Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen takk for fredags-klem, Lilletrollet! :klem:

Just say the word(s) (les: løp og kjøp!), Jinxen!

Det skal bli en blå bølge, Bizzy, og den begynner med deg! :danse: Helt enig med deg; resultatet må jo bli verdens aller beste...blir nesten litt på gråten når jeg tenker på det! :cry:

Har planlagt en nice basis-garderobe med masse matche-tilbehør i forskjellige farger lenge jeg. Det er drømmen ja! :Nikke:

Sitter her og tar meg en øl...

Mannen er hos sjefen (vegg-i-vegg med oss), og jeg er litt små-irritert på mannfolk. Jeg er ikke irritert på Mannen og sjefen, men på de to andre mannfolka der inne...

Jeg gikk inn dit en tur for en stund siden, og alt de kunne snakke om var fotball. Og de gutta der var voksne (les: eldre enn meg)! (Kan ikke skjønne hvorfor jeg sto foran speilet og ville ta meg bra ut, før jeg torde å gå inn dit... :roll: ) De var helt "lam" da jeg var der inne, og kunne faktisk ikke se meg i øynene! :o Kan ikke skjønne annet enn at de ikke klarer å være naturlig foran "kvinnfolk"!? Og jeg som er vandt med å være en av gutta... Hørte i sted at det tok av skikkelig der inne :ler2: Må bare le... :ler:

Skal gå inn igjen fordi Mannen har etterlyst bra musikk. Har brendt noe snadder til han nå... :wink:

That's all! Deilig å være en smule beruset igjen... :perebrus:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du fortjente deilig beruselse! :klem:

Slike menn som du beskriver er det egentlig synd på. Tenk på alle de interessante samtalemnene og givende samtalepartnerne de går glipp av! Håper helgen fortsetter bra for klesmatchingsdronningen!

Skrevet

She moves like she don't care

Smooth as silk

Cool as air

Oooh it makes you wanna’ cry

Skrevet

Helt enig med deg, Havsulen! Det er synd på menn som ikke har mulighet (eller mot) til å ha en ordentlig samtale med en kvinne :Nikke: Alle bør ha nære venner av begge kjønn :-) Klesmatchingsdronning også nå?? :sjokk: En wannabe i såfall :-? Det var jo butikkdamen som fikk meg til å matche belte og topp... Men jeg har seriøse planer om åbli flinkere selv! :Hehe:

Du får meg til å smile, Jinx!

She walks like she don't care

Walkin' on imported air

Ooh, it makes you wanna die

:digge:

I natt har vi Mario-Party sammen med en kumpis :ler2: Nå er det pause, og gutta er ute og kjører pappan til kumpis hjem fra byen. Jeg hører musikk...

Har ikke så masse å skrive om enda egentlig! :flekke:

Prøver desperat å finne ut hvem som synger Love for sale (hvis det er det riktige navnet) i Troika-reklamen (der damen legger alt til rette for at gutta skal trives, slik at hun kan nyte sin Troika på soverommet)! Sikkert en kjent dame...men hvem? Tror det finnes mange versoner av den sangen. Men jeg vil bare ha den nydelige... :hjerter2:

Skrevet

Den uanonyme msn-en min er sendt :)

Klem fra hanni

Skrevet

Fant ikke ut av den sangen jeg heller :(

Ikke har jeg så masse å si heller.. Får bare gi deg en liten søndags- :klem: tror jeg..

Skrevet

Så kjedelig at du fikk mensen denne gangen også. :( Jeg gleder meg veldig til du får en positiv test. Den dagen kommer til å veie opp for all denne tiden du har måttet vente.

Så du har vært ute og shoppet klær siden sist altså? Heldiggris.

Du er flink jente som har jobbet med skolen forrige uke. :klappe: Og så er du snill jente som trøster når jeg har spist for masse is.

Skrevet

Sangen du leter etter heter Love For Sale

finnes det jammen mange av..

Lastet ned tre versjoner jeg nå..

Å mulig jeg har den rette..

Må bare høre reklamen igjen :oops:

Skrevet
Prøver desperat å finne ut hvem som synger Love for sale (hvis det er det riktige navnet) i Troika-reklamen (der damen legger alt til rette for at gutta skal trives, slik at hun kan nyte sin Troika på soverommet)! Sikkert en kjent dame...men hvem? Tror det finnes mange versoner av den sangen. Men jeg vil bare ha den nydelige... :hjerter2:

Og den nydelige vinner er: Eartha Kitt - Love for sale :hjerter2: :digge:

Skrevet

Tårene bare trillet da jeg så Oprah :grine:

Lurer på hvordan det da skal gå senere idag, når den siste episoden av SATC virkelig står for tur :(:grine:

Men jeg trøster meg med at jeg ikke på langt nær har sett alle episodene ennå... Må kjøpe! :Hehe:

Skrevet

Svarte episoden til forventningene?

Jeg lover at det finnes masse morsomme episoder du skal få se, OK?

Så heldige vi er som har venninner! Så heldige vi er som kan pynte oss med kjoler og stasj av og til! Så fint at det finnes byer og gode drinker og ja - fine jenteliv! :klem:

Skrevet

Hva skjedde på Oprah da? :o

Ser det bare en sjelden gang.

Dropper du Pergotime denne syklusen også?

Nå er jeg så utålmodig at jeg sannsynligvis trosser alle flerlinger-farer, hvis det blir en neste syklus på meg :ler:

Men mannen har lovt at han klarte det i helga.

Så da kan du jo få min resept :Hehe:

Jeg er veldig optimistisk og våryr for tida :wink:

(så lenge det varer)

Klem fra Murmel!

:klem:

Skrevet

Takk for hilsen i dagboka mi Lillen. Har lest litt i din og nå må det bare snart bli blått kryss på deg!! Krysser fingrene for en blå sommer jeg lillen.

Klem XSiljeX

Skrevet

Takk for tilliten, Hanni! :kyss: Vi snakkes snart med ekte navn!

Fant endelig sangen, Meta :D Takk for søndagsklemmen :klem:

Positiv-test-dagen kommer til å være ren lykke ja, Matahari! Gleder meg til å føle det mange av dere andre føler/har følt! :-D :klem:

Takk for at du prøver å hjelpe, Jinx! :wink:

Episoden var veldig riktig, etter min mening, Havsulen! :D Og dine avsluttende ord var minst like riktige! Du kan å ordlegge deg du! :klem:

Jeg ser egentlig aldri Oprah, Murmel... Men det var Oprah spesial, med jentene fra Sex and the City igår kveld, så jeg satt benket! :ler2: Tror kanskje jeg kommer til å ringe etter ny resept på Pergo snart...i det minste for å bare ha den! :wink: Jeg håper inderlig at din mann er til å stole på! :danse:

Takk for hilsen, Silje! Og tusen takk for at du krysser fingre... :-D

Søndag prøvde jeg meg på litt selvpleie. Tok en varm dusj og peelet kropp, barberte buskete legger, og vasket ansiktet i tre trinn. Alt for å forberede kroppen på solarium... Men jeg synes egentlig ikke at det funket så bra! :roll: Huden min pleier vanligvis å reagere! Men resultatet ble skuffende blekt denne gangen, så jeg får gjenta det snart! :-)

Og jeg som til og med lå i "hele" 18 minutter...når anbefalt for blek hudvar 5-10 :o Veldig forsiktig, for å ikke bli saksøkt?! :ler2:

Får håpe det funker bedre på meg etter hvert, siden jeg har lite lyst til å utsette meg så masse for solarium (må kjøpe beskyttelses-briller neste gang!) 8)

Igår gjorde jeg en smule skolearbeid på dagtid, men så droppet jeg å møte opp til timen. Og det var kanskje greit, for jeg ble litt syk i magen utover ettermiddagen. I utgangspunktet har jeg god samvittighet også, siden jeg var flink i forrige uke. -Selv om det egentlig ikke fungerer på den måten. Man slipper visst ikke unna med en flink uke i halvåret, hverken på skole eller jobb...

Idag har jeg lurt meg til en time på Ikea mans Mannen dro på sportsbutikk :Hehe:

Kjøpte et par pølse-puter som matchet vår gamle, fine lenestol (som by the way har fått seg en svær rift! vrææl!). Lenestolen er trukket i speil-fløyel, og putene fra Ikea er sikkert ekte Fake, og begge kommer til å bli kjempebra sammen med planlagte fløyels-gardiner (til ett vindu...resten har kun persienner) :hjerter2:

Og så kjøpte jeg noen tre-redskaper til kjøkken + et par beige kjøkken-håndklær. Jeg er så glad for at noen har skjønt at det er mulig å lage fine kjøkken-håndklær! :ler2: For hvorfor skal de alltid være så skitne og rutete!?

Var en kjapp tur innom apoteket også, så nå har jeg endelig et termometer med to desimaler... Skal bli bedre kjent med syklusen min! :D

Det er endelig vår, men jeg har ikke merket det på sex-lysten :( Men jeg har bestemt at det skal funke denne gangen, og har man sex oftere, får man også lyst oftere...

Jeg har det veldig bra for tiden, og jeg er for det meste glad, men det begynner å tære mer på psyken at jeg ikke blir gravid. Trekker ikke alltid på smilebåndet av graviditeter og babyer på tv, slik jeg gjorde før. Men jeg er glad jeg fortsatt er ung, slik at det ikke kommer så mange spørsmål angående familieforøkelser. Jeg vet ikke hvordan jeg hadde taklet det, men jeg liker å tro at jeg hadde satt de på plass med: -Det er ikke alle som kan få barn...

Hurra, det blir knall-vær i helga! :klappe::blomst:

Skulle ønske vi ikke skulle i konfirmasjon... Vi reiser lørdag kveld og blir borte til mandag. Føler at jeg har gått tom for temaer å snakke om på slike familie-selskaper (i Mannens familie). Det var i slike tilstelninger at røyken var en meget god kumpis... :smoke: I mine negative stunder, tenker jeg at eneste pluss for denne helgen er at jeg kan pynte meg og kakene! :ler: Og været da...

Lillen

Dag 5

Skrevet

Lenge siden jeg har lagt igjen spor etter meg her inne nå. takk for alle koselige hilsener i dagboken min :klem:

Kjenner meg veldig igjen med det at det sliter på psyken...

Sliter liksom mer og mer med humøret etterhvert som syklusene går uten at det skjer noe...Men det varer heldigvis bare de første dagene da...for så begynner håpet å stige igjen...

Men nå er det liksom så mange jeg kjenner, eller vet hvem er, som er blitt gravid den siste tiden... :sjenert:

Krysser fingrene for at mai blir den store måneden for flere her inne :hoppe:

Stor klem fra Capricorn :klem:

Skrevet

Hei lillen vennen!

Jeg har også hatt det slik at psyken er laaangt nede når det gjelder dette med å bli gravid ting... Jeg sleit veldig med det,før jeg fikk time til utredning. Etter det var det som om noen fjernet en stoor stein fra skuldrene mine. Nå er jeg i gang liksom ,og da trengte jeg ikke tenke like mye på det.

Lykke til!

Klem :klem: Lilletrollet

Gjest gjest1
Skrevet

Hi babe!

Hvordan gikk det i går? :kyss:

I dag er en sjeeeedelig dag altså. Kanskje du er på msn? *hopper inn for å sjekke*

Skrevet

Ikke noe rart du av og til får vanskelige tanker om denne babyprøvingen! Det må være vanskelig å forholde seg til! Håper du snart kan være den som får fortelle oss verdens beste nyhet! :klem:

Jeg vil også på Ikea! Symaskinen min står framme, og hver gang jeg ser på den roper den: Ikea! Stoffavdelingen! Nå!

Å få pynte seg og spise gode kaker er i hvert fall fine bonuselementer når man må delta i slike selskaper! Håper noen av deltagerne har lest en kul bok eller opplevd noe annet spennede de kan fortelle om og overrasker deg? Eller kanskje du vil starte en superspennende debatt med startreplikken: hva synes dere egentlig om Shabanaløftet? :ler: Lykke til!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...