lillen Skrevet 28. september 2003 Forfatter #881 Del Skrevet 28. september 2003 Kommer hjem tirsdag kveld jeg, Jinx! Trodde jeg hadde sagt ifra til deg jeg! Beklager... Savner deg! Takk for alltid så nyttige tips, Kipa! Du får alt til å virke sunt Du har rett, Klips; de vet ikke bedre, og gjør det fordi de tror de "redder" oss fra noe... Det kan visst sammenlignes med forelskelse...de går rundt og stråler, og klarer ikke å holde det hemmelig! Stakkars... Det var du som inspirerte meg til å lete etter farger, Klips! Alltid et forbilde Ser nå at jeg var veldig snill i innlegget mitt natt til søndag. Jeg kan egentlig ikke fordra gudeprat... Jeg burde sagt ifra med en gang, at jeg ikke orket å høre på hva hun hadde å forkynne, men oppdaget ikke hva hun drev med før det var for sent, og da gadd jeg ikke å si ifra. Burde også fortalt henne hvor sjelden jeg traff venninnene mine (som satt på andre siden av bordet). Men det er altså ikke typisk meg å avvise folk. Det er faktisk en av mine dårlige egenskaper...! Det er typisk meg å angre i ettertid, på at jeg ikke sa ditt eller datt... Tenker tydeligvis ikke så altfor fort jeg! Magen er selvfølgelig ikke glad i vin, så den har foreløpig ikke vist tegn til helbredelse. Hun ble jo helt gira igår, da jeg sa jeg hadde en sykdom, for hun var nemlig overbevist om at det ikke var tilfeldig at vi møttes... Fikk sms fra henne idag (for hva svarer en snill jente som meg når noen spør om mobilnummeret mitt...? :oops: ): Hei Lillen! Tusen takk for den fine samtalen vi hadde igår. Tror ikke det var tilfeldig.. G** ønsker åhelbrede deg fullstendig. Om du har tid og lyst hadde det vært koselig å trefft deg igjen. Blir her til tirsdag. *** Mulig det er dårlig gjort av meg å dele sms med dere, men det driter jeg i akkurat nå. Har en liten strekk i armen, for lille Lillen er ikke vandt med å ha babyer på fanget... Har kosa meg i selskap med fadderdatter2 idag Hun er nydelig... Ikveld har jeg og mamma vært på Pirates of the Caribbean (min andre gang), og den var selvsagt enda bedre på kino. Johnny Depp er og blir genial (og vakker), og Orlando Bloom er og blir fantastisk vakker. Lillen Dag 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. september 2003 #882 Del Skrevet 29. september 2003 Kanskje du skulle sette gudedamen på to blå saken i stedet? Alle monner drar, sa musa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 29. september 2003 #883 Del Skrevet 29. september 2003 Håper du har hatt en fin helg og koser deg hos mammaen din. :kgsmil: Heier veldig på deg/dere denne gangen (som alltid!)... - må også reise flagget for Johnny Depp (og Orlando Bloom) som er så bra :oops: Skulle vi ikke bare å rappa dem med oss hjem og satt dem på peishyllen til utstilling (vi kunne kanskej hatt dem på omgang?). Det er jo alltid deilig å ha noe nydelig å hvile øynene på. Nå har jeg ikke sett mannen din da lille - kan jo være han er rene orlando Bloom-kopien... Sett alle kluter til når du er tilbake i heimen og i armene hans. KOS DEG!!! Klem ny dag (12+1; jippi!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. september 2003 #884 Del Skrevet 30. september 2003 Hallo hallo ! Hvordan står det til ? Bare bra ? Hei på deg ! Hei på deg Lillenvenn ! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. september 2003 Forfatter #885 Del Skrevet 30. september 2003 Huff... Nå er det noe galt med kg igjen... På den siden hvor dagbøkene står på liste nedover, står det at Hilde har skrevet en hilsen til meg idag (at hun var den siste som hadde skrevet), men når jeg åpner dagboken, er det siste innlegget fra ny dag. Går ikke dagboken min lenger enn til side 59 eller? Har jeg tabba meg ut? Jeg ser faktisk Hilde sitt innlegg nå når jeg er inne på "skriv svar"-siden min, men det har altså ikke kommet på sin riktige plass ennå. Håper jeg ikke må starte ny dagbok... :cry: Jeg har det bare bra, Hilde! Stilige avatarer du bruker for tiden! Jeg koser meg, ny dag, men savner Mannen og adsl Trives så godt hjemme i Trondheim for tiden at jeg ikke klarer å være borte fra det så lenge av gangen. Toppers ide du har, om å