Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

17mai17mai17mai17mai17mai17mai17mai

17mai17mai17mai

hipphipphipphipphipphi

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurrahurra

hipphipphipphipphipphi

17mai17mai17mai

Håper du får en riktig fin 17 Mai feiring!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener, Pondusa, Kipa og Lilletrollet ( :klappe: )! :klem:

Jeg føler med deg, Hulderjenta! :klem: Ikke bekymre deg for hva du har sagt om filmen...jeg skal jo se den uansett. Er bare glad for advarsel jeg! :wink:

Herlig å høre fra deg, favorittHilde! :klem::klappe:

Og de siste dagene har Mannen vært forkjølet' date= og vi vet alle hvor forferdelig det er for en mann.

All tempingen ble vel på en måte bortkastet også, siden jeg tror at el er i disse syke-dager... Vet liksom ikke om det er forhøyet temperatur pga forkjølelsen, eller om det er el. Dessuten tempet jeg ikke igår, og idag tempet jeg ikke før kl 11... :roll:

Natt til søndag drømte jeg at jeg var gravid. Hele drømmen dreide seg egentlig om å gå på kjole-shopping med liten kul på mage :Hehe:

I morgentimene idag drømte jeg kanskje videre!? Drømte ihvertfall om fødsel, som gikk overraskende bra. Hvis den var smertefull, tenkte jeg ihvertfall ikke noe over det. Jeg dro rett hjem etter fødsel, men oppdaget at det kanskje hadde gått litt fort i svingene, da jeg kjente tykktarmen på helt feil plass i magen (litt bulende ut), og pleierne hadde glemt å "lære meg å amme" med en gang, så puppene ble helt tomme og flate :cry: Mamma tok seg av sønnen min...nesten litt for mye. Jeg vet ikke hvorfor. Det som var litt irriterende var hvor fort han vokste :ler: Tenkte over det litt i drømmen også. Prøvde å huske om han i det hele tatt hadde vært spedbarn... Han var ihvertfall som en to-åring og sa "Hvorfor" hele tiden :ler:

Idag har vi rufset litt, og nå er Mannen på fotballkamp. Jeg er sulten...

Hva vi skal imorgen, kommer nok an på været. Tradisjonen til Mannen er å treffe kompiser og dra til byen på dagen, men jeg synes ikke det er så moro. Har egentlig aldri syntes at 17. mai har vært så moro... :sjenert:Bortsett fra pølser og is :Hehe:

Hvis det blir fint vær, vil jeg grille. Men nå ser det grått ut ute...

Lillen

Dag 17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel overstått 17. mai! :D

Håper dere er blitt bedre av forkjølelsen.

Min feiring var fryktelig vått, kaldt og surt :(

Men det ble da både pølser, kake og is på oss.

Det høres litt interessant ut å tempe. Man blir sikkert bedre kjent med kroppen sin etterhvert. Men jeg som jobber turnus, kan nok ikke det.

Ønsker deg ei fin uke!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hi hi, må si jeg kjenner igjen litt den drømmen du hadde. For ikke mange mnd siden (etter at jeg hadde blitt gravid, men jeg viste det ikke selv) drømte jeg at jeg fødte et barn. Husker ikke noe fra fødselen men alt gikk veldig bra. Kom hjem var mamma der og hjalp til og ungen vokste i en rasende fart før jeg i det hele tatt rakk og amme. Mamma var så sint på meg fordi jeg ikke ga ungen mat, men jeg kunne jo ikke skjønne hva den skulle med det når den bare vokste av seg selv.. Ingen skjønte noen ting og syns at barnet mitt var virkelig merkelig.

Begynner å bli en stund siden jeg drømte det nå så husker ikke alle detaljene da.

Kanskje du er gravid vet du, siden du drømmer slike rare drømmer. Er det ikke ganske vanlig at man drømmer om fødsler og barn når man er gravide??

Dere får bli kvitt forkjølelsen begge to nå da og komme igang med babylagingen igjen.

Fortsatt lykke til!

Klem XSiljeX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også drømt om baby som blir kjempestor med en gang og som rekker å begynne å prate før jeg får amma første gangen :o Ganske ekkelt faktisk. Jeg tror babydrømmer er lure - det er tegn. Hilsen drømmetolker hanni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Babydrømmer, ja... Bare vent til du har testet positivt, du! :wink: At babyer forvandler seg til kattunger som klorer seg fast eller at du plutselig husker at du har ikke har gitt babyen mat på mange dager eller at babyen er som en toåring allerede ved fødselen...jadda. Been there! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Jinx!

Det ble ingen grilling, Pondusa, for været var ræva! Dagen var som en vanlig fridag, men med vannbakkels hos svigers :Hehe:

Vi er mye bedre nå, Murmel! Takk for omtanken! :D Var vått og surt her også, og is og pølse uteble... :-? Men vannbakkels! :wink:

Heelt enig med deg, Meta! :sikle:

Slike drømmer har jeg stadig vekk ja, Silje! Tviler på at jeg er gravid enda da... :wink: Takk for lykkeønskinger! :-D

Noen slike drømmer er ganske ekle ja, Hanni! :-? Men jeg håper de er lure, og jeg stoler jo alltid på en drømmetolker/superjente.. :Hehe:

Gleder meg, Camelia! :sjokk::ler2:

På mandag dro Mannen som ventet til byen, der han traff sin mamma og stefar. De spiste deilig biffmiddag... Hadde jeg visst det, skulle jeg ha blitt med jeg også! :sjokk:

Utpå kvelden ble vi invitert på vannbakkels hos dem, og jeg hadde fortsatt ikke spist... Men vannbakkels med krem i er godt :Hehe:

Kom hjem til slutten av bill.mrk. Bryllup og opptak av Ungkarskvinnen, så da var alt som det skulle for en tv-slave.

Mandager er jo hellige!

Lagde deilig kyllingsalat :sikle:

Igår spiste jeg rester av deilig kyllingsalat og sløvet... På kvelden spilte Mannen kamp, og jeg sto på sidelinja og hutret. De tapte...

Enda senere på kvelden kjørte jeg 100 meter :Hehe: Mannen syntes jeg var flink... :briller:

Kjørte i første gir :ler:

Har jeg enda ikke el?? :klø:

Jeg frykter at lutealfasen min er mye kortere enn ventet... :sjokk:

Men skjemaet denne måneden er helt ødelagt av forkjølelsen. Jeg har sett bort ifra alle tempene gjort da jeg var syk, og da sier skjemaet at jeg ikke har hatt el enda. Og idag har jeg oppdaget hvitt slim, og det er evigheter siden sex, så det er nok el-slim... :Nikke: Er veldig spent på når tempen stiger...for idag var den ekstra lav for sikkerhets skyld :roll:

Imorgen drar jeg til mamma og har langhelg der. Med mindre jeg får lurt med meg Mannen, for da drar vi ikveld... :Hehe: Min tante og søskenbarn (3 år) skal også til mamma i helga, og det blir koselig å se dem igjen!

Lille søskenbarn er litt spesiell for meg, for tante ble gravid akkurat samtidig som meg, for 4 år siden... Husker at mamma kom tilbake fra søsteren sin i pinsen, og ropte ut at hun skulle bli tante! Og der satt jeg og Mannen og humret så godt vi kunne - jeg var gravid, og ingen andre enn oss visste det :cry:

For 4 år siden var jeg gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

:trøste: Men du gjorde det som var riktig for deg for 4 år siden. Det beste du kan gjøre er å gjøre det som ser riktig ut der og da. Selv om det sikkert ikke alltid føles slik.

Skal skrive mer senere. Må bare ut og få meg noe mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ikke så lei meg, Matahari... Men takk :klem:

Det er ikke sikkert Mannen og jeg hadde holdt sammen, hvis vi hadde fått barn så tidlig i forholdet. Den nyforelskede Mannen hadde blant annet måtte se Lillen bli til gravid-Lillen, og det er det ikke alle som takler så tidlig vel...!?

Begrunnelsene til valget jeg tok, var forholdet vårt, det at vi var 19 år og at vi over hodet ikke var klar... Et luksusproblem, spør du meg! Idag vet jeg ikke om jeg er for eller mot det-passer-ikke-abort :sjokk:

For meg gikk aborten veldig bra, men vi bestemte der og da at:

Aldri mer!

Valgte også å takle aborten med å elske mitt lille søskenbarn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg er glad for å høre at du ikke er trist!

Jeg tok en titt på charten din. Ehm... Jeg klarte ikke lese noe ut av den. Det var litt mange outlayers der. Men det blir jo lettere å lese når du har noen andre måneder å sammenligne med. (Men DET satser vi på at du ikke får, for vi vil ha et februarbarn her nå!)

Du spør i boken om jeg er ferdig med eksamen. Åh hnei duh! Tirsdag er det på'n igjen, og uken deretter også. Herregud, dette tar jo aldri slutt!!! :o

Kos deg hos mammaen din da du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden du har kjørt 100 meter...er det lappen på gang eller??? :klø:

da jeg jo bare begynne så jeg får den før deg... :tunge1:

håper du har en fin onsdag!!

Klemmer i massevis!!

:klem2:

:kose:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Takk for tempe-inspirasjon og -informasjon! :klem: Skal som nevnt kjøpe termometer på fredag, og da skal jeg sjekke prisen på digitale CB også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen, du må jo få med deg mannen din til mammaen din!

Er det ikke da du sannsynligvis får EL :klø:

Du skal jo ha februar barn jo!!!

Forstår godt at lille søskenbarn blir spesiell for deg.

Fint at du har taklet det som skjedde så bra :trøste:

Snart blir det full klaff skal du se :wink:

Håper du får ei koselig langhelg!

:klem: fra Murmel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei lillen, takk for hilsen i boken min. Du må ta med deg mannen! Og dere husker vel å ha sex også? ikke som det paret som var omtalt her og andre steder i nyhetene som trudde det kom automatisk.. :wink::ler:

Lykke til med prøvinga! Det har jo gått en gang tidligere så det skal nok ordne seg denne gangen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*venter på at lillen får oppdatert charten sin - lurer på hvor lenge du blir hos mamma'n din, og om du får oppdatert den når du er der, kanksje?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper i beste fall at jeg slipper flere tempe-måneder ja, Matahari :wink: Enda mere eksamen? :o Men du klarer det... :klappe:

Det er en lapp på gang snart ja, Kipa! :Hehe: Men det er faktisk Mannen som er mest ivrig... Hmm! Lurer på hvorfor... :sjenert: Satser på å ta den i sommer, tror jeg, så raske på! :ler:Tror du er mer igang enn jeg...

Jeg synes at det er kjempemoro at du skal tempe, Hulderjenta! :klappe:

Skal ha februarbarn alle sammen, skal vi, Murmel! :wink::danse:

Vi vet heldigvis hvordan de fleste lager barn, Liv :ler: Men hvis du noen gang enser uvitenhet i denne boken, så bare si ifra! :wink:

Det blir ingen oppdatering på temperatur idag, Chiquita :( Men jeg oppdaterer imorgen, hos mamma. Blir der til søndag, by the way... :wink:

Det skal ikke være lett...

Igår ble Mannen og jeg invitert på noen øl hos sjefen hans. Jeg hadde egentlig mest lyst til å lage barn, men siden Mannen skulle drikke øl, skjønte jeg at det ikke ble noe av... :roll: Og siden jeg også tok noen øl, ble det ingen temping (la meg for sent, i tillegg til at alkoholtemper ikke gjelder...tror jeg).

Og jeg som hadde gledet meg til dagens temp! :(

Var jo spent på om den hadde steget...

Men nå ønsker jeg at det enda ikke er for sent...

Siste sjans idag - må nok hoppe på Mannen når han kommer fra jobb idag, siden vi skal reise til min gamle knirkeseng :ler2:

Mannen fikk tilbud om å jobbe noen 100%-timer idag, så vi reiser ikveld. Og siden han også må jobbe imorgen kveld, blir han bare for en natt.

Nå må jeg snart pakke litt... Men først: Msn-Jinx og BH på tv!

Lillen

Dag 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...