Lilletrollet Skrevet 20. februar 2004 #1861 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei Lillenvennen! Er ute på "kveldstur" for å ønske deg en riktig god helg jeg! Håper du koser deg masse i helgen! Stor klem fra Lilletrollet :-D :-D :-D :bukke: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 21. februar 2004 #1862 Del Skrevet 21. februar 2004 Hurra for gode nyheter hos legen!! hAR DERE FÅTT LEILIGHET, DER KAN DU SE SÅ MYE JEG FÅR MED MEG OM DAGEN... og nå kom jeg bort'i caps lock'en og..orker ikke rette opp i det... Gratulerer med leilighet!! Nuss fra Kipa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 22. februar 2004 #1863 Del Skrevet 22. februar 2004 Hallois! :D Endelig har jeg fått oppdatert meg i dagboken din etter et lite opphold Gratulerer så mye med leilighetskjøp! Nå får du så mye annet å tenke på at du blir gravid før du vet ordet av det Kjempeflott at det gikk bra hos legen da. Flink mann du har som ble med :-) Skjønner at Pergotime er inn for tida. Kanskje jeg også skal diskutere det med legen min i slutten av Mars :-? Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #1864 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg setter pris på perspektiv på saken, Jolie! (tror nok du har rett i mye...) Men hvem har lært deg at dyrlegen er illeluktende? Nå har jeg lest litt om saken, og er mest sint fordi jeg tror latter og smil hørte til på videoen de laget. Og så skjøt de mange ganger før hunden døde (den ene)... Det var du som først kom med sympati-ord for de som stjeler leiligheter fra folk, Camelia, og det var på pm... Tror ikke du går glipp av så veldig mye ved å mangle tvnorge, Capricorn... Jeg synes også at svømmerne kan ha noen kreative løsninger, Kaktus! de har jo bare ett mål her i livet... :D Forferdelig masse tyning i slike tv-serier som Millionæren og Ungkaren...det er jo så amerikansk som det kan bli Men jeg klarer å ikke sniktitte på vinnere før finale... Jeg kommer til Tigerstaden i vår, Havsulen, men jeg synes det er døds-skummelt med slike treff, så neimen om jeg veit! Jeg tror nok også at Super-prøven påvirker humøret til Mannen. Jeg har bare ikke vært så masse sammen med han etter torsdag... Pergobuddies sa du, Hanni?? Jommen sa jeg smør... Du sviktet jo! Og gratulerer så masse for det, vennen! :-D Tusen takk for oppmuntrende hilsen, Bizzy! Jeg håper du følger etter med gode resultater fra legen snart! :D Takk for hilsen, Hulderjenta! Koselig med nye fjes her inne! :-D Takk for helgehilsen, Lilletrollet! :D Det gjøkke no, Kipa! Og det veit du! Takk for gratulasjoner! :-D You are welcome to join the Pergoparty, Murmel! Takk for koselig hilsen... Det har vært en koselig helg hos mamma, og med venner! Det ble en del øldrikking; ikke akkurat ideelt for fruktbarheten (festetid?), men det får gå som det går. Jeg har ikke brun utflod nå... Og ikke har jeg vondt i puppene heller, som jeg har hatt de siste syklusene. Men den vanlige stikkingen er her. Jeg hadde et svakt øyeblikk, og skulle ta et trekk av en mild sigarett. Det funka dårlig, og jeg er egentlig kjempeglad for at jeg har prøvd det nå. Hvis ikke hadde jeg fortsatt hatt lyst på røyk i samme grad. Det trekket førte til kraftig hosteanfall foran alle... Glemte helt at når man har vært på "avrusning" så kalles det jo overdose, hvis man prøver seg på den samme gamle dosen igjen... Og det var jo det jeg gjore; et vanlig trekk! Skal ikke gjøre det flere ganger! Imorgen skal jeg hilse på fadderbarn (gleder meg villt), før jeg drar hjem til Mannen på kvelden. Lillen Dag 27 (mandag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 23. februar 2004 #1865 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei Lillen. Ikke meninga å svikte. :klem2: Men slike ting skjer altså når man minst aner det :o Jeg skjønner det ikke sjøl enda. Men jeg håper jeg har starta en ny blå bølge her. Jeg er jo av veteranene - og når selv jeg kan greie det, ja da er det håp for alle!!! Lillen - skjer det noe i Tigerstaden? Treff? Noe jeg ikke har fått med meg? Håper du får en fin uke, Lillen - og snart er det vel IKM? Spennende. Kanskje resept på Pergo gjør susen for deg også Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #1866 Del Skrevet 23. februar 2004 Det er ikke noe planlagt som skal skje, Hanni! Med "slike treff" mente jeg bare det å evt. treffe dere... Skummelt det! Jeg skal besøke familie i Tigerstaden... Jeg håper med alle mine krefter på at du har startet en ny blå bølge! Det er mange av oss som