Gjest lmari Skrevet 4. oktober 2004 #3141 Del Skrevet 4. oktober 2004 Åååh, så koselig! Jeg får helt tårer i øynene her jeg sitter på jobb... Har fulgt med på deg lenge, og endelig så satt den!! Gratulerer, håper du har det bra og er glad og lykkelig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 4. oktober 2004 #3142 Del Skrevet 4. oktober 2004 GRATULERER!!!!! Blir så glad når det klaffer for andre...det gir håp til mange her inne på KG!! Gled deg over tiden som kommer... dette blir gøy!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 4. oktober 2004 #3143 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så kjempeartig GRATULERER Dette har du virkelig fortjent! Er superglad nå jeg :D Og ikke så lite rørt Deilig at det klaffer for noen av oss sliterene også Dette gir meg nytt håp og masse inspirasjon Håper på å komme etter snart nå! Store klemmer sendes din vei :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 4. oktober 2004 #3144 Del Skrevet 4. oktober 2004 De vordende foreldrene er på vei hjem.. Er vel hjemme i kveld tenker jeg.. Å de er lykkelige Å planlegger nå fremtiden.. Så gjenstår det å se om det er eller kanskje stk i den lille Lillen magen da :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: De hjertligste gratulasjoner - igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. oktober 2004 #3145 Del Skrevet 4. oktober 2004 Åh så herlig! Har ikke ord, jeg - dette er helt fantastisk! Dette var en skikkelig gladnyhet på en mandag - er så glad på dine vegne, vennen! Gratulerer med en liten spire i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 4. oktober 2004 #3146 Del Skrevet 4. oktober 2004 JAAAAAAAAAAAAAA!! jeg ble så glad da jeg fikk meldinga di. Ble helt satt ut, stod i kassakø og begynte nesten å grine!! Gratulerer kjære deg, dette er bare så vel fortjent!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 4. oktober 2004 #3147 Del Skrevet 4. oktober 2004 Yessss! HURRA! Dette er helt fantastisk! Gratulerer hundretusen ganger! Kjempeklem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 4. oktober 2004 #3148 Del Skrevet 4. oktober 2004 GURI!! :o Har ståpels her jeg sitter!! Så fabelaktigutroligfantastisk glad på dine vegne!!!!!!!!!!!!!!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 4. oktober 2004 #3149 Del Skrevet 4. oktober 2004 *tørker tårer* Og Gratulerer! Dette har jeg ventet så utrolig lenge på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 4. oktober 2004 #3150 Del Skrevet 4. oktober 2004 Oj oj oj... gratulerer Lillen! :dagensrose: Äntligen har all hopping, all kryssing, alla blå vibber gett utdelning. SÅ goda nyheter! Lycka till med allt framöver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 4. oktober 2004 #3151 Del Skrevet 4. oktober 2004 :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: GRATULERER!!! :blomst_opp: :blomst_opp: :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 4. oktober 2004 #3152 Del Skrevet 4. oktober 2004 Oh my God! :o Jeg er så glad, så glad, så glad! Endelig ble det din tur! Jeg er helt på gråten her Gleder meg veldig til å høre oppdatering fra deg igjen! Enormt stor klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 4. oktober 2004 #3153 Del Skrevet 4. oktober 2004 Gratulerer så mye til dere :-) Den snikklesende KalloRilla følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2004 #3154 Del Skrevet 4. oktober 2004 Gratulerer kjære Lillen! Dette har du ventet på så lenge - jeg unner deg virkelig å ha en bitteliten baby i magen. Det var så koselig å få den meldingen i dag. You made my day! Nå håper jeg dere kjører forsiktig hjem, og at dere har en fantastisk koselig prat. For nå kan det planlegges! Og drømmes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. oktober 2004 #3155 Del Skrevet 4. oktober 2004 :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: JEg er så glad så glad!!! Tårene trillet på jobb!! Åh jeg er så glad!! :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 4. oktober 2004 #3156 Del Skrevet 4. oktober 2004 :dagensrose: Gratulerer! :dagensrose: Dette var bare så utrolig gøy. Det ser ut til at alle disse kompliserte regnestykkene dine, og det å komme til side 200 virkelig har gjort utslaget denne gangen. Lykke til videre med deg og spiren. Det blir en (eller fler) nydelig juni baby. Stor klem fra Zianta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cajsa Skrevet 4. oktober 2004 #3157 Del Skrevet 4. oktober 2004 Leste i dagboken din for første gang nå... Fikk helt frysninger av lykke på dine vegne! Gratulerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amanda Skrevet 4. oktober 2004 #3158 Del Skrevet 4. oktober 2004 hei! Har fulgt litt med her ei stund og må si at dette var meget velfortjent. :-) Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet! amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. oktober 2004 #3159 Del Skrevet 4. oktober 2004 GRATULERER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 4. oktober 2004 #3160 Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei lillen. Dette var en gledelig nyhet! Gratulerer så mye så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg