Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Camelia går hardt inn for å rette opp det halvgærne inntrykket, ser jeg.

Jaja, dere får ta dere en rusletur sammen og diskutere litteratur mens dere hopper fra flekk til flekk

:hoho:

(Og det er ikke meg som står i buskene med videokamera, bare en fugl, sikkert!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg, Hilde! Kos deg!

Jeg liker din form for okkupasjon, Camelia! Fint å se at du kan både tøyse og være seriøs... :wink:

Ja, det var ikke måte på hvor seriøs hun plutselig ble, Klips! :o Du er nok like gal du også, selv om jeg mistenker orden i galskapen (inni hodet)! Hos meg er det bare gale-rot!

Tar meg gjerne en tur til deg, Bizzy; for å smake på teen... Herlig at du har det så bra da! :P

Igår var jeg skikkelig syk i magen... Så syk at vi ikke hadde dopapir igjen imorges! :o :oops: Men Supermann kjøpte inn!

På mine sykeste dager, tenker jeg på smerter og graviditet. Kanskje jeg er mere forberedt enn de som ikke har plager på forhånd!? Kanskje jeg rett og slett er "heldig"! Jeg er jo vandt til smerter i hverdagen! :wink: Men sånt henger vel mer sammen med hver enkels smerteterskel.

Andre ganger tenker jeg; hva om jeg blir verre i magen av graviditeten!? Kommer jeg til å holde ut det?

Mest av alt tenker jeg at jeg er klar for å gå igjennom enorme smerter, "bare" for å få bli mamma... :)

Lurer på hva Mannen egentlig vet om befruktning! Her om dagen tok han meg på magen, og nærmest kommanderte; SPARK! :ler:

Tror han vet at det kan ta litt tid før en evt baby (som forresten ikke er der ennå) begynner å sparke for han! Men jeg er neimen ikke sikker... :ler2: Han vet aldri hvor i syklusen jeg befinner meg. Han tar ting som de kommer, og får sikkert sjokk den dagen jeg viser han en positiv test. Etter sjokket går han på nett for å lete etter større leilighet, og økonomiske rettigheter... :roll::wink:

Den dagen jeg blir gravid, kommer jeg nok ikke til å være av de som får vakkert hår av hormonene. Denne barnelagingen sliter sånn på håret mitt, at jeg nok kommer til å ende opp som et lykketroll (les; jente med flokehår) med stor mage (og sugemerker).

:roll:

Nå kommer venninne N hvert øyeblikk,

og vi skal kose vårs med tv-kveld.

Lillen

Dag 10 (jepp; TO siffer nå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli sååå nydelig som gravid atte!! :lol::wink: Vet du ikke at skjønnheten kommer innenfra.. og jeg vet bare at du er et nydelig lite..? menneske!

Nå virker det som det starter en ny bølge, så sleng deg på og belær manne din litt om kvinnekroppen og syklusens gang..

Nuss og kram og god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulesveis heter det!

Og hvis du mister håret og får kviser er det en liten jente der inne.

Dette har jeg erfaring med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulesveis heter det!

- eller som vi sier..knullrufs, har ingeting med min rufsing å gjøre om du trodde det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt åpen! :o

Tappen min ihvertfall...

:hoppe:

Slimet har jeg ikke merket helt enda, men ifølge denne siden så er det bare ved menstruasjon og eggløsning den er åpen!

Jeg mener VID åpen asså! :Nikke:

Det måå jo være eggløsning!?

Håper svømmerne fra igår overnatter til festingen kan begynne!

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Svømmerne fra i går ??

Håper virkelig dere kjører på med noen nye også ..

Ferske og spreke ..

De fra i går begynner vel å bli små slitne nå..

(de har jo vært med på fotball trening og all ting)

Håper vi kan ta en MSN fest ikveld, og feire

befruktningen..

Eller skal du plotte inn en tampis å

ligge med bena i været i hele helga ??

:kyss: Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bare å sette i gang og sende inn uthvilte soldater! Du skal jo ri videre på den blå bølgen, så det må jo bare bli klaff denne gangen!!

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om smerter og graviditet, jeg er også bekymret for hvordan magen kommer til å reagere på det å være gravid. Jeg er sikker på at smerteterskelen er hevet etter år med smerter i hverdagen, men det er klart at man gjør seg noen tanker... Jeg tror helt klart at man er litt bedre forberedt - jeg har fått høre mange ganger av mine venner at de ikke forstår hvordan jeg klarer å holde det gående med full jobb og alt annet med de smertene jeg noen ganger har. Man lærer å kjenne kroppen sin og grensene sine, det er helt sikkert.

Ønsker deg en fortreffelig helg - med intensiv babylaging!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis skjønnheten virkelig kommer innenfra, Kipa, så er jeg nok et nydelig menneske! :oops: Det gjelder resten av supergirls også... Føler ikke for å belære Mannen om noe annet enn at svømmerne skal være klare når jeg vil de skal være klare!

Dere får det til igjen! Putte pule-ord inn i boka... :P

Takk for nyttig informsjon, Klips! Vil jeg helst ha gutt mon tro!? :lol: Graviditet er en gave, så hvordan kan man klare å ikke se vakker ut, som gravid!? Dessuten så ser jeg ikke for meg deg med kviser, så det er sagt! Du er selvkritisk...

Jada, vi kjørte inn noen nye ogsp, Jinx...heldigvis! Skal helgarderes denne gangen! Tamponger - nei takk - de suger jo til seg alt!

Jeg tror også at smerteterskelen er hevet, Kaktus! Ønsker deg også en god helg!

Takk for at dere heier!

Jeg ble veldig gira igår, og følte virkelig at vi hadde "klart det" etter sex. Men nå tenker jeg litt klarere. Jeg er ikke så åpen idag, og det er en smule for tidlig. Selv om syklusen muligens skulle bli enda kortere denne gangen, tror jeg nok ikke den kan ha rukket det allerede, siden jeg bare har tatt Dong Quai i 4 dager denne gangen. Det tar nok en stund ennå!

Forrige syklus hadde el-slim dag 25-27...

Og jeg vet man ikke skal stole på tappen alene! Slim finner jeg jo ikke! :roll:

Jeg tror jeg skal på kino ikveld. Men vet ikke hvilken film jeg skal se. Jeg vil helst se City of God, siden jeg ser for meg at den er best på kino, og er redd for at den snart er på vei vekk fra lerretet... Men venninne N vurderer også Buddy og United, som jeg like gjerne kan se på video...

Vi får se, vi får se...

*sulten*

Lillen

Dag 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!!

Nå krysser jeg fingrene altså, for denne måneden skal det nemlig klaffe for Lillen. Så det så :)

Så da er det jo bare intensiv kosing som hjelper. Ikke så dumt det heller har jeg hørt :rodme:

Lykke til!! Og kos deg masse i helgen.

Ps.. United var bra den altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på i helgen, så blir det barn, det bare føler jeg på meg.

Håper du sier i fra når jeg tråkker deg på tærne med mine fy- ord..blir litt flau av min oppførsel.. :oops:

Men det jeg lurte på nå var..kjøpte ikke du dåpsgave for litt siden. jeg skal nemlig i dåp på søndag, og aner ikke hva jeg skal kjøpe, til en gutt.

hva endte du opp med?

GOOOOOOOOOOOOOOD Helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun må jo gjøre det mens hun kan! Max ni måneder til nå, vet dere :wink:

Alle fingre krysset, lillen får krysse bena mellom "øktene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Camelia! Så drastisk går jeg ikke til verks, men ligger å godgjør svømmerne litt før jeg evt går på do...bare så du vet det liksom!

Juhuu, Meta; det skal jo klaffe for deg også! Takk for lykkeønskinger!

Tror som sagt ikke jeg har el likevel, Kipa, men det skader hverken å heie eller pule! Jeg har ikke sagt FY! Så da regner jeg med jeg sender ut signaler om at det er greit med fy-ord i boka mi!

Men Jinx, da... :-?

Takk skal du ha, Klips! Jeg lette etter en god unnskyldning nå! :P

Det ble til at vi så City of God. Selv om det var en brutal skildring av situasjonen der nede, så angrer jeg ikke på at jeg så den. Brutaliteten var en nødvendighet...

Etter kino gikk jeg og venninne N på cafe en tur, før Mannen kom og hentet meg.

Stakkaren (Mannen) sovnet vel ikke før i 3-4-tia, og sto opp klokka 6 i morrest for å dra til Molde på RBK-kamp... Jaja! Han er ganske vandt med mindre søvn enn Syvsoveren (Lillen), og har det sikkert helt topp nå!

Så idag er jeg helt alene...og så er det ingen på msn!! :cry:

Lillen

Dag 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klipser'n har rett ..

Selvfølgelig...

Du får nyte sene netter, og lange dager i sengen

mens du kan..

Det snur seg drastisk fort når man får små...

Jeg er jo bare litt misunnelig, og det er vel

ikke så rart ??? :roll:

Mannen har det nok kjempe morsomt på kamp

tenker jeg, og er vel neppe den eneste som er trøtt..

De fleste av dem sov vel ikke i det hele tatt i natt

tenker jeg....

Eller har de kanskje sluttet å dratt på kamper

med alkorus i kroppen ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Sist jeg sjekket (igår) lå det en sixpack Tuborg i kjøleskapet, og nå var den borte, så nei, de har nok ikke sluttet med drikking på kamp!

Haha!

Han kommer nok hjem i 22-tiden eller noe, og hopper rett i seng, stinkende av øl, røyk og svett suporter... hmmf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tips, jeg liker ideen med en bok, sangbok kanskje..tips i vei om du kommer på mer!

Ønsker deg en deilig søndag med bare kos! :lol:

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du får tvangssende denne mannen din inn i dusjen når han kommer hjem. Stå bare klar du, med såpe og kost, og kommander han rett inn på badet! En sånn stinkende sak vil man da ikke ha til sengs. Skal dere ha barn eller? :ler:

Takk for gode tanker i boka mi og. Setter pris på det vett; melding fra selveste sjefssupergirlsen - wæåw! :P

Jeg lo så jeg grein, nesten, av noe morsomt i boka di i går. Litt sånn pulesveiser og rare tanker. Men siden jeg også har en modem-mamma (rare skapninger de der), så tok det sååå laaang tiiid å oppdateeere. Ergo gadd jeg ikke le i boka di i går. Forresten var det en modem-svigerfar. Like rar han.

Klem til deg søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...