Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ååh...tuuusen takk! Det hjelper faktisk!

Egentlig merkelig at det kan hjelpe så mye, bare ved at noen har tastet de rette tastene, og satt sammen bokstaver i en fin rekkefølge... :ler:

Det er greit å vite at dere, og faktisk enda flere også,

har klart det før meg!

Så takk for all støtte, Jinx, Mayamor og ny dag!!

Røykeslutt er ikke morsomt...har alle forstått det nå, mon tro?

Mannen synes bare jeg er sur, og tenker ikke på hvorfor...

Han blir bare sur tilbake, der han sitter med snusleppa si...

Og så blir det ekle smuler i sengen; også forårsaket av røykeslutt!

Jeg må jo ta med meg kjeks hvor enn jeg er nå! I går kveld satt vi i senga og så på friends på dataskjermen (som står på en pult, en meter fra sengen...), og både kjeks og brus var med :-? !

Og så blir det stygge banneord forårsaket av det også!

Har sikkert funnet på en del nye...

Blir mye prat og tenking om røyk nå, men "sånn går nå dagan!"...

Og ikke er jeg gravid heller!

Det er ihvertfall ingen verdens ting som tyder på det!

I motsetning til ny dag's pupper, så har mine nok krympet litt... :(

Men bortsett fra alt dette tullet, så er jeg egentlig og innerst inne (*graver dypt*) i godt humør...

Jeg har mye å se frem til, føler jeg!

:yy: En røykfri hverdag! +alle de fysiske forbedringene!

:yy: En tur til mamma!

:yy: Og samtidig en tur til venninne J m/1 mnd (idag) gammel datter!

:yy: Treffe to andre supre venninner...føles som en evighet siden!

:yy: Ta litt solarium, for å holde på fin farge!

:yy: Bestille time hos frisør; nå må noe gjøres!

:yy: Bli gravid!

:yy: Reise ned til pappa!

:yy: Besøke mormor også!

:yy: Treffe mere familie! Jaa!

:yy: Bryllup; Mannens stesøster og snill mann gifter seg!

:yy: Være forelsket! :hjerte:

Lillen

Dag 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette går jo strålende Lillen :P

Selvsagt klarer du dette !!!!!!!!

(så får mannen din bare sitte der

med snusleppa si han :ler: )

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gjest Mayamor
Skrevet

Tusen takk for oppmuntrende ord. :kysse:

Men dessverre tror jeg ikke samboer skjønner hva jeg mener...

Det er jo "bare hans barn..." :-?

Klem fra Mayamor

Skrevet

:fy: Oppfør deg pent mens jeg er borte...

Gleder meg til å komme hjem å lese at du fortsatt

ikke har :kul: .......

:kysse: fra Jinx

Skrevet

Jeg får komme inn en tur og heie litt på deg igjen...denne gangen for at du skal klare det..HEIA Lillen, du vinner over røyken vettu!!

- og det er da lov å banne og være sint og frustrert...vil du foresten dele dine nye banneord med meg?? Trenger litt avveksling på en sånn møkkadag...

Og så er jeg spent på din IKM... :blunke:

Gjest Mayamor
Skrevet

God morgen, lillen.

Du klarer det. :hoppe:

Ha en strålende dag, min venn. :kysse:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Heisann Lillen!

Takk for koselig hilsen i dagboken min :D Alltid like hyggelig :D

Ville bare si at jeg er helt sikker på at du kommer til å klare å droppe røyken, syns du er så flik så :Nikke:

Dag 31 for deg i dag, hvordan føles det? Mange graviditetstegn ennå?? Blir spennende å følge med på boken din og se om ikke :evil: tanta :evil: snart har skjønt poenget og holder seg borte, og at det i stedet ligger et pittelite kjærlighetsunder i livmoren din :Nikke: Heier masse på den tanken :blunke:

Du har vel ikke noe forslag til hva man kan kle seg ut som på karneval (Uten de store utskeielsene for lommeboken) ? Trenger sårt noen oppfinnsomme hjelpere.. :roll:

Skrevet

hvor er du, lillen venn? Har du gått og gjemt deg i dag eller....Du må passe deg så ikke mange av oss, i hvertfall jeg får Lillen- abstinenser... :wink:

Tenker på deg og hvor flink du er som har bestemt deg for å kutte røyken før du blir gravid! Det er kjempe- BRA!!!

Du har vel ikke tenkt å få en lang syklus til vel...

Vi skal skremme bort tanta i hvertfall VÆÆÆÆÆ

Mange, mange klemmer!!

Gjest Mayamor
Skrevet

Lillen er kjempeflink... :vinke:

Lillen klarer det i dag også... :hoppe:

Gode søte, lillen - dette går så bra vet du. :kysse:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Tøff er du.

Slutte å røyke er en dritkul ting å gjøre!

Nå er du blitt til en helt suverent kul ikkerøyker.

Inhaler den, du!

Gjest gjest1
Skrevet

Hei Snuppa!

Nå er det lenge siden sist. Jeg har ikke fått tid til å skrive til deg før nå, vi lever i et usannsynlig kaotisk hus for øyeblikket. Oppussing er fæle greier.

Jeg synes du er så FLINK som har sluttet å røyke. Hurra for deg!!!

Dag 32 for deg i dag... *vente, vente* Noen symptomer? Jeg tror jeg er på dag 16, men har mistet litt kontrollen. Har ikke fått "prøvd" så mye under de dagene jeg tror er EL heller, for Mannen har vært bortreist.

Jeg drømte forleden natt at jeg ringte deg for å fortelle at jeg var gravid. Men jeg presenterte meg med mitt virkelige navn, så da skjønte du ikke hvem jeg var. Ble såååå skuffet. :roll:

Jaja, Mette Marit kom oss i forkjøpet da, Lillen. Dårlig gjort spør du meg. Det er VÅR tur nå. *heia oss, heia oss*

Håper du har det fint om dagen, uten tanter og fettere på besøk.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Skulle bare stikke innom og gi deg en sommerklem !

:kysse:

Skrevet

Dere er så flinke og snille, som er med på å holde motivasjonen min oppe! :D

Det er mye lettere for meg å slutte når jeg har denne boka...

Jeg tror jeg har tenkt å ha en av de lengre syklusene denne gangen også ja, Kipa! Ikke særlig moro, så det kommer vel enda flere stygg-ord etter hvert, tenker jeg (som jeg ikke kan skrive her...)!

Lillen-abstinenserdu lissom... :hoho:

Mayamor; du har virkelig stått på her inne, og jeg takker og bukker og klemmer for det! Takk!

Jeg skal være kjempeflink mens du er borte, Jinx! Skal ikke svikte denne gangen!

Ingen symptomer nei, Bizzy! Men takk for at du bryr deg...

Klips; du får meg til å føle meg som rååkul asså! :ler:

Enig med Matahari; urettferdig at Mette-Minus kom oss i forkjøpet... Og det synes jeg det er mange andre som har også, for den saks skyld :-?

Jeg har drømt om deg også...men det var et slags mareritt, hvor eggstokk nr 2... :cry:

Skal Hilde dra nå, mon tro?! Og blir hun borte lenge? Gir en klem tilbake jeg vettu!

:kysse:

Jeg sitter hos modem-mamma, så det blir ikke mye skriving nå fremover!

Men litt oppdateringer skal jeg da fixe!

Jeg skal for eksempel si ifra med en gang tanta kommer, så folk slipper å håpe så mye denne gangen... Har enormt liten tro på klaff denne gangen! :-?

Var en smule irritabel, og hadde to-museskritt-lang lunte, på onsdag, så det ble en del småkrangling... Jeg ble ordentlig sur fordi Mannen ber meg om å begynne å røyke igjen, så snart jeg surer litt... Tåler han ingenting? Du ber ikke en som nettopp har kuttet røyken, om å ta seg en røyk!

Men jeg ringte til venninne J, og da roet hodet seg ned... Hun røyker heller ikke no mer, siden hun er nybakt mamma. Jeg blir alltid glad av å snakke med henne! Tror hun er Lillen's private Røyketelefon... Funka ihvertfall bra!

Klarte ikke å være hjemme, i vandte omgivelser, på kvelden (da hadde røyksuget overmannet meg, tenker jeg), så vi dro på kino; Charlie's Angels.

Må bare si at jeg digger de filmene, men vet sannelig ikke hvorfor! :wink:

Og det var den kvelden...

Torsdag hadde jeg time hos frisøren, så mye av dagen gikk med til det (jeg kjenner frisøren, og hun hadde det ikke så travelt, så det ble noen timer...)! Og jeg er ganske fornøyd med resultatet... :D

Etterpå gikk jeg litt rundt i byen, for å se etter en gave til fadderbarnet, og fant en "my little angel"-bitering-ting + litt klær til meg selv...selvfølgelig! :oops:

Kom hjem i 19-tiden, og ville ikke tilbringe kjedelig tid i heimen denne kvelden heller, så bestemte meg for å dra til mamma (hadde planlagt en tur i helgen uansett...), der også resten av venninnene har tilholdssted i sommer... :D

Kom frem sent sent på kvelden, men var likevel innom hos venninne J og vidunderbarnet! Første gang jeg ser dem begge siden føde-dagen, og jenta var enda nydeligere... Hun sovnet i armkroken min med smokken i munnen :D *salig*

Jeg ble der noen nattetimer...

Idag er det "ikm", men gidder ikke skrive det flere ganger, fordi jeg tror syklusen svikter igjen! :( Så jeg ser ikke på denne dagen som noe mer spesiell en de andre dagene egentlig.

Jeg mangler både symptomer og tante!

Og hun får komme når hun kommer, for jeg vet hun gjør det før eller siden uansett, denne gangen... Men selvfølgelig hadde det vært litt bra å bli ferdig med denne syklusen også så heia tante!

Har forøvrig rare "bevegelser" i magen. Vet jo at man absolutt ikke kan kjenne noe så tidlig i et evt svangerskap; derfor blir jeg så forundret, for dette er skikkelig rart. Det er akkurat som når jeg har luft i tarmen, men litt på feil sted denne gangen. Rart! Det er faktisk der hvor livmora holder til, men uansett, altså; alt for tidlig... :cry:

Har også hatt de stikkingene jeg har hatt i tidligere sykluser, så tanta er vel på vei...har bare ikke fått fetter brun på besøk riktig ennå.

Sånn var det med den saken!

Jeg oppdaterer altså, dersom det er nyheter i trusa!

Det går for øyeblikket veldig bra med Prosjekt Røyke-kutt-til-slutt,

bortsett fra suget... :wink: Men jeg holder vel ut!

Jeg prøver å fortelle alle som vil høre, at jeg har sluttet, for da blir det vanskeligere, altsp flauere, å skulle sprekke. Lillen er flink i forebyggende arbeid tenk!

Går rundt med en pose kjærligheter i stedet for røykpakken, og det er jeg fornøyd med!

Er usikker på om jeg kommer til å legge på meg av Prosjekt Røyke-kutt-til-slutt, men håper egentlig ikke det. Har funnet ut nå i det siste, at jeg er ganske fornøyd med den vekta jeg har!

Mamma tar hensyn, og røyker ute...

To venninner har sluttet å røyke, og den tredje er på gli :ler: (neida, jeg driver ikke no verve-kampanje til prosjektet mitt...hun får bestemme selv!)

Jeg :kul: ikke!

*så stolt, så stolt, så stolt stolt stolt*

Gir meg selv en mega-klem! :kysse:

Skal til legen på mandag, for å sjekke ryggen min...

Har visst noen senskader fra "idiot-løftet" noen uker tilbake...

Skal ta urinprøve dersom tanta ikke kommer (kanskje uansett, pga urinveisinfeksjon!).

Vet ikke hvor lenge jeg blir hos modem-mamma, men kanskje en uke...

Skal ta meg tid til litt oppdatering

(f eks spendt på hvordan det går med ny dag's uteblitte tante...),

men ikke forvent så mye av meg...

Savner supergirls skikkelig, når jeg ikke får holde på med adsl!

Lillen

Dag 32

Gjest Mayamor
Skrevet

Kjempeklem til deg som er hos mamma med modem. :wink:

Stå på med antirøykekampanjen din du.

Lillenmannen er sikkert bare litt misunnelig for at du klarer det. Men det er en kjennsgjerning at vi blir mer sure under prossesse - men det får han bare finne seg i. :fy:

Selv om du ikke vil snakke om det: vi krysser fingrene for deg alle mann.

Kanskje en liten familieforøkelse med "made in Bulgaria" bak øret? :ler:

Klem fra Mayamor

Skrevet

Made in Bulgaria!?

Høres ikke så bra ut... Forestiller meg noe litt halvgjort, østeuropeisk juggel!

Og vi vil helst ha en ekte baby (det er så mye piratkopier ute å går... :ler: )!

Neida, det viktigste er sikkert ikke hvor ting blir laget, men hvem som lager det... :wink:

Men uansett så ønsker jeg meg en spire veldig akkurat nå! :o :D :o

Blir ekstra utålmodig når jeg tilbringer tid med fadderbarnet... Hun er skjønn (det kan ikke sies ofte nok...)! Og så er jeg så glad i mamma'n hennes... :D

En annen ting som gjør meg enda mer utålmodig, er å se modem-mamma'n min "dulle" med den lille engelen... Hun hadde blitt en fantastisk mormor!

Mensen er fortsatt ikke kommet, og da er det vel et bittelite håp...men det er i så fall i "hengan snøre"! Blir bare sint på syklus!

Men jeg skal ihvertfall ta det opp hos legen på mandag; at jeg har uregelmessig syklus, så får jeg se hva hun sier...

Gleder meg til å få et svar på hva som egentlig feiler ryggen også.

Boblingen i magen igår var masse luft (merket det da jeg la meg... :oops: )! Prøver å kjenne etter om jeg har symptomer hele tiden, men ingenting dukker opp.

Og bare så det er sagt; jeg har ikke penger til graviditetstest!

Skal evt prøve å få tatt en hos legen, i tre-tiden på mandag.

Prosjekt Røyke-kutt-til-slutt, går det fantastisk bra med! Men jeg er hele tiden opptatt av å ha noe å sysselsette meg med, hvis ikke begynner jeg å tenke på røyk.

Egentlig overvinnes suget av stolthetsfølelsen, og følelsen av å være så fornøyd + selvbilde, så dette går virkelig fremover. I neste syklus er jeg nok super-fruktbar! :wink:

Nå skal jeg legge meg!

Lillen

Dag 33 (som har gått over midnatt, til dag 34...)

Skrevet

Du har så fin dagbok, lillen. Liker så godt å lese alt du gjør.

Stå på, frk. råkul!

Skrevet

viser finger til Lillens lange sykluser og ber dem pelle seg langt vekk. Vi vil ha korte, presise- normale sykluser... :fy:

Men husk på at man kan bli gravid med laaange sykluser også da... :wink:

Trøsteklemmer til deg!!

Dessuten noen blå vibber, lenge siden du har fått det nå vel..

((((((((())))))))

Håper du koser deg hos modem- mamma. det høres i hvertfall nydelig ut med ferie!!! Sukk, jeg skal på jobb kvart på sju i morra jeg- får liksom ikke nytt "sumarnatta" da, nei- men om tre uker er det min tur. Da tror jeg faktisk at jeg vil savne hvitvin....

Kos deg med vin og øl og alt annet godt av livets nytelser og NYYYT someren, vips har du kul på magen og spyr morgen og kveld.. :ler:

Skrevet

Artig den "Made in Bulgaria"...

Selv har jeg en "Made in Spania" bak mitt øre... :hoho: Er litt pussig for jeg kan ikke et kvekk spansk.. :hoho:

Venter spent på resultater av både dette og hint i morgen.. :briller:

Skrevet

Men husk på at man kan bli gravid med laaange sykluser også da... :wink:

Så sant som det er sagt!

Skrevet

Hei lillen.

håper legebesøket har gått greit. Når får du vite noe av urinprøven? Har du fått vite noe allerede? Er sååå spent! Følger med deg.

Vet at du følger med meg også. Har oppdatert inne i forumet.

Ikke gravid - tanta kom i går på dag 39 - så jeg er på dag 2 i dag :evil:

er fryktelig sint og lei...men ingenting å gjør med det..

Hva sa legen din angående lange og ustabile sykluser?

Må ellers si at du er veldig flink som ikke røyker. Veldig stolt av deg :D

Håper at du ha det fint,

klemmer herfra :wink:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...