Moonchild Skrevet 2. september 2004 #2821 Skrevet 2. september 2004 Vettu, jeg skulket bort nesten tre år på Universitetet, jeg. Før jeg fant meg en mann som tok meg litt fast. Ifølge mamma har jeg mye å lære av hans arbeidsmoral, men jeg syns fortsatt det virker så SLITSOMT å være så innmari flittig... (På den andre siden er så er det lurt både for resultater og for det sosiale å være litt på "campus".) Men det går helt fint an å forsove seg til en forelesning som begynner 13 - og til en som begynner 16. Månebarnet er et ekte murmeldyr - men det nicket var jo tatt da jeg skulle registrere meg. (Heia B-menneskene!) Ha en flittig dag! (Eller morgendag, siden klokken nå faktisk er 19.30...)
Gjest Madden Skrevet 2. september 2004 #2822 Skrevet 2. september 2004 KAST INNPÅ!!! Du vet at det blir bra!! Tenk om du får bivirkninger som tvillinger eller mer...det blir jo fantastisk bra!!!
magnhild Skrevet 2. september 2004 #2823 Skrevet 2. september 2004 Tenk om du får bivirkninger som tvillinger eller mer...det blir jo fantastisk bra!!! :o Eller mer?? :klø: Hjelp?? :o
jolie Skrevet 2. september 2004 #2824 Skrevet 2. september 2004 Eller som jeg hørte i en barnehistorie her om dagen;Kjempesøtt Men hva er det jeg hører? Pergo ja? Seff skal dere prøve pergo denne måneden! Hjelpemidler er til for å brukes eller? Hva er det som gjør at du kanskje ikke vil bruke pergo denne måneden da? Dumme tanker om forhold og sånn? Eller tanken på det romaniske; 'dette skal vi klare på egen hånd'. Jeg sier ikke at det toget er kjørt, men bare at det kan ta litt tid før det kommer et nytt et. Eller noe.. Eller kanskje noe helt annet - hva vet vel jeg? Uansett hva du velger: jeg krysser alt jeg har for full klaff i det Lillenske hjem denne måneden!
havsulen Skrevet 3. september 2004 #2825 Skrevet 3. september 2004 Tusen takk for koselige hilsener etter fødselen min! Du er så omtenksom, Lillen! Jeg gleder meg masse til jeg kan skrive gratulasjonshilsener i din bok - om ikke lenge til!!!
lillen Skrevet 3. september 2004 Forfatter #2827 Skrevet 3. september 2004 Jeg har vel aldri sagt at du er treig, Madden!? Takk for positiv oppmuntring angående Pergo Jeg starter eventuelt imorgen... Du er ikke sløv, Bizzy, for jeg har vel egentlig ikke skrevet så mye om Pergo i det siste... Håper DU sitter hos legen og mottar resept, as we speak! Tusen takk for ekstremt oppmuntrende kan-liste, Tyttebæret! Veldig bra for egoet mitt... Du er god Har bestilt noen bøker fra mao, men skal sjekke ut tipset ditt! Takk! :-) Tusen takk, Murmel! Det var veldig mye ros på en gang! Blir helt matt... Savner deg vanvittig mye, Jinx! Vi skal treffes snart... Neste helg - you and me - Alt for Egil? For vi skal vel sikle på Morten abel sammen? Helt enig, Moon! Det er slitsomt å være flittig... Heia B-mennesker! Ikke si det, Magnhild... :o Det sitatet husker jeg, Jolie! :-D Hvor hentet du det? Kjempesøtt! Tusen takk for kryss og oppmuntring Du er også så omtenksom, Havsulen Gleder meg til du skal gratulere jeg også! På mandag skal jeg til Dr. Øyenbryn, for å oppdatere han om magen min. Derfor skal jeg straks dra for å ta blodprøver. Han liker å ha prøvesvar foran seg ved konsultasjonen... Siden jeg ikke skal til noen andre leger i nærmeste fremtid, skal jeg snakke med han om prøvingen også. Han er vel nysgjerrig på hvordan det går, for han trodde ikke det skulle ta sånn tid... Ikke jeg heller! Må spørre han om videre utredning, blant annet om HSG og laproskopi. Dr. Gyn sa jo at de ikke utførte mange HSG'er der, fordi det ga falske negative svar, og derfor ikke var noe vits i. Vel vel, det var hennes teori... Og laproskopi ville hun heller ikke, fordi hun ikke likte tanken på at noen skulle rote inni magen min. Men Dr. Ø vet ihvertfall best, så nå kan jeg få klart svar! Skriver mer senere, for nå må jeg stikke! Lillen Dag 3
Gjest Madden Skrevet 3. september 2004 #2828 Skrevet 3. september 2004 Det sa de til meg også...altså at de helst ikke ville utføre hverken HSG eller lap.us.!! All tukling med organene medførte risiko..de ville heller sende meg direkte til Trondheim for prøverør...synes det var litt rart jeg da men.. Neida lillen du har ikke sagt at jeg er treig!! Det var mine ord!! Lykke til hos doktor Øyenbryn! Min lege..doktor Urban..han er grei han, håper at jeg snart skal til han for å ta gravi-test igjen!! God helg lillen!!!
Kipa Skrevet 3. september 2004 #2829 Skrevet 3. september 2004 Hei kjære supre lillen!! Håper du får en fin helg og at lege- besøket gir deg positive nyheter og pågangsmot!! Hadde ikke hatt noe imot å møtt deg igjen..kommer du ikke snart nedover da...Lukas vil gjerne vise deg sin bedre side...
bizzy Skrevet 4. september 2004 #2830 Skrevet 4. september 2004 Du er ikke sløv' date= Bizzy, for jeg har vel egentlig ikke skrevet så mye om Pergo i det siste... Håper DU sitter hos legen og mottar resept, as we speak! Du hadde så rett så rett!!!! Resepten er hentet og jeg har skapet "fullt" av pergo :sjarmør:
murmeldyret Skrevet 4. september 2004 #2832 Skrevet 4. september 2004 Hurra for Pergosyklus! Gleder meg til oppdatering fra Dr. Øyenbryn! Når det gjelder alle disse forskjellige undersøkelsene, så virker det nærmest som hver lege har sin egen mening om dette. Min gynekolog sverget til laperascopi (men så var det også han som utførte det og fikk betalingen... ) Fortsatt god helg!
lillen Skrevet 4. september 2004 Forfatter #2833 Skrevet 4. september 2004 Det synes jeg også var rart, Madden! Man får håpe de vet hva de gjør... God helg til deg også Hadde ikke hatt noe imot å møtes igjen jeg heller, Kipa :-) Vi sees vel neste gang jeg er der nede...men har ingen aning om når det vli bli. Men så det er sagt; Lukas har allerede vist meg mange fine sider Jeg er så glad for at jeg hadde rett, Bizzy! :D Hurrej! Legers meninger er nok veldig individuelle ja, Murmel! Så når ikke Dr. Gyn vil, så har jeg jo alltids Dr. Øyenbryn og Dr. Menneskegod å trygle til... Fortsatt god helg til deg og! Etter blodprøvene igår, dro jeg inn til byen. Selv om vi ikke har så mye penger for tiden, har jeg mine behov... Jeg har en ønskeliste, som er så lang og urealistisk at visse ting sikkert er umoderne før jeg får penger nok! Jeg hadde håpet på å få strøket noen småting fra denne listen igår, men jeg fant ikke så mye. Ønskeliste: hettegenser - enkel, strikket, v-hals, ikke snorer hettejakke - liten, gjerne fløyel kappe-singlet - hvit; veldig stilig under dressjakke høst-/vinterjakke skinnjakke - svart dressjakke - svart fløyel bukse - svart, jeans-aktig dressbukse - svart fløyel skjerf - hvitt; passende til ny hvit lue og vanter fra H&M cardigan - enkel, kort, ensfarget, fra H&M singlet - lang; praktisk på kalde dager, så jeg slipper glippe t-shirt - Paul Frank gensre - enkle, ensfargede; til å ha under t-shirts brosjer ørepynt pensko - lave boots - tøffe, feminine, combat(?) tatovering = langtidsønske permanent eyeliner = langtidsønske fargelinser frisørtime - ettervekst 8) Jeg fant: genser - varmgul, tynn, fra H&M hipster-strømpebukse - svart, fra H&M Ser ikke bort ifra at jeg kommer til å tilføye mer enn jeg stryker, fra ønskelisten... ... Utdanningen min er så godt som i box med Aetat nå Jeg snakket med saksbehandler på torsdag, og hun fortalte at de skulle ha møte om meg førstkommende tirsdag. Da trengte hun handlingsplan-søknaden min og kvittering for betalt semester-avgift. Så skulle det nok gå bra, sa hun...og da regner jeg nesten med det. Da får jeg endelig penger til skolemateriell! :-D Jeg har ennå ikke tatt den første Pergo-pillen. Jeg synes jeg må vente til Mannen kommer hjem fra jobb, så jeg får spurt hva han synes... På den ene siden, skal vi jo ikke stresse med å bli gravid, og det er to grunner til det: * Vi har ikke peiling på hva Aetat sier om jeg skulle bli gravid. Vet ikke om jeg får penger i en eventuell permisjon... * Jeg skal bruke et år ekstra på utdanning, noe som var en strek i regningen (skal jo ta 3-årig utdanning etter dette universitets-året!) På den andre siden, er det jo tydelig at vi har fruktbarhets-problemer(!), og da bør vi vel bare stå på, og bruke all tid vi har til rådighet på å prøve?! For blir vi gravide, blir vi også overlykkelige :rosasmil: NB: Dette er den ene fordelen med å bruke lang tid; man blir så himla hæppi! Vet ikke helt hvordan jeg skal legge dette frem for Mannen, for det gjelder å være kortfattet... Han liker jo ikke temaet, og gidder kanskje ikke å høre et foredrag. Så jeg spør vel helt enkelt, om han synes det er greit! Ikveld skal Mannen ut på spising og pilsing med jobben, og jeg skal være hjemme alene. Kjøpte en flaske rødvin igår, så jeg kan ta meg noen glass hvis jeg føler for det :rosasmil: Lillen Dag 4 Se på charten min! Jeg er så stolt av den nye "tickeren" min! Den er jo helt meg
Gjest Hulderjenta Skrevet 4. september 2004 #2834 Skrevet 4. september 2004 Hei, Lillen-vennen! Ikke meningen å fornærme verken deg eller de andre her - blir helt flau her jeg sitter.. :oops: At jeg kunne skrive SÅ feil!!! Du har visst samme planer som meg i dag du! :D Vittig! Da snakkes vi kanskje både her og der da! Skal Pergo'ere deg igjen? Spennende!! Så på charten din, du har fått en syklus-slange!! Den var kjempesøt!
magnhild Skrevet 4. september 2004 #2835 Skrevet 4. september 2004 Så på charten din, du har fått en syklus-slange!! Den var kjempesøt! Også en LILLA sommerfugl!!! H en fin lørdag!! Kanskje jeg også stikker in0nom her i kveld...
Jinx Skrevet 4. september 2004 #2836 Skrevet 4. september 2004 Nå er mannen hjemme... Spør spør spør... Jinx danser pergo dans
bizzy Skrevet 4. september 2004 #2838 Skrevet 4. september 2004 Håper samtalen med mannen går som du ønsker (og jeg ønsker) Kan nesten ikke vente til min syklus er over, satser på endten to blå, eller start på pergo og to blå neste gang... Store forhåpninger her... Er jo bare 5 tabletter i en periode så det er jo ikke så masse manipulering liksom, du får lokke mannen med at det blir litt ekstra action på ham da veit du Kos deg med resten av helgen!!!! Slenger meg med på Pergodansen til Jinx
pondusa Skrevet 4. september 2004 #2840 Skrevet 4. september 2004 Heisann, takk for hyggelig titt i boka mi! Skal sannelig spare på noe annet enn internett heretter, så koselig å vite at man er savnet!! Håper du har en fin lørdagskveld, med msn-date....
Fremhevede innlegg