murmeldyret Skrevet 4. september 2004 #2845 Skrevet 4. september 2004 Du er en ekte Pergo-babe! Hurra!
pondusa Skrevet 4. september 2004 #2847 Skrevet 4. september 2004 Du er en ekte Pergo-babe! Hurra! Måtte det gi et resultat som er sånn ca 3500g og omlag halvmeter`n langt.
Jinx Skrevet 4. september 2004 #2848 Skrevet 4. september 2004 I knew I loved you before I met you I think I dreamed you into life I knew I loved you before I met you I have been waiting all my life
lillen Skrevet 4. september 2004 Forfatter #2849 Skrevet 4. september 2004 Du vet jeg bare tuller med fornærmelsen, Huldra? Syklus-slangen var knall, synes jeg! den er "ond", men så kommer det et håp - en sommerfugl på sin vei! Takker for hopping... Fikk ikke pratet med deg heller ikveld, Magnhild, men det er tanken som teller, ikke sant? glad for at du likte sommerfuglen min Den får deg til å ville prøve igjen, gjør den ikke? Kremt... Sladrejenta mi, Jinx! I know that it might sound more than a little crazy, but I believe... "Samtalen" gikk bra, Bizzy! :-) Må bare få sagt; jeg har enorme forventninger og forhåpninger på dine vegne nå... Det er fullt forståelig at du sparer penger, Pondusa! skulle gjort det selv... :-) Vi er enige om resultatet av pergoen Jinx er ikke enig...hun mener 2 x 0,5 meter... Jepp, det er jeg, Murmel! Nå sitter jeg her - halvfull og på gråten :cry: Jeg og Jinx hørt tidliger på White Lioen - When the children cry og dedikerte den til barna i Russland. Så fikk jeg sms fra venninne, om oppfordring til å tenne stearinlys i vinduet... :cry: Tente to...det må jo ha dobbel effekt... Little child Dry your crying eyes How can I explain The fear you feel inside ´cause you were born Into this evil world Where man is killing man and no one knows just why What have we become Just look what we have done All that we destroyed You must build again (...) What have we become Just look what we have done All that we destroyed You must build again No more presidents And all the wars will end One united world under God When the children cry Let them know we tried ´cause when the children fight Let them know it ain´t right When the children pray Let them know the way ´cause when the children sing The new world begins Sett bort ifra dette, har jeg storkost meg ikveld :-) Mannen og to kolleger dro i 21-tiden, og jeg fortsatte å drikke rødvin... Jeg og Jinx har hørt på musikk og pratet. Vi er nok ment for hverandre Etter at Jinx sovnet, har jeg pratet litt med eks-stebror (joda - komliserte familie-forhold! ), og nå sitter jeg her... "Samtalen" om Pergo gikk vel og bra! Jeg plukket opp Pergo-esken fra skuffen, og spurte Mannen om det var greit om jeg tok de denne syklusen, ok? Han svarte muntert "Ja"! Jeg vet ennå ikke om han visste hva han svarte ja på... :klø: Men samma det; jeg er Pergo-beib igjen! What to do...? Får hive i meg litt Cola, potetgull og dip! Lillen Dag 4/5
tyttebæret Skrevet 5. september 2004 #2850 Skrevet 5. september 2004 Hjemmealene, rødvin...ja, det forklarer den sinnsykeaktiviteten her inne en lørdagskveld. Det er Lillen, det! :-D Jeg kan godt lage Lillen KAN - lista lengre hvis du vil? -Lillen kan få pergobaby -Lillen kan oppmuntre (det er du kjempegod til!) -Lillen kan stråle opp en ellers tist dag! (Blir så glad når jeg leser innleggene dine) -Lillen kan vaske tøy Lillen er rett og slett super! Pergobabe - lykke til!
Nanella Skrevet 5. september 2004 #2852 Skrevet 5. september 2004 Hei lillen!! Lenge siden jeg har skrevet noe her nå, men jeg følger med deg da og krysser fingrene masse for deg! Kom over dette her: Og laproskopi ville hun heller ikke, fordi hun ikke likte tanken på at noen skulle rote inni magen min. Men Dr. Ø vet ihvertfall best, så nå kan jeg få klart svar! Jeg tok jo laproskopi jeg og det tok jo ikke mange dagene før var på plass i magen min! Da smalt det jo på første forsøk!! Måtte bare si det for innimellom er det på sin plass at noen tar ansvar og roter litt i mager Uansett, lykke til med pergo denne mnd. Din tur nå!! Klem XSiljeX
Gjest Madden Skrevet 5. september 2004 #2853 Skrevet 5. september 2004 Velkommen inn i den utrolige Pergo-verdenen!!! Her er det ganske utrolig å være til tider!! :evil: ....satser på at du slipper unna de verste bivirkningene!! Jeg skal ikke røyke mer nå...det nærmer seg jo EL...husker ikke nøyaktig når jeg hadde EL forrige syklus..jeg tar aldri EL-tester og jeg temper ikke..så det blir ganske tilfeldig..men med prøving annenhver dag..så blir det ikke så tilfeldig allikevel! Ha en super søndag!! (jeg psyker opp til jobbstart!!)
bizzy Skrevet 6. september 2004 #2854 Skrevet 6. september 2004 "Samtalen" om Pergo gikk vel og bra! Jeg plukket opp Pergo-esken fra skuffen, og spurte Mannen om det var greit om jeg tok de denne syklusen, ok? Han svarte muntert "Ja"! Jeg vet ennå ikke om han visste hva han svarte ja på... :klø: Men samma det; jeg er Pergo-beib igjen! Go pergobabe , go pergobabe
murmeldyret Skrevet 6. september 2004 #2855 Skrevet 6. september 2004 Puh og poh! Sånn, nå har jeg blåst litt gravid-virus på deg. De gjør underverk sammen med Pergo, har jeg hørt
bizzy Skrevet 6. september 2004 #2856 Skrevet 6. september 2004 Hadde ikke tenkt over at jeg har fått 2 års forbruk av pergo lillen :o :o :o :o :o Skjønner ikke hva legen har tenkt på.... skal jo uansett settes på ivf liste om det ikke har klaffet innen Januar :klø: Håper de har lang utløpstid... kan jo evnt bruke de til alle barna jeg har lyst på Tusen takk for koselig hilsen! Krysser og hopper og tenker veldig på at du endelig skal få de to blå!!!!!!!
Gjest Mayamor Skrevet 6. september 2004 #2857 Skrevet 6. september 2004 Blir litt fristet til å komme meg til legen etter å besøkt din og Bizzys dagbok... Kanskje det skjer før jul...? Så kan jeg ha pergoparty alene mens dere nyter rugetid... Tenker masse på deg. Klem fra Mayamor
Gjest Hilde K S Skrevet 6. september 2004 #2858 Skrevet 6. september 2004 Hei! Jeg er bare innom og oppdaterer meg. Siden det er Pergotime igjen, regner jeg med at alle de dumme tankene om mannen er borte? Klemmer
lillen Skrevet 6. september 2004 Forfatter #2859 Skrevet 6. september 2004 Har jeg ikke nevnt det? Ja, vi har det bra!! Og jeg forstår at slike faser kommer...og går
Jinx Skrevet 6. september 2004 #2860 Skrevet 6. september 2004 Jag går omkring i mitt pompeji, bland ruiner och jag trampar runt i resterna utav vårt liv Men du skall aldrig ge mig pikar om sekiner och aldrig skall du bli en annans tidsfördriv! Nej, åt det gamla skall vi binda vackra kransar och ta vårt liv och mina katter som de är. Och trots all kärleksbrist och trasighet och fransar; Dig skall jag älska livet ut, dig har jag kär!
Fremhevede innlegg