hanni Skrevet 16. september 2003 #821 Skrevet 16. september 2003 Jeg også følger med.... :D Klem fra Hanni
bizzy Skrevet 17. september 2003 #823 Skrevet 17. september 2003 Heisann Lillen! Koselig hilsen, jeg skjønner godt at du er misunnelig på italia turen, er nesten litt misunnelig på meg selv :blunke: Men jeg er nok ikke like avslappet som jeg trodde Har hatt noe jeg tror er småtegn, så ordet avslappet befinner seg nok i feil ende av skalaen akkurat for øyeblikket Krysser fingrene for deg og våger meg på et lite hopp i dagboken din :kysse:
Gjest Mayamor Skrevet 17. september 2003 #824 Skrevet 17. september 2003 Det er bare en liten svømmer som skal til vet du... Her gjelder kvalitet fremfor kvantitet vet du... Jeg skal søke litt etter MSN etterpå selv for Mayamannen fikk ikke tid i går... :cry: Men sist fikk jeg det ikke til... :-? Savner å chatte med deg også... Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 17. september 2003 #825 Skrevet 17. september 2003 Jeg og vil!!! SÅNN!! Ferdig med hopping for i dag! *pust* *pes* Jeg og krysser det som krysses kan!! Klem!
lillen Skrevet 17. september 2003 Forfatter #826 Skrevet 17. september 2003 Alle er så søte!! *smelt* Fint å vite hvem som leser tullet mitt... Men jeg skjønner ikke hva dere hopper og heier for (ikke det at jeg ikke er takknemlig, for det er jeg massemasse!), for jeg og Mannen har verken hatt sex før eller under eggløsning. Mest sannsynlig etterpå... Nå har jeg nettopp sett Trond Viggos leksjon (fra Kroppen ...) om befrukting Han er helt rå! Ok, nå har jeg skjønt det! Nå er det ingenting i veien for at jeg skal bli gravid! Er jo egentlig bare å tenke at det er så enkelt som å blande en tau-stump med en rød modellkitt-klump! (HUSK: strø først masse tau-stumper på gulvet!) Lillen Dag 31
Gjest Hilde K S Skrevet 17. september 2003 #827 Skrevet 17. september 2003 Ja, hva skulle man gjort uten taustumpene ?
Jinx Skrevet 18. september 2003 #828 Skrevet 18. september 2003 Ja det essensielle i befruktningsfasen er helt klart taustumpene !! Skal ikke Lillen våkne snart nå ?? Sover bort en så fin dag !?? "Wake up and smell the roses.. This was to good to be true" Klem fra hormonklumpen
lillen Skrevet 18. september 2003 Forfatter #829 Skrevet 18. september 2003 Dere har rett! Trond Viggo er et geni! Er dagen fin, Jinx? Det har jeg ikke fått med meg... Eller too good to be true kanskje?? Idag har jeg sovet vanvittig lenge. Har sovet i over 10 timer, tror jeg! Lurer litt på om jeg er syk. Har jo hatt vondt i halsen i en uke nå, uten at det hverken forbedres eller forverres. Og fortsatt bare om natten og den første timen jeg er våken. Har fortsatt mystiske bittesmå brunslimklumper inni meg. Jeg liker det egentlig ikke. Så fort etter eggløsningen, skal det jo ikke begynne å skje ting... Jeg vil ikke ha superkort lutealfase heller! Og det var virkelig eggløsning jeg hadde...vet bare ikke helt når! Hadde slim torsdag, fredag og lørdag, så jeg har tenkt lørdag! Idag skal jeg på skolen, og få nok en oppgave til skrive dag (som er i neste uke). Kan ikke si jeg gleder meg. Nå må jeg se Luke Perry! Lillen Dag 32
Gjest Hilde K S Skrevet 18. september 2003 #830 Skrevet 18. september 2003 Skulle ikke du ha mensen i november en gang da ? Jeg blir borte til søndags kveld. Legger igjen en klem for hver dag til deg her -> :kysse:
Gjest Qlio Skrevet 18. september 2003 #832 Skrevet 18. september 2003 Tusen takk for hilsen i dagboken min! Jeg forsøker alt jeg kan og være snill og blid, prøver og være mot andre slik jeg vil at andre skal være mot meg osv..... satser på at det funker etterhvert! *ler* Ordene var nok ferdige, men de passet veldig godt til jentene og hans forhold til dem. De er kjøpt på ARK bokhandel for 45 kr per stk. Og du, LYKKE TIL!
Gjest Mayamor Skrevet 19. september 2003 #833 Skrevet 19. september 2003 Nei - korte lutefaser vil ikke vi ha... :trøste: Mayamannen har omtrent ikke vært hjemme - så her er det ingen MSN enda... :cry: Gleder meg til å få den tilbake ja... Reiser til Stord nå. Ha en strålende helg, mon ami... :kysse: Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 19. september 2003 Forfatter #834 Skrevet 19. september 2003 Ja, Hilde, etter forrige syklus beregninger, så skulle IKM vært i november ja. Bedre å vente den for sent, enn å gå å lure hele tiden! Men hvorfor snakke om dette nå når syklusen har blitt kortere? Trodde det var et avsluttet kapittel... Tusen takk for klemmer! (Brukte opp alle på en gang jeg...) Det har tørna for Pinx som vanlig... Fortsett å lev etter den gyldne regel, Qlio! Det lønner seg etter hvert skal du se! Takk for hilsen; er så glad jeg også kan nyte synet av avataren din inni boka mi! Ha en strålende helg du også, Mayami! Savner deg! Har ligget i sengen min til klokka 12 idag, men likevel bare sovet i 7-8 timer (under gj.snitt for lille Lillen). Inatt bygde jeg restaurant og biljardhall med et uferdig parkannlegg i bakgården (Sims), men la meg til slutt i 4-tiden. I går kveld skrev jeg mail til læreren min, siden jeg ikke har kommet meg på skolen i denne uken. Skrev noen setninger om sykdommen, og spurte om å få fagskriv-oppgaver per mail, slik at jeg får helga på å bestemme meg for hva jeg vil skrive om. Nå nettopp fikk jeg svar... Hun åpnet med: "Fint at du fortalte hvorfor du var borte. Du skrev et flott kåseri som stod til 5 i karakter." :o Jeg er så glad! :D For en stund siden ringte svigermor og sa hun var to minutter unna... Er det ikke typisk at det da ser ut som en svinesti her?! Jeg advarte henne heldigvis, så hun var forberedt. Sprang rundt som en oioi i et par minutter, rasket med meg det jeg kunne inn på soverommet og støvsugde litt. Hun hadde snakket med Mannen føst. Noen ganger tror jeg de to konspirerer mot meg, for å få fart på ryddingen... Jeg og svigermor fikk flyttet litt rundt på store planter, for å gjøre klart til et skap som kommer senere i helga. Da har vi fyllt all mulig veggplass... Skapet har lenge stått i kjelleren til svigermor og svigerstefar, men de trenger det ikke lenger. Har på følelsen at jeg ikke kommer til å like utseende på det, men vi trenger skapplassen... Det er lakkert trehvitt...! :-? ? Det å få hjelp av svigermor til å hjelpe meg med å flytte ting rundt omkring i leiligheten, er synonymt med å be henne studere hybelkaniner på nærthold... :-? Jaja... Verden går ikke under! Snakket såvidt med Mannen om graviditet igår. Jeg har nemlig lurt litt på hans tanker rundt det å plutselig måtte planlegge fremtiden litt annerledes når det gjelder økonomi og plass-mangel. Han er nemlig et ordensmenneske, som liker å ha ting klart! Men han er også av den utålmodige typen, så han har rett og slett sluttet å tenke på det, "siden det har gått så lang tid allerede". Er litt misunnelig på at han ikke er opphengt i befrukting og alt det der... Han er ikke super-interessert i eggløsning, og sier at "det som skjer, det skjer". Mulig jeg skulle gått til lære hos han. Likevel fatter jeg ikke hvordan det er mulig å ikke tenke på det... Gleder meg ubeskrivelig masse til den dagen jeg kan fortelle han at vi er gravide! Da tenker jeg han blir mer engasjert! Merker at jeg har en begynnende urinveisinfeksjon igjen, men heldigvis pleier det å gå over av seg selv. Jeg har jo hverken urinprøveglass eller legetime.... Får kjøpe noen tranebærkapsler og c-vitaminer. Merker ikke så mye annet enn at jeg går ofte på do, og at morgenurinen stinker av infeksjon! :-? Det lille jeg har av utflod for tiden er beige. Halsen har enda ikke gitt seg, men går seg kanskje til når jeg kjøper c-vitaminer... Deilig med helg ja! Lillen Dag 33
bizzy Skrevet 19. september 2003 #835 Skrevet 19. september 2003 Tusen takk for hilsen og gode ønsker i boken min :D Blir helt forvirra av kroppen min, men den har nok bare konspirert med seg selv og funnet ut at joda, tantebesøk når man sitter på flyet det må jo være god timing :-? Pleier å passe sånn når jeg skal på ferie.. Du får ha en fortreffelig helg og en god uke :blunke: *Klem*
Jinx Skrevet 19. september 2003 #836 Skrevet 19. september 2003 Det har tørna for Pinx som vanlig... Piler ut av denne boka - at once!!!!! Hmrf ..
lillen Skrevet 19. september 2003 Forfatter #837 Skrevet 19. september 2003 Takk for hilsener, Bizzy (god tur!!) og Jinx! Jinx!: Heter du Pinx da?? Senk den nesa di ned på vårt nivå du... Fredagskveld-melding: Fra lys beige på papiret til brunt i trusa. Hva skjer egentlig? Det er ikke slik det skal være! Lillen Dag 33
Gjest Qlio Skrevet 20. september 2003 #838 Skrevet 20. september 2003 Gratulerer med flott karakter på kåseriet! :fy: Ta en urinprøve på mandag, og få behandling om det er noe på gang. Du får ikke lov til å gå rundt med infeksjoner i kroppen. For den skal nemlig konsentrere seg om å bli befruktet, ikke bekjempe bassilusker! :trøste: God helg, og klem fra meg!
Jinx Skrevet 20. september 2003 #839 Skrevet 20. september 2003 Jinxen venter på at Linxen skal våkne.. Spent på om tanta har kommet jeg nå.. Hvis den har det, så er det jo positivt,
lillen Skrevet 20. september 2003 Forfatter #840 Skrevet 20. september 2003 Tusen takk, Qlio! Og takk for at du bryr deg... Det brune har heldigvis ikke noe med infeksjon å gjøre. Pleier å ha litt urinveisinfeksjon nå og da... Linxen er her, men Jinxen laster ned musikk :cry: Det finnes ikke teite tanter her i gården. Dette er jo helt vanvittig! Greit nok at jeg pleier å sove mye, men jeg la meg klokken 1 inatt og måtte ha vekkeklokke for å komme meg opp klokken 12!! :o Kunne sovet lengre... Vi laget ekstra-barn igår, og etterpå rant det ut brunt sammen med svømmerne... (sorry detaljer!). Men sex gjorde ihvertfall ikke vondt denne gangen Men jeg tror ikke tantebesøk er positivt før om en ukes tid, for siste dag med el-slim var forrige lørdag... Har selvfølgelig lite peiling på om det kommer el-slim også etter el, men går utifra el på lørdag. Tante kommer jo sannsynligvis uansett, siden vi ikke har truffet, men offisiell testdag er fortsatt lørdag om en uke. Ikveld skal jeg og venninne N drikke litt vin, og kanskje spille litt spill. Blir koselig... Lillen Dag 34
Fremhevede innlegg