Tetra Skrevet 9. september 2004 #2881 Del Skrevet 9. september 2004 Takk for hilsen i dagboken min lillen Flott regnestykke du hadde laget. Krysser fingrene for deg i disse prøvetider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. september 2004 #2882 Del Skrevet 9. september 2004 *klemmer lillen godt og lenge - slipper en fårikålfis og rømmer* Moahahaha... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. september 2004 #2883 Del Skrevet 9. september 2004 Er det puling eller skole som opptar deg om dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. september 2004 Forfatter #2884 Del Skrevet 9. september 2004 Bare hyggelig å kunne gi deg ideer, Cielo! :-D Hyggelig at du stikker innom Det er sikkert lurt med en liten banan ja, Moon Men som regel er det mat eller forelesning, og ikke ja takk begge deler, som er valget for meg Hvis jeg skal noe på dagtid, spiser jeg ikke før jeg kommer hjem, og det er kroppen vant til. Tygging setter nemlig igang reflekser (hos alle), og refleksene vil jeg ikke ha på forelesning, eller på bussen! Jepp, man kan heie på Norge Overrasket over at du husker min lidenskap for Italia Takk, Huldra! Jeg liker å få svar på ting, Magnhild! Det er fremdeles noen ubesvarte spørsmål i boken din... Takk for kryssing, Tetra Klemmer deg tilbake, Maya! Har ennå ikke fått anledning til å lage eller spise fårikål... Det er ihvertfall ikke skole, Kipa Vedtaket er fattet! Aetat støtter årets studier, i tillegg til kommende 3-årig sykepleier-utdanning. Om jeg bruker lengre tid enn det, har jeg forståelse for at jeg må ty til Lånekasse. Den tid, den sorg! Nå er jeg bare glad for at jeg kan se fremover, uten å være livredd for å bli sykere :-) Viktig: Dette betyr også at jeg over helgen vil motta støtte til skolemateriell, og dermed få litt mer orden på økonomien. Jeg vet det ikke blir noen sløse-økonomi, men håper på å få shoppet noen "små"-ting...selv om vi sparer til alle mulige store ting. Igår kveld klikket data-maskinen fordi Mannen skulle legge inn Windows på nytt... :-( Nå opererer jeg på en midlertidig mini-harddisk, men imorgen har Mannen fri, så da kan han fikse alt. Hvilket betyr; ingen KG-tid på meg på dagtid! Hva skal jeg finne på? Tror egentlig jeg skal ta en bake-dag Vet bare ikke hva... Lillen Dag 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. september 2004 #2885 Del Skrevet 9. september 2004 Karamell- kake, brownies...ostekake, skolebrød- Mmm og så sender du litt av alt hit! Få oppskrift på de pizza- bollene dine foresten??! Hurras for Aetat, endelig!! Tør jeg tippe at noen av de ønskene jeg fikk se på mail blir oppfylt siden økonomi ordner seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 9. september 2004 Forfatter #2886 Del Skrevet 9. september 2004 Tror jeg skal driste meg på gjærbakst imorgen, Kipa, siden jeg nesten aldri gjør det til vanlig... Angående de ønskene på mailen, så er toget gått for dem. Jeg måtte bare sette foten ned (flink), og nå er jo kreditten nesten brukt opp hos H&M... Jeg vil heller bruke noen penger på boots og klær i de virkelige butikkene Jeg sender oppskrift i ekspressfart! Jeg ser på Homsepatruljen, og må innrømme at de guttene var litt søte. Sikkert litt intense, men morsomme... Skal lage taco... Er veldig keen på å sitte oppe til et sent klokkeslett og bare se Friends etter Friends etter Friends ikveld :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 9. september 2004 #2887 Del Skrevet 9. september 2004 Mine skolebrød er kjempe enkle og gode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 9. september 2004 #2888 Del Skrevet 9. september 2004 Godt å lese at alt ordner seg Boller i ovnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonchild Skrevet 9. september 2004 #2889 Del Skrevet 9. september 2004 28... Men det er jo her i hovedstaden. Forøvrig støtter jeg Jinx' forslag om boller i ovnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 9. september 2004 #2890 Del Skrevet 9. september 2004 Boller i ovnen kan vi saktens like ja.... Ønsker deg en riktig god helg lillen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. september 2004 #2891 Del Skrevet 10. september 2004 Selvfølgelig boller i ovnen skal det være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 10. september 2004 #2892 Del Skrevet 10. september 2004 Så bra at Aetat skjønte poenget!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 10. september 2004 Forfatter #2893 Del Skrevet 10. september 2004 Har ikke lyst på skolebrød, Kipa! Vil ikke ha sånn egge-sak... Takk, Jinx! Ja, her i den gamle hovedstaden er nok ting annerledes, Moon Jeg vil også være ideell!! Ja, det liker vi, Madden! Nettopp, Havsulen! Endelig... Er litt usikker på bakedag... Blir i såfall bake-ettermiddag! Mannen skulle ha fri idag og holde på med data, men måtte jobbe likevel. Og dermed blir jeg sittende foran pc... Sto opp sent idag, og har ikke fått gjort annet enn skuet på oppvask og skrevet en liten handleliste. Mannen kommer hjem kl 16, og da håper jeg han gidder å være med på en liten handletur. Må nemlig ha et par ting som ikke finnes i "nærbutikken". Har ennå ikke kjøpt støvsuger-poser og dokost (orker hverken å bruke nal til "støvskyving" eller gummihanske og svamp til do! No more... :-x ) Jeg skal tydeligvis shine litt i helga Har ikke fått penger fra Aetat, så det blir sikkert mandag eller tirsdag På FeetMe har jeg funnet et par boots jeg kanskje kan tenke meg. Men jeg så dem ikke i butikken! Håper det bare er fordi de ikke har fått inn hele kolleksjonen enda...for det er meget få boots jeg har lyst på! Vi så de 4-5 siste episodene av Friends inatt, og selv om vi har sett de før, var det like trist som sist; å vite at det ikke finnes flere etter... Gjett hvem som skal sitte benket når "Joey" begynner på tv2! Det sies at de håper på å starte rett etter siste Friends... :-) Ikke det at det blir det samme uten alle de andre, men det er sikkert en grei erstatning! Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 10. september 2004 #2894 Del Skrevet 10. september 2004 Vil bare ønske deg en god helg jeg lillen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. september 2004 #2895 Del Skrevet 10. september 2004 Hei Lillen! Takk for praten på MSN hin dagen, det var kos! Jeg tok deg på ordet jeg, og var på shopping i går! Kjøpte meg Jakke!!! En blazer/blæser/bleser/whatever i cordfløyel, den har Ønsker deg goood helg! Kos deg med bollebaking! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 11. september 2004 #2896 Del Skrevet 11. september 2004 Endelig! Aetat har tatt til fornuft og støtter lillens sak! Endelig! Lillen går for boller i ovnen ( om ikke eggeboller, så kanskje skillingsboller?) Endelig! Tyttis kan legge igjen hilsen hos deg. Jeg har tenk på deg, da vet du, elv om jeg ikke har vært på nett! Ps! Liker tyttis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 12. september 2004 #2897 Del Skrevet 12. september 2004 Sitter å chatter med manen din jeg, og har gjort det leeeeeeeeeeeenge... Å har fått meg MYE bra musikk.. Du sover jo bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 12. september 2004 Forfatter #2898 Del Skrevet 12. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 12. september 2004 #2899 Del Skrevet 12. september 2004 Sove? Geipe? Huh..? Hva er dette for noen toner fra Lillen? :klø: Hva driver Lillen med i dag tro? Eller rettere sagt: Hva i alle dager har Lillen drevet med i går/i natt siden hun er så trøtt og geipete i dag? Hmmm... Håper du har fått hvilt deg ut i helgen så du er klar for en ny uke! :-D Stor ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. september 2004 #2900 Del Skrevet 12. september 2004 Bare så jeg er sikker på at du får det med deg!!: Du er en KNUPP!! ble i godt humør jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg