Gjest Hulderjenta Skrevet 31. august 2004 #2801 Skrevet 31. august 2004 Takk, Lillen, for oppmuntrende hilsen i dagboken min - det trengte jeg! Du får en stor og en fin :dagensrose: av meg!
Kipa Skrevet 31. august 2004 #2802 Skrevet 31. august 2004 Innom med noen klemmer så du vet jeg tenker på deg!! :klem2: :dagensrose:
lillen Skrevet 31. august 2004 Forfatter #2803 Skrevet 31. august 2004 Det er alltid lov til å håpe, Bizzy! Har ikke penger til høstmote ennå jeg heller...men etter hva jeg husker, så er høsten lang (ihvertfall siden den allerede har begynt ), så der er ennu tid Det blir ikke testing nei. Hei, Madden Du får også lov til å håpe Takk det samme, Huldra Håper du vet at jeg tenker masse på deg og, Kipa Jeg kom meg aldri til skolen. Håper det ikke blir en vane Jeg får panikk når jeg ikke har vært på do før jeg skal noe sted...og jeg som pleier å ha syk mage om morgenen, hadde ikke syk mage før langt utpå dagen (og for å være helt ærlig, så var den ikke så veldig syk da heller :-) )... Det var ikke så farlig med semesteravgift-fristen (som er imorgen), for damen i telefonen sa hun skulle sende meg en giro :-) Det eneste viktige er sikkert at den skal være betalt når man melder seg opp, 15. sept... Nå baker jeg! Fikk så veldig lyst til å smake pizzarullene som Huldra bakte her om dagen Gleder meg! Mannen kommer til å få sjokk... Er kanskje en anelse beige sekret. Lillen
hanni Skrevet 31. august 2004 #2804 Skrevet 31. august 2004 hehe - tror det sier mer om MEG at jeg lar meg imponere av klesvask, Lillen....Jeg er så utrooolig lat om dagen. I dag har jeg riktignok vaska klær - men jeg har ikke rydda på plass rene klær på en uke eller to, så jeg går bare i den store haugen hver morgen for å hente meg rene klær :oops: Kan få lov å håpe litt på at det er innflytter i magen, vel.... Jeg håper på det, jeg.
Moonchild Skrevet 1. september 2004 #2805 Skrevet 1. september 2004 Det er en del av studenterlivet å skulke litt forelesninger innimellom... (Bra at magen din ikke var så veldig syk, da! Selv om du aldri kom deg på Universitetet.) Takk for forståelsesfull hilsen. Ha en fin dag!
lillen Skrevet 1. september 2004 Forfatter #2806 Skrevet 1. september 2004 For å være ærlig, Hanni, så var det faktisk ganske imponerende at jeg vasket klær...er ikke akkurat noe jeg har vært flink til nå på sensommeren (kjedelig når det tørker så sent!) Men du har unnskyldning du! Skulke innimellom, Moon?? Var jo ikke på forelesninger i forrige uke heller. Greit å skulke litt etterhvert, når man har litt mer kontroll kanskje... Det kan jeg love at jeg kommere til å gjøre; leke at jeg har kontroll, og dermed skulke unna Selv takk Det går an å forsove seg til en forelesning som starter klokka 13:00 :o Jeg måtte dra hjemifra kl 12:00, og dermed stå opp ca 9:00 (pga mage). Var våken kl 8:00, da Mannen dro på jobb, men skulle selvsagt sove mer. Våknet masse til mobil-snoozer - som ringer hvert 5. minutt (en smule for ofte) - men skulle bare sove litt til og litt til. Trykket vel til slutt på feil knapp (den som slår den av for godt!), og våknet 11:30. Ren latskap og demotivasjon gjør at jeg ikke gidder å dukke opp i siste pause og få med meg siste rest Jeg hadde virkelig gledet meg til dette faget! Det som gjør det hele litt greiere, er at pensum er på norsk, og jeg kommer nok til å lese mer enn en gjennomsnittlig student i dette faget...love it! Gårsdagens utførelser på kjøkkenet gjør også dagen lettere :-) Jeg er fremdeles veldig stolt... Og godt var det! Masse i fryseren! Har jo ikke engang bakt kanelboller før, men nå tenker jeg at jeg kanskje kan Mmm-mmmm! Før jeg la meg inatt, fant jeg brunt sekret, og jeg blødde allerede da jeg våknet. Greit med kort vorspiel :-) Da jeg skulle legge inn Dag 1 på charten, oppdaget jeg grunnen til at tanta ga meg en ekstra dag denne syklusen. Det var bare for å være snill :-) Det er jo 1. september idag, og det gjør det lett for meg å følge med Lillen Et fantastisk individ
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #2807 Skrevet 1. september 2004 Så bra da!! nedkorting av tiden kan vi like!! Det med forsovinga...det kan jeg godt forstå..jeg kunne fint klare å forsove meg til ettermiddagsforelesninger!! ingen problem det!!
lillen Skrevet 1. september 2004 Forfatter #2808 Skrevet 1. september 2004 Vi skrev visst samtidig i hverandres bok, Madden Det ble nedkorting av vorspiel denne gangen ja, men egentlig ble syklusen en dag for lang. Godt å høre at vi er flere syvsovere...
Gjest Madden Skrevet 1. september 2004 #2809 Skrevet 1. september 2004 Hehe..jeg er syvsover og TREIG!!!jaja..sånn er det bare..dette er liksom dagen da alt er bare dumt...så det så!! Koselig at du stakk innom..og vi var ganske synkroniserte der ja!! Nå får vi krysse fingre og tær for hverandre..og satse på at pergoen gjør jobben sin!!! for nå skal det jammen bli blå bølge her inne!!! :klem2: Ha en kjempefin dag!!
tyttebæret Skrevet 1. september 2004 #2811 Skrevet 1. september 2004 Klart du kan, lillen! -bake kanelsnurrer. Jeg mener: pizzaboller er mye mer avansert enn kanelsnurrer! -forsove deg til forelesninger: det er sånt studenter gjør og Skal gjøre... -klare eksamen med glans - bli gravid (jeg skal håpe og krysse fingre for deg denne måneden, jeg!) Et tips til student lillen: bøker er det lurt å bestille på haugenbok.no der kan du få kostnadsfri bestalingsutsettelse og billigere bøker!
murmeldyret Skrevet 2. september 2004 #2812 Skrevet 2. september 2004 Lillen er flink, søt, snill, grei og veldig tøff!
Jinx Skrevet 2. september 2004 #2813 Skrevet 2. september 2004 Nå må vi treffes snart altså Savner deg masse !!!!
bizzy Skrevet 2. september 2004 #2814 Skrevet 2. september 2004 Ehhh :klø: har jeg vært helt sløv her...? Skal du prøve pergo denne syklusen? I såfall så er det kjempespennende!!!!! Håper du har en fin dag!
lillen Skrevet 2. september 2004 Forfatter #2815 Skrevet 2. september 2004 skal - skal ikke - skal - skal ikke - skal - skal ikke :klø:
bizzy Skrevet 2. september 2004 #2820 Skrevet 2. september 2004 Men du må ikke bry deg om maset mitt da..., skal jo ikke bestemme over deg jeg da, ble bare litt revet med her Har jo sååå lyst til å prøve pergo selv :oops:
Fremhevede innlegg