ha gutta på omgang! Eh...til utstilling altså!? Tenkte faktisk på to blå-saken da hun spurte om å få be for meg, Klips, for det er jo et av mine største ønsker for tiden! Men vil ikke gå for langt heller... Klarer det uten utenomjordisk hjelp jeg (eh...vi)! Nå har jeg noen ærender... Tar toget hjem ikveld! Lillen Dag 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 30. september 2003 #886 Del Skrevet 30. september 2003 Hei Lillen Takk for oppmuntrende hilsener i dagboka mi - her er fortsatt ikke håpet ute! Enig med deg - vi driter i negative tester vi! Positive vibber må jo gi positive resultater, eller hur?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 1. oktober 2003 #887 Del Skrevet 1. oktober 2003 Ha en fin, fin dag, lillen. Håper turen hjem i går gikk bra. Tenker du koser deg i sengen din akkurat nå. I dyp søvn...deilig. Sikkert fint å være hjemme igjen. Klem ny dag (12+3) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 1. oktober 2003 #888 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jeg er troendes til hva som helst... Hjelper det at jeg ber for deg...? Ikke ? Nei - sex/el/lyst/ikm må visst til... Jeg føler slike kristne er noen godtroende lurendreiere... Bare at de selv tror ikke de lurer noen... De er ikke onde av natur. Snarere tvert i mot. Men det jeg ikke liker er at de finner menneskets svake punkt og jobber bevisst med det... :-? I ditt tilfelle: barnløshet... Her har du menigheten "Dagbokgruppen H - N" som "ber" for deg i form av kryssing av fingrer og tær samt videresending av Håper du ikke finner mitt innlegg støtende... Det var humoristisk ment... Godklem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 1. oktober 2003 #889 Del Skrevet 1. oktober 2003 Heisann Lillen :D Er bare innom en tur å smitter vekk litt av overskuddet etter italiaturen Håper de klaffer for deg denne perioden, og at DQ forkorter syklusen enda litt mer :blunke: *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #890 Del Skrevet 1. oktober 2003 Negative tester trenger ikke å bety noe negativt, Kaktus! Håper hcgen din bare er treg... Var nok i dyp søvn da du skrev ja, ny dag! Turen var kjedelig, men det er godt å være hjemme! Takk for hilsen! Trodde du kjente meg så godt at du visste jeg ikke ville synes innlegg som ditt siste ville være støtende, Maya! Vi får be for hverandre i H-N-menigheten! Og ha vervekampanjer (om å gjøre å produsere nye verdensborgere fortest)! Hun jeg traff hadde ikke peiling på at vi prøver å bli gravide. Tror jeg holder det for meg selv... Tusen takk for overskudd, Bizzy! Takk for håp... Er fremdeles litt sur fordi du har vært i Italia, og ikke jeg! Lillen Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 1. oktober 2003 #891 Del Skrevet 1. oktober 2003 Jøss, blir helt imponert jeg!! Du har greid å produsere 60 sider med dagbok!!! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. oktober 2003 Forfatter #892 Del Skrevet 1. oktober 2003 Huff ja... Var egentlig ikke meningen, Vera! Skulle ikke ta såå lang tid å bli gravid... Det er deilig å være hjemme igjen, selv om det alltid er koselig å være hos mamma og slappe av og møte mennesker jeg er glad i. På mandag fikk jeg låne mitt fadderbarn på 4 mnd i et par timer Det var hardt for de svake armene mine, for hun ville egentlig bare bli båret hele tiden. Jeg trengte det; kan jo egentlig ingenting om småbarns-stell og sånt... Gikk også lang tur med vognen og mamma. Mamma ble imponert over hvor lett en baby kunne få meg med på tur, når hun alltid må mase og argumentere for å få med meg ellers... Hun foreslo at jeg skulle skaffe meg en barnevogn her hjemme også, til å gå tur med. Hun har ikke peiling på hvilke planer jeg har... Jeg svarte med en spøkende tone at jeg kanskje heller skulle skaffe meg et barn! Da jeg kom hjem igår kveld, var det deilig å kose seg litt foran tv. Mannen hadde tatt opp Robinson og Ungkaren til meg... Etter barnelaging, så jeg farmen, før vi satte oss ned med siste episode av Friends i sesong 9, og første episode i sesong 10. Herlig! Tv-slave?? Har fått inntrykk av at det er fullt lovlig å være