Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Hvis du hadde lest litt mer nøye gjennom hva jeg skriver, Jolie, noe du tydleigvis ikke er så flink til, ville du ha lest at jeg skrev hobbybutikk... :blunke: Det er en butikk hvor man kan få utløp for nye hobbyer! Du er tullerusk og en falsk anklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillen - bare en liten hilsen til deg :blomst_opp:

Håper du har en fin søndag. ER det dag 30 i dag? Jeg er spent på på om det har skjedd noe nytt...

Stor klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen i dagboka mi :P Er alltid koselig når noen stikker innom. Ser du har nok å tenke på for tiden :D Er alltid gøy å planlegge hvordan man skal innrede en leilighet. Håper dere finner drømmeleiligheten snart da :Nikke:

Det er bra du kan unne deg litt ekstra i helgen da. (cola f.eks) Er alltid så innmari kjedelig når man ikke har penger å bruke. Det er da man finner alle de tingene man 'absolutt skulle hatt'... :roll:

Får håpe det går raskt med utredningen da :klem2:

Kjenner meg igjen i det å føle at man er den eneste som er sent oppe.(men jeg er langtfra oppe så sent som deg...må ofte tidlig på jobb) Men når de fleste jeg kjenner ikke svarer på sms klokka elleve, fordi de har lagt seg, blir det ofte litt kjedelig hvis jeg er alene hjemme.

Ha en fortsatt fin søndag.

Klemmer fra Capricorn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Skal se Bare Bea på tirsdag vi - så ikke fortell noe da...

Innvaderer lillens bok og gjør den enda lengre... :lol:

Søndagsklem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på visning igår; herlig leilighet! Tviler på at budene er lave nok for oss. Denne leiligheten går nok langt over antydningen...

Skal på ny visning i ettermiddag, til en som har litt lavere antydning. Det blir vel budrunder imorgen! :P

Jeg håper leilighetsjakten er slutt...

Skal på skolen like etter visning ikveld :-?

Lillen

Dag 30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe spent på leilighet jeg nå..

Regner med det var "den første" (fineste)

dere så på i går ??

Var det mange folk på visninga ??

:hoppe:

:riste:Ang det å ta seg en røyk til vin - etterhvert ??

Det er slik man begynner å røyke igjen..

Du skal ikke ha lyst til å ta deg en røyk

- ever again :fy:

Jeg har masse kake - kom å spis !??

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har ikke skjedd noe nytt i syklusen min nei, Hanni! Bortsett fra magesjau... I DAG er det Dag 30... :wink:

Det er rart hvordan man alltid får lyst på ting når man er blakk ja, Capricorn! :Nikke: Koselig at du stikker innom her i H-N-leiren! :P

Er du blond, Jolie? :ler2: Selvsagt skulle du ha sitert... Men jeg bare tok igjen for at du ødela et svar-innlegg her for meg tidligere... Remember? Og jeg er blond... :roll:

Jeg også vil se Bare Bea, Maya! sikkert en morsom og søt film! :P Koselig med litt invasjon vettu! :wink:

Tanten er vel ventet på Dag 32-34, Magnhild! Har jo hatt fetter brun på besøk i mer enn en uke nå... :-?

spennende får jeg det ikke til å se ut vel, Camelia...!? :o Spennende og nervepirrende for meg da selvsagt...er jo mer midt oppi det enn dere! :ler2:

Jeg liker ikke å få kjeft fra deg, Jinx! Føler meg så dum da... :roll: Jeg vet jo at det er slik man begynner å røyke igjen...og jeg har lov til å tenke på røyk! :Nikke: It's not over yet...

Ja, det var den fine vi var på igår... :Nikke:

Jeg vil ha kake takk! Spare til fredag...!? :P

Svært så dere venter da! Det skjer ikke stort på en visning altså... :roll: Man blir bare enda mer forelsket i leiligheten... :roll::hjerte::roll:

Jeg synes badet i leiligheten (leil2) på dagens visning var hinsides alle mine drømmer. Det var så varmt, og det hadde ingenting med temperaturen å gjøre...! :P Farge og lys... Og stil... :hjerte:

Likevel blir det så vi prøver oss på den vi så igår med det første (leil1). Så får vi se hvis vi ikke vinner den; kan vi se hvor langt de har kommet med leilighet 2...

Folk har allerede begynt å by, og det har vi også.

PS: Vi leder...

Vil ikke si det så høyt, for jeg tviler på at vi vil få den til slutt.

Fristen er foreløpig satt til kl 12 imorgen.

Dere er jo så gira allerede...

:ler2:

Forhåndstrøsteklem til meg selv: :trøste:

Lillen

Dag 30 (egentlig 31...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her leser vi spesielt det med liten skrift...

Så spennende med budrunden da - stikker innom når klokka nærmer seg tolv jeg, så jeg får vite hvordan det går!

Lykke til og tvi, tvi! (Er det ikke noen krysse fingrene-smiley her da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempespennende Lillen!!!!!!

Krysser fingre og tær for dere, og håper budet holder til å få drømmeleiligheten :tommelsmil:

Venter spent på oppdatering kl.12.01 :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen leilighet på oss idag... :evil:

Budrunder går over styr for tiden... :cry:

Leilighetene går for 200.000,- over antydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...