Gjest Camelia Skrevet 27. mars 2004 #2041 Del Skrevet 27. mars 2004 UEU... Jeg ble rent svett av det blåsjøgrønnturkise innlegget ditt oppi hogget her! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. mars 2004 #2042 Del Skrevet 27. mars 2004 Håper du har hatt en knall helg!! Blond er vel in nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. mars 2004 #2043 Del Skrevet 28. mars 2004 Bare innom med en helgeklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 28. mars 2004 Forfatter #2044 Del Skrevet 28. mars 2004 Jepp, det var modellene jeg ville diskutere med deg, Matahari! :-) Men jeg husker selvsagt ikke hvilke to jeg prøvde De var ganske like, bortsett fra at den ene var lavere (for lav kanskje...) og den andre var litt stram i linningen (som også var på hofta), slik at min slappe hofte-hud bulet litt ut Desoto er den eneste av de du nevner som lyder litt kjent, så kanskje en av dem var den... Den andre begynte kanskje med A.. eller M.. ?!? Jeg må nok i en butikk med litt mere utvalg! Da jeg prøvde Lee-jeans, så jeg også et bord med Fornarina, og da tenkte jeg på deg. Det var like før jeg prøvde et par av de også, men så dukket det opp flere smårumper med de på seg... Men skulle ønske det ikke var så mange som har de...da hadde nok jeg også likt de! Sånn er jeg bare! Liker ikke Miss Sixty-buksa mi nå, for det ble for komærs! Takk for hjelpen...so far! Jeg kommer til å spørre igjen! Shampoen har allerede hjulpet litt, Jinx! Jej! Jeg lar den være i ca 3 minutter. det samme med balsamen, som også fungerer som kur (KMS). Jeg er langt fra sommerblond nå, men jeg blir nok vandt til det... Håper lørdagsgodt og Cola ble enda bedre etter å ha kost seg på verandaen! God ide, synes nå jeg, så lenge ikke Colaen speker helt! Sjokolade derimot; hører til der det er kaldt... Tror nok jeg ble litt svett selv på fredag, Camelia... Og jeg trenger mosjon! Er så dorsk atte... Dagen hadde nok ikke vært så stressende for en person i vanlig fysisk form! Jeg vil alltid like blondt hår, Pondusa... Takk for helgehilsen! :D Helgeklemmer varmer, Meta :-D *springe inn til Meta og gjengjelde...* Igår spilte vi kort og TP og hadde det kjempemoro. Og Mannen lagde herlig middag...igjen! Underbart! Er det noen som vet om man kan bygge seg fine kontor-løsninger fra Ikea? Jeg vet det finnes en Work-katalog, men jeg vet ikke om den er beregnet kun på firmaer, som skal ha store kontorer og konferanserom...!? Det hadde vært fint å fått opp en pult med god hylleløsninger her nå, så kan vi pakke ut litt mer! :-D Gjorde jeg noe skolearbeid igår? Kan ikke huske det nei... :oops: Skal skjerpe meg idag... Lillen Dag 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 28. mars 2004 #2045 Del Skrevet 28. mars 2004 Fikk fryktelig lyst til å dra noen ufine blondinevitser nå Men med ditt særemne, så er du meg (brunette) meget overlegen I min ungdom var det veldig kult med lyse striper (noe jeg egentlig er litt for mørk til). Dårlig råd, og gjorde det selv... Det var ikke vakkert med tykke grønnaktige striper i håret Permenent har jeg også hatt (i et fryktelig tykt hår). Første og siste gang :oops: Jeg blir så optimistisk når noen klager på såre brystvorter. Det er det symptomet de fleste av mine venninner har hatt som gravid. Men hvis du bruker å ha det så Prøver å være litt optimist for deg likevel! Du er kanskje litt flinkere med Juleverksted enn jeg var. Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 29. mars 2004 #2046 Del Skrevet 29. mars 2004 Det finnes mange greie løsninger på Ikea. Det greieste ville vel vært en 6-trinns løsnig: 1. Kast alt du har av møbler du tror Ikea har bedre løsninger på 2. Kast alt av ting som det ikke står Ikea/ludde/ivar el på... 3. Gå amok på et godkjent Ikea kjøpesenter - ikke gi deg før du er helt blakk 4. Gå hjem. Riv deg i håret mens du monterer skap ol. 5. Studer ditt prosjekt nøye og finne ut hva du har gjort feil 6. Begynn med punkt 1... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mars 2004 #2047 Del Skrevet 29. mars 2004 Ønsker deg en ny og flott uke.. Roper på adsl ..... :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 29. mars 2004 #2048 Del Skrevet 29. mars 2004 Bare fordi det er så lenge siden jeg har hørt fra deg... Håper du har det bra i nye leilihgeten og sånt. Heier masse på adsl sånn at du er her inne litt mer fremover!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 29. mars 2004 #2049 Del Skrevet 29. mars 2004 Kan godt kjøpe ting fra work-ikea selv om man ikke skal innrede til en hel bataljon, Lillen! Jeg har kjøpt pult, hyller og skap i bjørk fra work Ikea - sortimentet til ett kontor her på jobben, og er fornøyd! (Men hadde jeg ikke hatt mannen til å montere, så hadde jeg vel sittet på gulvet ennå...) Masse tull med deler som ikke kom etc, men det trenger jo ikke skje i ditt tilfelle. Bra frisøren kunne bedre tilstandene. Høres ikke kult ut med gulblendeblond! Vannvittig bra laginnsats med søknaden, da! Sånn skal det være! Jeg tror jo mange liker å kunne være reddende supermenn av og til, jeg da. Så føler man seg så nyttig, og så blir man så stolt, også blir alt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 29. mars 2004 #2050 Del Skrevet 29. mars 2004 Godnatt Blondie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 30. mars 2004 #2051 Del Skrevet 30. mars 2004 Har du det fint i dag? Bare innom for å oppdatere meg om livet ditt. Ikm i morgen :o Håper du har en fin dag Masse klemmer fra ny dag :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mars 2004 #2052 Del Skrevet 30. mars 2004 Bare innom for å ønske deg en riktig fin uke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 31. mars 2004 #2053 Del Skrevet 31. mars 2004 Bare innom for å ønske deg en flott uke jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 31. mars 2004 #2054 Del Skrevet 31. mars 2004 Savner lillen jeg... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2004 #2055 Del Skrevet 31. mars 2004 Sjeeedelig når du ikke er her... I dag er det skikkelig vår. Jag gillar solen! Nå må jeg spare penger til årets solbriller. Har du kjøpt noen ennå? :ekstra kul: 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 31. mars 2004 #2056 Del Skrevet 31. mars 2004 Lillen kommer vel innom en tur imorgen tenker jeg.. Men får ikke adsl før 7.april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 31. mars 2004 #2057 Del Skrevet 31. mars 2004 Åååå, må vi vente en heeel uke til på lillen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. mars 2004 #2058 Del Skrevet 31. mars 2004 Nå som jeg ENDELIG er på Msn igjen Kom tilbake snart, Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #2059 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har aldri blitt fornærmet av blondinevitser, Murmel! Jeg vet hvem jeg er... Jeg synes forøvrig at blond striping fortsatt er veldig stilig, særlig veldig tynne striper, som lager liv i håret... Neste frisørtime... Jasså, så du het kanskje Sau før du skiftet til Murmeldyret?? Er nok ikke så flink med juleverksted jeg heller gitt, så vi får heller satse på "eldst-i-klassen". Neste gang jeg har så såre brystvorter, vet jeg at jeg ikke er gravid... Noen ganger har jeg lyst til å kjøpe alt på Ikea ja, Maya, men som oftest vil jeg ha en ting herfra og en ting derfra... Penger; ja takk! 8) Savner Supergirls jeg, Maya... Takk for at du prøver å rope på adsl, Jinx... :cry: Og takk for at du oppdaterer her inne Ja, jeg er dritdårlig på å besøke andres bøker, Magnhild... Men det skal nok bedre seg når adsl er i boks igjen! Jeg lover... Jeg forsto det med Work-katalogen da jeg kom på Ikea, Havsulen... :-D Katalogen er for bedriftskunder, men bare fordi prisopplysningene ikke stemmer med hva vi "vanlige" mennesker må betale... Vi kjøpte pult og reol, og heldigvis var det ingenting som manglet! :D Men uten reddende supermenn/-mann...så hadde jeg også fortsatt sittet på gulvet med datamaskinen! Jepp, ikm var onsdag, Nydag! Koselig at du følger med... Gleder meg til jeg kan bli flinkere til det igjen... :oops: Tusen takk for ønsker om en fin uke, Capricorn og Monja! :klem2: Scheedelig å ikke være her også, Matahari... Solbriller er faktisk en av de tingene jeg ikke bruker masse penger på! Helt sant! Jeg skulle gjerne hatt penger til det, og sett skikkelig råkul ut, men jeg orker ikke tanken på hvor knust jeg hadde blitt, hvis de hadde blitt knust... Ender nok opp på BellaDonna eller H&M eller noe... Men lykke til til deg, Snuppa! Jeg kommer jo innom da, Pondusa... Gleder meg til å treffe deg på msn igjen, Hanni! Som Jinx har skrevet, så er datoen for adsl nå 7. april. Etter å ha blitt utsatt mange ganger selvsagt... Men den som venter på noe godt... :-) Siden jeg ikke har vært her inne siden søndag, så kan jeg jo meddele at jeg allerede er på Dag 3! :o Mensen var litt av en overraskelse, da den dukket opp mandag kveld. Det var jo bare Dag 30, og 2 dager før antatt IKM... Men jeg sier ikke nei takk til kortere sykluser! :-) Jeg håpet jo på å være gravid denne gangen, siden brystvortene var så ekstremt vonde (det skal jeg huske neste gang! )! Mandag kveld skulle vi begynne å sette sammen ny flatpakket pult, og da jeg fikk et lite slag mot ryggen (det var bordet sin feil! ) og med en gang fikk magesmerter, begynte jeg faktisk å tenke på evt SA Mensen var jo ikke akkurat ventet så "tidlig"! Etter en liten stund kom blodet, og da forsto jeg. Menssmertene kom altså en halvtime før blodet denne gangen. Vil det da si at jeg hadde pms-smerter i en halvtime?? Denne syklusen skal bli "the One"! Skal virkelig stå på etter påske (tilbringer noen dager fra hverandre, men jeg håper det er før el...)! :enig_animasjon: (<---noen som husker denne ?) Har hatt det travelt siden søndag, men nå er det endelig påskeferie for min del :D Bortsett fra noen stiloppgaver og en bok, men det kan enda utsettes litt Jeg er en uhelbredelig utsettelses-frik! :klø: Men denne gangen skal jeg ikke utsette til aller siste dag... Søndag og mandag jobbet jeg med en oppgave som levertes mandag, og tirsdag (såvidt) og idag har jeg lest til prøven, som ble avlagt idag... Den gikk sånn midt på treet. Kan jo leve lenge på særemnet jeg... Etter prøven idag møtte jeg venninne N på kafe. Var koselig som alltid, men akkurat idag skulle jeg vel heller ha slappet av hjemme... Jeg tar det igjen nå; med et glass rødvin! Fikk lyst på noe kos ikveld (egentlig røyk, men...er så flink så ), og jeg kan sove så lenge jeg vil imorgen. Bortsett fra at jeg i det siste har innsett hvor mye støy som høres på soverommet vårt om morgenen. Forferdelig irriterende. I morrest tok jeg fram "sov-i-ro-plugger", men i lengden får jeg vondt i øret av de... Det skal nok hjelpe en del når vi får kjøpt noen gardiner, i stedet for bare rullegardiner. Og så ligger vi like under vinduet...kanskje vi bør flytte senga litt. Men Mannen nekter vel, siden han ikke hører slikt støy... Jeg derimot sover altfor Light! Lillen Dag 3/4 (torsdag/fredag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #2060 Del Skrevet 31. mars 2004 Kontormøblene vi kjøpte er denne og denne, selv om jeg generelt har noe imot furumøbler... Og selv om jeg har sverget på å ikke kjøpe enda flere forskjellige tre-typer... (har kirsebær og lys folie fra før... :-? ) MEN jeg synes det er forskjell på standard furumøbler, og furumøbler som er litt mørke, og som ikke er blank-lakkerte... OG i langtidsplanen så skal disse møblene inn på eget kontor-rom i større leilighet... OG jeg liker de! OG stua vår skal jo ha mørke møbler... + Jeg elsker den lille detaljen med at reol-skuffen er selvstendig og kan rulles ut på hjul Vi er kjempefornøyde! ...men hver sin smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg