Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tuller fælt, dere! Men benytter enhver anledning til å skrive om 2blå!

Nå sitter Mannen og ser på RBK-kamp på tv2, og det går overaskende dårlig. Etter 5 minutter ledet Stabæk 2-0, og nå er det 3-0, tror jeg... :-? Jaja, de har ihvertfall vunnet serien...

Kommentator fortalte at Dagfinn Enerly nettopp hadde kjørt dama på føden med tvillingsfødsel, men han er på banen nå...! :o Regner med at han fikk lov av dama, fordi det var en stund til fødsel jeg da, for ærlig talt; det er ikke verdens viktigste begivenhet som foregår på Lerkendal idag! :roll:

Idag sto jeg ikke opp før klokken 14, fordi jeg var veldig sent oppe inatt... :wink:

Skal ta opp Robinson mens det er kamp, og se det etterpå. Og så må jeg nesten se gutte-kampen i Farmen i reprisen sent ikveld...

Slik er livet som tv-slave!

Har nettopp spist kjøttkaker, og er stappmett. Mannen lagde saus idag; etter svigermors oppskrift, og den ble vellykket, selv om jeg ikke er så glad i "brendt" saus. Jeg er ikke vandt med den smaken, og bruker vanligvis mel-jevning, kraft, løk og sukker-kulør.

Tro muligens jeg kommer til å teste i løpet av uka, siden jeg ikke har fått slim i helga. Det var jo egentlig i denne helga jeg skulle hatt eggløsning, hvis denne syklusen skulle vært identisk med den forrige.

Nå kjeder jeg meg...

Tror kanskje jeg skal spille litt Sims.

Jinx og jeg vurderer en Ikea-tur imorgen, og jeg håper det blir noe av. Det kommer vel litt ann på dagsformen hennes... :wink:

Vi vil egentlig vente til det er jul på Ikea, men klarer ikke å vente, for vi vil treffes nå! Og Ikea er det lenge siden jeg har vært på...

Samme hvem jeg er sammen med på Ikea, så får jeg aldri mer enn et par selunder i barne-advelingen, så nå har jeg sjansen til å drømme meg litt bort der, sammen med Jinx... :P

Snart er første omgang ferdig, og Stabæk leder 4-0... :o

Lillen

Dag 26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du synes vel det er veldig morsomt, Magnhild, når RBK tar tap-rekord! :ler: Eller har Brann vunnet idag? Er det derfor det er moro?

Takk for at du følger med, Hanni; jeg skal prøve å ikke skuffe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs om det blir IKEA tur imorgen ja..

Nå ligger det et tykt lag med hvitt på bakken her :roll:

Men vi får se imorgen ...

Jeg holder med RBK jeg altså, men

de har gått av en smell innimellom..

De må oppleve at det går faktisk an å slå dem..

Blir jo litt kjedelig ellers..

Bare så synd det var Stabæk som gjorde det :kvalm:

Vel.. Godnatt vennen :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet ennå?????

Er superspent, siden vi nå har holdt på nesten like lenge, du startet jo litt før meg, så da er det din tur nå og min tur om 3,5 uker :Nikke:

Krysser fingre og tær for dere :blunke:

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frøken Usannsynlig-rotete-syklus!

Skal du virkelig teste nå? Jeg krysser fingrene alt jeg kan, jeg gleder meg til å se JIPPI-innlegget når du endelig får det blåe krysset. Men dag 27 er jo forsåvidt bare barnemat for deg da.

Men har du tatt DQ denne syklusen, eller har du pause nå?

Lykke til uansett jaffal. Håper alltid på det beste for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra at du hopper så mye for tiden, Magnhild! Ta det med ro nå, lille vennen, så blir nok bekkenet bedre... :P

Teit at det ikke ble Ikea-tur idag, Jinx, men snøen forsvinner visst ikke med det første nei. Vi har heller ikke riktige dekk...ennå!

Nei, jeg har nok ikke testet, Bizzy! Enig i at det er vår tur nå!

Fin sangstemme du har, Havsulen! Men var det blå-mandag du mente? :ler:

Går fint med meg idag, Meta! :D

Du synes det er litt tidlig ja, Matahari!? :-? Jeg tar fortsatt dq, så blir kjempesinna hvis syklusen er blitt lengre igjen...

Tusen takk for at dere bryr dere! :hjerte:

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke liker å skrive om kanskje-snart-tester her inne... Jeg girer jo opp folk uten grunn, og så ender det vel med at jeg ikke tør å teste! ...eller ikke vil bruke masse penger på nok en ubrukelig test!

Jeg forstår fortsatt ingenting av denne syklusen. Har hatt hvitt sekret hele syklusen, men har så smått begynt å få en slags offwhite/beige farge i løpet av helgen. På mitt kroppssrpåk, så betyr dette hverken det ene eller det andre. Men forrige syklus hadde jeg litt blandede farger fra Dag 29-30, og det var rett etter eggløsning. Men denne gangen har jeg altså ikke hatt slim...

Dritt-syklus! :frustrert:

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Fikk sms fra Jinx idag om at Julebrusen har kommet! Men jeg aner ikke hvilken butikk som er først ute... Men det skal jeg finne ut i løpet av dagen. Vil ha julebrus til Ungkaren ikveld... :P

Har lyst på spagetti m/kjøttdeig idag; helst nå(!), men Mannen er ute og skifter dekk, og jeg har ikke peiling på hvor lang tid det tar...

*sulten*

Har alle apoteker stengt nå?? Hvis jeg får tak i en test, så tar jeg den sikkert imorgen, hvis kroppen min er enig.

Søndag 19. Oktober

Nivå: 3

Tid: (84) 12 min

Distanse: (24) 3,5 km

Calorier: (883,1) 129,2

Lillen

Dag 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: Nå ble det faktisk litt jul her! :nisse:

Stearinlys, røkelse og utenfor vinduet er det så stille at snøen fortsatt ligger på blader (deilig blanding av :hjerte:

Og så henger det jo toi vinduet mitt fra julen i fjor, for de er så fine at jeg vil ikke ta de ned... :oops: ! :hjerte:

:hjerte:

Når kan jeg pynte mer? 1. desember er det nok jul i denne stua!

:hjerte:

Må kjøpe Kongerøkelse snart, for Opium var ikke helt jul, det skal jeg innrømme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen skal kjøpe en kasse med Julebrus til oss! Jej! :hjerte:

...og litt egg og bacon (til frokosten)!

MmmmmMM! (ikke ribbe, men later som!)

Nå blir det koselig!

:perebrus:

Oops, er redd for å skrive for mye med tante-farge,

uten å lure inn litt blått...!

Nå må jeg lage Spagetti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem trenger julebrus når man har KAKEMENN!!!!

(fra Martens, for de inneholder ikke sukker!!!)

Men jeg gleder meg til julebrus, pepperkaker, klementiner og pinnekjøtt!!! :o

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja..DRITTSYKLUS!! :evil:

nå må du se å skjerpe deg syklus, alle vennene til Lillen blir sinna på deg!!!

Stå på du snuppa!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nisse: Glaaaaaaaaaaade Jul :nisse:

Åh.. Nå kom jeg i julestemning igjen..

Skal kjøpe julebrus imorgen ...

Å deilige klementiner på obs!

Kongerøkelse er et MUST ja ..

Opium du liksom .. :ler:

Hadde egg og bacon til frokost idag jeg

og mannen .. Tjihi .. Delischøss ...

Nei, vi må nok treffes imorgen :Nikke:

Legge meg snart jeg nå ...

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Blir nesten litt flau av all denne oppmerksomheten... :flau:

Som jeg sa til Magnhild i går:

Jeg lover å gi beskjed dersom noe skulle skje... :wink:

Du hadde helt rett:

Jeg hadde desverre glemt igjen mobilen i laderen hjemme

- derfor fikk ikke Magnhild tak i meg...

Lover å aldri mer gjøre det... :ler:

Når skal du teste da? :hoppe:

Maser ikke i det hele tatt... :ler:

Hele hilsen blir heretter skrevet i blått til deg... :wink:

Tusen takk for at du bryr deg... :hjertesmil:

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å sjekker etter nyheter jeg :blunke: Maser bare pittelitt altså, men det er godt ment :lol:

Er imponert av deg flinkisen :Nikke:

:tommelsmil: Sluttet å røyke

:tommelsmil: Begynnt å trene

Skulle ønske treningsiver smittet over, den første dørstokkmila er så innmari lang :roll: Har ryddet frem igjen diverse remedier fra min tidligere "idretskarriere" og har planer om å begynne igjen....men....... mangler så mye grunntrening, kommer jo til å ta minimum et halvt år å trene meg opp til nogenlunde akseptabelt "møte opp på trening" nivå.... Så selv om jeg har veldig lyst til å begynne igjen, så klarer jeg liksom ikke å komme igang... :oops:

Du er flink du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger julebrus, Magnhild... :wink: Og pinnekjøtt, takk!

Takk for at du snakker litt strengt til syklusen min, Kipa!

Ja, vi må nok treffes idag, Jinx! Sitter her og forbereder meg...

Puh! Der er du, Maya! :P Selv om det ikke har hendt noe enda, så håper jeg at det snart skjer...og da får vi beskjed her inne! Jej!

Jeg er ingen flinkis, Bizzy! Men du har kanskje ikke fått med deg at jeg bommer røyk av Mannen stadig vekk!? Prøver å holde meg unna, men det er ikke lett; gleder meg til jeg "slipper" å røyke, altså når jeg får 2blå. Dette er noe av grunnen til at jeg vil teste; fordi jeg ikke vil utsette et evt foster for gift... Angående treningen, så er sykkelen veldig fin for de som har lyst til å bygge opp form og muskler hjemme, uten at noen ser det...

Takk for at du bryr deg, Kaktus, men her er inget nytt!

Sitter her , som sagt, og forbereder meg selv og magen på å få treffe Jinx for andre gang. Håper det går i orden, så vi kan ta oss en tur på Ikea... :P

Har ikke testet, for jeg har ikke fått tak i test ennå... Men kanskje det blir testing i morgen. Jeg vil jo helst ikke heller, for jeg tviler veldig på den.

Den vigtigste grunnen til at jeg hadde lyst til å teste,var at jeg tisser hele tiden, og jeg syntes det var rart om det fortsatt var urinveisinfeksjon, siden det hverken blir verre eller bedre. Men i morrest luktet det urinveisinfeksjon igjen, så da er det vel det... Må ta hestekuren til Hilde!

Den andre grunnen er jo små-røykingen... Jeg vil helst slippe den!

Sent igår kveld ringte pappa, for å fortelle at han hadde solgt leilighet. Ble sittende i telefonen med han i godt over en time, og det var veldig koselig.

Han sa at han kanskje kunne låne oss noen penger til startkapital, dersom vi hadde lyst til å kjøpe leilighet! Jej! Jeg trodde det var en uoppnåelig drøm, men nå kan den kanskje etter hvert bli virkelig...

Det er sikkert litt ekkelt å låne penger av pappa'n sin, men vi kan ikke la denne sjansen gå fra oss...

Han snakket om at noen banker gir 90% lån til de mellom 18 og 25 år (førstehjemslån?), og det virker jo positivt. Men jeg forstår det ikke helt...de fleste i den alderen er jo under utdanning, og jeg trodde banken krevde en stødig lønn...!

Må få gjort noen innleveringer idag, og lese til prøve imorgen...

Lillen

Dag 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...