Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, Magnhild! :enig_animasjon: <-- liker du ikke denne?

Heter det nikke? Trodde det het jokke jeg...

ÅNEI! Nå oppdaget jeg at en annen yndling er borte, nemlig: :Hehe:

Jeg vil ha tilbake mine kjære:

:ler2: og :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Har vært inne jeg også... :evil:

Ble lettere forvirret da jeg skulle skrive første innlegg... :sjokk:

Disse bruker jeg sjelden eller aldri...:

:hoho::kul: :veldigsur: :stortsmil: :kgsmil: :brunette: :bigfoot: :blaruss: :pippi: :skjegg: :sinnatagg: :rodruss: :pirat::sprettoy::transe::hjertesmil:

Imidlertid er det andre jeg savner: *slurpe* og flere som er inne på sg/sm/nm...

Støtteklem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at blårussen er mere brukt enn blå latter... :roll:

Takk for støtte, Maya!

Det er sjelden jeg blir pissed off, men nå koker det! :kjempesinna: Merkelig hva som virkelig engasjerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Jepp - jeg også er sinna nå... :evil:

Driter i at andre ikke har det bra. :oops:

De har forandret på dagboken min!!! :frustrert:

Og alle andre sine!!! :kjempesinna:

Begyndte å bla i bøkene: rassert... :sjokkert::grine:

Klem fra Mayamor :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Klemmene er iallefall de samme da,vennen min! Å her har du en fra meg!!

Lilletrollet (som synes dagbøkene ser fryktelig rare ut....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Synes det var kommet veldig mange andre fine smilys da!! Kanskje ikke så dumt allikevel med bytte?? He he.

Håper du får en riktig fin helg!

Kos deg!

Stor klem fra Lilletrollet :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg aldri får tid til å oppdatere meg her... Ligger langt etter i alle dagbøker rundt omkring! Har ikke kontroll (slik jeg pleier) over hva som foregår i noens liv! :sjokk:

Men det skal bedre seg... Må bare få tid først!

...og ledig datamaskin! :roll:

Nå skal jeg ta opp Idol og se litt Temptation Island...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går så fort unna i dagboka di at jeg har store problemer med å henge med for tida :wink:

Ønsker deg ei god helg!

Klem fra murmeldyret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gratulasjon, Nydag! :D

Hadde du daimkake, Jinx?? :sjokk: Det må du love meg at vi tar igjen en annen gang. Jeg vil elske å spise det med deg!

Vannbakkels med litt krem er alltid godt det, Havsulen! :Hehe: Men magen slo seg vrang, så jeg har enda ikke fått gjort unna skrivedag (siste forsøk: mandag)...

Takk for gratulasjon, Camelia! :D Trodde du hadde glemt pm... No pressure! Jeg skrev da ikke noe annet enn en forklarende pm, gjorde jeg? :-) Men pm er alltid kos!

Det er jo bare stas at gratulasjonene kommer litt spredt, Kipa! :D Selvsagt er du tilgitt! Ihvertfall om du tilgir meg...

Jeg har ikke spurt etter svar på blodprøver, Matahari.

Av en eller annen grunn så er jeg ikke så nysgjerrig på de, for jeg tviler på at det er i den delen av syklusen at feilen ligger. Og jeg får uansett vite neste torsdag... Når det gjelder Mannens surmuling, så tror jeg nok ikke han er noe bekymret for svømmerne, for han ofrer det nok ingen tanker... Han er bare grinete fordi han skal ha noe med sykehuset å gjøre :roll: Han synes nok det er overdrivelse å begynne med utredning ja... Det haster jo ikke for oss sånn situasjonsmessig å få barn, men jeg har jo ikke lyst til å gå å lure på hva som feiler kroppen min...! Og akkurat det skjønner ikke menn. Jeg vil bare vite!!

Hurra for den nye moten, Matahari! :danse: Hold meg oppdatert dersom du finner mer, så skal jeg gjøre det samme... Men du? Kanskje en smule billigere...!? :ler2: Jej!

Tusen takk for støtte, Magnhild, Maya og Lilletrollet! Dere trår til når det er viktige saker på agendaen! :ler2: Og det viktigste er at det hjalp! :klappe:

Takk for dagbok-gratulasjon, Bizzy! :D

:hjerter2: Jolie!

Jeg forstår deg godt, Murmel! Det går for fort for meg også for tiden... :ler2: For fort til å klare å henge med i mange andre bøker. Men det skal jeg gjøre noe med idag: Den store oppdateringsdagen... :ler2:

Har det skikkelig travelt med skolearbeid for tiden.

* forberedelse til evig utsatt skrivedag mandag

* hjemmestil skal leveres onsdag

* særemne skal være ferdig 1. mars

* 100 andre små-oppgaver som skal gjøres for måloppnåelse

Neste uke er siste uke på skolen før vinterferien, og siste uke jeg kan få noen hjelp hvis jeg lurer på noe med særemnet. For å kunne lure på noe, må det også oppstå problemer - og for at det skal oppstå problemer, så må jeg gjøre noe!

Lurer på hvordan det skal gå, når jeg har masse annet å gjøre...

Kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg ikke til å gjøre noe idag. Jeg får håpe på skoleånd imorgen :roll: Blir travle dager... Og som jeg hater travle dager! Ihvertfall når det travle har med skoleskriving å gjøre.

Snittet på radiograf-utdanningen er oppe på 56 komma noe :sjokk: Jeg er litt usikker på om jeg kan klare det. Men jeg vet enda ikke hva som egentlig er snittet mitt! Jeg vet ikke hvordan jeg skal regne det, for jeg har jo gjort andre ting før jeg startet med denne "påbyggingen"...

Og dessuten så har et av mine sykdomsfyllte år resultert i en 2'er, og den vil jeg ikke ha! :riste: Mener å ha hørt at det finnes regler for det... Det er jo den dumme sykdommens feil at jeg har en 2'er! Og den drar jo snittet ned... :frustrert:

I tillegg har jeg en del alders-poeng - kanskje maksimalt. Jeg har ihvertfall enten 6 eller 8 poeng.

Ingen fordypning...

Ingen realfag...

Har lyst til å bli sykepleier også faktisk, for det behøver vel ikke å være en dritt-jobb!? Kan jo spesialisere seg, og sørge for at man ikke kommer på avd. for drittjobb.

Og så har vi jordmor-utdanning da..

Finnes det i Trondheim, Jinx?

Det er den store oppdaterings-dagen idag...men jeg bare se litt skiskyting først.

Lillen

OppdateringsDag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på, du klarer det så fint atte!!! jeg har tro på deg jeg!! :klappe: Synes du er flink som klarer så mye skolearbeid i tillegg til masse plager!

Ha en god helg! :kyss:

Klem fra Lukas og Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...