lillen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #1121 Del Skrevet 27. oktober 2003 Fant nettopp ut at jeg ikke kan svare på hvert enkelt innlegg her inne nå, for det vil ta så lang tid! Tusen takk for at dere bryr dere; Kipa, Maya, Silje, Magnhild, Nydag, Meta, Kaktus, Camelia, Bizzy, Hilde, Matahari, Ionaa, Vera, Hanni, Klips, Havsulen og takk Jinx, for at du også har oppdatert... Oi, det ble en lang liste! Idag har jeg bare litt brun utflod, så nå er "hva det nå var" ihvertfall over...! Bare soppen som henger igjen litt nå, men jeg kan gå i vanlige bukser. Jeg så nettopp at det var flere inne i graviditets-forumet som er i samme merkelige situasjon som meg, men at hun som har testet har testet negativt. Det er vel egentlig bare å innfinne seg med at hver menstruasjon kan være forskjellig (dette var i så fall en veldig mild en!). Men jeg skriver ikke nummer på Dag enda, for jeg har ikke peiling. Og jeg klarer meg nok ikke uten å teste heller, så jeg kjøper en så snart jeg har anledning (er ikke så ofte i byen...). Idag har jeg bare lyst til å slappe av og være hjemme, for det tar på for magen og formen å dra på besøk hit og dit hele helgen, og få servert noe hvert sted... Men vi har hatt det veldig koselig! Desverre så skal jeg ha en ny skrivedag på skolen på onsdag, og får utlevert ressursheftet idag. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre med dette! Kan man ikke få være borte EN skrivedag da? Jeg blir så deprimert av skolen... Det ender vel med at jeg blir hjemme ikveld også. Hvordan skal dette gå?? Må snakke med rådgiver denne uka. Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. oktober 2003 #1122 Del Skrevet 27. oktober 2003 Trøsteklem fra meg.. Håper du snart føler deg bedre på alle måter :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 27. oktober 2003 #1123 Del Skrevet 27. oktober 2003 Det går så bra så vennen De sier at det tar bare ett minutt å treffe en spesiell person, en time å sette pris på dem, en dag for å elske dem, men det tar ett helt liv å glemme dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #1124 Del Skrevet 27. oktober 2003 Tusen takk, Meta og Jinx! Jeg har testet negativt, og det gjør ikke dagen bedre... Da er jeg sikkert på Dag 3... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 27. oktober 2003 #1125 Del Skrevet 27. oktober 2003 :trøste: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 27. oktober 2003 #1126 Del Skrevet 27. oktober 2003 Jeg bryr meg også! Har bare vært utrooolig slapp til å skrive i andre dagbøker enn min egen i det siste :oops: Men klem til deg og fysj på den dumme tanta! Hun skal virkelig holde seg borte, for du er gravid du nå vet jeg? Ja-ah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 28. oktober 2003 #1127 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Tenker på deg! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 28. oktober 2003 #1128 Del Skrevet 28. oktober 2003 August er også en strålende måned å ha fødselsdag i, da har alle andre kommet hjem fra sommerferie og man kan ha skikkelig selskap og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 28. oktober 2003 #1129 Del Skrevet 28. oktober 2003 :trøste: Får litt dårlig samvittighet når vi har giret opp stemningen her masse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 28. oktober 2003 #1130 Del Skrevet 28. oktober 2003 Først skal vi være sinte og lei oss. Men så: Vi skal prøve mer, Lillen! Vi skal spise mandariner, sparke i høstløvet, drikke kakao, se på Homsepatruljen på TV, le med mennene våre til vi får lyst til å kose... Og så skal vi vinne den største premien av alle! Snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #1131 Del Skrevet 28. oktober 2003 Takk for fin symbolikk, Kipa! Blir gravid denne syklusen vi, Jolie! Takker for trøsten, Bizzy! Du har så rett så rett, Camelia! Jeg har ikke noe imot en stor mage i bennende sol, når jeg kan være så heldig å få et august-barn! Du trenger ikke å ha dårlig samvittighet, Klips-vennen! Men det er nettopp av denne grunnen jeg ikke liker å nevne ordet "test" så ofte i boken... Og så girer man jo hverandre opp! Så søtt innlegg, Havsulen! Du hjelper de positive tankene mine frem i lyset! Igår hadde blødningene bare pause, for utpå kvelden kom de igjen... Og idag har jeg en helt normal og teit menstruasjon (som den jeg beskrev igår). Men det er greit; så slipper jeg å fundere noe mer på dette... Jeg skal ikke gå på Dong Quai denne syklusen, for jeg skal prøve ut hva som skjer uten... Vil se om alt er normalt! Men jeg skal putte i meg gravitamin, for det er jo bare bra for meg! Jeg skal virkelig prøve å skjerpe meg i forhold til det å fokusere for mye på dette med prøving. Jeg er bombesikker på at hvis jeg hadde fått hukommelsestap nå, og glemt hele greia, så hadde jeg blitt gravid... Sånn er det! Men jeg skal prøve å skjerpe meg litt nå... Men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal klare å få bort tankene! :-? Har jeg noe annet å skrive om? Tror ikke det! Snakker om bra fokusering... :oops: Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. oktober 2003 #1132 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hm.. Kan jo skrive litt om juleforberedelser ?? Ja ?? Hvilke planer har Lillen for julen ?? Har du kommet langt med julegavene ?? Har du sett hvor det ble av snøen ?? O' jul med din glede... Skal vi kjøre innom Spar Kjøp en tur en av de nærmeste dagene ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #1133 Del Skrevet 28. oktober 2003 Er i det egosentriske hjørnet, så jeg kan jo skrive om julegaver til meg selv... Pakken fra H&M var nemlig så flott at jeg tror jeg må gi meg flere av den sorten! Kåpen var veldig lekker, enkel og varm..mmm! Men det var Hipsters jeg ville si noen få ord om; de gjorde meg så lekker at det var like før jeg siklet hull i badespeilet! Fikk bare 2 :o (hva tenkte jeg på), så jeg må ringe inn bestilling for hamstring. Kjøpte størrelse for stor (40/42), og de så veldig store ut når jeg pakket de opp, men alle mine truser ser slik ut, for jeg liker ikke stramme... Og de la seg utenpå kroppen som om de var skapt kun for meg! Fokusering i orden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. oktober 2003 #1134 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ting en kan gjøre uten barn: * gå på byen og drikke seg full uten å tenke på å stå tidlig opp dagen derpå... * impulsivt ta turen på kino * besøke venner uten å måtte planlegge å ha med stelleveske etc. * ha sex så ofte dere vil * være masse på KG... * vente på meg så kan vi være gravid samtidig... * planlegge adventskalender til din kjære Fra nå av er det bare å la være å sette dato for dumme tester. Ha sex så mye dere vil og ta 2 blå som en positiv overraskelse... Klem fra Mayamor :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter #1135 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tirsdag 28. Oktober Nivå: 3 Tid: (94) 10 min Distanse: (26,9) 2,9 km Calorier: (991,3) 108,2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 28. oktober 2003 #1136 Del Skrevet 28. oktober 2003 Der har vi fokus ja... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 29. oktober 2003 #1137 Del Skrevet 29. oktober 2003 Grattis med hipsters, Lillen! Hørtes veldig flott ut! H&M er glimrende. Utrolig moro med pakke i posten - nesten som julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. oktober 2003 #1138 Del Skrevet 29. oktober 2003 Psssst: sjekk dagens rose... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. oktober 2003 #1139 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bare ser om du har det bra og om du fikk sove i går kveld ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. oktober 2003 #1140 Del Skrevet 29. oktober 2003 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg