Gjest Mayamor Skrevet 4. august 2003 #621 Skrevet 4. august 2003 Ja det blir merkelig stille her uten sjefen for supergirls... Vi blir mer virrehøner uten din lederstil... Ikke mye aktivitet her nå nei... :cry: Savner deg vet du... :kysse: Klem fra Mayamor
lillen Skrevet 4. august 2003 Forfatter #622 Skrevet 4. august 2003 Alle er så søte med meg her inne, og jeg savner dere så mye! Gleder meg til å komme hjem for å oppdatere meg på alvor... Sjef? Lederstil? Det er ukjente begreper for meg, men... Jeg har rukket å kose meg masse allerede, men savner Mannen veldig nå. Det har liksom vært så hektisk den siste tiden før ferien, at vi har ikke sett så mye til hverandre, og nå; ingenting... :cry: Gleder meg til å treffe han på torsdag (for da kommer han etter, for å delta i bryllup) :D Først og fremst så har jeg hatt noen herlige dager sammen med pappa. Været har vært strålende, og vi har vært ute med båten en del. Jeg er egentlig ikke noe båtmenneske, men hos pappa elsker jeg det. Dra ut med båt, med frosne reker, tilbehør og cola i kjølebaggen, gå i land på et svaberg og tine rekene der... SOMMER! I båt slipper jeg unna ekle dyr også... Jeg huler som en unge når jeg sitter foran på dekk når det er store bølger... Blir klissvåt! Herlig... Har vært i en kjempekoselig 80årsfeiring i forigårs, og nå sitter jeg altså her og bruker datamaskina til jubilanten (moromor).Hun er helt fantastisk, og det er vel ingen som tror noe særlig på at hun er over 70... I selskapet følte jeg meg dønn stilig, i min "gullbukse" og topp og sko i samme blåe kinamønstrete blanke stoff... Hyggelig å møte masse familie igjen. Jeg og min søster badet fra brygga i nattemørket (sjelden jeg er så tøff, så jeg var kjempestolt). Og så til den teite syklusen min da... Er nå på dag 63, og har i utgangspunktet tenkt å teste på fredag. Men nå skal jeg øyeblikkelig til et sted der de har apotek, så jeg skal prøve å smyge til meg en test. Men det kan bli vanskelig å unnskylde det at jeg vil på et apotek alene, når mamma er med meg... Symptomer(?): Småkviser, stikking nederst i mageregion og i ene puppen, tannkjøttet er irritert på den ene siden, hard mage, dårlig humør (veldig irritabel til tider. "Har du sovnet med klærne på du da...?" hørtes for meg ut som "Er du dum eller?" da mamma sa det til meg igår...) Nå må jeg stikke! Lillen Dag 63
Gjest Mayamor Skrevet 4. august 2003 #623 Skrevet 4. august 2003 Koselig å høre fra deg, sjef for supergirls... Det var godt ment: det er så stille her når du ikke er her... :-? For en oppegående mormor du har: 80 år og datamaskin med internettoppkobling... Wow... :o Det hadde ikke vært min mormor - som synes telefon er noe nymotens greier... Kos deg videre på ferien din du... Nå kommer jo lillenmannen på torsdag... Men husk at du ER savnet av oss her inne... Klem fra Mayamor
magnhild Skrevet 4. august 2003 #624 Skrevet 4. august 2003 DER VAR DU JO!!!! Snart må du reise hjem sånn at jeg har noen å snakke med på msn... Egoistisk?? Jeg ??? Klemmer og koser
Jinx Skrevet 4. august 2003 #625 Skrevet 4. august 2003 Hei vennen.. Der var du ja Godt å se et innlegg fra deg igjen.. Du kan tro jeg er spent på om du har fått kjøpt/ fått tatt test.. Hm... Venter spent på sms .... Klem Jinx
lillen Skrevet 4. august 2003 Forfatter #626 Skrevet 4. august 2003 Takk for koselige hilsener, jenter! Jeg savner dere også... :cry: Er heldig som har dere... Jeg kom meg aldri innom apoteket idag. Hva skulle jeg si til mamma? Hadde ikke noen god grunn til å måtte gå alene på apoteket. Kunne jo kjøpt paracet eller noe, men hunhadde nok blitt med inn. *sukk* Jeg får vente til fredag morgen med å teste, for Mannen kommer med test til meg på torsdag. Etter jeg har testet, sender jeg ut sms! (Jeg håper sms'n smiler...) Gjorde forresten massevis av kupp på klesfronten idag. Vi var i byen for å finne noe til å ha over kjolen jeg skal ha på meg i bryllup. Den har veldig vanskelige farger, og jeg hadde selvsagt glemt den igjen hos pappa (4 mil herfra), så jeg prøvde for harde livet å finne et sjal, som passet fargen inni hodet mitt. Vi var iferd meg å gi opp, da jeg plutselig fikk øye på en pluse i nøyaktig samme stoff som kjolen... :o Tenkte med det første at nå fikk vi begge se fargene ihvertfall (for å kunne fortsette letingen...), men da det var 70% avslag, kjøpte jeg like gjerne blusen, for den var jo fin den også... hihi! I all hast fikk jeg også handlet undertøy og smykker til kjolen. Kjøpte hårspenner som jeg ikke har peiling på hvordan man bruker (kan to ting med hår; løst eller hestehale! ). Håpet er der selvfølgelig, siden mensen ikke har meldt seg, men troen på graviditet er laber. Alle symptomene jeg ramset opp i forrige innlegg, har jeg desverre også kjent i tidligere sykluser. Det er ingen ting som er uvandt egentlig bare at mensen ikke er her... Jeg HATER Lillen-sykluser! Det er jo et mirakuløst mirakel også, dersom jeg skulle være heldig denne gangen, for vi har nesten ikke hatt tid i sengen sammen... :cry: Det er så kjipt å tenke på at hvis jeg ikke er gravid denne gangen, så har jeg kanskje et par måneder eller tre til neste ikm! Hjelp! Har i det minste med meg Dong Quai, som jeg skal begynne med den dagen jeg får tantebesøk. Så etter denne, skal syklusen(e) mine få oppføre seg som normale! Har legetime i august, så jeg skal snakke med han om syklusene mine da. Må da være mulig å gjøre ett eller annet!? Vet at sykdommen kan gjøre meg mindre fruktbar, men jeg tror ikke akkurat at den skal påvirke lengden på syklusene! Huff, nå ble jeg skikkelig deppa. Klarte det helt selv denne gangen! Jeg må få lurt meg inn til byen imorgen for å kjøpe test. Men hvordan skal jeg klare å holde meg fra å gå på do? Kommer jo til å tisse på meg! Blir det det samme som morgenurin dersom jeg bare ikke drikker mon tro? Den må jo være ganske konsentrert da også!? Blæh! Lillen vil egentlig hjem Dag 63
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2003 #628 Skrevet 4. august 2003 Uff, jeg skjønner så innmari godt frustrasjonen din. Du får rett og slett bare tenke som så at "ingen mens - fortsatt håp". Du skal forresten slippe å gå krokbøyd til apoteket. Det står på Clearbluen at du kan teste når som helst i løpet av døgnet, trenger ikke være morgenurin. Lykke, lykke til! Jeg satser på at Jinx'ern er kjapt på nettet når du smesser henne. *klem*
magnhild Skrevet 5. august 2003 #629 Skrevet 5. august 2003 *sprette frem fra mørket og klemme Lillen gul og blå og fylle henne med godt humør* :kysse:
Jinx Skrevet 5. august 2003 #630 Skrevet 5. august 2003 Fikk sms fra Lillen om at hun skulle teste seg imorgen tidlig.. Men jeg skrev tilbake at med CB kunne hun teste seg når som helst på dagen.. Å etter det har jeg ikke hørt noe.. Så hun har nok ikke fått testet seg enda, og kanskje venter hun til imorgen likevel for å være på den sikre siden.. (jeg vet jo ikke hvilken test hun har kjøpt) Jeg er SÅ spent...
Jinx Skrevet 5. august 2003 #631 Skrevet 5. august 2003 Fikk ny sms... Hun skal teste idag, når hun kommer på land.. Lovte å sende meg sms med engang..
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2003 #632 Skrevet 5. august 2003 Gøsj, dette er spennende. *Heia Lillen, heia Lillen*
Jinx Skrevet 5. august 2003 #633 Skrevet 5. august 2003 Lillen testet negativt.. Men det er fortsatt håp så lenge tanta ikke har meldt seg.. Å kommer tanta er Lillen klar med DQ, og mange timer i høyet med seriøs kaninvirksomhet
Gjest Mayamor Skrevet 6. august 2003 #634 Skrevet 6. august 2003 Jepp - en ting som hjelper (ettersom jeg har hørt da...) er rett og slett sex... Så vær kaniner nå da - og ikke skyld på den hodepinen hele tiden da... Det beste for en hodepine er nemlig å ha sex (løser spenninger i kroppen...) Tuller med deg lille kaninvenn... Klem fra Mayamor
Jinx Skrevet 8. august 2003 #636 Skrevet 8. august 2003 Gleder meg til du er på MSN igjen mandag kveld.. Litt sladder til supergirls: Vet at hun har begynt med DQ, selv om tanta ikke er kommet.. Men hun snakket om at hun hadde fått en fødselsstripe (pigmentstripe fra navle og ned) tildigere idag, så jeg ble litt satt ut.. :o Trodde bare gravide kunne få det jeg ??
jolie Skrevet 8. august 2003 #637 Skrevet 8. august 2003 Trodde jeg og.. Kanskje hun er gravid?!? *hoppe opp og ned*
Gjest Hilde K S Skrevet 9. august 2003 #638 Skrevet 9. august 2003 Trodde også denne stripen bare kom hos gravide. Kan hun være gravid uten at det synes på testen da ? *Hilde er med på å lage lang diskusjon om Lillens cybersvangerskap* Ingenting hadde vært bedre. Da kommer jo alle snart over på "mine" dagboksider. Moahahah. Hilde er oppmerksomhetssyk. Kom hjem klemmer
Gjest Mayamor Skrevet 10. august 2003 #639 Skrevet 10. august 2003 Savner lillen enda... Skulle ikke du komme hjem i dag? :cry: Ser Jinx skriver at hun gleder seg til du er på MSN mandag. Skrives vel i morgen da... :hoppe: Klem fra Mayamor :kysse:
ny dag Skrevet 11. august 2003 #640 Skrevet 11. august 2003 Spent... og gleder meg til lillen er tilbake. Håper og håper... Ang. "fødselstripe" fra navlen og ned (mørk, tynn stripe) så har jeg hatt det også før jeg ble gravid. Og jeg synes ikke den er blitt noe sterkere. Men om man ikke har den fra før, og så får den, så er det sikekrt et grav.tegn. Håper på det Klemmer herfra
Fremhevede innlegg