tv-slave i denne menigheten. De fleste har en gravid årsak, så jeg vurderer sterkt å skaffe meg en mage jeg også... Jeg blir litt deppa av kulden som sakte men sikkert sniker seg innpå oss nå, men gleder meg til jul! Hos mamma sluddet det, og var frost-netter... Har fått vite at en venninne av venninne har blitt gravid! Jeg visste at de prøvde, men ikke hvor lenge. Håper jeg får ta følge... Jeg blir ikke fadder til fadderbarn2 likevel, tror jeg, for mamma'n har bestemt seg for navnefest. Det er jeg glad for, siden jeg må innrømme at jeg også blir litt kvalm av dåpsbrosjyrer... (min mening) Svigers har kjøpt seg inn i noen timeshare-greier på Grand Canaria. Vi kan dra dit når vi vil på året, til en billig penge. Dette har jeg drømt om (kanskje ikke spesielt Grand Canaria, men...), men har vært rimelig uoppnåelig hvor jeg kommer fra... Blir spennende å se hvordan det egentlig fungerer. Luksus-leiligheter er det ihvertfall... Igår tok jeg 5 dq-kapsler... Idag har jeg foreløpig tatt 2. Jeg skal nok bli gravid denne syklusen. Jeg VET at jeg skal det! Deilig følelse Har veldig ømfintlig hud for tiden. Sitter her med hele tre sugemerker fra igår! Det har jeg ikke hatt siden ungdomsskolen (da man gjorde det med vilje...) :oops: Nå skal jeg prøve å lure Jinxn inn på msn... Lillen Dag 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 2. oktober 2003 #893 Del Skrevet 2. oktober 2003 Sugemerker - wow - her går det hett for seg. Keep up the good work! Høres ut som en super kveld i går. Sex og gode tv-serier - hva mer kan man ønske seg på en vanlig hverdag? Har god følelse for dere denne gangen. Snart kommer nok den etterlengtede magen også Ang. Grand Canaria. Jeg ahr vært der mange ganger, mest når jeg var liten. Men jeg var der for ca. 1 år siden også. Da var jeg utenfor Maspalomas på et ganske nytt sted/område kalt Meloneras. Skikkelig lukussted. Playa des Ingles er derimot helt råttent, spør du meg. Det er ødelagt (veldig synd). Men strendene der og til Maspalomas er jo helt drømmen. Store, flotte sandyner. Det jeg prøver å si er at stedet har mye å by på. Det er imidlertid klasseforskjell på stedene, så ikker døm GC nord og ned... Høres deilig ut med tilgang til luksusleighet i syden. Benytt det og nyt det Ønsker deg ellers en fin dag, kjære lillen. Klem ny dag (12+4) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. oktober 2003 #894 Del Skrevet 2. oktober 2003 En rask torsdagsklem til min lille(n) spøkefugl... Er så glad i deg atte... :kysse: Må løpe nå... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 2. oktober 2003 #895 Del Skrevet 2. oktober 2003 Shallabajs Sugemerker ?? Jaja.. Begynner å bli et tiår siden jeg har sett noe til dem ja.. Syns forresten du bør skaffe deg en barnevogn ja.. Passer fint inn i menigheten her den også.. Tjihi.. Gleder meg til jul jeg også vennen.. Ah.. Oh hellige førjulstid.. Blir med på julegave shopping du ?? De har rullestoler på kjøpesentrene ser jeg.. Du kan jo trille på meg foreløpig ?? Sambos besteforeldre har også kjøpt seg hus/leilighet (husker ikke) på GC.. De skal bare være der på vinteren, så vi får sikkert låne huset ellers i året.. See you there ?? Det hadde vært noe det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 2. oktober 2003 #896 Del Skrevet 2. oktober 2003 :o sugemerker?? Morsomt!!! Ser at det er lenge siden jeg har skrevet hos deg. Så da får jeg bare si hei da... Og takk for hilsen i min bok... Synes du er litt pysete. Må jo treffe jinxen. Hun virker jo bare kjempesnill og sånt noe. Hun er sikkert ikke noe skummel bare fordi hun har mage. Jeg tror ikke det i alle fall. Kanskje hun ser ut som om hun skal eksplodere? Jeg traff nemlig en magedame med to jenter inni seg og hun var bare 24 uker på vei, men likevel større enn meg... :o Var glad for å bare ha en jeg da ja... Og ikke mange uker igjen... Jaja, du får sitte på nett da og husk; Mannen må ikke bli syk på fotballkamp!!! Skal lage barn nå!!! *se strengt på* Klems 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 2. oktober 2003 #897 Del Skrevet 2. oktober 2003 Her har jeg ikke vært før! :D Hm...har