Gjest gjest1 Skrevet 15. oktober 2003 #1021 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hei søte Lillenmor! Det var forferdelig trist å lese om hundebroren din. :trøste: Det er trist å miste kjæledyr. Mannen min gråter fortsatt hver gang han ser på Rex, for han savner schæferen sin så fælt. Trist er det! Tusen takk for hilsen i boken min. Alltid koselig å se at du har vært innom. Ellers tror jeg kanskje det er VM i smileys i boken din. Helledussan! Skal bidra med en kul smiley til slutt jeg også. Og adventsdiktet ditt var nuuudelig. Lykke til med EL! (Lest i kalenderen min: Elskov kan føre til eggløsning. Så det er bare å henge i!) Det er din tur nå! *Stor klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 #1022 Del Skrevet 15. oktober 2003 :cry: Nå ble jeg litt trist!!!!! Er alltid vondt når man mister kjeledyr! Får fremdeles et lite stikk i hjertet når jeg ser en pen schæfer, minner meg på at jeg savner hunden vi hadde da jeg var liten, og det er jo en halv evighet siden Man blir utrolig sterkt knyttet til de, og uansett om det beste for de er å slippe er det aldri en enkel avgjørelse. Men minnene er veldig gode og ha :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 15. oktober 2003 #1023 Del Skrevet 15. oktober 2003 Nope, ingen forvarsler heller.... håpet stiger, og redselen for en skikkelig midt på trynet øker proporsjonalt...... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. oktober 2003 #1024 Del Skrevet 15. oktober 2003 Smil og vær glad for hver dag som går.. Så skal du se hvor mange venner du får.. :klem2: Osv.. (I frykt for å bli slettet) Må få opp stemningen litt .... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 15. oktober 2003 #1025 Del Skrevet 15. oktober 2003 Jeg er litt trøtt nå ja kan man si! Ville ikke sove likevel! Da ville jeg ikke få sove i natt... Men da ville jeg gjerne sett grønne menn ved navnet mitt... Ha en fin dag! magnhild :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter #1026 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tusen takk for hilsener Hanni, Meta, Maya, Hilde, Magnhild, Matahari, Bizzy og Jinx... Dere er så gode alle sammen! Jeg har det bra! Blir helt overrasket over all trøstingen; hadde ikke regnet med det! Nå tenker jeg bare at Hunden har det bedre nå... Jeg er glad for at jeg ikke er hos Mamma og mannen hennes nå, for det ville jeg merket mere til at han er borte...! Men her i Trondheim går det bare bra! Jeg har grått idag også... Men ikke pga Hund eller vennens mamma. Beverly Hills! Det var en som døde der idag... Var kjempetrist, og jeg strigråt på slutten, da David puttet cowboyhatten til avdøde Scott ned i jorda! Jaja... Hadde jeg vært gravid, så hadde denne oppførselen liksom vært akseptert! Nå er det RBK-kamp, og Mannen er på Lerkendal, mens jeg sitter og "hører" på tv2. De leder masse, så det er visst ingen fare! Dagens pinlige: Ringte H&M, fordi jeg savner bestillingen min, som er 1 uke forsinket (og jeg er av den utålmodige typen). Har bestilt 8 ting, hvorav 4 skulle komme etter 6 uker, og 4 etter 12... :o Telefondamen fortalte meg at varene hadde kommet på lager tidligere enn beregnet, og at de derfor ville sende alle 8 varene sammen...og at de ville bli sendt derfra mandag den 20. -OK, sa jeg -Det var jo i forigårs det! Hun begynte å lure på om hun så feil på skjermen, men forklarte: -Nei, idag er det jo den 15.! -Ok, tulla visst jeg... Jeg skjønte til slutt at jeg har sluttet å tenke dato; tenker bare Dag i syklus... :oops: Visste jo at idag var Dag 22! Hvis det ikke kommer noe slim snart, så kjøper jeg heller en graviditets-test! Lillen Dag 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. oktober 2003 #1027 Del Skrevet 15. oktober 2003 JA !!! Ta en test... Det er klart at du er gravid .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 15. oktober 2003 #1028 Del Skrevet 15. oktober 2003 Denne krever jeg at du tar tilbake JEG maser vel ikke ????!!!!! Som et lokomotiv ???? Hmrf.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 16. oktober 2003 #1029 Del Skrevet 16. oktober 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #1030 Del Skrevet 16. oktober 2003 Snakker du til Kipa eller meg, Jinx!? Det var forresten du som begynte å krangle igår, med den ro-sangen din... Og ikke nok med det; du flekka ræv også! Jeg er sjokkert... Ikke rart jeg får merkelige drømmer om natten Hei til deg også, Kipa! (eller var det søta du het!?) Jeg gjør ikke stort for tiden! Bare daffer... Er aldri psykisk form til å gå på skolen, så det blir mye fravær. Men jeg prøver å holde kontakt med læreren per mail. Tenker hun begynner å bli litt lei nå, og lurer på om jeg kan klare å fullføre dette! Men som jeg stadig sier til meg selv; det skal bli bedre! Jeg begynner å bli rimelig lei av å vente på el nå... Var det bare en syklus som skulle skjerpe seg?? Er utålmodig jeg! Kjøper test hvis ikke el-slimet har dukket opp på Dag 30... (greit å ha et mål ) Sekretet forandrer seg litt innimellom, så ting står ikke stille ihvertfall! Jeg har hittil lært mye om kroppen min gjennom prøvingen, og har sikkert mye igjen også... Kanskje en liten trenings-logg kan hjelpe meg!? Vet ihvertfall at jeg kommer til å angre hvis jeg ikke skriver det opp. Dessuten kan den brukes når jeg skal brife til mamma... Nivå viser hva motstandsreguleringen står på. Tid viser antall minutter jeg har syklet den dagen (kan være sum av flere økter). Distanse viser antall kilometer jeg har syklet den dagen (kan være sum av flere økter). Calorier skjønner jeg ikke helt, men skriver det opp tilfelle jeg en dag skjønner... Hvordan kan sykkelen vite eksakt hvor mange calorier jeg forbrenner egentlig! Den vet da vel ingenting om min forbrenning!? Kan ikke slikt også komme ann på vekt, høyde, balanse mellom fett- og muskelvev, alder, kjønn, høy eller lav forbrenning m.m.? Er det forskjell på forbrenningen til Ola og Kari, hvis begge sitter en time på sykkel og sykler like langt; 20 km, men Ola sykler i jevnt 20 km/h, mens Kari sykler i økter på 25 km/h og 15 km/h?? Og motstandsnivå må jo også spille inn!? Kan noen forklare dette for sykkel-jomfru? Jeg kommer også til å skrive opp "totalt" i paranteser. Onsdag 14. Oktober Nivå: 3 Tid: 20 min Distanse: 5,5 km Calorier: 201,5 Torsdag 16. Oktober Nivå: 3 Tid: (45) 25 min Distanse: (12,6) 7,1 km Calorier: (464,7) 263,2 Ellers har jeg det bare bra... Lillen Dag 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #1031 Del Skrevet 16. oktober 2003 ÅÅhh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 16. oktober 2003 #1032 Del Skrevet 16. oktober 2003 Så flink du er som sykler så masse, Lillen! :D Jeg skjønner heller ikke det med kalorier, pleier ikke å legge merke til det egentlig. Tror ikke sykkelen klarer å måle det nøyaktig, men der jeg trener, blir jeg bedt om å taste inn vekt da - kanskje det er pga kalorimåling? Jeg aner ikke hva jeg veier, så jeg bare taster det jeg tror jeg 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter #1033 Del Skrevet 16. oktober 2003 Godt å høre at det er flere som ikke har peiling på den måleren, Hanni! Egentlig så bryr jeg meg ikke om calorier, men er nysgjerrig... Puh... Nå har jeg hatt min egen lille treningsøkt inne hos supergirls også! Det tar på gitt! Men nå er Jinx endelig på msn... Lillen Dag 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2003 #1034 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hæhæhæhæhææææææ!!! Dør av latter av deg som regner datoen i henhold til syklus. Da vet du at du er en ekte prøver. Nei, nå kommer jeg ikke til å klare å slutte å le. Beste jeg har hørt på lenge. Du, sånn angående utdannelsen min (som du spurte om i boken min), jeg opplyser ikke om det her inne på KG, for da er risikoen så stor for å bli avslørt. Jeg kan heller fortelle deg det på msn eller sende en pm. Ja, misforstå meg rett, det er ikke noe spennende altså. Det er bare det at når jeg får synlig mage så blir jeg nok den eneste på kullet mitt som er offisielt gravid. Og da blir jeg så lett gjenkjennelig. Døde Scott i Beverly Hills i går? Jeg så ikke den episoden - heldigvis. Jeg gråter jo dagen lang, er overhodet ikke hormonelt beredt til å takle såpeseriedødsfall. Ha en koselig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 16. oktober 2003 #1035 Del Skrevet 16. oktober 2003 Så effektiv og sprek du er da Tror jeg må tusle meg bort til sofaen sånn at ikke treningsiveren smitter over på meg med det første.. Og så sender jeg noen (((((((((((((((((((((((((((((((( blå vibber ))))))))))))))))))))))))) til deg når jeg først er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 17. oktober 2003 #1036 Del Skrevet 17. oktober 2003 For en utrolig god plan du lanserte i dagboken min, Lillen! Jeg erklærer herved at: "JA, jeg vil bli gravid samtidig med Lillen!" :klem2: Det hadde vært koselig, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 17. oktober 2003 #1037 Del Skrevet 17. oktober 2003 God helg ! :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 17. oktober 2003 #1038 Del Skrevet 17. oktober 2003 :o 70 sider! :o Himpfel und hapfel :o Ok, det er noe JEG pleier å si.. Sier siebeneliben og jeg. Det er seveneleven det da. Liksomtysken min :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. oktober 2003 #1039 Del Skrevet 17. oktober 2003 GOD HELG til Lillen pia.. Håper på mange timer på MSN ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter #1040 Del Skrevet 17. oktober 2003 Helt greit at vi tar utdannelsen din på msn, Matahari! Jeg forstår deg godt! Men da må du pelle deg på msn noen ganger da... Du tar egentlig feil av meg, Meta... Det eneste spreke jeg gjør for tiden er å sykle litt foran tv'n! Ellers later jeg meg bare... :oops: Tusen takk for vibber. De er hjertelig velkomne... Flott, Havsulen! Og verv fler! Det hadde vært koselig... God helg til deg også, Hilde! Ja, himpfel und hapfel, sier jeg også, Jolie! Selv om jeg ikke vet hva det betyr, eller om det betyr noe i det hele tatt... Siebenelieben?? Håper på mange timer på msn, tlf eller irl jeg også, Jinx! Wow; forkortelser er jeg god på! Det er så deilig med fredag. Nå slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å ikke være på skolen i tre hele dager! Har fått mail fra lærer idag, om oppgaver jeg kan gjøre i helgen. Det er veldig greit, for da kan jeg vise mine kunnskaper, siden jeg ikke har vært på skolen... Skal snart sette meg ned (i sofaen) foran tv'n, men må bare skrive litt her først... Skev et innlegg på www.snartgravid.com igår, og svaret kan tolkes i lovende retning... For hvis jeg hadde eggløsning på Dag 11, så skulle tanta ha vært her nå. Men jeg tviler sterkt! Sist hadde jeg jo brun utflod helt fra dagen etter el til mensen kom...! Og så hadde jeg jo ordentlig el-slim også... Husker ikke om jeg var "våt" på Dag 11. Jeg har jo ingen symptomer på noe som hels, så jeg tror fortsatt at jeg venter på el! Eneste er jo at jeg tisser hele tiden, men regner med det fortsatt er urinveisinfeksjonen, og den har vært her fra før Dag 11... Men jeg har faktisk grått en skett fire dager på rad nå :o Tirsdag var det Hundens død, og det er jo forståelig... Onsdag døde Scott i Beverly Hills, Torsdag så jeg et innslag fra jenta som bor på en søppelhaug (tv-aksjon), og idag forlot Shawna Home & Away (ja, jeg ser på det også :oops: ). Kanskje jeg rett og slett bør slutte å se tv! Mannen har kjøpt en flaske vin til meg, tilfelle jeg vil være med ut imorgen. Jeg er litt usikker, både pga økonomi og evt mage, men liker jo ikke å leve som evt gravid hele tiden heller... Jeg vet ikke hva jeg vil. Det eneste jeg vet, er at jeg vil bli gravid! Og hvitvin styrker vel ikke akkurat fruktbarheten...!? Jaså, så de hadde sex i Ungkaren!? Jeg trodde egentlig at de to hadde hatt sex for lengst, men siden dette skjedde på et hotell-rom i Kosika, så tror jeg ikke det har vært på tv..!? MEn nå vet vi ihvertfall at han ikke velger henne, siden hun forteller at hun aldri ble forelsket i Andreas, og i det hele tatt står frem med sex-episoden... Det blir for teit å skrive om dette, for så så avslutte artikkelen med; "Serien er for lengst ferdiginnspilt, men utfallet er holdt strengt hemmelig." Jaja...jeg fortsetter å følge med! Personlig synes jeg det er bra de har sex der, siden jeg aldri kunne ha tenkt meg å bestemme meg for å gifte meg med noen, uten å ha prøvd det ut på forhånd... Men samtidig blir det jo for teit hvis Max og Andreas skulle ha hatt sex med alle damene i Ungkaren! Oh my... NOK OM DET! Inatt var jeg for trøtt til å lage noen barn , men Mannen var helt utrolig kosen, så jeg lå litt i armene hans bare... Det var deilig! Fredag 17. Oktober Nivå: 3 Tid: (72) 27 min Distanse: (20,5) 7,9 km Calorier: (753,9) 289,2 Er ganske stolt, siden jeg sykler til tross for skikkelig vondt i rumpa. Siden jeg er slang, og ikke eier muskler fra før, gnager noen bein i rumpa på det harde setet... Men jeg har lært av Jinx at det går over, så jeg holder ut. Idag har jeg også fått vondt i høyre kne, men aner ikke hvorfor. Lillen Dag 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg