lillen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #861 Del Skrevet 24. september 2003 -Livet er herlig, sa Lillen, som driter i menssmertene denne stunden (ikke gangen, idiot! ). Det ble selvfølgelig vondt (au) noen få minutter etter at jeg var ferdig med innlegget. Jaja...det er vel bare idag! Pleier ikke å være kjempeplaget! -Ny syklus = nye muligheter (glemte at det var synonymt med nye smerter...) Kyss meg i ræva, her skal det lages barn! Vil ikke ha mensen på lenge (ouch!)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. september 2003 #862 Del Skrevet 24. september 2003 Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. september 2003 #863 Del Skrevet 24. september 2003 Så bra da Lillen Da venter jeg å høre om voksende mage snart Klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 24. september 2003 #864 Del Skrevet 24. september 2003 Heisann lillen. her har det vært masse aktivitet siden jeg sist var innom. Veldig kjekt å lese. Takk for koselig hilsen inne hos meg Dag 1 - Supert! Deilig at syklusene dine begynner å bli normale. Håper også at tante rød bare er innom en kort periode sånn at barnelaginen kan sette si gang igjen. Mitt tips er å være strukturert - sånn annenhver dag etter dag 10 til... det blå krysset lyser mot deg. Sender deg masse blå vibber!!!! Ellers gratulerer med 5 på kåseriet. Og lykke til med artikkelen om det norrøne sammfunnet. Finnes sikkert noe på biblioteket. Ønsker deg ellers en fin dag videre. Håper magevondtene vil gi seg utover. Massevis av gode tanker og klemmer fra ny dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. september 2003 #865 Del Skrevet 24. september 2003 Å så artig at det blir sommerbarn For NÅ klaffer det... Føler det på meg.. 18 oktober blir Lillen gravid.. Jippijeijei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #866 Del Skrevet 24. september 2003 Vil ha nye farger, og tester ut noen navn fra www.snartgravid.com ... Og sammenligner litt... Blue Skyblue Darkslateblue Royal blue Darkblue Mediumblue Oceanblue Den fant jeg bare på... Navy MediumTurquoise Vil ha den!!! Violet Darkviolet Magenta Deeppink Lime Sandybrown Teal Darkcyan Cyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. september 2003 Forfatter #867 Del Skrevet 24. september 2003 Takk for at du er så glad på mine vegne, Magnhild! Det varmer... Du også, Meta! Venter på din mage også! Godt å se deg, ny dag! Takk for blå vibber; blir annen hver dag nå, får man håpe Skal nok bli gravid før gullguttene dine kommer ja, Jinx! Føler det jeg også... Tok to paracet tidligere idag, og de hjalp etter et par timer... :o Det var godt... Håper det er bare første dagen jeg har slike smerter, for det var virkelig ikke behagelig. Gleder meg til kynnere en vakker dag... *gulp* Har enda ikke begynt å skrive artikkelen, men må skjerpe meg imorgen. Må jo prøve å gjøre det bra! Mannen skal hjelpe litt... Rosenborg knuste Ventspils idag, så det var nesten kjedelig. Nå kom Mannen hjem fra fotball-spilling, så da vil jeg ikke sitte her mer! Lillen Dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. september 2003 #868 Del Skrevet 25. september 2003 Rosenborg knuste Ventspils idag, så det var nesten kjedelig. Hi - hi ... Under kampen i går trodde jeg først det stod VENTEPILS... Lillen er på dag 2 i dag... :hoppe: Godt med mens som endelig kommer. Selv om vi alle nå er enig om at nå skal det bli lenge til neste gang... :kgblunk: Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. september 2003 Forfatter #869 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg trodde også at de het Ventepils, Maya! Takk for at du heier. Det skal nok bli en stund til neste blødning ja. Det er ikke lenge siden jeg sto opp, siden jeg har hatt en ekkel natt. Sovnet ikke før i seks-tiden, tenker jeg... Først var det rett og slett fordi jeg hadde en masse tanker som måtte bearbeides , men så fikk jeg plutselig et slags sug i brystet, og ble redd. Jeg lå der med dødsangst(!), og var plutselig redd for å sovne. Var sikker på at hvis jeg sovnet, så kom jeg ikke til å våkne igjen... Begynte å tenke på hvordan Mannen og resten av familie kom til å reagere, og tankene gikk videre til om noen nær meg hadde dødd... Var skikkelig lei meg for at jeg ikke har snakka med Mamma på en stund. Tenkte tanker som at det ikke var morsomt å leve i det hele tatt, for før eller siden forsvinner de du er glad i. Prøvde for harde livet å vinkle tankene på noe annet, og til slutt sovnet jeg visst. Puh... Og her er jeg, og livet er herlig! De som leser dette, må jo tro jeg er syk i hodet, men, men jeg er fortsatt bare Lillen; den ivrige prøveren med blod i trusa! Kanskje mensen får frem syke tanker i meg også!? Det eneste som gjør at livet ikke er så herlig akkurat i timene fremover, er at jeg må skrive artikkelen om det norrøne samfunnet... Gruer meg, men det er jo bare å komme igang det! Skal bare kikke i noen dagbøker først... Lillen Dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. september 2003 #870 Del Skrevet 25. september 2003 Oi wow! Mens og greier! Hurra! Ja til kortere sykluser! Jeg syns du skal ha enda kortere sykluser, jeg Men så vil jeg jo at du ikke skal få mens igjen på et år eller så i tillegg. Så kanskje du kan få kortere sykluser ETTER at du har født barn? Jah, det var en god ide det Nå MÅ det klaffe for deg søta! Med en gang! Pronto! Sett i gang! Chop chop! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 25. september 2003 #871 Del Skrevet 25. september 2003 godt at ting går den rette veien nå, vennen!!!! Dette har vi ventet på leeenge...og nå har mannen bare å skyte blink, for du skal bli sommer mamma ja!!! Klem fra Kipa HEIA HEIA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 25. september 2003 #872 Del Skrevet 25. september 2003 Hei vennen Magenta var jo kjempe knæsj farge da !! Jeg også så det stod VENTEPILS istedet for Ventspils Men de kunne like godt ha hett ventepils.. Kjedelig kamp.. Kos deg med norrønt samfunn :D Så skal jeg kose meg med mat... Klem Jinxen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 26. september 2003 Forfatter #873 Del Skrevet 26. september 2003 Nå drar jeg til Mamma for noen dager! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 26. september 2003 #874 Del Skrevet 26. september 2003 Nå som jeg blir alene hjemme noen dager... :cry: Kommer til å savne deg vet du... :kysse: Kos deg hos mamma du... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #875 Del Skrevet 27. september 2003 Satt her og tenkte på hvem flere som kunne fortjene en lørdagsklem. Og med ett sto det foran meg som en lysende sol ; LILLEN selvfølgelig. Så her er den : Klemme kelmme klemme klemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 27. september 2003 #876 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg savner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. september 2003 Forfatter #877 Del Skrevet 28. september 2003 Så søt du er, Jolie! Takk for chop chop-heiingen din! Jeg savner også deg! Jo takk, Kipa, jeg skal bli sommer-mamma! Takk for at du er glad på mine vegne når det gjelder syklusen. Var en kjedelig kamp ja, Jinx, så det er sagt... Tok meg en vente-vin idag jeg Takk for gode tanker, Maya...som alltid! Tusen takk for lørdags-klem, Hilde!Kan klemme litt tilbake jeg... Natta-klem! Har vært en tur ut ikveld, og drakk et par vente-vin-glass... Skulle egentlig ha sosialt samvær med venninner, men det ble så jeg satt å pratet med en annen jente. Hun var på rund-reise for å komme i kontakt med ungdommer og voksne, for å fortelle om kristendommen... Jeg er ikke kristen, og har heller aldri vært det. Har egentlig hatt et litt dårlig forhold til det hele. Men interessert i religion; det er jeg! Jenta var kjempegod til å snakke for seg, og hadde en forklaring på alt. Jeg hater å avvise folk, så jeg fikk ikke snakket med venninnene mine i det hele tatt. Hun hadde ikke vært kristen i oppveksten, men nå hadde hun fått så mange "beviser" at hun var blitt kristen. Hun var blant annet blitt helbredet, så det ble en del prat om det. Jeg fortalte om sykdommen jeg sliter med, og hun ble helt gira, fordi hun var overbevist om at det ikke var en tilfeldighet at vi hadde møttes. Jeg er åpen for nesten alt når det gjelder å bli kvitt denne sykdommen, så jeg lot henne be for meg. Tør nesten ikke å skrive det her en gang... Men som sagt; jeg er åpen for nesten alt Hun la hånden på magen min, og ba høyt i en liten seanse, et sted det var lite folk. Jeg håper faktisk at ingen jeg kjenner så meg... :oops: Men men... Har vært en rar kveld! Vi får se imorgen, om magen min har det bedre! For å få det på det rene; jeg er interessert i forskjellige religioner, men mot det fordi det skaper så mye elendlighet i verden idag. Mensen er over hvert øyeblikk nå, og vi kan begynne å lage barn. Det som er litt dumt, er at jeg har glemt igjen DQ'en min hjemme, så det blir ikke noe "medisin" før tidligst dag 7. Men jeg tror det skal gå bra! Jeg orker ikke å skrive i de andre dagbøkene så mye mens jeg er her, pga dårlig tilkobling. Jeg håper at dere kan tilgi meg for det...!? (sparer opp klemmer til jeg er hjemme hos Mannen og adsl...) Lillen Dag 5 (etter midnatt...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. september 2003 #878 Del Skrevet 28. september 2003 Hei vennen.. Forkynnere (eller predikanter) bruker å være flinke til å snakke for seg - og behagelige å snakke med.. Å de er ofte ute for å ”verve” flere, og frelse verden.. Mange kristne drømmer nettopp om denne muligheten til å være disippel å reise rundt å spre Jesu budskap. Kan fortelle deg mer om det senere Når har du egentlig tenkt å komme hjem ?? Vi snakkes tirsdag, onsdag eller torsdag skrev du i boken min ?? Fortsatt sjokkert over at du plutselig bare dro jeg - uten å si fra til meg ?? :o Godt at du er snart klar for å plante frø.. Jeg ble gravid tre eller fire dager etter avsluttet mens.. Trodde jeg ble gravid dagen etter, men det var vist feil Jaja.. Vi snakkes vel forhåpentligvis snart da !? Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 28. september 2003 #879 Del Skrevet 28. september 2003 Rødvin øker fruktbarheten Det har lenge vært en kjent sak at et glass rødvin om dagen er bra for hjertet. Nå viser en dansk undersøkelse at kvinner som drikker et glass rødvin for dagen også er mer fruktbare enn de som drikker øl eller brennevin. Lurt med en vente- vin...les mer på www.barnimagen.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 28. september 2003 #880 Del Skrevet 28. september 2003 Hei vennen.. Forkynnere (eller predikanter) bruker å være flinke til å snakke for seg - og behagelige å snakke med.. Å de er ofte ute for å ”verve” flere, og frelse verden.. De mener jo selv at de har oppdaget noe vidunderlig og vil dele det med andre mennesker. Egentlig ganske gemt gjordt, da. Enda en ny farge dere har funnet opp, jo. Klem fra Klips (erkeateist ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg