hanni Skrevet 31. mai 2004 #2342 Skrevet 31. mai 2004 Lykke til, Lillen. Det går sikkert kjempebra. Krysser fingre for IKM også. Klem fra hanni
lillen Skrevet 31. mai 2004 Forfatter #2344 Skrevet 31. mai 2004 Tusen takk for lykke-ønskinger alle sammen! Jeg kommer nok til å trenge det... (Jeg svarer evt på litt innlegg imorgen, når jeg kan sitte her med litt bedre samvittighet) Mannen bryr seg ikke så mye, for vanligvis når jeg sier at jeg ikke kan stoffet, så dukker det opp en 4'er eller 5'er... :-) Men da er det jo snakk om prøver; og det vil si for eksempel en og en epoke. Men denne gangen...er det alt jeg skulle ha lært! :o Og jeg har jo ikke deltatt så mye dette året. Sukk... Siden sist har jeg lest, sett tv, spist litt, og hjulpet super-mormor med data. Hun er så søt på msn den damen... Og hun er 81 år snart! :o Er bare å bøye seg i støvet og aplaudere Og så har jeg siklet litt på noen sko. Her og her... Mulig jeg må ta noen penger fra BSU for å skaffe meg det første, hvis de er pene på føttene mine... :oops: Jeg orker egentlig ikke å skrive så mye blått, for det blir bare grublerier frem og tilbake... Men jeg er selvfølgelig veldig nysgjerrig på syklusen nå. Imorgen tester jeg nok for tidlig, for jeg skal ha vekkeklokka på 5... Men jeg legger bare til 0,1 grader da. Er det vanlig at tempen synker dagen før mensen? Min har ikke sunket ennå... Og uansett hadde det vært fint med en slags "forvarsel" på mensen før den kommer :-? Og til slutt; en fortsettelse på mitt mas om at jeg likevel kan ha hatt eggløsning på CD 22... Altså; hvis jeg ikke hadde vært forkjølet, og tempene på de 5 dagene egentlig skulle vært ganske lave, er det ikke da en mulighet for at eggløsningen kom på cd 22, siden tempene kunne vært lave og stabile først, for så å stige ?? Laaang setning, som kanskje noen forstår. Tror kanskje jeg bør prøve ut lave temperaturer på forkjølelsesdagene, bare for å sjekke hva ff synes om det... Denne er et eksempel jeg fant, på at tempen kan ha to faser før mens, en middels ig en lav, og at tempene etter eggløsningen veksler mellom høy og middels. Eller roter jeg helt nå...!? Lillen Dag 32 (ikm)
Chiquita Skrevet 31. mai 2004 #2345 Skrevet 31. mai 2004 Altså; hvis jeg ikke hadde vært forkjølet, og tempene på de 5 dagene egentlig skulle vært ganske lave, er det ikke da en mulighet for at eggløsningen kom på cd 22, siden tempene kunne vært lave og stabile først, for så å stige ?? Du gir deg ikke. Jo, det ER mulig, men det er absolutt ikke noe å stole på, før mensen ev. dukker opp i morgen (tempen kan synke samme dag som mensen kommer, men det er ikke noen regel rundt dette) Selv om mensen dukker opp i morgen, så kan jo det også bety at du har en kort LF - helt umulig å si noe bassert på de tempene du har nå, altså. Å spekulere i om tempene KUNNE vært lavere i dagene før CD 22 er og blir spekulasjoner. OM de har vært lavere, så KAN EL ha vært på CD 22, ja - men slik som tempene dine ser ut FØR sykdomsperioden også, så kan det indikere at tempen din ikke ville være så lav i de dagene du tenker på... Men - alt dette er jo bare spekulasjoner. Å "jukse" med tempene for å se hva FF sier da blir helt feil - er jo umulig å vite hvilke temper du egentlig ville hatt, så jeg tror bare du blir mer forvirret av det. Du får se neste syklus (om du greier å holde deg sykdomsfri da) Om du vil kan du jo sende meg tempene og "notatene" dine til meg på PM eller mail, så kan jeg plotte de inn i Ovusoft, og se hva det mener. Det hender innimellom at Ovusoft og FF ikke sier helt det samme, så du har en mulighet til å "prøve" da.... Ditt valg. Nok en gang - lykke til i morgen
havsulen Skrevet 31. mai 2004 #2346 Skrevet 31. mai 2004 Lykke til, Lillen! Med eksamen. Og med det som er mye viktigere! Tenker på deg.
KalloRilla Skrevet 31. mai 2004 #2347 Skrevet 31. mai 2004 Ramler inn her og tar en :hoppe: :hoppe: :hoppe: hos deg med lykke ønskninger og masse tanker for eksamensdagen.
~Capricorn~ Skrevet 31. mai 2004 #2348 Skrevet 31. mai 2004 Lykke til med eksamen i morgen Stor klem fra Capri
lillen Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #2350 Skrevet 1. juni 2004 Jeg klarte å stå opp klokken 05:09 idag (da snoozen ringte for andre gang ), og nå har fyllt hjernen til randen med det siste... Ulempen med å gjøre slike skippertak, er at informasjonen antageligvis bare detter ut igjen Ingen mens foreløpig. Tipper at mensen ikke kommer idag, siden tempen er helt normal. Det at tempen ofte synker dagen før, eller samme dag som, mensen, er likevel en fin forvarsel, synes jeg. Så lenge man ikke får mensen om natten, og våkner opp til både lav temp og blod i trusa... :-? Ja, jeg maser fælt, Chiquita! Jeg tenkte at tempene før sykdomsperioden kunne være litt middels høy, for det har jeg sett hos andres charter... Men ideellt sett, så skal det altså gå en fin linje helt fra mensen og frem til el ? Kan ikke takket deg nok for dine visdomsord...igjen! Jeg har ikke kødda med tempene, for jeg innser at det bare vil gjøre med mer forvirret...ja! Nå skal jeg, i min sommerkledte prakt, og Mannen, i sin morgenfriske drakt, øyeblikkelig kjøre meg til eksamen... Må bare få han til å stå opp først! En siste dotur også... :klø: Lillen Dag 33
murmeldyret Skrevet 1. juni 2004 #2351 Skrevet 1. juni 2004 Håper det gikk bra i dag! Jeg har stor tiltro til deg Lillen! Forstår godt at du klør deg i hodet ang syklusen og tempene dine. Men Pergo vil du ihvertfall sannsynligvis få en kortere syklus. (og evt en haug med unger med på kjøpet ) fra Murmel!
Gjest Hulderjenta Skrevet 1. juni 2004 #2352 Skrevet 1. juni 2004 Tenker på deg i dag, Lillen!!! Og ":tommelsmil:" er det to grunner til at jeg putter inn i dagboken din! fra Hulderjenta
Gjest Mayamor Skrevet 1. juni 2004 #2353 Skrevet 1. juni 2004 Tenker også på deg i dag... Klem fra Mayamor
Kipa Skrevet 1. juni 2004 #2354 Skrevet 1. juni 2004 krysser fingrene og har stor tro på at det går bra med deg, akkurat nå!
Chiquita Skrevet 1. juni 2004 #2355 Skrevet 1. juni 2004 Men ideellt sett, så skal det altså gå en fin linje helt fra mensen og frem til el ? Nja, jo, nei... (osv) Det trenger ikke å gjøre det, men jeg har merket meg at hos veldig mange så er det litt mer "sammenheng" mellom tempene tidlig i syklusen og utover. Altså - det kan jo godt hende at det er som hos meg - at tempene hopper mye opp og ned, frem til en uke før EL, når "det" stabiliserer seg. Saken er bare at jeg ikke har sett dette "fenomenet" hos så veldig mange andre. Derfor vil jeg tro at sjansene for at din temp også skal være "slik" er ganske liten. Men dette er jo ren gjetting. Jeg skal skrive inn dine temper i Ovusoft nå etterpå, så sender jeg deg en PM med den informasjonen jeg får lest ut av det etterpå. Krysser fingrene for at din eksamen går fint i dag.
tyttebæret Skrevet 1. juni 2004 #2356 Skrevet 1. juni 2004 Åh, jeg håper det har gått bra for deg på eksamen i dag! Det fortjener du virkelig! Når det gjelder tempene dine har jeg ingen gode råd. Jeg er altfor fersk temper selv, men ett råd kan jeg gi: Tålmodighet er en dyd! :o og akk så vanskelig. Med andre ord: tiden vil vise hva som var aktuell eggløsningsdag. Håper det går bedre i neste syklus (eller at tanta holder seg borte, selvfølgelig!)
lillen Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #2357 Skrevet 1. juni 2004 Først og fremst; takk for masse hjelp, Chiquita! Jeg lover å skjerpe meg og bli bedre neste syklus... Men det er fremdeles et par ting jeg vil ta på msn... Slapp av; det er bare noen forklaringer Og kanskje noen mikro-spørsmål... Takk for lykkeønskninger, Hulderjenta, Monja, Maya, Moonchild, Kaktus ( ), Hanni, Pondusa, Havsulen, KalloRilla, Capri og Jolie... :dagensrose: Dere er fantastiske! Hvis det viser seg at jeg ikke har el, Murmel (noe jeg ikke kan finne ut av denne syklusen, for charten er dum...dvs jeg har uregelmessig døgnrytme!), så skal jeg nok få tak i de Pergo-pillene... Men mensen kommer sikkert any day now, og jeg vet ikke om jeg kommer til å orke å ringe gynekologen denne uka, så da får det heller bli til syklusen etter neste syklus... :D Jeg vil nå!! Tusen takk for at du bryr deg... Ja, F for fertil passer bra, Tyttebæret! Og det er et JA-ord! Tusen takk for omtanken, og gode ord når det gjelder temping En feste-F midt i selveste ikm-helgen, Meta? Da er enten kusinen din forvirret, eller hun ønsket at noe skulle være festet til meg... Eller...kanskje det ikke virker så dumt likevel, nå som jeg har forsinket ikm. Vet dere noe jeg ikke vet?? :o Ja, nå føler jeg endelig at jeg har en litt mer deltagende mann Takk for omtanken Medina, Jinx?? Latina, Ave Maria! Eller mener du Mdina [uttales Medina], verdens herligste perle av en liten gammel by!? Takk for invitasjon og lykkeønskinger, Kipa! Jeg mener det... 10 dagers lutealfase skal jeg være sånn passe fornøyd med ja, Matahari! Og DU...du er jo fruktbar! Eksamen gikk bedre enn forventet, og det er supert å føle det. Det var litt knapp tid, så jeg fikk kanskje ikke skrevet ned absolutt alt fra kladden, men det bør holde. Ikveld tar jeg meg helt fri. Jeg må det også, for jeg har ikke mer energi nå... Men imorgen må jeg forberede meg til torsdagens eksamen. Og den er forhåpentligvis den siste jeg tar før jeg har 23/5-studiekompetanse. Men det er veldig sansynlig å bli trukket opp i muntlig også, tror jeg. Særlig for meg som ikke har andre fag Men ikke tenke på det nå; det er jo ikke før neste uke! Jeg er helt utmattet... Sovnet ikke før i ett-tiden inatt, så det ble nok litt for lite søvn for meg... Etter at jeg kom hjem, har jeg bare dasset. Mannen er på jobb, og hadde kjøpt rundstykker og roastbief til meg til jeg kom hjem, men jeg har faktisk ikke orket å lage det. Energien er på bånd, og det blir vel ikke noe bedre av at jeg ikke har spist annet enn en kroneis i hele dag... :-? Egentlig så er det utrolig hva jeg klarer, med tanke på at jeg alltid har eksamen på tom mage :klø: Skal prøve å få laget noe ferdigmarinert laks til ikveld, for jeg har orket å starte tiningen... Mannen har kjøpt ny håndsåpe idag. Vi hadde Palmolive Orange fra før, og den likte jeg ikke i det hele tatt og er dritt lei. Dessuten minner den for mye om oppussingen her... :-? Han kjøpte Palmolive denne gangen også :-x Eple! :-x Fysjåføy! Den lukter mye, og av en eller annen grunn minner den meg om billig europris-såpe, selv om jeg aldri har brukt det... Jeg liker ikke eplelukt, og ihvertfall ikke akkurat den! :-x Satt en stund her nå og lurte på hva som luktet så merkelig. Og så var det de stakkars hendene mine som hadde fått lukt på seg! Nei, den såpen må nok plasseres på kjøkkenet, slik at jeg kan kjøpe en litt mer normal såpe til badet. Elsker Yasmin, og har et såpestykke med deilig lukt, men jeg har aldri likt såpe i stykker... Særing!? Jeg?? Hva har jeg gjort med kroppen min inatt?? Er jeg selvskader? Det verker i lysken (det er det det heter under hoftebeina, nedi der ja!?) på begge sider. Kjennes ut som stølhet. Kan jeg ha ligget anspent i hele natt pga eksamen?? :o Visste ikke at jeg var så redd... Har ingen annen forklaring. Får se imorgen tidlig, om det er der fortsatt. Har ihvertfall verket i hele dag. Det gjør ingenting når jeg sitter, men når jeg går... :-x Lillen Dag 33
Gjest gjest1 Skrevet 1. juni 2004 #2358 Skrevet 1. juni 2004 Flinke Lillen! Bedre enn forventet er jo kembosuveren eksamenslevering. Du og du... Én til nå, og du er klar for Studielivet! Gleder meg til å prate med deg igjen snart... Er lenge siden jeg har vært innom msn (vet ikke om du har vært pålogget heller i grunn), men ser frem til en tjætt en dag. Lykke til med forberedelsene til torsdag. Du er så FLINK!
havsulen Skrevet 1. juni 2004 #2359 Skrevet 1. juni 2004 For en deilig følelse -at eksamen gikk bedre enn forventet! Veldig bra, Lillen! Jeg er stolt av deg! Og glad på dine vegne! Håper du får en nydelig kveld, med laks og avslapning. Og Lillenkropp: spander en god natts søvn i kveld, OK? Din eier trenger og fortjener det!
lillen Skrevet 1. juni 2004 Forfatter #2360 Skrevet 1. juni 2004 Studielivet kan skremme en stakkar, Matahari... :klø: Tusen takk for rosen, og JA vi skal tjætte litt snart! JEj! Tusen takk for fine ord til en sliten Liten, Havsulen! Eieren skal nok få se en helt flat kropp inatt ja...lenge! Inatt, da jeg ikke fikk sove, tok jeg en titt på syklus-mønsteret mitt. Det har jeg faktisk aldri sett på før 8) Er det ikke noen som har annenhver kort og lang syklus (hvis uregelmessigheter i det hele tatt...) !? Min nåværende syklus skulle kanskje "egentlig" ha vært en av de korte? Det er lov å håpe Kan late som ihvertfall... 31 (16.03) 48 (16.04) 76 (03.06) 37 (18.08) 31 (24.09) 31 (25.10) 34 (25.11) 30 (29.12) 32 (28.01) 29 (29.02) 32 (29.03) ...
Fremhevede innlegg