Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, hva var det??

Vet ikke hvorfor du plutselig ble så stolt, Kipa,

men takk skal du ha!

Kan godt være litt stolt sammen med deg jeg... :wink:

*Stolt av alle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Fokuseringen er jeg fornøyd med ja...

Angående den, er jeg også flinkere på andre områder. Jeg har droppet nesten all sjekking av sekret og tapp nå, for jeg gidder det ikke mer. Tenker litt mindre på det også... Blir mere avslappet, fordi jeg egentlig ikke har peiling på når IKM er, og har ingenting å stresse mot... "

- derfor er jeg stolt av deg...for det er ikke bare å knipse i fingrene å slappe av liksom...

GO' lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøsj er vel en blanding mellom pøh og fysj. Jeg er full av svada, lille du. Ergo full av ingenting. Geddit? Med samme vi er ikke på slike ting: hva er fus? I tikka fus? Den har jeg lurt litt på de siste dagene.

Og i kveld skal jeg drikke vin og spise pizza - fysj for en nesten-gravid som meg. Men det driter jeg i! Jeg drikker ikke mye vin uansett, så nesten-fosteret blir ikke nesten-full engang! Jeg kan jo ikke gå rundt og tenke på at jeg kanskje er gravid til enhver tid. Må jo leve også, midt oppe i prøvinga og en uke før IKM.

Men nå må jeg oppdatere meg på huslige sysler altså. Vaske litt klær og sånn. Tror jeg utsetter og sånn'en til i morgen, ved nærmere ettertanke..

*blunk blunk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med den blåveisen..

Samvittigheten altså..

Det var selvsagt en blomst, hvis noen var i tvil...

Kommer med en fin bukett til våren :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fus er førster, Jolie! Jeg drikker også vin, og det synes jeg er greit. Fus på å bli gravid 'a! *blunk blunk*

Selvsagt var det en blomst, Jinx! Trodde egentlig ikke noe annet om deg, men man kan jo aldri vite med sånne gravide... :roll:

Nå har jeg raisa og shaina! En stund siden da...

Idag var det akkurat som om Mannen hadde lest dagboken min. Han sto namlig tidlig opp og bråkte med oppvasken :lol: Men jeg tror ikke han gjorde det med vilje... :lol:

Er bare glad den ble tatt jeg... Det ser så mye bedre ut her nå!

Og kjøkkenbenken er klar til pizzabaking! :P

Har nettopp sett Grand Prix Junior nå, og ble litt flau :oops:

Men de som vant var veldig søte.

Hadde skikkelig vondt inni høyre pupp i går kveld. Det kom og gikk hele tiden. Til slutt fikk jeg også vondt litt lengre ned, på ribbena. Mystiske greier, men jeg mener å ha hatt det før.

Først tenkte jeg el(!), men da det ble vondt under pupp, begynte jeg å tvile på det...

Jaja...det har ihvertfall gått over nå! :P

Jinx har foreslått at jeg skal teste positivt på dag 42, og det synes jeg var en god ide. Derfor er dag 42 nå (foreløpig) offisiell testdag...

Søndag 28. september. Så hvis det virkelig ikke skjer noe før den dagen, synes jeg det er greit å teste (positivt).

Fysj, som det stinker... Lillen har prøvd en body lotion uten å lukte på den først, i tillegg til nyvasket hår med h2-conditioner, som lukter godt, men også litt for mye av det gode... :-?

Lillen

Dag 21

TD 28. september

HM 11. oktober

IKM 2. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke heller teste blått på min bursdag, som er dagen før. Altså 27. september tester du positivt!! Det hadde vært en fin gave til meg det!! :wink:

Flink du som har shina, og min to do mini- liste var virkelig mini...har gått tur med Ludde, vasket opp, støvsugd litt og vasket klær...fornøyd da. Også har jeg hatt masse tid her inne også... :lol:

Jeg heier på at du er fus, men Jolie like etter i løypa... :ler:

Ha en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg har ikke shina!

Jeg har raisa og shaina! Rise and shine vettu...!?

Kan si det slik at jeg skinner! Men det gjør det ikke rundt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Håper dere snart lykkes i kampen for å få en baby i magen. Jeg vet ikke hvem av dere prøvere som blir førstemann, men du kan jo kanskje starte den neste blå bølgen her inne? Det er mange som ønsker og bli smittet, det har jeg skjønt.

Takker også for hyggelig innlegg i dagboken min!

*tommelen opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen,

håper du har hatt en super helg. Jeg har hatt kg-fri siden torsdag og det har gått helt greit :o Og det er vel egentlig bra.

Ikke lenge til test-dato 28.sept. Venter i spenning og sender masse blå vibber :wink:

Ønsker deg en fin-fin uke,

massevis av klemmer fra ny dag

9+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Halla Lillen :D

En liten hilsen fra Bizzy på flyttefot :ler:

Er det ikke deilig når man plutselig en prøveperiode føler at stresset er borte!!!!! Har hatt deg slik denne perioden jeg også - glemte bland annet å kjøpe el-tester :o Hadde aldri trodd det skulle skje!!! El fant jeg ut av ved en ren tilfeldighet så da vet jeg (ser på meg selv som heldig der) nogenlunde når ikm vil være :D Har hatt så mye annet å tenke på nå med salg av den "gamle" bilen og styret med vannskaden på badet at prøvingen har kommet i skyggen (tankemessig altså :oops: ) Håper det er hva som skulle til for oss begge!!!!

Du kan forresten slappe helt av, vi har lagd våre egne barn så jeg skal holde meg langt unna ALLE de du har lagd :blunke:

Krysser fingrene og tenker på deg :D

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*pause i beverly hills*

Ikke så veldig morsom dag, når Mannen kommer hjem fra skolen og sier at hvis bilen vår hadde vært i orden, hadde vi antageligvis vært 90 000 kroner rikere...

Han skjønte nemlig hvor Jaget var, men det var det visst ingen andre som gjorde... Teite gamle bil! (han bruker alltid bil til skolen...bare ikke denne uka...)

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide at jeg skal starte ny blå bølge, Qlio! Meget god ide... Og på den bølgen skal alle bli gravide. Det blir en superbølge! *drømmesegheltbort* Takker for tommel!

Heldigvis kan man klare seg uten kg ja, ny dag! Men det er bare så vidt, det... :wink: Tusen takk for vibber!

Det er nok utkobling som skal til for oss, Bizzy! Bare vent og se.. :wink:

*puster lettet ut over at du ikke behøver å stjele barna våre* Takker for kryss...

Forresten, Kipa; så gjør det meg ingenting å teste en dag "for tidlig", så jeg tester gjerne på bursdagen din!

:kvalm: Hihi!

Det er ikke så lenge siden jeg har stått opp nå, for jeg og Mannen legger oss langt utpå natten for tiden, fordi vi spiller Sims.

Det var en gladmelding på mobilen min da jeg sto opp, om at fadderdatter2 endelig er kommet til verden :hjerte: Det var langt over termin, men hun er likevel en liten jente. Gleder meg til å se henne! Håper jeg får komme på barsel-besøk...

Nå er Mannen (endelig) hos lege, pga vond hals, tett nese, stygg hoste og daglig neseblod. Han hater å gå til lege, så derfor skjønner jeg nå at det er alvor... :-? Dakar... :hjerte:

Selv om starten på gårsdagen ikke var så morsom, så hadde jeg en del små gleder lenger utpå dagen.

Jeg fikk igjen essayet mitt, og der sto det fine ord + 5... (ergrer meg over at karakteren ikke blir skrevet noe annet sted pga at dette bare er "øvelse". Stakkars voksne folk blir jo så nervøse hvis det er snakk om karakterer så fort :roll: )

Læreren delte så ut noen gramatiske oppgaver, der mange av feilene i essayene lå. Da hun ga meg oppgaven, mumlet hun nesten frekt; Lillen trenger vel ikke akkurat å være med på dette... :P Moi?!

Og etterpå kom hun bort til meg å sa at hun ikke forsto hva jeg mente med at jeg hadde litt problemer med stil-skriving... Akkurat det skjønner jeg jo nå at hun lurte på, siden hun bare har sett meg gjøre en 5-oppgave. Men saken er den at jeg har høye krav til meg selv, og pleide aldri få mer enn 4 i norsk. Og det er ikke gramatikk jeg sliter med; det er fantasi og kreativitet...

Karaktermessig har jeg altså høye krav. Men likevel synes jeg jeg er flink bare jeg møter opp (dette har med en kombinasjon av mitt late vesen og sykdommen og gjøre...)! Men nå er jeg virkelig imponert over meg selv, og imponert over kravene på skolen! :P:P:P

Sånn...der fikk jeg inn masse skryt i dagboken min! :roll:

Jeg er jo så glad...

Snakket med mamma igår, og vi skal på kino sammen i høstferien, og da skal vi se Pirates of the Caribbean :P Mamma er nemlig også fan av Depp... Og jeg må jo vise henne Orlando Bloom! Det blir bra å se den på kino i stedet for hjemme på tv'n vår...

Denne uken har jeg det super-travelt (til å være meg), og vet ikke helt hvordan jeg skal disponere tiden... Derfor prøver jeg å få en oversikt ved å skrive det her:

*Ring Lånekassen :-?

*Ring mormor ang. cd hun skal ha brent til trimmen

*Barsel-besøk :hjerte:

*Fødselsgave!?

*Treffe venninne M, som jeg ikke får sett før jul igjen! :cry:

*Forberede meg til skrivedag i norsk, torsdag

*Dåpsgave!?

*Fredag drar jeg til modem-Mamma, fordi fadderdatter1 skal døpes samme sted på søndag...

*Lese ferdig Sagaen om Gisle (pensum)

*Spille Sims :wink:

*Leke på kg :wink:

Sikkert mer også. Får evt fylle på...

En ting er sikkert; jeg burde ikke sitte her!

Lillen

Dag 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blå bølgen hørtes flott ut! Jeg vil også gjerne være med :)

Dagboken din er veldig kjekk lesning, så jeg tror det skal gå bra med stil også jeg ;) Skal krysse fingrene på torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ALLE skal jo være med på den neste bølgen, Meta!

Det blir den besteste bølgen ever! :P

Tusen takk for torsdags-kryss!

Jippijej! :hjerte:

Hurramæirundt! :hjerte:

Jabbadabbaduuuu! :hjerte:

Jeg fikk lov til å komme på barsel-besøk idag!

Åh...som jeg gleder meg!

Men hva skal jeg kjøpe mon tro??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fadderdatter nummer 2... :kysse:

Det er ikke noe som er mer nusselig enn enn en baby... :hjerte:

5 på essayet...Kjempebra det... Stolt av deg... :rosasmil:

Tusen takk for koselige ord i dagboken, har savnet deg også.

Har hatt litt problemer med å sitte foran dataen de siste dagene...

Men jeg kommer plutselig tilbake... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...