Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer med fadderbarn nr.2!

Syns du er litt heldig som omgås så masse småbarn, selv om det kanskje kan bli litt tungt til tider å se på de søte små nurkene når man så gjerne vil ha selv :cry: Men jeg benytter enhver sjanse til å låne :ler: Så er det heller greit å være litt nedfor og misunnelig etterpå!

Ville bare si at jeg krysser fingrene og tenker på deg :blunke:

*venter i spenning på 28.sept*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei vennen...

Synd det ble så kort tid tidligere idag..

Håper vi får tatt det igjen ikveld :P

Klem Jinxen :kyss:

Skrevet

Hallo lille deg...

- ser du er her inne innimellom, men ingen oppdatering..skjer det lite hos deg...Håper du har det bra i hvertfall!!

Og så satser vi på full klaff med blått kryss eller to blå eller kanskje begge deler...27. september...! jeg ønsker så indelig at det skal klaffe for deg snart, du har jo vært her inne en stund og er liksom den man heier mest på vettu...selv om jeg heier på de andre også altså...

Også du...gratulerer med utmerkete resultater på essay, kjempe bra!! :kysse:

Klem fra Kipa

Skrevet

Bjørnen sover

bjørnen sover

i sitt lune hi ......

:flekke:

Skrevet

Dere er så søte, jenter!

Bjørnen sover?? Hmm...forsto ikke helt den!

Det har ikke vært mye nytt å skrive om her inne, men jeg har

vært her likevel.

Og nå har jeg en stor nyhet som både er oppløftende og sørgelig. Jeg har nemlig eggløsning i disse dager. Og denne gangen er det faktisk så godt som sikkert. Jeg har nemlig endelig oppdaget det etterlengtede slimet (uten å sjekke...!), og det er vel takket være men kjære venn DQ. Man kan kanskje ha slim uten el noen ganger også, men dette er ihvertfall riktig slim! De andre gangene jeg har ment jeg muligens har hatt slimet, har bare vært tull...tydeligvis; dette er ikke til å ta feil av! Jippi!

Det som er sørgelig, er at Mannen min er syk... Det er nå 6 dager siden sist vi lagde barn. Idag drar jeg til modem-mamma. Mannen har halsbetennelse, og tar kur og morfin-hostesaft. Det blir man ikke akkurat kvikk av...

Det fine er jo at jeg aller mast sannsynlig har fått kortere syklus :D , og vil få mensen om rundt 14 dager fra nå :-?

Nå slutter jeg på DQ for denne gang (har jo lydig gjort sin jobb...), og begynner igjen når mensen kommer.

Bizzy sier at jeg er heldig som omgås så mange småbarn, men det gjør jeg ikke altså... Det er de to fadderbarna mine jeg har skrevet om. Har vel ikke møtt noen andre, som jeg kan huske!?

Men baby boom er det jo, og det får meg til å bli mindre nervøs for at folk skal mene ting og tang om at jeg blir gravid. God-kompisen min har nettopp blitt pappa, og to venner fra før jeg ble sammen med Mannen skal bli pappaer, og en jeg var sammen med i 98 ble pappa for en uke siden. I tillegg så går jo alle rundt å triller på noe!

Nå sitter jeg her og er utrolig trøtt. Har ikke registrert at Mannen har stått opp og gått ut heller, før han ringte klokken halv ni. Jeg er nemlig kartleser og online for Jaget-teamet hans...

400 000 kroner, er det akkurat nå! Hadde vært fint det! Ja takk!

Idag skal jeg blant annet prøve å finne dåpsgave. Jeg nekter å kjøpe sånne standard sølv-ting, for jeg kan ikke fordra det! Må finne på noe tøft i stedet...

Barsel-besøket var forresten fantastisk. Baby var så nusselig atte! Mor og baby hadde det bra, og har det visst enda bedre nå. De skal hjem idag, og jeg får treffe de i helga (hvis hun ikke slites helt ut av masse besøk, da...)! :hjerte: Jeg kjøpte en råkul hvit hette-genser med grå 52 på, med tilhørende bukse. Og så søt størrelse da! 50 cm...

*total smelting*

Døgnene i det siste har vært helt snudd! Vi spiller sims om natten, i tillegg til middag. Her om dagen spiste vi fiskegrateng og poteter klokka 01! :roll:

Har vært en stressende uke (til meg å være), med lite søvn og masse tanker. Hadde skrivedag igår, og skrev et kåseri for første gang. Tror det gikk greit! Er ganske spent på resultat...

Da skal jeg konse om Mannen som er ute og kjører (håper han ikke har tatt morfinen sin idag :wink: ), + andres dagbøker.

Lillen

Dag 26

IKM om ca 14 dager

Skrevet

Dette er så ulidelig tregt at jeg snart ikke gidder hele KG for tiden... :x

Abstinensene kommer etter en dag eller to - så helt borte blir jeg ikke, men dette er tregt... :x

Håper du får en fin helg hos modemmamma.

Jeg skal til utenmodemellermaskinsøster i helgen...

Tilbake søndag...

Helt enig med de sølvdippeduttene...

Det er jo så masse fint å få tak i ellers...

Klem fra Mayamor :kysse:

Skrevet

Døgnene i det siste har vært helt snudd! Vi spiller sims om natten, i tillegg til middag. Her om dagen spiste vi fiskegrateng og poteter klokka 01! :roll:

Been there - done that..

Bare fortsett slik det..

Det snur seg fort når det kommer en liten

en i huset skjønner du :wink:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Mannen syk ?

Ride ride ranke, nynner løsningen talala...

Klem

Skrevet

Er bare innom og ville ønske deg en god søndag. Er det pga el du ikke har tid til å være her inne så mye kanskje..det har jeg konkludert med...

Lillen puler på... :sjarmor: og håper på mange søte små!

Klem fra Kipa

Skrevet

Kjedelig når du er borte...

Kommer du hjem snart ???

:klaske:

Skrevet

Ser at du trenger noen ((((((((((((2 blå-vibber))))))))))))))) nå....

Lykke til om ca 14 dager. Håper du hadde en fin helg og at mannen snart er fit for fight igjen... :hoho:

Skrevet

Oi! Har du EL nå? :o *krysse fingrene for full klaff*

Da har jammen DQ'en gjort sitt denne mnd ja! Tøft :D

Håper uka di blir fin, at samboeren din blir frisk snart (synes har har vært syk lenge nå) og at dere finner den jagede snart! :ler:

Klem.

Skrevet

Noen trenger tydeligvis litt opplæring i barnelagefaget... :roll:

Regel nr 1: Man drar ikke til modem-mamma når man har EL!

Regel nr 2: Halsbetennelser er en sykdom som angriper fra halsen og opp. Eneste nødvendige organ for å lage barn influeres overhodet ikke av nevnte lidelse.

Regel nr 3: Jobb, jobb, jobb!!!

Håper ellers alt står bra til med deg! :wink:

Skrevet

:oops: :oops: jeg rødmer av skam..fordi jeg ikke har fått med meg at du har vært hos modem- mamma...hmm, jeg som var så sikker i min konklusjon... :oops: :ler:

Skrevet

Håper du kommer sterkere tilbake når kg endelig oppfører seg, Maya! Savner å ha deg her inne... Tusen takk for hilsen! :D

Kan ikke si jeg gleder meg akkurat til ikke-sove-biten, Jinx! Men det er jo så masse annet å glede seg over ved barn...

Psst...jeg er hjemme! :P

Ble ikke mye ride ranke uten Mannen, Hilde, men takk for at du bryr deg... :D

Du er godtroende du, Kipa! :wink: Takk for at du lyser opp boka mi med fine og stygge ord.

Tusen takk for vibber, Vera! Denne gangen trenger jeg all hjelp jeg kan få!

Takk for kryssing, Jolie. Jeg trenger det... Heia Dong Quai! Jaget er desverre slutt, akkurat da det begynte å bli interessant for meg. Typisk!?

Jeg er nok veldig dum ja, Matahari... :oops: Takk for instruksjoner. Skal notere nå, slik at dette ikke gjentaes neste gang. Men jeg har noe jeg vil legge til:

Stygg hoste er en tilstand som krever stygg medisin med morfin...

Halsbetennelse er en tilstand som påvirker allmenntilstanden...

Hjemme igjen...

Har selvfølgelig begynt å få vondt i halsen jeg også, men foreløpig bare om morgenen. Håper jeg slipper unna det verste.

Hos modem-Mamma har jeg også fått besøkt fadderbarn2 for andre gang, og hun har blitt så utrolig nydelig. Og så så liten :hjerte:

Jeg gleder meg til å se mor og barn igjen i høstferien... :P

Barnedåpen var veldig koselig. Eneste hake var min egen mage, som ikke oppfører seg bra når jeg plutselig må stå opp tidlig. Rett før vi hadde kommet fram til kirka, måtte Lillen på do og ble livredd... Men så gikk det heldigvis over, og det føltes som om jeg var sistemann da jeg gikk å satte meg fremst i kirka. Det var en ekstremt lang gudstjeneste, men holdt da ut... Dåpen var i begynnelsen, og det var bra; så slapp jeg å grue meg gjennom hele gudstjenesten.

Da jeg sto der og skulle ta av luen hennes, var jeg så shaky i leggene og hendene at jeg er sikker på at noen må ha sett det :oops:

Da seremonien var over, åt vi god mat, og koste oss... Dåpsbarnet oppførte seg eksemplarisk! :hjerte:

I gave kjøpte jeg en bok jeg elsket som liten, og fortsatt liker veldig godt. I tillegg kom jeg over noen kanin-tøfler. Laget et personlig kort med fine ord på.

Håper inderlig at jeg har fått tatt noen fine bilder på dåpen...

Da vi skulle ta bilde av faddere + foreldre + barnet, sov hun, så det ble ikke noe av..

Moromor har også vært hos modem-Mamma, og derfor ble jeg til idag (for å få litt tid sammen med henne også).

Angående el, så tror jeg nå at det skjedde på lørdag, for det var den siste dagen med slim (hadde altså slim i tre dager). Det er ikke alltid man har el akkurat på den siste dagen med slim, men jeg går ut ifra den teorien foreløpig. Jeg skal likevel prøve meg på han ikveld, tenker jeg...

Vet at jeg skrev 14 dager fra fredag, men fra nå regner jeg 14 dager fra lørdag. Ganske mystisk i og med at det er den offisielle test-dagen og Kipas bursdag. Det må da bety noe!? :wink:

Jeg tror selv det er meget liten sjanse for at det har klaffet denne gangen. Da må det i så fall ha vært noen svømmere som har ligget i dvale i slimhinnen i en uke før el... :cry:

Tror jeg skal konsentrere meg litt mer om Jinx-msn-vinduet mitt nå, for det holder på å tørne for henne akkurat nå. Hun bare banner på meg! :roll: Og så snakker hun om valg...

Lillen

Dag 29

IKM 27. september

Skrevet

Heisann og god morgen.

Takk for hilsen i dagboken min :wink:

kjekt å lese at du har hatt en fin helg. Spennende med EL. Syklusene dine ahr jo vært altfor lange så jeg håper virkelig at DQ kan ha fikset på dem.

Ønsker deg en fin dag :D

Masse klemmer ny dag (10+2)

Skrevet

Heisann vennen... :kysse:

Jeg får ikke til MSN lenger... :grine:

Den vil bare ikke...

Mayamannen skal hjelpe meg senere i dag...

Savner å chatte...

Selvom lillenmannen har vondt i halsen- kan han nå sørge for at arvestoffene går den rette veien... :wink:

Ikke i lakenet eller andre steder... :fy:

Hi-hi... Der fikk jeg brukt den smilien... :ler:

Jeg skal være gudmor for lille Jørgen 19.oktober... :hoppe:

Han er bare så søt... :hjerte:

Tok luen av niesen min på 8,5 år...

Og har vært fadder på venninne M. sin nusselige jente...

En ære å bli spurt... :sjarmor:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Hei!

Ville bare stikke innom å si at jeg følger med :D Har derimot ikke noe særlig mye glupt å skrive så da tror jeg at jeg lar vær :blunke:

Lykke til denne perioden :rosasmil:

:vinke:

Skrevet

DQ har nok fikset litt på syklusen min ja, ny dag, og det skal de få fortsette med!

Takk for koselig hilsen...

Så teit at du ikke er på msn for tiden, Maya. Det er så lenge siden jeg har snakket med deg nå! Men det skal fikses NÅ! :fy:

Du liker visst å være litt streng idag du...

Hurra for faddere!

Du følger med ja, Bizzy!? Så bra :wink: for jeg følger med på deg også, og nå er det ekstra spennende i dagboken din...

Takk for lykkeønskinger, og det samme tilbake!

Idag er jeg en smule forvirret.

Det kom litt rødt blod på papiret idag, men det kan hende det var fra tarmen. Tror egentlig det. Men det som er sikkert er at jeg har hatt noen seige, bittesmå brun-klumper igår og idag.

Igår var det vondt å ha sex. Kjentes ut som vi "gikk for dypt", selv om vi gjorde ting som til vanlig ikke gjør vondt. Etterpå rant svømmere ut sammen med lysebrunt.

Men jeg er egentlig litt glad bare det skjer noe!

:wink:

Har ellers hatt en deilig dag. Har ikke hatt noe viktig å gjøre! Har bare sløvet ved data, og ved tv'n... :P

(men har prøvd i en halvtime å få tak i lånekassen, og gadd ikke mer... :evil: )

Lillen

Dag 30

Skrevet

Følger bizzys eksempel og sier bare at jeg følger med jeg også.

Med kryssede fingre som alltid.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...