står for tur nå :D Fremdeles ikke noe mer brunt der nede. Nå er jo forsåvidt ikke det brune et tegn i seg selv, på at mensen skal komme, for ifølge GU så er det jo bare slimhinna som blør veldig i denne delen av syklusen (hormoner). Men når det nå ikke blør som vanlig, så er det jo håp... Alt annerledes er bra! Og jeg håper hormonene er annerledes denne gangen! Jeg drømte selvfølgelig om "symptomer" inatt. Hadde fått en masse "kviser" (vet ikke hva jeg skal kalle det, men jeg har noen der alltid!) rundt brystvortene. Men jeg våknet opp med samme antall som jeg hadde sovnet med Kommer vel til å bli litt mer skuffet enn vanlig denne gangen, hvis mensen kommer uten de vanlige tegnene først :-? Men det er anda noen dager igjen: IKM er på lørdag! Lillen Dag 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 23. februar 2004 #1867 Del Skrevet 23. februar 2004 Fint å høre om fravær av vanlige tegn! Det liker vi! Bra at du hadde en fin helg med familie og venner. Jeg hadde også en super helg, og er nå null motivert for å jobbe. Si meg, Lillen: hvorfor jobber og studerer vi egentlig? Det er vårstemning i lufta og jeg har lyst til å gå på kafé! Da jeg beordret deg til Tigerstaden, tenkte jeg på studiene du antydet... MEN at du skal hit på vårbesøk er jo en supermulighet. Synes også det er litt skummelt, men det hadde jo vært gøy også. La oss tenketenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 23. februar 2004 #1868 Del Skrevet 23. februar 2004 Da vil jeg også møte oslojenter og Lillen!!!! :enig_animasjon: legg foresten merke til at jeg har klart å lage link til dagbok...det hadde i hvertfall ikke jeg trodd... Nuss på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 23. februar 2004 #1869 Del Skrevet 23. februar 2004 Så spennende da Lillen! Krysser fingre og tær for at manglende vanlige tegn er gode teng!! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Syns du kan treffe Havsulen jeg, også kan dere sladre om treffet til oss etterpå Syntes selv det var utrolig skummelt å dra på treff, men det var virkelig koselig og noe jeg håper på å være med på senere også! Ta sjansen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 23. februar 2004 #1870 Del Skrevet 23. februar 2004 Og når du først er sørover - er det jo ikke lange omveien: Fra Oslo via Bergen til Trondheim hjemover... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 23. februar 2004 #1871 Del Skrevet 23. februar 2004 Og når du først er sørover - er det jo ikke lange omveien: Fra Oslo via Bergen til Trondheim hjemover... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. februar 2004 #1872 Del Skrevet 23. februar 2004 Hei Putte! Går det bra? Koser du deg med ny leilighet? Det er jo bare en uke til du får den... Så spennende altså! Jeg er med i jubelgruppen for manglende symptomer - det må jo være riktig vei! Gleder meg til å se deg i Oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 23. februar 2004 #1873 Del Skrevet 23. februar 2004 Hadde vært helt knall om det klaffet nå da,Lillen! Jeg ville veldig gjerne hilse på deg hvis du kommer til Tigerstaden! Det hadde vært hyggelig. Og hvis vi begge(og flere) hadde hatt kul på magen,så hadde det vært en kjempe bonus. Krysser fingrene på at det klaffer for deg nå!! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 24. februar 2004 #1874 Del Skrevet 24. februar 2004 Og jeg skal hilse på deg! Og jeg skal gå og legge meg :o Sånn er det når man blir helt hekta på nettspill. Sittet i altfor mange timer jeg nå.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 24. februar 2004 #1875 Del Skrevet 24. februar 2004 Hello... supre nyheter fra legebesøket. Flott at spermiene funker som bare det og at ul viste at alt er som det skal være med deg. Håper det ikke går lang tid nå før det klaffer. Kanskje denne gangen er den som gjelder. Håper det. Hadde vært kjekt med en ny blå bølge nå. Ønsker deg en super dag og uke videre :kysse: Masse klemmer nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 24. februar 2004 #1876 Del Skrevet 24. februar 2004 Hei! Bare innom og ønsker deg en FIN uke :D Blir spennende å høre om innflytting i ny leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. februar 2004 #1877 Del Skrevet 24. februar 2004 Takk for hilsen i boka mi Lillen. Godt å høre at det ikke er bare meg som er treigt ute med lappen..... :oops: Krysser fingrene for deg vennen. Kan jeg spørre deg hvor i trøndelag du bor? Jeg har masse famillie i trøndelag. Planlegger faktisk en tur oppover i løpet av våren. Jeg har nemlig blitt "tante" til en liten pjokk der oppe! :D Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 25. februar 2004 #1878 Del Skrevet 25. februar 2004 Blitt rene bølgen med Kg-ere som vil treffe hverandre nå... Så koselig - ikke sant...? Har du slik mens hver måned...en dag syndefloden - en dag borte igjen for å så komme tilbake igjen... :-? Jeg er mer vant med at jeg blør meg ferdig liksom... :oops: Overtar dere leiligheten til helgen da? Flytting med en gang eller litt oppussing først? Fortell - fortell... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 25. februar 2004 #1879 Del Skrevet 25. februar 2004 Mulig flytting allerede til helgen?? Heldiggrisen! Det er sååå deilig å låse seg inn i sitt eget hjem for første gang etter at man har fått nøklene til odel og eie Du får gå til innkjøp av masse kubbelys og andre stearinlys å gjøre den første natten i det nye hjemmet ekstra uforglemmelig :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. februar 2004 Forfatter #1880 Del Skrevet 25. februar 2004 Fravær er bra i visse sammenhenger ja, Havsul! Nå venter vi bare på fravær av mens! :D Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor vi jobber og studerer nei... Men kanskje den kommende våren kan være en motivasjon!? Sånn frem til solen begynner å varme og vi vil ut, mener jeg! La oss tenketenke på treff... Kjenner jeg meg selv og magen rett, så blir det ikke noe av... Du er selvsagt inkludert i det usannsynlige treffet, Kipa! Og du er forresten kjempeflink med data nå! Takk for motiverende ord om treff, Bizzy! :D Men en ting er helt sikkert: Jeg sladrer ikke om noe treff her inne, så lenge ingen sladrer skikkelig om Bergens-treffet. Synes jeg bare hørte at det var koselig... Kjempegod ide med de kubbelysa, vennen! Veldig morsom, Maya og Magnhild! Når jeg først skal reise, så har jeg nok ikke tid til to destinasjoner... Hvor fikk du Putte fra, Matahari? Er det ikke han som går i blåbærskogen? Jeg liker ikke blåbær... Gleder meg til å "se" deg jeg og! Hvis vi hadde hatt kul på magen, hadde det ikke vært noe problem, Lilletrollet! Da hadde jeg nok bare hoppet i det! :D Men uten mage blir det faktisk litt verre... Kremt! Jeg mener det! Og så har jeg sendt en liten pm... Det er ikke lett å ha nattevakt-manner, Jolie! Takk for optimisme og oppmuntring, Nydag! Det hadde virkelig vært fint med en ny bølge ja... Tusen takk for det, Meta! Samme tilbake... :D Det er kjempekoselig, men kjempe-skremmende, Maya! I en snill verden, hadde vi alle bodd sammen på en blomstereng der alt gikk i sakte film og barna lekte og lo... Jeg pleier å ha mensen i et par dager, og så er det pause, hvor jeg alltid tror den har forsvunnet, men så kommer den tilbake igen og ebber ut som vanlig... Jeg holder på å bli gal! Hvordan skal særemnet bli ferdig til mandag ?? Jeg har jo egentlig ikke gjort mer en to handlingsreferat :o Har ikke lest ferdig den tredje boka, og har en dobbel problemstilling og masse sider igjen å skrive... Jeg sier det: Føkk! Kunne ikke ha passet dårligere dette! Og så er det min egen feil, siden jeg har utsatt jobbinga! Men jeg visste jo ikke at vi skulle flytte! Jeg får jo ikke jobbet i dette pakke-kaoset! Klarer ikke å konse! Og jeg vil mye heller pakke! Noe jeg gjør... Hadde jeg bare hatt litt ekstra tid...og motivasjon... og ikke minst struktur! JA, vi skal overta leilighet på mandag! Og så må vi skyndte oss ut av leilighet, for det er en som er interessert, men han haster det for. Tenker med meg selv at hvis vi sier til han at det tar et par dager å vaske her, så sier han at vi slipper *drømme*! Det gjorde nemlig vi da vi flyttet hit...så belegget på tak og vegger er eldre enn 3 år. Og vi har røyka her! Har selvsagt uansett tenkt å vaske skikkelig på bad da... Denne tiden skulle ikke være slitsom! Den skulle være fyllt av glede og planlegging og kribling! Og full konsentrasjon på flytting! Og overraskende gledesutbrudd når mensen uteblir! (Det er også grunn til at jeg må forte meg med særemnet; hvordan konse når man er gravid, eller nettopp funnet ut at man ikke er det...) De som synes jeg er heldiggris, får tenke om igjen. Ihvertfall frem til neste uke! Om jeg ikke er gravid da, så har jeg ihvertfall leilighet! Jej! Og Pergo kanskje! Og da mener jeg ikke på gulv... Der er det laminat. Null symptomer, null brun utflod, null øm pupp! Bortsett fra stikkingen...som vanlig :-? Lillen Dag 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg