Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg skjønner ikkeno, men det er ganske vanlig. Jeg raver rundt i en døs allerede nå, hvordan blir jeg da når jeg blir gravid? :o

Hola, jeg hopper litt for deg frøken :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gulp... :oops:

Kommer nok til å bli en del flaue mandagskvelder fremover...

Men jeg er fornøyd med selve ungkaren. Har litt lyst til å se jentene i hverdags-klær, for dette var stivt!

Men... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også til å følge med på ungkaren nå.. Hi hi.. men :oops: :oops: ja... Herregud.

Syns han var stilig jeg. Gleder meg også til å se jentene i andre klær. Trodde noen skulle gå ned for telling så dårlig som de hånterte høye heler. :lol: Så ikke bra ut på en del av dem!!!!!!

Blir gøy dette her.

Takk for at du titter innom boka mi lillen :hoppe: Jeg er glad nå, men samtidig så lurer jeg på hvor i all verden jeg skal hente tålmodighet og mens fra :oops: :oops: he he.. er det noen som har noe overskudd så tas det imot med takk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lagde cookies jeg, Kipa! Det sto oppskrift på pakken...

Siden du har lett for å bli smittet av basiller, så kanskje det er like greit at du holder deg unna msn i noen dager til, for det er økt smittefare der nå... :wink: Men jeg venter å se deg der snart likevel! 8)

Håper du ikke ble forkjølet eller urinveisinfisert av ditt lille "uhell", ny dag! Nå fikk du meg til å le... :ler: Hvorfor sølte du?? Ble du overasket av stygg-ord? eller var det noe annet...!?

Takk for masse-hoppingen, Jolie! Manglet litt hopping her inne nå. Kanskje du er gravid!?

Føler med deg, Silje! Vet det ikke er lett... Vi får slå oss sammen!

Takk fro hjelp på pm...

I'm right here, baby!

Men nå skal vi legge oss...

Lillen

Dag 17 (onsdag...tiden har faktisk rukket å fly litt denne syklusen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,

jeg sølte på meg ja. Men har ikke blitt forskjølet eller noe. Tror jeg unngår det. Tror jeg sølte fordi jeg ble så engasjert i/av innleggene her inne. Blir lett det :wink: Sikkert litt overrasket over stygg-ord også, men bare artig det.

Sender deg masse blå vibber og ønsker deg en fiiiiiin dag! :hoppe:

Klem ny dag,

8+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lillen :D

:hoppe::hoppe: :hoppe: :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Hopper masse i dagboken din og krysser fingre og armer for at DQ nå har gjort syklusene dine korte og fine slik at et av barna du skryter av å ha laget klorer seg fast de neste 9 månedene!!!! :hoppe:

Tenker på deg!

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer de blå bølgene jeg lovte deg :D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Blir tvillinger av dette :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Lillen!

Tusen takk for koselig melding i dagboken min :D

Jeg sender deg noen blå bølger (og noen til meg også) så kanskje det klaffer snart :D

Klem fra Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bølher og klemmer og kryss og tanker og vibber og hopping, jenter! Voldsomt hvor masse forskjellig som dukker opp på noen dager... :wink:

Jeg er ganske overasket over å ikke ha skrevet ordentlig her på en stund, men det har vel ikke skjedd stort i livet mitt da...!?

Men jeg har likevel vært her inne hver dag :oops: (kanskje derfor det ikke har skjedd så mye...)

Har for det meste vært på msn, gjort lekser(!) og vært på skolen.

Kjedelig uke, men tiden har gått fort... :) Dag 20 allerede...

Igår var jeg, Mannen og venninne N på konsert. Var veldig bra musikk, men vi sto for nærme høytaleren, så fikk litt vondt i øret...

Idag er slapp-av-dag med kg, msn, landskamp og deilig middag etterfulgt av cola og snop.

Vi har laget et barn til, så nå er det mange i samlingen.

Føler ikke at jeg har noe spesielt å skrive om...

Lillen

Dag 20

IKM 2. november (Dag 77 og allehelgensdag)

HM 11. oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, som dere lager barn da... :o Har du råd til så mange småtasser tror du?? :ler:

Nei, jeg liker den positive vinklingen din jeg!!! Synes du er flink som fokuserer på det litt annerledes! :lol:

HEIA, LILLEN!!

Klem fra Kipa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ah, kanskje jeg ER det? Får ikke vite før om en uke. Er jeg, så er du. Basta! Men du.. jeg gidder ikke vente til langt uti november altså, så du får be den derre DQ'en din om å gjøre jobben den er satt til!

:hoppe: Akkurat nå ble du gravid, jeg kjente det på lilletåa altså.

Jeg er vel ikke full av ikkeno i dag! Pøsj. Nå går jeg. Hadet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mine tanker om at du vurderer ommentering i boka mi, Hilde, men jeg velger å holde de for meg selv...

Klemmen var ikke særlig blå, men den var veldig god :kysse:

Blå veis, Jinx!? Hmm... Hva prøver du på egentlig? Ypping?

Eller er det blomsten mon tro... :roll:

Det går helt fint det skjønner du, Kipa! Fro det første så har jeg supergirls til å tipse og råde mehvis pedagogiske eller økonomiske problemer skulle dukke opp, og for det andre, så mener jeg å ha lest at egget kan bare bli befruktet en gang i løpet av en syklus... :wink:

Fokuseringen er jeg fornøyd med ja...

Angående den, er jeg også flinkere på andre områder. Jeg har droppet nesten all sjekking av sekret og tapp nå, for jeg gidder det ikke mer. Tenker litt mindre på det også... Blir mere avslappet, fordi jeg egentlig ikke har peiling på når IKM er, og har ingenting å stresse mot...

Vi er nok gravide ja, Jolie... :wink: Blir moro å være gravid sammen! Pøsj?? Er det pølse? Eller er det punsj?

Lillen

Dag 20

IKM 2. november

HM 11.oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...