lillen Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter #1101 Skrevet 23. oktober 2003 Takk for at dere bryr dere om meg, jenter! Men jeg er ikke syk, altså...! Nå får vi straks besøk av svigerinnen min, men skal bare oppdatere den tingen som er viktig: Jeg er ikke groggy, og nå er mitt innhold Håper det blir bedre til jeg skal på konsert med Span ikveld...for jeg liker ikke å gå ut i joggebuksa! Kan man bruke tampong hvis man har sopp? Bør man? Lillen Dag 30
Gjest Camelia Skrevet 23. oktober 2003 #1102 Skrevet 23. oktober 2003 Det kjennes ut som jeg har mild feber, og termometeret viset at jeg har litt over normalt; men ikke over 37,5. IKKE for å gi deg falske forhåpninger, men akkurat dette med feberfølelse uten å ha feber har faktisk vært mitt første tegn på graviditet to ganger... Bør visst ikke bruke tampong ved sopp, har jeg hørt. Hva med yoghurt? Canesten?
magnhild Skrevet 23. oktober 2003 #1103 Skrevet 23. oktober 2003 Bør visst ikke bruke tampong ved sopp' date=' har jeg hørt. Hva med yoghurt? Canesten?[/color'] La yoghurt stå i samme setning som tampong og sopp... Hihi, måtte le litt da!! Klems! Magnhild (litt bedre humør)
Gjest Camelia Skrevet 23. oktober 2003 #1104 Skrevet 23. oktober 2003 Skjønner ikke hvor jeg tar det fra...
bizzy Skrevet 24. oktober 2003 #1105 Skrevet 24. oktober 2003 Tittei! Lenge siden sist jeg har skrevet her gitt :oops: Men er innom å leser litt hver dag alikevel altså :blunke: Håper du finner ut av problemene dine, høres ikke særlig ålreit ut *Klem*
Gjest Hilde K S Skrevet 24. oktober 2003 #1106 Skrevet 24. oktober 2003 Er du fortsatt lyserød ? Hvordan går det med yoghurt tampongen ? Hjelper den mot alle ulumskhetene dine ? God helg klem
lillen Skrevet 24. oktober 2003 Forfatter #1107 Skrevet 24. oktober 2003 Til tross for at set ble velta et ølglass eller to rett i skrittet mitt, var konserten igår sinnsykt bra! Nå drar vi til Mannens pappa, og blir borte til søndag kveld... helt uten nett! :o Jeg har mindre farget utflod idag, men det er fortsatt Har også fortsatt det jeg regner med er soppinfeksjon. Trodde egentlig at jeg var ute og "feiret" tante-besøk igår, men nå er jeg ikke sikker... Er jo litt groggy igjen idag, men det er selvsagt fordi jeg drakk øl igår! Jeg vet ikke hva som skjer! Jeg regner med at jeg sender noen sms'er til Jinx i løpet av helgen , så kanskje hun kan oppdatere hvis tanta mi kommer for fullt...!? Fikk pakke fra H&M igår, og i den var det masse fine klær til meg Det kan jo hende at jeg nå blir gravid, ettersom jeg har kjøpt nye klær, som kanskje ikke er helt beregnet på gravid mage... Kipa ble ihvertfall det! I'll be back! Og da skal jeg takke for alle innleggene dere er så gode og planter i boka mi...for jeg har ikke tid nå! Lillen Dag 31
Gjest Mayamor Skrevet 24. oktober 2003 #1108 Skrevet 24. oktober 2003 Tror ikke øl i skrittet hjelper mot soppinfeksjon... Klem fra Mayamor
Jinx Skrevet 25. oktober 2003 #1109 Skrevet 25. oktober 2003 Hei vennen ... Savner deg kjempe masse...
Kipa Skrevet 25. oktober 2003 #1110 Skrevet 25. oktober 2003 Helgeklem selv om du ikke får den før du kommer hjem.... Håper du og mannen koser dere hos pappa'n hans og har en bra helg!! Klem fra Kipa
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2003 #1111 Skrevet 25. oktober 2003 Hei! Jeg er innom for å sjekke trusestatus, men du er jo på helgetur du. Håper du koser deg, og at trusen ikke har blitt misfarget. *klem*
Ionaa Skrevet 25. oktober 2003 #1112 Skrevet 25. oktober 2003 God helg lillen. Kos deg massse. Jeg krysser fingrene for at "tanta" uteblir. Lurt det med å kjøpe absolutt-ikke-gravid-klær....jeg snopa meg en alt for alt for dyr, men dødskul Armani Jeans (mannen får litt rabatt da men...guttemodell...satt helt perfekt!!!) 3 dager før jeg testa positiv. Funker det
pondusa Skrevet 25. oktober 2003 #1113 Skrevet 25. oktober 2003 Krysser fingrer og tær for at det lykkes for dere nå!! Jeg kjøpte også noe helt ikke-gravid-klær tett før jeg testa positivt. Funker som bare det!
Jinx Skrevet 26. oktober 2003 #1114 Skrevet 26. oktober 2003 ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~ Okey... Lillen har blødd litt i helga.. Men ikke helt vanlig blod etter det jeg har forstått.. Så hun mener det er ikke helt DAG 1 enda... Men en kan jo blø selv om man er gravid.. Hun tenker vist å teste på fredag, om da ikke tanta kommer for fullt.. ~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
hanni Skrevet 26. oktober 2003 #1115 Skrevet 26. oktober 2003 Håper du har det bra, Lillen. Klem fra hanni
lillen Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter #1116 Skrevet 27. oktober 2003 Tusen takk for hilsener alle sammen! Jeg kommer tilbake til de i morgen, tenker jeg, da jeg har bedre tid... Jeg vet ennå ikke helt om jeg er på Dag 1, 2, 3 eller 33... Det er antageligvis fordi jeg tviholder på håpet om graviditet, i og med at det var bestemt at jeg skulle bli gravid denne syklusen... Jeg har jo hatt friskt blod i to dager nå (litt rosa, litt rødt og litt orange), men den oppfører seg ennå ikke som vanlig mens. Vi får se... Dette kan være så mangt; et veldig langt Tante-vorspiel, Tante Gravid eller en Tante som ikke oppfører seg. Mine menstruasjoner pleier å inneholde levrede blod-klumper, blod i mørk farge og menssmerter. Denne har ingen av delene, men jeg blør nok litt for mye (litt på papir, og litt på truse, men ikke nok til tampong) til at jeg kan være gravid. Venninne J har nettopp fortalt meg på sms at hun blødde en del i graviditeten sin, og jeg skal ringe henne i morgen, for å høre hvordan den utartet seg i forhold til en vanlig mens. Hun skjønte jo ikke at hun var gravid før hun var godt over 12 uker på vei... Lillen
Gjest Mayamor Skrevet 27. oktober 2003 #1119 Skrevet 27. oktober 2003 Velkømen bækk... :blomst_opp: Føler du at det er mange som følger med deg? Da har du helt rett... Klem fra Mayamor
Kipa Skrevet 27. oktober 2003 #1120 Skrevet 27. oktober 2003 Nå har du vel sovet lenge nok.....Du kan ikke mene at du klarer å vente helt til fredag.. :o med å teste...kjøp en sånn dobbel en da..og test i dag og på fredag.. Nå har jeg lagt ut bilde av vogna til Lukas, du som var litt interessert i sånn... Ha en god dag!! :kysse: :oops: - så plutselig når du skrev forrige innlegg...sov litt til du!!
Fremhevede innlegg