Gjest Hilde K S Skrevet 1. november 2003 #1161 Del Skrevet 1. november 2003 *bare innom med en klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 1. november 2003 #1162 Del Skrevet 1. november 2003 Ville stikke innom for å si god helg!! Det er deilig å reise hjemom en tur iblandt. Bli litt bortskjemt :blunke: Jeg kan ikke si så mye til hjelp når det hjelper bolig og sikkerhet og sånn. Men vi ble i utgangspunktet anbefalt å se etter selveier av pappa. Men etter at vi kjøpte i borettslag fant jeg ut at det var veldig greit, spesielt for oss studenter. Nå er det veldig lite plikter her òg da (trappevask hver 12.uke). Men husleia vår er inkludert varmtvann og oppvarming. Så man slipper de plutselige, skremmende strømregningene om vinteren. Og dèt liker jeg. Vi betaler mindre tilsammen enn et vennepar som leier...det som blir dyrere for oss er at jeg digger å pusse opp Håper alt går i boks med prøvinga snart kjære deg. Syns det er på tide jeg...du fortjener det absolutt!! Lykke til videre med prøving Helgekos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 3. november 2003 Forfatter #1163 Del Skrevet 3. november 2003 Nå er jeg hjemme hos Mannen igjen! Jeg orker ikke å skrive så masse akkurat nå, så jeg får komme tilbake i morgen eller noe... Jeg har hatt det veldig bra hos mamma. Var ute både fredag og lørdag, for å se yndlings-liveband... Det var bra! Idag skal jeg på skolen igjen, og gruer meg til det Har fortsatt brun utflod (rester av mens), eller ihvertfall igår...vet ikke idag! Bittelitt kanskje... Har fått noen skikkelig rotete tanker oppi hodet , som jeg håper skal gå over snart, for de er ikke morsomme Rart hvordan tanker kan påvirke alt! Kanskje jeg skriver om det senere. Ellers har jeg det bra da... Og legetimen gikk forresten helt fint, og jeg skal til GU før jul! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 3. november 2003 #1164 Del Skrevet 3. november 2003 Lillen! Rotete tanker i hodet og å grue-seg-for-å-gå-på-skolen samtidig! Det hørtes ikke morsomt ut! Jeg håper du får tid og anledning til å sortere tankene dine nå! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 3. november 2003 #1165 Del Skrevet 3. november 2003 Bare innom med en liten blomst til deg :blomst_opp: Håper det snart går bedre med deg :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. november 2003 #1166 Del Skrevet 4. november 2003 Hei Håper du har fått sortert tankene dine og at alt står bra til med superlillen :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 4. november 2003 Forfatter #1167 Del Skrevet 4. november 2003 Takk for trøsten, jenter! Kan egentlig ikke skrive om alle tanker jeg har her inne, for jeg føler meg ikke så anonym, og det er noen ting jeg også velger å holde for meg selv... Tankene messer fortsatt med hodet mitt, men jeg regner med at de snart går over Men det går bra med meg ellers. Idag skal jeg og Mannen se masse nedlasta friends, spise masse julebrus og spise masse snop. Kan ikke være lei seg da! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. november 2003 #1168 Del Skrevet 4. november 2003 Kos deg med mannen din, godis og julebrus!!! Mange klemmer fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. november 2003 #1169 Del Skrevet 4. november 2003 Håper alt går bra med deg lillen. I blandt får vi slike dumme teite tanker som ikke burde være der for å forvirre oss.. Nå vet jeg jo ikke hva det er da, men håper de forsvinner snart! :trøste: Ta vare på deg selv. Bra det gikk fint hos legen. Blir bra, får håpe du får noe ut av timen før jul. :enig_animasjon: Ha en fin kveld! XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 5. november 2003 #1170 Del Skrevet 5. november 2003 Så leit å høre at du ikke er helt på topp om dagen :trøste: Håper hodet ditt ordner seg snart, å gå rundt og tenke på 'umulige' ting er ikke noe godt. Klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 6. november 2003 #1171 Del Skrevet 6. november 2003 Sender deg en god klem jeg i tilfelle du virkelig trenger det nå! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 6. november 2003 #1172 Del Skrevet 6. november 2003 Gleder meg til å få fødsel overstått og kunne sitte på msn og prate med deg igjen... Akkurat nå er det håpløst... Sender deg sms når jeg vet noe mer i morgen... Tenker masse på deg... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 6. november 2003 #1173 Del Skrevet 6. november 2003 Hei kjære, søte og spreke lillen!!!! Håper du har en fin dag! Jeg er bare innom en tur. Måtte jo få med meg siste nytt om super-girlsene. Så da har jeg lest noen sider her inne. Koselig. Godt å høre at du er i bedre form. "Tulle-tanker" har alle innimellom. De går vekk like fort som de kommer. Selv drømmer jeg mye rart om tiden og er veldig svingete i humøret. Også ler og griner jeg for ingenting. Det er som om latter og gråt går inne hverandre til tider :o merkelig... hormonbombe, sier no jeg. Bekkenet er vedlig vondt, og jeg har sitteforbiud av kiropraktoren Ikke lett å innfri. Særlig ikke når jeg er på kurs denne uken. Men har bare hatt halv dag i dag da, og skal ha det samme i morgen. Også har jeg ringt legekontoret og sagt at jeg å få 100% sykemelding igjen far neste uke av. har 50% nå. Håper jeg blir bedre av å ta det mer med ro - så kanskje jeg da kan være mer her inne. Liker jo å være her Ønsker deg en fin helg! Tenker på deg :kysse: Klem nydag (17+4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. november 2003 #1174 Del Skrevet 6. november 2003 Hei du! Føler du deg bedre nå? Jeg har vært innom msn et par ganger den siste uken, men har ikke sett deg der. Driver du og jobber masse med skolen om dagen eller? Håper du har det fint, og at samboeren din steller pent med deg. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. november 2003 Forfatter #1175 Del Skrevet 7. november 2003 *prøver å flire av seg de onde tankene* Og jeg er på bedringens vei. Jeg visste det kom til å gå over etter hvert. Trengte bare litt perspektiv, og ord fra Jinx den Gode... Tusen takk for trøst og omsorg, hele gjengen! Det varmer så masse! Idag har jeg hatt skrivedag i nynorsk, og det gikk ræva... Skrev 2 sider om kjærleik og forelsking (lærer sa helst minimum 3 sider...). Hadde ikke akkurat skrivekløe idag nei! Og så nynorsk da... :-? Jaja... Jeg er ferdig for denne gangen ihvertfall! Har oppdaget et fremmed-legeme i kroppen min Ja, det er sant! Jeg lo godt da jeg fant Skinkus Klumpus, for noe sånt har jeg ikke opplevd før! Og det er sikkert ikke noe alvorlig med en bitteliten klump midt på låret... Den ligger under huden, og stikker litt. Det er sikkert en flis fra stortåa eller noe, som har tatt en omvei... Jeg vier ikke så mange tanker til eggløsnings-tidspunkt for tiden. Og akkurat det tenker jeg mye på! Sjekker ikke sekret, tapp eller nummer på Dag... Er bare en smule redd for at mensen ikke dukker opp, og da ikke av den grunnen jeg skulle ønske, men pga at jeg har droppa DQ... Men jeg håper at alt er i skjønneste orden med syklusene mine. Legen ble overrasket over de syke syklusene, og har henvist meg til gynekolog. Dr. MenneskeGod er topp! Mannen gikk nettopp ut en tur! :o En nabo ringte og hadde lyst på litt besøk, så jeg lot han gå... Tenkte med meg selv at da fikk jeg litt tid her inne, før jeg ramler ned i senga. Dagene i det siste har inneholdt noen få ting; Friends, brus, foring og rotehue! Men Mannen har vært kjempesøt. Han er ikke klar over deppingen min, for jeg føler ikke for å dele disse tankene med han. Bare Jinx som blir plaget med de... Greit å ha noen å betro seg til. Imorgen blir det en liten handlerunde, så jeg har alt jeg trenger i hus til en alene-helg. Mannen skal på cup-finale... Kanskje jeg skal på barsel-besøk til noen!? Hvem vet?? Eller kanskje jeg forhaster meg litt nå...Kan jo finne på andre ting også jeg! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 7. november 2003 Forfatter #1176 Del Skrevet 7. november 2003 Happy together... (Turtles) Stay together... (n.e.r.d.) Hostile Apostle... (311) Here comes the sun... (Beatles) Time of your life... (Green Day) I just called to say I love you... (Stevie Wonder) Six Packs (Getaway People) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 7. november 2003 #1177 Del Skrevet 7. november 2003 Bra flinkesnillelegendin skjønte hva han burde gjøre! Bra at nynorsken er over, og at Lillen har en hel helg foran seg, hvor hun kan kose seg og slappe av og bli frisk fra Klumpus Mysterius. Hva med kino? Har du sett Buddy? Faaaaantastisk film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 7. november 2003 #1178 Del Skrevet 7. november 2003 Åh, så koselig at du er tilbake :blunke: Sender over litt heelende tanker til din Skinkus Klumpus Tusen takk for koselig hilsen i boken min, nysgjerrigpeppern! Joda, jeg og mannen har vært hos kinesolog for å få litt hjelp med prøveprosjektet vårt, og satser på at det gjør underverker, for hvis ikke kommer jeg til å falle hart ned igjen på jorda om en ukes tid :blunke: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 8. november 2003 #1179 Del Skrevet 8. november 2003 Sover du ?? Nei jeg sover ikke.. Håper på mange timer sammen med deg på MSN i helga.. Vet ikke om jeg kommer meg ut noe særlig på egenhånd.. Me fe sjå Jinxen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. november 2003 Forfatter #1180 Del Skrevet 8. november 2003 Takk for hilsen, Havsulen! Jeg har ikke sett Buddy enda nei, men skal garantert gjøre det, enten det blir kino eller dvd... Takk for healende tanker, Bizzy! Jeg vil ikke se deg her nede på jorden i nærmeste fremtid, så du får se å holde deg der oppe! Jeg sov lenge idag ja, Jinx! Håper jeg får slappet av på msn med deg i helga jeg og! Jeg og Mannen satt oppe til han skulle dra inatt. Klokken ble halv fem før jeg kom meg i seng...så jeg sov lenge idag! Det er nok sjebnebestemt at jeg skal bli på tjukka denne måneden. Akkurat da vi var på vei mot senga for å lage, fikk jeg en kjede-melding fra lillesøster, og der sto det at hvis jeg sendte stjernen videre og fikk 3 tilbake, ville mitt høyeste ønske bli oppfylt ikveld. Og det gjorde jeg! (fikk 4 tilbake, men det er vel enda bedre!) Jeg føler meg litt sykere i magen enn jeg pleier idag. Det er kjipt. Men jeg vet at det går over utover dagen, for det gjør det bestandig... Har visst ingenting å skrive om jeg! Skal prøve å skifte avatar i anledning cupfinale-helg... Selv om jeg ikke er fotball-idiot, så betyr ikke det at jeg ikke liker å kle meg ut som en! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg