Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

:ler: Vet du, jeg tror faktisk at kuene liker å være ute om natten - mye bedre å sove på myke enger enn inne i båser med harde betonggulv og litt strå på toppen. Jeg blir alltid glad når jeg ser kuer, sauer, hester og geiter som går "fritt", for da vet jeg at de trives. :ler: Men det var jo en søt tanke, da.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg, Lillen! Håper alt er bra med deg. Har ikke skrevet i boka di på hundre år :oops: Har sett deg på msn noen ganger i det siste, men vi har vel begge vært litt opptatte! Må snakkes en gang! Håper du får en strålende helg. Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på åssen det går videre med skoletullet ditt jeg. Høres forferdelig trasig ut. Hvorfor skal det være så problematisk for enkelte å få lov til å gå på skole?? Det er blodig urettferdig ja. :klem:

Tror det er en liten evighet siden jeg også har skrevet her, men jeg leset masse og følger med og tenker på deg. Har selv studert på ntnu (Gløshaugen) og innkjøringsukene kan være tøffe de....sånn holde-seg-våken-på-dagtid-tøffe :oops:

Håper du får en flott helg.

Bamseklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle egentlig skrive et innlegg om skolestyret, og hvor søte dere alle er, men har ikke så mye tid, for jeg skal til mamma denne helgen også...

Men alt i alt, så tror jeg det ordner seg. Men det kommer nok til å ta litt lengre tid enn ventet (aetat skal flytte, så de har ikke snakket om meg ennå(!), og opptaket tar visst også tid), men jeg går på skole! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jej! For det er jo det som er viktigst: du går på skole! :danse: Og det synes jeg du skal fortsette med inntil det motsatte evt skal bevises. For tenk, kanskje er du kommet så langt i studiet på den tiden de er ferdige med å snakke om deg i aetat, at det er galskap å be deg avbryte. Men de er vel ikke så slemme, vel?

Ha en super helg hos mammaen din da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du nederst på side 1 :o

Bare så vidt jeg ikke forhindret et stygt fall til side 2 :wink:

Nå må du komme hjem og oppdatere oss litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Lillen!! :D

Takk for hilsener i dagboken min. Og takk for tips om Jakken!!! Jakken forsvinner nok fra butikken før jeg får sukk for meg denne gangen også, for jeg er HELT bankerott etter ferien... :( Men hvis Jakken kan være så snill å være i butikken til neste lønning, så skal jeg løpe og kjøpe! Gjett om! :Nikke:

Grattis med studiestart! :D

Og forresten: Synes ikke det er så trist at kuene må være ute om natten, jeg. Tror de storkoser seg! :danse: Bare få gå ute i det grønne hele sommeren og spise og kose seg med artsfrender og bare være ku! Det må være lykke for dem!

Det som er trist i forhold til kuer, er at alle (så godt som alle) kuer må stå inne i en bås hele vinteren, uten å kunne bevege seg annet enn et skritt til høyre og et skritt til venstre. Og veklse mellom å ligge eller stå.. Hvor kjipt er ikke det! :cry: Heldigvis er det en del bønder etter hvert som har løsdrift-fjøs - sånne store fjøs uten båser, hvor de kan vandre rundt. Noen steder har de til og med en dør de kan gå ut i frisk luft i innhegning utenfor! :D

Det ble mye om kuer gitt! :ler2:

:klem: fra Ku-Huldra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Snille Gode Lillen :kyss:

Godt du er kommet igang på skolen!! Håper allt tullet snart er over og at Aetat gir deg den beskjeden du ønsker og så absolutt fortjener :Nikke:

Tusen takk for støtte og koselige hilsener i dagboken min, veldig glad i deg nettvennen min :Nikke:

Håper du har en fortreffelig dag :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei babe!

Du er visst ikke så mye her om dagen du heller. Jeg tolker det dithen at du sitter på lesesalen med bøkene dine. Da er du så flink!

Jeg håper du har det fint om dagen, og at du trives på skolen. Vi snakkes forhåpentligvis snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ikke er feriemonsteret er det studiemonsteret...

pass på så du ikke rusler inn i berget det blå og blir borte... :flau::ler2:

Takk for alle innlegg i boka mi! Jo, Mannen er kul,særlig når han sover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Matahari, Tyttebæret (takk for motto), Havsulen, Nydag, Imari, Månebarnet, Murmel, Klips, Meta, Magnhild, Zianta, Hanni, Ionaa, Jinx, Jolie, Pondusa, Huldra og Bizzy :klem:

:kose: Dere er supre!

Den som tror mitt fravær skyldes skole, tar nok desverre feil... Jeg har ikke vært på forelesning siden fredag :roll:

Mandag hadde jeg fri, og kom derfor ikke hjem fra mamma før på kvelden. Etter noen timer hjemme fikk jeg småvondt i halsen, og på natten var det nesten uutholdelig. Halsen er heldigvis ikke vond nå, men nesa er full av snørr... :(

Jeg er av den typen som ikke takler å gå på skole når jeg er i dårlig form (slim og smerter i hals, snørr i nesa og litt feber), og derfor har jeg gått glipp av gårsdagens og dagens forelesninger. Sistnevnte startet idag, så den var kjipt å gå glipp av... Imorgen har jeg også en slik førstegang-forelesning, men blir ikke nesa bedre, orker jeg ikke møte opp.

Har vært blakk i evigheter nå...

Aetat skal jo gi meg støtte til skolemateriell, men siden de ikke kan bestemme seg før uti september, så må jeg skaffe meg penger til bøker på annen måte. Ringte banken torsdag, for å spørre om midlertidig lån på noen tusen. De ringte tilbake idag, og sa at det ville være enklere at mamma ga meg sikkerhet i stedet for aetat. Det endte med at mamma lånte penger, som hun igjen har lånt bort til meg... :ler: Mye styr for så "lite" penger!

Det er så mye jeg har lyst på for tiden; nye jakker, høst-/vintersko, gensre, frisørtime osv :-)

Men denne gangen må det nok komme etter skolemateriell :roll::ler:

Jeg er tatt opp som student nå! :klappe:

Feil fakultet, men riktig universitet! Etter så mye styr, hadde jeg ikke ventet meg at alt ble riktig heller...! :ler: Og tror ikke det er så vanskelig å få rettet på det.

Nå mangler bare aetat...og en frisk lillen.

Hadde det fint hos mamma i helga. Men i tillegg til den dårlige formen, har jeg vært helt utslitt etter at jeg kom hjem til Mannen. Blir sliten av dumme samlivs-tanker, som er vanskelig å få ut av hodet. Og blir fortvilet av å ha slike dumme tanker, når Mannen er så god mot meg. Har prestert å innbille meg selv at jeg vil ha noe "nytt og spennende"... :roll: Men det går nok over.

Men det er deprimerende at slike tanker kan komme så plutselig.

:cry:

Har snakket masse med bestevenninne i det siste, og vet ikke hva jeg skulle gjort uten henne :hjertesmil: Nå fortiden er vi blitt veldig avhengige av hverandre - nesten mer enn da vi var små.

Oppi alt dette håper jeg at jeg ikke er gravid. Men det er nok tvilsomt at jeg er det uansett.

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å få en oppdatering av deg, selv om du ikke har det så greit for tiden! :klem2:

Jeg håper ihvertfall du blir frisk snart! :trøste:

Når det gjelder mannen, så vil det vel alltid gå opp og ned i forhold. Mange påstår jo at gresset ikke er grønnere på den andre siden. I mine øyne er du fortsatt veldig ung, og jeg forstår det godt om du ønsker litt flere "erfaringer" før du slår deg til ro. Men samtidig virker du mye mer moden enn jeg var som 23-åring. Jeg var mest opptatt av å feste og så... :sjenert: Og unger skremte vettet av meg :ler: Håper du finner ut av ting før du blir gravid! :wink:

Ikke minst håper jeg Aetat tar til fornuft snart!

Stor god :klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...