Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var jo du som oppfprdret til å sette det inn! :ler:

Fikk nettopp en mail fra Mamma, der hun minnet meg, natterangelet, på måneformørkelsen inatt. Den skal jeg få med meg! :P

Her er det fint klart måne-vær!

Vet ikke helt hvor månen er på den tiden, men jeg skal nok finne den! Jeg ser den i vinduet nå, så da er den nok ikke der...

:roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for stjerne, Klips! Alle monner drar! :wink:

Hvis noen er overrasket aver at jeg er våken så tidlig på dagen, så forstår jeg det... Men saken er at jeg ikke har lagt meg :Gjesp:

Har sittet oppe pga Mannen som er i Oslo. Han har gått rundt i byen alene inatt, fordi kompisen ble borte fra han, og jeg har snakket han gjennom oslos kalde gater... Han kom seg etter hvert til østbanen, men der åpnet de ikke før halv fem. Minibanken der inne hadde kun 500-lapper, billettautomaten og veksleautomaten hadde problemer med å forstå en så dyrebar seddel, men han kom seg av gårde med flytog til slutt. Nå er han vel på vei fra flyplass til hotell, tenker jeg... Stakkars Mannen min... :cry: Han kommer til å bli fryktelig syk nå, for det var visst kaldt å gå rundt omkring i natten.

Han er skikkelig trøtt nå, men får ikke mange timer søvn før kamp og hjemreise imorgen...

Blir deppa av mindre...

Nå skal jeg spille kabal med kompis, og vente på enda en tlf fra Mannen... Elsker han høyt høyt høyt!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Beklager at jeg ikke skriver mer i dagboken din for tiden... :blomst_opp:

Er ikke helt i storform for tiden... :-?

Men jeg setter utrolig stor pris på hilsner fra deg og jeg tenker på deg... :kysse:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lillen.

Kult bilde. Er det deg???

Håper du har hatt en fin søndag! Kos deg videre med cupfinale.

Vi satser på at mange av oss blir gravide nå, ja - før jul - ikke sant.... det er det som er "pakten" vår!

Klemmer fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil, Jinx, jeg påsto at jeg sku stå opp i cupfinalen, og det klarte jeg... Mannen vekket meg med skrik og skrål!

Jeg bærer ikke nag, Maya! :wink: Du er i en stressende situasjon...og jeg tenker på deg!

Ja, Hanni, det er meg på bildet! Jeg tok nok Halloween litt på forskudd i år (bildet er tatt i vår)! :ler: Greit! Vi har en pakt! Nåde den som bryter... :evil:

Nå er jeg stolt av bildet mitt! Ble "rørt" til tårer av fotballkamp, og det er jaggu meg sjeldent... Han Solli er meg en fin fyr! :Nikke:

:hoppe:

Prøvde febrils å lete etter Mannen i folkemengden, menså han selvsagt ikke. Men han skal få se opptak av 2. ekstraomgang, og seiersmål/-brøl når han kommer hjem... :oops:

Mannen sitter nå på bussen hjemover. Savner han! Gleder meg til å få en svett og stinkende Mann tilbake. Inatt en gang...

Skal snart ta opp eller se dagens Robinson. Er i forbausende fin form idag, selv om jeg ikke har sovet særlig mye. 4 timer er altfor lite for Lille Spurv...

Da jeg visste at Mannen var trygt i hotell-sengen sin, skulle jeg vel egentlig ha lagt meg, men "måtte" bare spille litt kabal på msn med kumpisen til Mannen først. Det endte med masse dårlig trøtt-humor og fjasing til klokken 8. Jeg slo av maskina, la meg i senga, og sendte en godnatt-/godmogen-melding til Jinx, som lurte på om jeg hadde lyst til å prate litt... Da gikk neste time fort! Men så; min elskede seng! :hjerte:

Hva nå? Ingenting å skrive...!? Har vel ikke akkurat opplevd så masse siden sist da! :o :roll:

Story of my life...

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillen - nå også manneguide! :wink: Så snill du var som var oppe i solidaritet med bortkommencupfinalemann. Håper han har varmet seg nå!

Denne måneden er som kjent deg store bli-gravid-måned.

Hva er taktikken? :herremann: til pers hver dag?

Eggløsningstester?

Heia oss, heia oss, heia oss. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, Hanni! Jeg tør ikke å ha meg selv der oppe så alt for lenge vettu! :wink: Bortsett fra i helga, så pleier jeg alltid å ha Cameron Diaz som avatar. Digger henne vilt!

Manneguide? :ler: Jeg ler meg i hjel av dine påfunn, Havsulen! Var ikke bare oppe pga solidaritet heller. Klarer bare ikke å sove før alle er trygge! :wink: Blir moro med tenårings-barn, tror jeg! :-? Skal ikke begynne med el-tester ennå nei, for jeg prøver å ikke fokusere så masse på det nå. Men sex annen hver dag er ikke å forakte... Heia!

Det var deilig å få Mannen sin hjem... Og ikke stinket han så ille som jeg hadde trodd heller! :P:hjerte:

I morrest våknet jeg av at trådløsen begynte å pipe sin klagesang... Den trengt litt intravenøs næring. Måtte selvfølgelig på do med det samme jeg var oppe, og da hadde jeg noe slim, men var for søvnig til å sjekke nærmere. Da jeg sto opp 3 timer etter, var det borte... Kanskje jeg bare drømte tidligere...

Det er nok altfor tidlig med el, og særlig nå når jeg ikke tar Dong Quai. Jeg har tenkt å vente mens i måneds-skifte. Hjelp! Jeg har bare 2 sjanser til å bli gravid før jul! Tiden går så fort... :o Og hvis jeg ikke blir gravid nå, men neste syklus, så vet jeg det nok ikke før i 2004 en gang... Skremmende med tid som går så fort.

Men jeg tar det vel litt med ro nå, i og med at jeg forhåpentligvis snart får brev fra gynekolog i posten.

Idag tror jeg ikke jeg kan gå på skolen ikveld. Det er finale i Ungkaren :roll: , og det skjer bare en gang! Skolen kan jeg ta igjen siden... Det har jeg sagt lenge nå :-? Men det skal ordne seg.

Nå må jeg gå til sofaen, for der venter Luke Perry meg hvert øyeblikk nå... :P

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... Nå sitter vel de fleste Supergirls foran TV'n og ser Ungkaren, men jeg sitter her... Det er kvalifiserings-kamp på nrk...

Men jeg tar selvsagt opp Ungkaren! :P

Kunne tydeligvis ha vært på skolen likevel... :-?

Har kommet litt slim på papiret en annen gang jeg var på do idag også, men det vedvarer liksom ikke... Håper noe skjer snart! Men IKM er uansett satt til månedsskifte. Jeg skal ikke få opp forhåpninger bare pga litt slim.

Dette er side 80 i dagboka... I tillegg til julemålet, kan jeg også ha et mål om at 100 ikke-gravide sider er mer enn nok! :wink:

Får følge med litt på kampen jeg også, tenker jeg... :) Vil gjerne se Sandefjord i tippeligaen, for da kan det bli moro å bli med Mannen på bortekamper neste år :wink: , siden vi begge har familie der.

Dessuten så misliker jeg en viss person i Vålerenga, så det hadde vært litt moro om de rykket ned. Litt kjipt hvis de må slå seg selv konkurs kanskje, siden Klanen er en artig gjeng, men jeg tror uansett ikke det skjer... Det er nok en eller annen riking eller to som vil spytte inn noen penger, når alt kommer til alt. Klanen vil sikkert også gjøre sitt.

Så jeg heier altså på Sandefjord... Nok om det... :-?

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, Hilde! :) Men jeg synes jeg er mye flinkere enn før uansett...!

Nå er jeg helt på tuppa!

Glad, bekymret, tankefull, gira, utålmodig, spendt, nervøs!

Jinx skal ta keisersnitt, og jeg sitter hjemme uten å kunne gjøre noe! Vil så gjerne være der for henne. Håper mannen hennes har kommet tilbake til sykehuset, slik at hun ikke trenger å være alene. Jeg lurer veldig på når det skjer... Hun skrev bare idag.

Fokusen er klinkende klar idag:

Min dronning Jinx, og de to prinsene.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig! :P

Mennen til Jinx ringte og oppdaterte meg,

og det er jeg så happy for nå!

:hoppe: Er i 100!! :hoppe:

Jinx er 4barns-mamma,

og jeg er "tante"! Jej! :P

Tror nesten jeg må legge meg litt nedpå snart... :rosasmil:

Puh... :hjerte:

:hjerte: Puh...

Puh... :hjerte:

Gleder meg sånn til å se de!

Håper jeg får komme på barsel en dag! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa en dum ting til Jinxs mann,

og det var "Du må hilse så masse! Nå er det mange som har vært bekymret, så jeg skal varsle alle vennene nå!"

Var visst ikke helt ved mine fulle fem, men håper at han ikke var det heller... :ler:

Tror nemlig ikke han vet om kg-dagboken, og at det er slik vi ble venninner. Men jeg sa jo ingenting om nettet...! :roll: Han skjønte nok ikke stort av hva jeg mente da... :ler:

Han var lykkelig i stemmen sin, den mannen... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for sms...

Grattis tante lillen... :wink:

Har vært så bekymret for Jinx og guttene i dag...

Nå er jeg bare glad og lettet... :P

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også du skal bli gravid nå. Sammen med meg :) Og resten av jentene her inne. På tiden med en tsunami nå. Jepp :)

Håper du har en fin dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du oppdaterer oss - godt å høre at alt gikk bra med Jinxnåogsåtvillingmamma!

Du er så flink som har fokus andre steder for å lure maktene :sjarmor: Forslag til dagens fokus: julegaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...