ikke tid til å lese i dagboken din nå må sove, men jeg kommer tilbake! Måtte bare stikke som aller snarest innom nok en gal-i-hodet-frende, og oppklare følgende: Strikk som er festet til f.eks. et gjerdehjørne: Er etter all sannsynlighet strukket tverst over veien for at Cameliadamen skal snuble, ja, derfor tar denne sats og nærmest hopper over den foræderske strikken. Dersom Cameliadamen glemmer dette, overser strikken, tvinger strikken henne tilbake spooiiinnggg!! og hun skrever over. Så kan Camelia gå videre. Noen ganger henger strikken seg fast i benet hennes, dumme strikk :x , da snubler hun nesten. Stopper opp, og rister benet som hundene gjør når de har pisset., for at strikken skal slippe taket. I denne omgang skal vi ikke snakke om at det er påbudt å gå med likt antall skritt (altså 2, 4, 6 osv) i solen, så likt antall skritt i skyggen, så likt antall skritt før man går gjennom porten osv. Allerede 10 meter på forhånd VET JEG hvilken fot som vil være den siste til å tråkke i solen/skyggen/før porten. Dersom jeg ser at det blir oddetallsfoten, altså feil fot, må jeg gå to ganger med samme fot. Altså hoppe. :oops: Får helt slagside i hjernen dersom feil fot kommer på feil sted... Lalulalulalu...er det sirener jeg hører i det fjerne? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 2. oktober 2003 Forfatter #898 Del Skrevet 2. oktober 2003 Oh my... *ler* og *ler* Jeg skjønner det med strikk nå, Camelia! Jeg skjønner det litt for godt faktisk... Det med like skritt, ligner veldig på skritt-beregningene mine foran en prikk/strek/objekt/skygge/stein på asfalten. Må nok hoppe noen ganger ja. Jeg hører ikke sirenene, for jeg ler så høyt! Hei, Magnhild! Hyggelig... Mannen ville nok være ute og leke enda lenger han, så jeg håper han tok på seg nok klær... Jinxen er nok ikke farlig nei! Ja, jeg kan øve meg på trilling med deg i rullestol, Jinx! Flott ide! See you in GC! Blir bra det! Er glad i deg også, Maya! Ikke løp så fort... :o God følelse jeg og, nydag! Takk for ord om GC! Håper ikke stedet er ødelagt ja... God dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 3. oktober 2003 #899 Del Skrevet 3. oktober 2003 God helg vennen ! Klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 3. oktober 2003 #900 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei igjen, du Har lest litt mer i dagboken din! :D Ser at Prosjektet med stor P er å få baby i magen. Ønsker deg all mulig lykke til! Sommerbaby blir det, vet du! Du skrev for noen sider siden at du kanske skulle lese Seierstads bok en gang til. Har du gjort det? Har ikke lest den selv, men synes problemstillingen er veldig interessant. Litt skummelt å uttale seg så mye uten å ha lest den, selvfølgelig, men jeg synes at et viktig prinsipp for denne type bøker er at "informantene" skal ha adgang til teksten før den publiseres. Er man antropolog, så er man antropolog... Et velkjent tema innen antropologien, dette. . Jeg tror forresten at i den engelske utgaven har Seierstad med identiske bilder? Litt interessant er det jo også at afghanske kvinner i Norge føler at bildet Seierstad gir i boken sin er feil/nedverdigende. Samtidig kan man kanskje mene at Seierstads beretning er en beskrivelse av et enkletstående case og at det dermed ikke kan karakteriseres som "feil" i forhold til afghansk kultur. Umulig å snakke om riktig og galt i så måte. Var forresten et interessant leserinnlegg i Dagsavisen angående Seierstad i går (tror jeg det var). Nei som sagt, har ikke lest boken, jeg... *holde munn* Skrev selv hovedfagsoppgave med utgangspunkt i en familie og et nabolag i Peru. Hadde litt samme problemstillingen da, "å gjøre andres liv og historie til "sin", uten å få godkjenning først". Oppgaven min ble ikke oversatt til spansk. Jeg brukte også bilder av identiske personer, men de ble kun brukt som illustrasjon og ble ikke satt i direkte sammenheng med historier/uttalelser i teksten. Masse dilemma forbundet med å beskrive andre menneskers liv. Interessant og utfordrende. Oj - okkuperer helt dagboken din, jeg! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg