Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Bare kom, Jolie! Jeg kan gå en tur i butikken mens du besøker leiligheten min... Jeg tør jo ikke se deg! :wink:

Do I look like a gangster, Jinx? :flekke:

Jeg tåler detaljer, Havsulen! Og særlig når de kan være til hjelp... Jeg har heldigvis ikke hatt UVI siden den lørdagen på legevakten, og det er vel et par måneder siden nå... :P Tusen takk for tips! Du har nok helt rett! :Nikke:

Føler meg alltid skyldig jeg, Kaktus, enten det er Mannen eller politiet som mistenker meg... Mannen har endelig skjønt hvordan jeg er i slike sammenhenger, og håper inderlig at jeg slipper å bli forhørt flere ganger...for selv om jeg er uskyldig, så fniser, rødmer og stotrer jeg! :roll: Det er vel mulig du slapp unna med advarsel pga kjønn, eller fordi politimannen hadde en bedre dag... :wink:

Vi har jo egentlig bredbånd, Matahari; vi skal bare flytte det hit...og det er mange i borettslaget vårt som har det... :wink: Jeg vil mere msn med deg og! 8)

Det hadde tatt seg ut, Meta! Eller kanskje enda bedre; du kunne ha spydd på de! :ler:

Takker for helgehilsen, Lilletrollet! Jeg tror nok ikek det skjer igjen...for jeg skal ikke spørre natteranglere om veien flere ganger! :ler:

Har du virkelig lest alle sidene fra du reiste bort, Klips!? :o Du er utrolig... Og innlegget ditt er vanvittig smigrende... :hjerter2: Tusen hjertelig takk! Det kan tydeligvis straffe seg å være så lenge borte... :ler2:

Angående mine drømmer (les: din bok) så er ihvertfall boligkjøp en av dem, og den neste lignende drømmen er større bolig... :wink: Jeg drømmer om å reise til spennende steder, og ikke bare for å være på ferie, og jeg skulle gjerne ha sydd litt på egne klær, laget et lite menneske, vært ferdig med utdanning, og hatt en mann med samme smak som meg... Jeg kommer ikke på så masse utenom det vanlige egentlig! Men du har realisert mange av "mine" drømmer...

Du klarte ikke fredagen uten å "bli" avhengig, Mayamor...for da jeg leste innlegget ditt, hadde du allerede skrevet 3000 innlegg :ler:

Skinn-møbler er vel småbarnsforeldres favoritt også, Capricorn, siden de fleste er enkle å rengjøre... Men det er ytterst få skinnsofaer som scorer høyt i mitt hodet, så jeg får nøye meg med vaskbart stoff-trekk i stedet. Men man kan jo forandre smak etter hvert!? :wink: Omfaattende rulleblad du har! :o :ler2:

Jeg klarte bare å finne ett bilde, Kipa, og det var av husets utside. Var det det du mente? Jeg søkte på Kipa, og det var det eneste hus-bildet som dukket opp... :cry:

Hadde besøk av venninne N igår, og vi ble sittende til klokka 3, så jeg er litt trøtt idag...

Var meningen jeg skulle dra en tur på Obs og kjøpe Møllerens 1-2-3-ting (siden det sikkert er siste tilbuds-dag...), men jeg får bare vente til neste gang de har det tilbudet. Let me know, jenter! (er ikke så flink til å oppdage slike ting på egen hånd... :ler: )

Nå bør jeg komme meg av gårde, på min reise til Jinx, siden jeg må plukke opp litt hårblekings-middel på veien (og sikkert blir dratt som magnet mot butikkvinduer m.m. Har ikke sett en butikk på lenge!).

Endelig skal håret bli lyst igjen! Jeg er jo blond, men lengter etter å være blondere...SOMMERblond! :P Det er lenge siden jeg har helbleket håret mitt nå, så jeg er litt spent på om det kan ende med gulskjær, men... Da får jeg bare ringe en frisør-venn og spørre om råd! :P

Holdt seriøst på å begynne å grine igår, da Øystein gikk ut av Idol. Men siden jeg hadde besøk, så holdt jeg meg i tøylene :ler:

Men bannet(!); DET gjorde jeg! Det var så kjipt... Han var en av mine favoritter! :cry:

Hadde faktisk litt el-smerter (or something) idag, men jeg tviler på at el er sen (pleier å være rundt dag 19, tror jeg)... Men greit å få notert det, i tilfelle mensen blir forsinket igjen... Det er dog noen dager siden slim.

Lillen

Dag 21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor
Holdt seriøst på å begynne å grine igår, da Øystein gikk ut av Idol. Men siden jeg hadde besøk, så holdt jeg meg i tøylene

Men bannet(!); DET gjorde jeg! Det var så kjipt... Han var en av mine favoritter!

Jeg også... :cry:

Synd det der...

Lørdagsklem fra avhengige Mayamor :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gudvethvorforliksom...men noe er galt med de bildene jeg sendte inn.. :evil: Kommer sterkere tilbake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Utrolig morsomt med politi og Lillen :ler: Skjønner deg utrolig godt....respekt for autoriteter. Jeg er utrolig flink til å se skyldig ut uansett hva folk beskylder meg for....noe min storebror visste å benytte seg av. Så jeg fikk skylden for det meste hjemme...fordi jeg rett og slett så *avslørt* ut :roll: Dessuten slo jeg alarmkoden til jobben til faren min baklengs en gang. (Mine foreldre var på ferie og jeg skulle gjøre meg ferdig med en jobb inne i butikken). Alarmen gikk, jeg visste ikke nummeret til alarmsentralen og slo fortsatt koden baklengs. Satte meg til slutt ned og ventet på politiet..ganske skjelven. (Det værste var når de ringte mine foreldre som var på ferie og sa "Dette er bla bla bla fra politiet, jeg ringer på vegne av Deres datter, kan jeg få snakke med din mann" :o Hva trodde mine foreldre om meg nå??)

Ellers er det gøy å lese om oppussing og flytting. Gleder meg villt til å flytte selv.Masse lykke til videre neste uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

* Ler av Iona* :Hehe:

Hvordan er det med modem egentlig...?

Fryktelig tregt eller er det egentlig ikke det...?

Kan liksom ikke huske hvordan det var den gangen for leeeenge siden med modem... :ler:

Og godt er det...

Samboer truer med å ta bort bredbånd...

Han mener jeg ikke ville sittet så masse dersom alt gikk tregere...

Nei svarte jeg - da har jeg bedre tid å finne på ting bl.a. du kan gjøre...

Da sa han at det var kanskje like greit jeg satt med maskinen... :ler:

Tenker på deg... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayamor skrev

Samboer truer med å ta bort bredbånd...  

Han mener jeg ikke ville sittet så masse dersom alt gikk tregere...  

Nei svarte jeg - da har jeg bedre tid å finne på ting bl.a. du kan gjøre...

*ler av Mayamor* :ler:Denne skal jeg huske, å bruke selv en gang :sjarmor:

Venter spent på bilder fra Lillens nye superleilighet jeg også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løfter deg litt opp på siden jeg Lillen, er jo ikke vant til å se deg nesten nederst :wink:

Sender over litt oppussingsenergi :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for enigheten, Maya... :wink: Modem er tregere enn adsl ja :tunge1: , men akkurat det er forsåvidt greit. Det er det at det koster tellerskritt som gjør at jeg ikke er så mye på nett (+flytting selvfølgelig...) :roll: Blondinen Maya beviser igjen sin kløkt ved å lure mannen sin til å ikke fjerne tilkoblingen... :ler:

Bildene dine er vanvittig inspirerende, Kipa! :D *drømmer*

Tusen takk for at du "dro meg opp", Pondusa! :-D Jeg ble litt forskrekket da jeg så navnet ditt, men skjønte raskt at det var DEG! :ler2: Og takk for oppløftende ord også...

Jeg ble nok også utnyttet en del hjemme, Ionaa; av min storesøster... :Nikke: Måtte le av alarm-historien din :ler2:

Bilder kommer, Bizzy! Men først må vi pakke ut ledningen til digital-cameraet, som vi ikke aner hvor er, og dermed ikke kan legge inn bildene... Og så må vi selvsagt innrede riktig! :wink: Takk for oppløfting forresten! Jeg gleder meg til modem-tiden er over...da skal dere ikke behøve å hjelpe meg opp mye! :ler2:

Bare til informasjon; vi er ferdig med "oppussingen" for nå...

"Oppussingen" innebar maling av vegger, lister og tak i stue, entre og soverom.

Vi mangler:

*pyntestrøk på listene (når vi gidder = kan bli lenge til),

*dusjhjørne, så vi slipper å praktisk-talt-dusje-på-doen(!), snarest mulig. Må bare finne et rimelig og fint 80x80 dusjhjørne

*kjøkken fra Ikea + maling av de gyselig gule kjøkkenveggene :roll: , som skjer etter at vi har spart en masse penger(!)

* Innredning!

Igår fikk jeg tilbake særemnet...

*fanfare*

Jeg fikk 6! Jej!

Isn't that just kick-you-in-the-crotch,

spit-on-your-neck, fantastic!

Det er jo helt utrolig vanvittig!

Jeg kan egentlig ikke tro det...

Jeg har aldri fått 6 i noe som har med det

drittfaget å gjøre (norsk) !

Det passet meg utmerket at Mannen sto klar med nydelig biff og hasselbakte poteter... *slurp* :Nikke:

Skriver mer imorgen!

Lillen

Dag 24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med flott karakter :blomst:

Du er flink :ler:

Det går fremover med oppussingen forstår jeg, det er litt av en jobb du holder på med skjønner jeg :o

Vi driver jo og styrer med oppussing vi også, men det har gått i et meget bedagelig tempo til nå, helt til mannen plutselig fant ut av det er jo ikke lenge til 11.april, og da skal vi ha barnedåp :o

Håper vi klarer å bli ferdige...... :roll:

Ellers så er humøret virkelig på veg opp igjen nå, og ingen PMS i sikte, enda det er uka før mens. I følge beregningene mine skal den komme på lørdag, men det gjenstår jo å se :Nikke:

Slenger over en kjempegod :klem2: til deg

Hilsner fra Pludre som står til knærne i arbeid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Love you too, Jinx! :hjerte:

Takk for gratulasjon, Pludre! Jeg er veldig spent på lørdagen din... :wink:

Sto opp litt før 9 idag, fordi jeg må lese ferdig første del av Hellemyrsfolket + gjøre noen oppgaver til timen senere idag...

MEN jeg har selvfølgelig ikke kommet igang med det enda! :o

Må jo skrive litt her først... :roll:

Lørdagskvelden hos Jinx var koselig, som ventet... Det var bare litt dumt at den teite magen min ødela litt av kvelden for min del. Klarte ikke helt å slappe av...

Det blir forhåpentligvis ikke lenge til neste gang, og det blir nok like koselig! :hjerte:

Imre kommer til å bli en super-sjarmør... Med de blikkene han ga meg, kan jeg ikke tro noe annet! Holdt på å tisse i buksa; han var så morsom! Hevet det ene øyebrynet og smilte... :Hehe:

Nathaniel var også nydelig...selvsagt!

Og jentene...som alltid!

Jeg var innom byen, før jeg skiftet buss til Jinx, og fikk anledning til å kikke litt i butikker...endelig! Det er en evighet siden sist...

Har dilla på hipsters, og dilla på Betty Boop, så det ble BettyBoop-hipsters :wink: Og noen tyrkise knestrømper...veldig søte!

Oppdaget drømmejakke på Vero Moda, som jeg ha! Og siden jeg fikk hipphurra-resultater på særemnet og vi har klart å spare litt penger (les: senere), så skal det være mulig. Kanskje jeg kan få lurt med meg noen jeans også :ler2: Prøvde Lee jeans etter oppfordring fra Matahari, og tror nok jeg vil ha et par... Må bare finne den rett modellen først! Jej! :danse:

Og så ønsker jeg meg dress...men det får bli i et annet århundre!

Som sagt så har vi spart noen penger, og det er fordi vår gamle leilighet blir leid ut nå fra april...! Hadde jo to måneders oppsigelse, så vi regnet med å betale ut april, men nå har vi altså spart 5000 kroner! Jej! :danse:

Må skyndte oss å vaske før helga, for vi har sagt at det er greit at han flytter inn da... :Nikke: Vi fikk gjort en del igår, og er overraskende nok ikke støl i armene idag! :klappe: Vi skal gjøre oss ferdig imorgen...endelig! Det skal bli godt å ha en mindre leilighet å tenke på! :Nikke:

Har hatt ganske mye vondt i ryggen i det siste, og det er sikkert fordi den ikke er så godt trent. Jeg håper jeg ikke får varige men av denne flyttingen, og at det bare er litt muskelsmerter som går over. Har hatt vondt både i korsryggen og i det område jeg hadde vondt i sommer, etter løfte-stuntet... :-?

Mens jeg er inne på smerter; har vondt i tåa mi! :sur:

Jeg gikk på senga i forigårs og regnet med det skulle gå over, slik det pleier å gjøre når man snubler i ting, men nei...! Den hovnet opp og er fortsatt vond. Stakkars lille meg! :ler2::grinele:

Helt siden antatt EL har jeg hatt smerter i eggstokk-området. På begge sider! Det kommer og går, og jeg er ikke sikker på hva det er. Kunne jo tenkes at eggsekk ikke har sprukket, men bare blir større og større!? :ler2:

Jeg har heldigvis ikke fått besøk av fetter brun...enda! Men det hadde jeg ikke forrige syklus heller, så det kan jo hende han har sluttet å plage meg! :D

Lillen

Dag 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gratulerer: Lillen er BÆST!!! :gratulerer:

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Med slike familiemedlemmer

- ville jeg sagt at han er ikke velkommen på en 12-18 mnds tid... :fy: :ler:

Men kanskje du ikke er streng nok med ham...

Du vet: enkelte er jo frekkere enn flatlusen.

Kommer uannmeldt... :roll:

Men ikke ha for store forventninger.

Da blir fallhøyden mindre... :klem:

Lykke til med utvask.

Unn deg noen flott jeans du.

Det er deg vel undt: lønn for utvask kan jo du kalle det... :ler:

Grattis med superkarrakter da... :tommelsmil:

Nå må du slutte å kalle deg blånd... :flekke:

Klem fra Mayamor (som skal til Spania om 4 mnd og 28 dager... :Hehe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kul: Syden!! :kul: Syden!! :hoho:

:hoho::lol:

:kul: Korsika :kul:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett det innlegget øyeblikkelig, Magnhild!

:sinna: :ekstra kul: :sinna: :ekstra kul: :sinna: :ekstra kul: :sinna: :ekstra kul: :sinna: :ekstra kul: :sinna: :ekstra kul: :sinna: :ekstra kul:

Fysj! Fysjom!

Lompen, er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Helt utrolig imponert jeg!!! 6 på særemnet er jo bare utrolig bra!!!!

Gratulerer :klappe:

Bøyer meg i støvet jeg! :enig_animasjon:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...