Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skriver likevel jeg altså. Prøver lykken. Med bruuun, håper det blir litt penere enn jeg tror :roll:

Blir du noe gravid snart eller? Jeg er så utålmodig. Jada, jeg fikk mens, men det skal ikke du få! Jeg vil ha bebis inni magen din nååå! Kom igjen'a - ikke vær så kjip! :D Når du får bebis inni magen din skal du ha ultralydshow på webcam. Webcam i musa?... *fnise* M-m. Hm.. hjemmeultralydapparat med overføring via bluetooth...

Nei, nå vrøvler jeg litt, jeg.

God helg og klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tænkju, Kaktus! Men nå er ikke vi de første som har møttes her inne, men vi er de mest pysete, så det er bare å være imponert!

Litt problemer med navnene våre jeg også, "Jinx"! JAA! Vi må treffes snart! Og snakkes snart...

Tusen takk for at du gir lyd for å oppdatere oss, Magnhild! Hva skulle man gjort uten sms...!?

Har sett deg sjø, Jolie! (@wrk, @bed...osv) Du kan få flaska med solvipect når jeg er ferdig med den, for denne hæslige gørra gidder jeg ikke å bruke neste gang jeg er forkjølet... Jaik!

Jada...jeg blir gravid; SNART! Hjemme-ultralyd så masse man vil hadde vært tingen vettu! Da kunne du kanskje ha tatt en liten titt på egglederne mine nå før jeg blir gravid, for å sjekke at alt er iorden!?

Skulle gjerne ha hatt deg her i Trondheim, Kipa! Jeg har prøvd og prøvd, for sabotere den husbyggingen din (psst...det var bare meg!), men nå fikser jeg ikke mer. Du blir jo så lei deg vettu, og det kan vi ikke ha noe av... Derfor sluttet jeg av den sabotasjen. Hvisket det inn i de tette ørene til naboen din!

Er jo ikke sikkert det virker med hostesaft, men skal ikke skylde på deg for det!

Du får komme deg på treff du også, nydag! Eller du kan treffe en av gangen... :wink:

Mine spådommer skal nok stemme ja, Bizzy! Det med stasjonsvogn er jo også logisk! Tvitvi!

Internettdyr? Når har jeg sagt det, Hilde?? Og dodraug? Spøkelse var det nemlig... Og er det fremdeles. Det kommer og går! Men takk fro at du var psykolog på msn igår...

Og du ga meg tanker i hodet...om graviditet!

Kommer stadig vekk på nye ting jeg skal nevne i dagboken min, og har en liten post-it-lapp :oops: , som jeg ikke er flink til å bruke... Derfor får jeg like gjerne skrive-stopp når jeg først er her...

Det gikk veldig fint på prøven jeg hadde på torsdag, så jeg er fornøyd med nynorsk-oppstarten min hittil! :P

Håper jeg klarer å huske reglene etter hvert også, og ikke bare fordi jeg har pugget de en time før prøve...

Det er rart med det! Når jeg kommer hjem igjen, forsvinner nynorsktankene, fordi mer koselige tanker om helg skal ha plassen.

Hva? Er det virkelig ingenting å skrive om??

Jo! Jeg har tenkt på å skaffe meg en treningssykkel til 800,- fra ellos! Tror kanskje alle som kjenner meg kommer til å besvime når de får høre om det. Det er vel det siste de hadde tenkt om meg! :ler:

Men nå vil jeg! :hoppe:

Men det kan jo være for sent...

Noe av grunnen til at jeg vil trene, er jo for å forberede kroppen min litt mer på kommende graviditet! Og dersom jeg nå blir gravid (NÅ!), kan kanskje ikke den spe kroppen min begynne med trening!? Jeg er heelt ute av form, og da er det kanskje ikke bra å trene de tre første måneder!? Eller er det bare bullshit?

Treningssykkel er ihvertfall den eneste måten man får en stuegris som meg til å trene! Man slipper jo å dra no sted med buss! Jej!

Og så slipper man å være 100% frisk i magen sin...

Og så kan man høre den musikken man vil, uten å torturere ørene med plugger!

Sitter å hører ny yndlingssang: 311 - Hostile Apostle :digge:

Så herlig melodi! *nynne*

Nå kommer Mannen snart hjem fra jobb. Da skal jeg finne ut hva vi skal gjøre ikveld. Har veldig lyst til å spille spill...! Venninne N hadde også lyst. Så da er det bare å overtale en veldig trøtt Mann, og få tak i minst en til...

Mannen var oppe klokka 6 idag, for å dra på jobb. Vi la oss ikke (til å sove) før 4... Stakkars Mann! Håper han holder ut!

Dr. Hilde fikk meg til å tro at jeg er gravid igår! :o

Det er alltid noen som klarer å få tankene mine i den retning... :lol:

Jeg hadde jo hull på dag 11, så selfølgelig er det mulig! Men jeg går likevel og venter på eggløsnings-slimet. Det kommer nok snart.

En annen ting som får meg til å tro at el ikke var på dag 11, er at jeg ikke begynte på DQ før dag 7 denne gangen. Og jeg tviler på at DQ jobber så fort!?

???

IKM er fortsatt 31. oktober.

Åh! Ah... Nå kommer Poor Rich Ones - Mummy! :digge::hjerter:

Lillen

Dag 18

Skrevet

Klart du kan trene selv om du er gravid og ikke i form! Trenger jo ikke ta deg så voldsomt ut. Og å sykle er rimelig easy. Tror ikke det finnes mange i verden som ikke kan bevege beina opp og ned i tjue minutter i moderat tempo. For det er DITT moderate tempo! Og det gjør at du kan tilpasse treningen etter hvordan formen er vett. Og da trenger du ikke få hjertebank og hetetokter.

Så det så! :P

Skrevet

har sendt deg en mail, trenger litt hjelp igjen...

Skrevet

Nå synes jeg du skal slutte å hjelpe meg og gå å lage et barn eller to...jeg får dårlig samvittighet for å forstyrre deg på en lørdagskvled, med el i sikte og allting og hostesaft i magen...som smaker godt..ja.. :tunge1:

Du er en KNUPP, en engel og alt mulig er du!!! Tusen takk for lang og innvikla forklaring som sikkert har tatt laaang tid å skrive ned...

Msn blir ikke noe av, det har jeg ikke tid til...tid har jeg, men hadde jeg hatt det hadde jeg ikke fått gjort noe annet...må nok fortsette på den gammeldagse måten...

:blunke:

KLEM!!!!!

Løp og pøk.... :sjarmor:

Gjest Mayamor
Skrevet

Har enda ikke fått ordnet dette med Msn... :grine:

Savner å chatte der jeg også...

En blir liksom mer rett fram enn her i dagbøkene...

Å herregud tenker da enkelte... :roll:

Kan de være enda mere rett fram...? :o

Godt vi slipper å lese det... :ler:

Søndagsklem til gode lillen fra meg...:kysse:

Skrevet

Søndagsklem til gode lillen fra meg også.

Ang. treff her i Bergen og feige meg - det er litt å tørre når det er over 20 stk. på et treff. En om gangen høres bra ut :wink:

Ønsker deg en fin søndag!

Klem ny dag (14+0)

Skrevet

Morgenstund har gull i munn... :hjerte:

Jeg sto opp en stund før Mannen, og gikk inn til han etterhvert.

Mannen: Hvorfor har du pyntet deg idag?

Lillen: Hæh?

Mannen: Hvorfor har du pyntet deg idag?

-Eller ser du bestandig så fin ut?

Vil egentlig tro at den første replikken var en replikk halveis i drømmeverden (han pleier jo å si mye uforklarlig), og at det neste var en søt måte å ro seg i land på...

:hjerte:

Eller...? Vet han ikke at jeg alltid ser vakker ut??

Nedtur... 8)

Lillen

Dag 19

Skrevet

:enig: Nøyer meg med litt rocking i dag... :enig:

repåH ud rah ttah ne nif gleh!

gO gej redejk gem ekki i ted eleh ttat!!

:ler:

8)

Klem Magnhild

:P

Skrevet

Nå er det jo mange timer siden sist jeg var innom her da...

Så det må vi gjøre noe med.

Dessuten så er vi laaangt inn i morgen, så jeg måtte jo skrive. Lurer på hvor mange innlegg det blir i dag...

:lol:

Nå er jeg i alle fall ferdig med det jeg holdt på med. Håper jeg fikk det til. Skal sende link om det blir bra!

Nattaklem!

Magnhild :ler:

Skrevet

:o

Det er ikke så masse som skjer når det bare er jeg som skriver her inne da... Det er jo litt teit!

Kan ikke andre skrive også, så slipper alle innleggene fra meg komme etter hverandre nedover på siden.

Greit at jeg kan skrive en hel masse om omtrent ingenting, men det blir nok litt kjedelig i lengden tenker jeg!!!

Jeg fikk forresten til det jeg prøvde på i natt. du finner bilde under magebildelinken min nederst på siden!!

Klem

Magnhild!

8)

Skrevet

Litt variasjon fra Magnhild... :ler: Her er JEG!

JEG kommer for å ønske deg en strålende dag i høstsolskinnet..i hvertfall er det det her i byen! :briller:

Ha det fint, klem fra Kipa

Skrevet

Må si jeg ble overasket inatt, Magnhild, da jeg så at msn-mannen ved siden av ditt navn var grønn! Det pleier jo bare å være røde menn på supergirls om natten... Håper du sov godt til slutt!

Jeg "trenger ikke å ta meg så voldsomt ut" nei, Jolie! :lol: Ok, jeg skal ikke overdrive (det er ikke så typisk for meg heller...)!

Det er bare å spørre, Kipa! Jeg synes bare det er moro at jeg kan hjelpe noen! Å skrive forklaringen var også egentlig ganske moro! Lykke til!

Godt vi slipper å lese hva andre kg'ere synes om oss ja, Maya! :cry: Det vi ikke vet, har vi ikke vondt av!

Jeg er også feig når det gjelder treff, nydag! Det er ikke noe å være flau over ihvertfall!

Mandagsklem til Jinxen!

Hadde en veldig koselig lørdagskveld, med venninne N på besøk. Vi pratet og mimret og pratet og mimret!

Og så så vi på video fra språkreisen vår i Malta i 1997... Lenge siden vi hadde kikka på den, så det var morsomt. Etterpå ble vi revet med, og tok også frem Malta-bilder, fra -97, -98, -99 og -00! Herlig!

Nå har jeg hørt at det også kan finnes rimelig treningssykkel på Obs, så vi skal prøve å komme oss dit idag. Mannen vil også på Lefdal, Elkjøp og Expert for å se på digitalcamera (kredittkort er en fin ting, når man er dum som oss!). Jeg ville selv ha besøkt noen foto-sjapper først for å høre hva fagfolkene sier om hvilket vi skal kjøpe til vårt bruk, men Mannen vil kanskje ikke det...

Har en msn-avtale med Jinx, som jeg ikke har fått snakket ordentlig med på en stund nå :cry: , og skal prøve å holde den, i tillegg til shopping, lekser og skole. Beverly hills må visst video-maskina ta seg av idag!

Igår var vi hos Svigers og så Robinson (vår tv3 hadde klikka!). I tilleg så vi slide show (på tv) av masse bilder de nettopp har tatt i Roma. Skulle ønske det var meg og Mannen som hadde vært der...

Det er en felles drøm! :hjerte:

Etter å ha sett opptak av Farmen (omtrent samtidig som reprisen gikk på tv :oops: ) :roll: , startet jeg Prosjekt Fotoalbum. Jeg har nå laget to bunker, med bilde-"konvolutter" fra 2002 og 2003.

Nå må jeg bare kjøpe mere bilde-"tape", "hjørne-holdere", svarte ark og penner, så er jeg igang!

Men først bør jeg kanskje lære meg de riktige ordene for bilde-konvolutt, bilde-tape og hjørne-holder! :oops: Når det er fullført, er jeg nok proff!

Utpå kvelden igår fikk jeg forklaringen på morgenstundens gull-munn! Han var som jeg trodde litt i halvsøvne. Han lurte visst egentlig på hvorfor jeg hadde stått opp og kledd på meg før han (han hadde ikke peiling om at klokka var langt på dag...)! Og det fikk gull-munnen altså til å bli; "Hvorfor har du pynta deg?" :lol:

Etter at vi hadde lagt oss inatt, begynte vi å prate om gammel musikk, og kunne ikke komme på hvilken sang som var første-hitn til DJ Bobo, så datamaskina (som er på soverommet) måtte på igjen! :ler: Det endte med at vi lastet ned mer og mer av den dårligste musikken, og satt i senga og hørte på DJ Bobo :roll: , 2Unlimited :-? , Culture Beat :x , Corona :o og Dr. Alban :sjokk:

:digge:

Vi ble ikke enig i førstehitn... Jeg mener fortsatt at det er "Somebody dance with me", men han mente "Keep on dancing".

:Nikke: Ja, de er virkelig et konstruktivt par, Lillen og Mannen! :Nikke:

Lillen

Dag 20

Skrevet

Hei! Jeg er Magnhild og jeg ser grønne menn om natten...

:roll:

Skrevet

Jasså, så du skal bli treningsfrik altså :blunke:

Du må ikke sykle så mye nå da at du får gnagsår :flekke: , slik at du ikke kan sitte foran datan, da vil du bli savnet :blunke:

Takker for artig hilsen og besøk i magen :blunke:

Klemmer fra ultra flittige meg :ler:

Skrevet

Nå har Lillen fått meg til å ha noe å gjøre på.

Sitter nå og koser meg masse med å finne bra kameraer som jeg synes de kan kjøpe...

Også skal jeg skrive masse innlegg i dagboken hennes!! :lol:

:hoppe:

Skrevet

er du ferdig med nynosk- tingen din??? du er så flink, ser at du klarer å holde deg helt unna KG, eller er du kanskje inne på det andre og synder, msn...for nå har det vært leeenge, mistenkelig lenge stille her... :ler:

jeg synes mannen din høres veldig søøt ut jeg! Og du og så dere er nok et søtt lite par der dere sitter i natten og synger på utgåtte sanger... :wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...