Monsoon Skrevet 28. april 2004 #2181 Del Skrevet 28. april 2004 Tusen takk for koselig hilsen! Ehm... Vet ikke helt hva jeg skal skrive . Skikkelig kleint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 28. april 2004 #2182 Del Skrevet 28. april 2004 Vi liker ikke sånne sykluser som ikke gir noen ting. Vi har hatt for mange av de her inne nå...... Stor klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. april 2004 #2183 Del Skrevet 28. april 2004 :-( :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. april 2004 #2184 Del Skrevet 28. april 2004 :trøste: :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 28. april 2004 #2185 Del Skrevet 28. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 28. april 2004 #2186 Del Skrevet 28. april 2004 Synd med dag 1, Lillen. Men nå er det vel snart Pergoparty? Hvis du har funnet igjen den resepten da Og sorry at jeg ikke har vært på MSN i det siste. Har ikke noe med forrige samtale å gjøre, hvis du trodde det. (Bare logger ikke så ofte på den anonyme adressa mi. Du kan få den andre MSN'en) For det er alltid kjempekos å snakke med deg. Stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. april 2004 #2187 Del Skrevet 28. april 2004 (jeg kan også bruke bare smileys nemlig.. nesten *fnise*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. april 2004 Forfatter #2188 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg var litt kjapp på avtrekkeren igår, fordi jeg ble så skuffet over den mørkebrune blod-flekken i trusa. Dagen utviklet seg ikke mot å bli Dag 1, så jeg må vel vente litt til. Idag er det nesten ingenting, bare litt beige utflod. Har ikke tid til å svare alle de supre jentene nå... Jeg er for flink med skolearbeid for tiden... :D Tusen takk for støtten, alle sammen! Lillen Dag 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. april 2004 Forfatter #2189 Del Skrevet 29. april 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 29. april 2004 #2190 Del Skrevet 29. april 2004 Baby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 29. april 2004 Forfatter #2191 Del Skrevet 29. april 2004 Moi?? Det var en link... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. april 2004 #2192 Del Skrevet 29. april 2004 HVa mente du nå? Takk for koselige ord i boken min. Jeg er glad i deg også vet du. Håper alt er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 29. april 2004 #2193 Del Skrevet 29. april 2004 :o Går det virkelig ann? (jeg refferer til Linken altså) Kan man lage show av slikt også nå??? Dette er hår reisende..... Tror det var noen her som lurte på om du skulle ha baby Lillen,he he. Skummelt å legge ut en slik link på den måten. Klem Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 29. april 2004 #2194 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg var litt kjapp på avtrekkeren igår' date= fordi jeg ble så skuffet over den mørkebrune blod-flekken i trusa. Dagen utviklet seg ikke mot å bli Dag 1, så jeg må vel vente litt til. Idag er det nesten ingenting, bare litt beige utflod. Da er jo ikke håpet ute enda da Fortsetter å krysse for dere jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 29. april 2004 #2195 Del Skrevet 29. april 2004 Så på linken og dette kan jeg så vist ikke like! Hva er det folk tenker med om dagen - INGEN VERDENS TING Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 30. april 2004 #2196 Del Skrevet 30. april 2004 Lillen, jeg håper du får en fin helg! Jeg liker ikke at kroppen din ikke høres på våre befalinger, men den skal overvinnes til slutt! Vil du sende meg din MSN-adr på PM, kanskje? Jeg har nemlig koblet meg opp, hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 30. april 2004 Forfatter #2197 Del Skrevet 30. april 2004 Moro-Jinx! Du bør ikke være så morsom neste gang, for det er så inviklet for meg Unnskyld, Kipa... :trøste: Hurra, Hilde! Hva feiler det oss, Bizzy? Det er f*** meg på tide at noe skjer. Merkelig at det har stoppet opp helt her... Takk for håpingen din. Nå er det deg vi skal håpe for! :D Det var gruppearbeid og tanken om at jeg kunne sviktet hele gruppa, som drev meg til skolearbeidet denne uka. I have my moments! Du er helt fantastisk god å ha, og ordene dine var virkelig skjønne! Tusen takk for sympatien, Magnhild, Meta, Murmel og Jolie! :-D Tusen takk for trøst, Kallorilla! :D Og jeg er helt enig med deg angående Be My Baby... :-? Takk for hilsen, Monsoon! Det gjør absolutt ingenting at du ikke vet hva du skal skrive. Jeg vet akkurat hvordan det er! Altfor altfor mange sykluser som ikke gir oss noe ja, Lilletrollet! Det er nok nå! Jeg finner ikke resepten, Hanni... Men jeg har ikke lett så mye heller. Den er jo nødt til å være her et sted! Men så går det vel an å ringe hun legen jeg hadde også da... Jeg er veldig for Pergo de første dagene etter skuffelsen, men så blir jeg usikker igjen... Jeg vil gjerne ha den andre msn-adressa di takk! Bra at det ikke var pga masinga mi at du har boikotta den anonyme... Skal ikke ha baby nei, Klips... Takk for koselige ord i boken min, Matahari... Sender deg msn-adressa mi med glede, Havsulen! Takk for sympatien :-D Nå gadd ikke mensen å vente lenger...det er Dag 1 :-( Må innrømme at jeg hadde et lite håp etter at det brune nesten forsvant... :cry: Det er urettferdig at jeg skal bli skuffet to ganger på en suklus; den dagen det brune kom, og den dagen det røde kom. Jeg gjorde ikke så mye skolearbeid igår likevel, for jeg fant ut at da ville jeg ikke ha noe å gjøre på skolen (har så lite igjen)... Men gjorde jeg noe på skolen da?? Nope! Jeg kikket litt i butikker før skolen og bestemte meg for å komme litt forsent, til fordel for garderoben min Men bare fordi jeg visste at læreren ikke var tilstede den første timen Og da jeg kom til skolen, gikk det plitselig opp for meg at finalen på Millionæren var kl halv ni (hadde glemt å trykke rec. ), så det passet bra at også resten av gruppa tok kvelden... :-) Jeg har blitt avhengig av torsdags- og mandags-tv... Kjøpte en t-skjorte med trykk; Blondes are brighter (fantes også med Brunettes do better og Reds rule), og siden skriften var rosa, prakket damen bak disken på meg et knallrosa belte. Jeg angrer på at jeg tok imot tilbudet nå... Knallrosa belte er vel egentlig ikke helt meg! :-? Men jeg kan jo prøve... Kjøpte også en "anstendig" og søt topp. Kaller det anstendig pga mangel på bedre ord. Det er null utringning; liten pyntekrage foran + en knapp i nakken, og så har den små "puffermer" (kortermet). Fargen var pudder med små svarte prikker. Nå mangler jeg et skjørt som passer til... Tror det må bli et av de knelange som står litt ut, og der linningen faktisk skal være i livet! Kanskje jeg tar en liten runde i butikker i ettermiddag... Det gjør godt for kropp og sjel! Lillen Dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 30. april 2004 #2198 Del Skrevet 30. april 2004 Nå er det endelig helg ! Så her kommer en stor klem fordi det er fredag! Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 30. april 2004 #2199 Del Skrevet 30. april 2004 Knallrosa belte er et must! Sånn t-shirt vil jeg også ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 30. april 2004 #2200 Del Skrevet 30. april 2004 Æsj, hadde jo håpet at vi skulle ta en blå bølge denne gangen jeg Jeg har tatt meg selv i å lure hva det er som feiler oss ja Men da trøster jeg meg selv at med øving blir det meste perfekt! Og så masse som vi har øvd... ja da sier det seg jo at resultatet til slutt må bli verdens beste Tenker ofte litt tilbake på da jeg holdt på med idrett på et litt høyt nivå at det var ikke masse som ble helt perfekt etter bare 14 forsøk Kan ikke helt sammenlignes, men hjelper på humøret mitt...foreløpig i allefall :-? Syns genser med rosa trykk og matchende belte hørtes helt fabelaktig ut jeg Har så lyst til å shoppe masse klær med matchende tilbehør og bli fiks og lekker jeg også Tusen takk for enda en flott og oppløftende hilsen i dagboken min... begynner jo å håpe, også jeg som hadde bestemt meg for å unngå det denne gangen.... er jo lov å prøve Kos deg masse i helgen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg