butikker mens jeg ventet på at skolen skulle begynne. Fant to julegaver til venninne N, så nå er vi igang! Riktig fokus er det jo også! Ok, fant to til meg også... Men jeg har jo ønsket meg cheongsam-veske lenge nå, og jeg har også behov for en veske til fint bruk... Den andre gaven til meg selv var et belte, og det måtte også jeg ha, for jeg mister snart den ene buksa...selv om jeg har lagt på meg! Jeg fikk tilbake nynorsk-stilen min idag, og jeg ble vel egentlig fornøyd. Jeg skrev jo bare 2 sider, når jeg egentlig skulle skrive minimum 3, så en 4+ er ikke ille da... Nå er Mannen på trening, og jeg får endelig litt data-tid igjen Etterpå skal vi fortsette Friends-maratonet. Vi startet på sesong 1 igjen for noen dager siden, og er nå snart kommet til sesong 2. Lenge siden vi har sett de gamle... Herlig morsomt! Har sprukket litt på fokusen nå, så derfor var det bra jeg kjøpte en julegave idag! Har nå sett tilbake i dagboken for å finne ut hvilken dag fetter Brun kom, og hvilke dager som er aktuelle for Dag 1. Fant ut at jeg fikk fetter Offwhite på besøk på Dag 26, og at det ballet på seg etter det. Dag 29 -> fetter Grøt, Dag 32 -> tante Rød, Dag 35 -> tante RØD! Så mine beregninger er ikke så ille; er ikke tante Rød her til måneds-skifte, er det grunn til testing... Lillen
meta Skrevet 12. november 2003 #1204 Skrevet 12. november 2003 Kinesisk? Pø.. Tenkte nå mest på en flodbølge av alle oss som skal bli gravide nå Tante rød har bare å holde seg LANGT unna Nå skal jeg sove God natt da, Lillen
Kaktus Skrevet 13. november 2003 #1205 Skrevet 13. november 2003 Uff, nå er det litt for lenge siden jeg har vært innom boka di lillen. Takk for hilsninger og gode råd i min! Satser på at det blir testing på deg i månedsskifte da... Godt å se at fokuset er i orden - skal se at det gjør susen!
havsulen Skrevet 13. november 2003 #1206 Skrevet 13. november 2003 Gratulerer med ny veske OG nytt belte - vel fortjent etter nynorsken, spør du meg! Så flink du er som fant venninnejulegaver. Jeg har to i boks allerede: kransekakeformer til venninne Huslig, Yoga mot stress-bok til venninne Stress. Fornøyd med dem! Hva mannen skal få er jeg imidlertid svært i tvil om!
Gjest Mayamor Skrevet 13. november 2003 #1207 Skrevet 13. november 2003 Det er så godt å ha deg til flotte oppdateringer om Jinx... :kysse: Når skal vi få oppdatere deg like fint...? Klem fra Mayamor :blomst_opp:
ny dag Skrevet 14. november 2003 #1209 Skrevet 14. november 2003 God helg lillen :D Klem nydag (19+1)
lillen Skrevet 14. november 2003 Forfatter #1211 Skrevet 14. november 2003 Jeg er blond, Meta! Det var derfor jeg ikke skjønte deg... :oops: Men det gjør meg ikke mindre klar for en flodbølge nei! Ingen årsak, Kaktus! Tarmproblemer interesserer meg faktisk :o ! Så du interesserer meg... Vet ikke helt hva jeg skal gi Mannen til jul jeg heller, Havsulen. Han er blant de vanskeligste. Pleier å ende med at vi bare forteller hverandre hva vi vil ha... :oops: Jeg gleder meg til dere skal få oppdatere om meg, Maya! Men nå er det deg jeg konsentrerer tankene mine rundt... Tusen takk, Magnhild, nydag og Kipa!! Ønsker dere alle en god helg! Jeg har mista fokus... Før jeg visste ordet av det, inatt, lå jeg der med rumpa oppi været! Det hele grunner i at jeg har hatt mistanke om eggløsning. I forigårs ettermiddag oppdaget jeg litt "eggehvite" i det ellers hvite lotion-sekretet mitt. Da vi la oss merket jeg noen "smerter" i underlivet, og følte meg støl resten av natten. Men Mannen var for trøtt stakkar, og jeg orker ikke å mase om el til han... Hvis ubehageligheten var egget som løsnet, skulle det være ok å vente til i går med sex, men vi gjorde ikke noe med det før 25 timer etter smerter... Hmm (det var altså der jeg mistet fokusen, og lå med rumpa i været...) Får å gå enda mer i detaljer, så lagde vi et barn på mandag, så kanskje det holder!? :-? Det var koselig å snakke med Jinx på onsdag kveld. Hun ligger på enerom, og jeg fikk nummeret hennes... Tror kanskje vi skal snakke litt ikveld igjen, hvis hun har energi til det. Hun har det ikke så altfor bra. Da jeg var på tisse-tur inatt, svartnet det plutselig for meg, da jeg satt på do. Det var skummelt, men det var bare strømmen som gikk Tente et stearinlys fra stue til soverom, og jeg fikk selvsagt bruk for det en tur til (les: UVI) Men koselig når stearinlys er en nødvendighet! Var på en liten kjøretur igår ettermiddag, og fikk plutselig lyst til å gå på kino. Kryss i taket for min del; dette er det mest spontane jeg har gjort på lenge, og Mannen var stolt av meg... :oops: Jeg har ikke mulighet til å være så spontan alltid, pga mageproblemer... Vi så Matrix Revolutions. Jeg er blond, også på dette feltet. Har aldri hatt dilla på Matrix, fordi jeg synes det er for sci-fi og uforståelig. Og så kommer det så masse dype setninger med dype meninger fra det oraklet... Nå skal jeg og Mannen jobbe litt med vår hjemmeside... Lillen
lillen Skrevet 15. november 2003 Forfatter #1212 Skrevet 15. november 2003 Har ikke lagt oss... Og nå er det Quack Pack! Jej! Jeg elsker Ole, Dole og Doffen som kule tenåringer! Har jobbet med hjemmeside i flere timer etter den obligatoriske tv-kvelden. Og vi har visst helt glemt tiden. Men nå begynner vi å bli trøtte. Hva skal vi gjøre med det mon tro? Hadde gledet meg til sesongstart i skiskyting , men sovner vel før det begynner kl. 10... Dessuten er det vel bare norske, og da er det ingen spesielle å heie på! Har ikke fått telefon fra Jinxen. Tenker på henne og Maya hele tiden. Håper damene og guttene har det bra... Er øm i underliv-mage-regionen nå. Har ikke peiling på hva det er, for det stemmer ikke med noen ting... Har jeg nettopp hatt el, slik jeg tror, så er det ingen spesiell grunn til at jeg skal kjenne noe som helst. Men det føles nesten som om mensen er på vei. Jeg liker ikke dette; det er for tidlig for symptomer på det ene eller det andre. Hvordan skal denne lørdagen bli...!? Uansett hva jeg finner på nå, enten det er døgning eller soving, så blir det en trøtt dag. Kan jo ikke sove den helt bort heller! Må følge med på Maya, og tenk hvis Jinx ringer! Jeg finner vel en løsning... Lillen
Kipa Skrevet 15. november 2003 #1213 Skrevet 15. november 2003 i dag har du fukuset i orden ser jeg...sove....... Ikke skjønner jeg hvordan du får til å sitte oppe så lenge for så å stå opp igjen og være like opplagt noen timer senere. Men at det er en glimrende trening til om ca 1 år det er det ingen tvil om!! :D jeg derimor fikk med meg de obl. programmene i går og rulla meg sammen på sofaen....og sov til mannen vekket meg. Slik er våre kvelder... :oops: ha en god dag, sov godt! :blomst_opp:
ny dag Skrevet 16. november 2003 #1214 Skrevet 16. november 2003 Ville bare fortelle at jeg tenker på deg. Håper gode ting er på gang inne i magen ditt. Et mirakel der også hadde vært på sin plass :D Masse klemmer fra nydag
Gjest Hilde K S Skrevet 16. november 2003 #1215 Skrevet 16. november 2003 Du tenker for mye lille venn ! La rumpen ligge på madrassen og la vondter være vondter. Så skal du se at en baby åpenbarer seg i løpet av vinteren. Klemmer, mange !
jolie Skrevet 16. november 2003 #1216 Skrevet 16. november 2003 Hallooo! Sover du? :D Ha en fin uke! Håper vi får tid til å prate litt på msn :blunke:
havsulen Skrevet 17. november 2003 #1217 Skrevet 17. november 2003 Så dumt at UVI-en plager deg om natta. Så langt (bank-i-bordet) har min taktikk om å spise c-vitaminer og tranebær om kvelden fungert. Har også fått homeopatmedisin, og gleder meg til å vinke UVI-bølgen farvel! Har du fått tips om kjerringrokkte? Håper jeg får lov til å se hjemmesiden deres om ikke så lenge - det hadde vært så gøy! Jeg synes du ar lov til å ha fokusproblemer av og til! Vi må jo faktisk lage disse babyene våre, og da er det ikke til å unngå at vi tenker på det av og til! Du har jo vært så flink med masse andre ting - vært på kino og alt! Jeg krysser fingrene for mirakel i Lillen-magen!
meta Skrevet 17. november 2003 #1218 Skrevet 17. november 2003 Hvordan går det med deg nå da Lillen?? Noen tegn til el eller andre ting?? Jeg er kvalm i dag, så jeg håper det er el som snart melder sin ankomst.. Det stemmer med dagene ihvertfall Håper du får en riktig fin uke
lillen Skrevet 17. november 2003 Forfatter #1219 Skrevet 17. november 2003 Jeg lever...! Men idag har jeg vært så flink at jeg begynte med lekser da jeg sto opp. Jeg skal se Luke Perry snart, og litt mer lekser før skole ikveld, så jeg har ikke tid til å skrive noe her nå. Kommer tilbake ikveld eller imorgen. Tusen takk for at dere bryr dere!
Gjest gjest1 Skrevet 18. november 2003 #1220 Skrevet 18. november 2003 Hei Lillen! Jeg synes du er flink som gjør lekser. Har du det bra ellers? Jeg ser at du jobber med å holde fokus unna graviditetsting og tang. Det er nok fornuftig av deg. Man kan bli gal av mindre. Lykke til med lekselesing i dag også! Snakkes forhåpentligvis snart på msn. Klem
Fremhevede innlegg