Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Heisann der!

Så flink du er som klarer holde deg unna røyken. Du kan jammen være stolt av deg selv!!!! Det er igrunnen en bragd...

Håper inderlig at du snart får se de deilige 2 blå, det må være slitsomt å gå sånn og vente og gruble...

Lykke til iallfall!!!

Klemmer fra viwi som er bare 8 dager unna termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

En aller raskest nattesklem fra meg til deg... :Gjesp:

Er så trøtt - må visst lese hos deg i morgen... :kysse:

Sommerklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hællæ.

Bare en kjapp tur innom for å skryte av deg siden du har vært så flink å slutte å røyke...

SKRYYYYYYYYYYYYYTE,SKRYYYYYTE, SKRYYYYYYYYYYYYYTE OSV...

Husk at cluet er så enkelt som å bare aldri ta den neste røyken, det er hele hemmeligheten..

Håper at den blodige støgge tanta nå holder seg langt pokker i vei vekk..

Har ikke vært her på noen uker, har ikke hatt det så bra, men det går vel kanskje litt bedre nå..

Magen har det imidlertid bra, aktiv hver dag og jeg skal på ultralyd på mandag.

Klem jente 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Nå fikk jeg oppdatert meg i dagboken din...

Var stuptrøtt i går...

Du er superflink som klarer å slutte å :kul: . :kysse:

Synes imidlertid at den har feil tekst mellom : : ... :-?

For de som røyker er ikke kule!!! :evil:

Det er det vi som er... :Nikke:

Fornuftig å ikke skru opp forventningene for mye før noen dager etter IKM.

Unngår mye skuffelse og ikke minst dyre tester... :wink:

Reiser videre på ferie i morgen og blir offline i 11-12 dager...

Hvordan skal dette gå? :roll:

Kommer til å tenke på deg iallefall og gleder meg til oppdatering og positive nyheter... :kyss:

Sommerklem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for heiarop i dagboken min Lillen :D De hjalp virkelig på humøret :ler: Så nå har jeg fått et lite boost til å gjøre litt til fornuftig før jeg går for dagen, snart.... :blunke:

Joda mannen oppfører seg meget eksemplarisk han! Fikk ham faktisk ferdig dressert, har kun vært behov for mindre justeringer :blunke:

Vil nå ikke si at jeg er så fryktelig søt selv, men er jo greit at mannen mener det da :rodme: Jeg er i allefall litt liten :ler:

Bare 2,5timer til jeg skal nyte sommerværet! 33grader rett utenfor kontoret nå (i skyggen) :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er slitsomt å gå å vente og gruble, Viwi; men jeg har kg til å hjelpe meg, slik at det ikke blir så altfor kjedelig...

Koselig at du ser innom, og at du håper...

Er veldig spendt på de neste ukene i din verden!

Tusen takk for skryt, Jente29! Og takk for at du håper...

Håper ting ordner seg for deg, og at du kommer tilbake for fullt

etter hvert. :D

Vi er bare dødskule, Maya! Vi ruler lissom gata!

Er jeg like kul uten deg? Gleder meg til du er tilbake; men kos deg og slapp av i 11-12 dager først du!

Takk for at du stikker innom, Bizzy! Jeg håper for oss begge denne mnd... Men jeg først!! Jeg har venta så lenge på tanta! :lol:

Det ble ikke noe svigermor-gjøremål på dagen igår, men jeg holdt ut her inne. Da Mannen kom hjem, dro vi får å spise grill-mat hos svigermor. Var veldig koselig og godt å være borte fra leiligheten litt...

Men NÅ skal jeg ringe henne, så hun kan komme å hente meg, for idag holder jeg ikke ut! 44 grader inne...i vinduet! :grine: Det renner svette (og ikke tårer)!

Lillen

Dag 44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki! Da er vi enige :D

Du tester to blå om en uke, og jeg om en og en halv uke :D

:sjokk: Blåser hardt ut av vinduet så det skal komme litt bris å kjøle ned leiligheten din :sjokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen :)

Takk for hilsen i boka mi :) Jeg holder på å lese din enda (bare kommet til side 5 eller noe), så jeg kommer sterkere tilbake med kommentarer til deg senere :D

Hehe, han jobber i Botanisk Hage ja. Er vekter der på natterstid. Så da gjør det ikke noe at vi plasker litt i dammene der når ingen ser oss :D Jeg tenkte jeg var litt diskret i beskrivelsen min, men det er kanskje ikke så mange lignende steder i Norge. Særlig ikke med fjellhager og blomster :ler:

Men nå må jeg pleie stakkars lille meg :ler: Se boka mi for flere detaljer :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg LIllen

Ja, nå får vi krysse fingrer og tær om at det har klaffet for dere nå. Det er pyton og gå og vente på denne måten. Jeg gikk slik i et år før det klaffet med eldste gutten min, et halvt år med vesle jenta og denne gangen tok det kun 3 mnd.

Jeg tror at mye er mentalt, vi ønsker oss så sterkt et barn at vi rett og slett kroppen litt ut med alle tankene, vi vil så gjerne tvinge frem et svangerskap, og så utsetter vi andre ting i stedet. Bare noen tanker fra meg :sjarmor:

Jeg er sikker på at det vil klaffe for dere snart. Jeg sender over litt svangerskap smitte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...det er livsfarlig å ta bussen alene! :sjokk:

ADVARSEL: Ikke prøv dette hjemme (eller rettere sagt; borte)!

WARNING: Do not try this at home (or when away)!

Mannen har bursdag i morgen, så idag skulle jeg ut for

å prøve å finne noe til han. Han har ikke ønsket

seg noe spesielt, og har egentlig foreslått at jeg gir en

pengegave i hans navn til vår felles sparekonto :wink:

Men jeg tenkte likevel at han trengte et par slipperser!

Så jeg gikk ned til busstoppen, uten å vite når den kom og gikk. Det viste seg at den ikke kom før om en stund, så jeg gikk nedover 1 km til busstoppen utenfor Mannens jobb, og hilste litt på en overasket Mann, før jeg tok bussen (det er faktisk også farlig å stå å vente på buss alene, når man nettopp har sluttet å røyke, så idag var jeg flink som f...

og hadde selvsagt heller ikke no røyk å sprekke med...).

Gikk av på et kjøpesenter, som jeg ikke har vært på etter at de utvidet.

Det skulle vise seg å være sjebnesvangert.

Det tok helt av!! :sjokk:

Det jeg sitter igjen med, er masse bæreposer...

2 stk graviditetstester :P

2 stk urinprøveglass :wink:

1 stk klorhexidin (så jeg kan presse gjennom piercing igjen) :wink:

1 pk paracet :wink:

1 stk svart bukse m/snurpemulighet på leggen :D

1 stk "gull"-bukse, som er så stilig at jeg dør når jeg ser den på... :Hehe:

1 par beige sokker :)

1 bamse-truse i størrelse 62/68 :P

1 bamse-tshirt i størrelse 62/68 (begge til fadder-barn 1) :P

1 bamse-body i størrelse 62 (til fadder-barn 2) :P

1 kjole i silke til 1000 kr ( :o hjelp, dette har jeg aldri gjort før!!)

1 rimi-pose med fyll

1 tshirt til Mannen :wink:

1 par solbriller til Mannen :wink:

og JA... 1 par adidas slipperser (sikkert for små, men kan byttes...)

Ny lovgivning

§ 1: Det er strengt forbudt å ta bussen alene når man heter Lillen.

§ 2: Det er heelt forbudt å snoke rundt i baby-klær-avdeling når man i utgangspunktet ikke får lov til å ta bussen dit.

§ 3: Det er i utgangspunktet fullt lovlig å kjøpe nydelige og dyre kjoler som sitter perfekt på kroppen, for da er man garantert en positiv graviditetstest i nærmeste fremtid.

---

Bortsett fra at jeg kan regne med å bli gravid ganske kjapt (pga innkjøp av klær som passer slank kropp...), så er jeg fremdeles i sjokk over å ha brukt 2600 kr på under 2 timer.

Men det roer meg litt ned å vite at jeg nå vil bli tildelt svart belte i shopping fra venninne M! :P

Har lite peiling på hva jeg skal si til Mannen når han kommer hjem.

Er skrekkslagen nå... :o :tunge1: :o

Han kommer nok til å slutte å putte småpenger på glasset oppå kjøleskapet heretter... For det var nettopp der jeg fant buss-penger!

Hmm... EGENTLIG er alt dette hans feil altså...!?

Han skjønner nok ikke logikken, men de' e' lov å prøv' sæ'!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bizzy: ENIG!

Kan godt hende at det hjalp med blåsing, men jeg var ikke lenger hjemme for å sjekke... Takk)

Jolie: Det tar sikkert en halv evighet å lese dagboken min, så det krever jeg ikke! Og i dette været...!? :roll: :D

Jeg elsker fjellhagen! Det må være romantisk der om natten! :hjerte:

Pearl: Håper du er veldig smittsom! Takk! :D Har i det minste prøvd å koble ut tankene rundt svangerskap denne gangen, men ser ut til at mensen likevel er for sen! :-?

Var hos svigermor i nesten hele går, og koste meg i solen m/boller og brus, og deilig spekemat til middag.

Helt herlig å være borte fra leiligheten...

Mannen kom til slutt og hentet meg når han sluttet på jobb nr 2.

Da var stakkaren sliten, så jeg lagde litt taco da vi kom hjem.

Sånngårnådagan!! :lol:

Lillen

Dag 45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho:

Tror det var på det kjøpesenteret jeg brukte noen

kronasjer i går jeg også..

Kanskje vi skal sende ut advarsel ??

Eller var det bussens skyld ?

Hadde du kommet til å gå hele veien, om det ikke hadde

kommet buss ??

Ellers er det mannens skyld ?

Ja, det er nok sistnevnte.. :Nikke:

:sjarmor: MEN GUD HVOR DEILIG DET ER Å SHOPPE !!!! :sjarmor:

Men... Mannfolkene.....nei det er ikke sikkert at de forstår det..

Hm... Men det hjelper bra å kjøpe med noe til dem også da :wink:

Hm.. Gullbukse ?? Den skulle jeg likt å sett.. Hehe..

Kjolen den skulle jeg likt å sett :D

Ja nå må graviditetstesten bli positiv !!!!

Koz Jinx :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå har jeg gjort det! Lest hele boken din altså. Jeg er ofte våken til langt på natt, og da spiller været mindre rolle. Det har blitt litt amputerte badeturer på oss både onsdag og torsdag, så jeg er såre fornøyd :) Amputert på onsdag pga at jeg rakk å duppe rompa uti vannet før vi måtte inn til legevakta og sy :roll: Og amputert i dag pga alt regnet. Jeg må være ærlig å si at jeg ikke leser alle kommentarene du har fått da..

Men way to go med røykekuttet!! :D Og håper du tester to blå snart! Håper håper håper! Krysser alle finge og tær. Men ikke bena - jeg skal jo bli gravid selv og! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende at det var bussens skyld, Jinx! Eller sjåføren, som kjørte bussen dit, eller de som lagde bussrutene... :wink:

Jeg hadde aldri gått!

(jeg returnerte forøvrig til åstedet igår, og det gikk veldig greit...under ledelse av Mannen og svigermor!)

Takk for håp og kryssing, Jolie!

Og for at du gjorde meg oppmerksom på det å ikke krysse beina...

Der har nok jeg bomma litt non ganger, og kryssa alt jeg hadde! :wink:

Dette begynner å bli forferdelig kjedelig!

Brukte en av testene jeg kjøpte nå nettopp (det er jo 12 dager siden forrige test...), og den var også negativ. Hmf.

Jeg blir så sur og lei av slike sykluser! Når tanta kommer, skal jeg med en gang begynne med Dong Quai. Og så skal jeg på mere ferie, uten Mannen, så det blir ikke no mye baby-laging i mnd-skifte juli-august heller. Lillen = Sura.

Mannen = Best.

Jeg var jo kjemperedd for å fortelle om min shopping-tur i forigårs, men det viste seg at det var uten grunn. Jeg tok mine forhåndsregler, og så på han med det mest skyldige valpe-blikket jeg klarte, og sa; jeg er så glad for at du ikke slår folk... :wink:

Han smilte og lurte på hva jeg hadde gjort for noe, og ble ikke sur da jeg fortalte det. Han ville til og med se på det jeg hadde kjøpt (noe han vanligvis ikke er så interessert i). Da var jeg fornøyd!

Etter klokken tolv på torsdag, måtte Mannen gå på leting etter de gavene jeg hadde gjemt. Han var strålende fornøyd :hjerte:

Igår var nok en het dag, men heldigvis var ikke solen framme hele tiden. Det tordnet en del, men merket ikke noe særlig til regnet.

På kvelden dro vi til nærmeste restaurant, og koste oss med pizza og øl. Jeg hadde jo egentlig tenkt å spandere en biff-middag på bursdagsbarnet, men det ble ikke noe av litt fordi jeg hadde brukt så masse penger dagen før. Vi storkoste oss.

Det er alt for tidlig for meg å stå opp klokken 8 på en lørdag...

Tror ikke jeg får sove, for det er en smule hett igjen.

Får finne på noe annet. Vaske opp? :-?

Lillen

Dag 47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har hatt en fin lørdag Lillen..

Kjedelig med negative tester :cry:

Men håpet er der enda - så lenge tanta ikke

har vist seg :wink: BORT MED SEG TANTE !!!!

Godt å høre at mannen tok shoppinga di fint..

Å at dere koste dere ute i går..

(jeg vet hvor..jeg vet hvor..)

Skal du feriere uten mannen ??

Nei da blir det vanskelig å lage babyer...

Du får ha en fortsatt flott dag pia :P

Klem Jinx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Næmmen, Søren også ! Har du sluttet å røyke ?

Nå bør jeg jo si at du er flink og alt sånt, men jeg klarer ikke å si det fordi jeg er grønn av misunnelse. *Sukker*

Og det der med bussen er så avgjort bussjåførens feil. Kan kanskje vris litt til å være dama på Lindex sin feil. Men aldri din egen feil. Hadde ikke bussjåføren eller den dama vært der, ja da hadde jo dette aldri skjedd.

Dersom bussen ikke kom, ville jo Lillen gått litt frustrert hjem, men 2600 kroner rikere !

Sannelig er jeg god til å resonnere ting dit jeg selv ønsker !

Vel, nå må jeg videre. Utrolig så mye dere klarer å skrive her inne på to små uker.

Har vært og shoppet selv i dag klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Lillen!

Nå må det da skje noe snart.... Jeg vet så godt hvordan du har det. Men samtidig vet jeg at den trøsten fra meg egentlig blir litt fjern siden det til slutt klaffet for oss....

Jeg håper bare du holder motet oppe!! Vet du om du har haqtt el denne syklusen...? det kan enda ikke være for sent vettu..

KRYSSER fingrene hardt for Lillen!!!

Mange klemmer fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst....

Hallo pia...

Hvordan går det med deg ?

Har du fått besøk av tanta....?

Hm...

Lurer på (HÅPER) om vi får regn jeg Lillen..

det ble så overskyet her nå... :P

KOZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst Jinx: Det går bra med meg...kjeder meg innmari, men...

Takk for hilsener, vennen! Håper på regn jeg også! :D

Jo, jeg er kjempeflink, Hilde! Så det så nemlig basta!

Godt og fornuftig resonement du kom med der forresten... :wink:

Trøsten fra Kipa blir ikke fjern i det hele tatt den, for det er jo bare oppmuntrende å vite om noen som blir gravid med lang syklus! :wink:

Takk for trøst...

Grunnen til at jeg ikke skriver, er fordi det er ikke noe å skrive om!

Hverken tante eller gladmelding!

Blir så lei!

Det er vel en slags IKM idag også, siden forrige, og lengste, syklus var på 48 dager. Men jeg hater ordet IKM nå, så jeg bryr meg egentlig ikke.

:frustrert:

Ellers har jeg det bare bra!

Venter på regn (har dansa regndans i stua og allting...).

Lørdag kveld sto jeg ute i regnet med utstrakte armer, og bare ble bløt... Herlig! :D I morrest trodde jeg det aldri kom til å skje igjen, men akkurat nå ser det ut som...kanskje...pliiiis!

Tante og Onkel til Mannen kom innom sent igår, på gjennomreise,

og sov her inatt. Derfor har jeg idag stått ganske tidlig opp til å være meg :Gjesp: Men det var koselig å treffe dem.

Igår var det søndag og dassedag.

Idag er det mandag og dassedag.

Men jeg har det bra; ikke misforstå! Bare litt lei...

Nå skal jeg bake 1-2-3-sjokoladekake;

paskøschøløvåbia! (skrives det sånn? Er litt ustø i fransk...)

= fordi jeg fortjener det!

Lillen

Dag 49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med kake!!!! Fordi du fortjener det! :enig:

jeg har spist deilig fiskesuppe med masse reker og citron... :ler:

Håper det regner hos deg da...her har det da regna i hele dag, sender litt (((((bli regn vibber)))))

KLEM!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...