murmeldyret Skrevet 23. januar 2004 #1621 Del Skrevet 23. januar 2004 Mannfolk altså!!! :-? Vil bare gi deg en stor klem og ønske deg ei God helg Klem fra Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #1622 Del Skrevet 23. januar 2004 Ok, Bizzy! Men dere har ihvertfall tatt blod og begynt! Jeg står bare oppført på en liste... Og så skal jeg ta noen blodprøver på Dag 2-3. enig i at det kan være litt skummelt ja... Men vi støtter da hverandre, alle og en hver! :D Jeg tror kanskje at liste er en ide ja, Havsulen!I det minste for å få en oversikt over hva som bør gjøres, f eks til en helg. Men ikke nå... Jeg orker ikke å gjøre noen innsats for denne leiligheten egentlig, for jeg vil bare ut herfra... Og jeg er overbevist at vi kommer til å ha annen leilighet snart. Ihvertfall vite når vi kan overta en... Det med at Mannen blir sur fordi jeg sitter ved pc har vel mye å gjøre at han vet jeg sitter her en stor del av dagen for tidn, og jeg kunne jo ha gjort andre ting! Han er nok rett og slett lei... Takk for sympati, Murmel! Takk takk! Nå er det helg! Selv om det ikke ble noen umiddelbar handling idag, så er alt topp igjen Jeg er glad... Da Mannen kom hjem igår, hadde jeg på forhånd bedt han om i det minste å kjøpe pølse og smør (til pølse og potetstappe...), hvis han fikk tid på jobb (matbutikk). Han gjorde det selv om han hadde dårlig tid, men presterte å glemme varene på jobben... Men i frykt for sur megge hjemme, stakk han innom bensinstasjon og kjøpte det samme der. Han kom hjem med pølser, smør og 2 julebrus (fikk vite i dusjestunden vi hadde senere at det også lå en stor firkløver blant de gjenglemte varene... :oops: ) Han tok pause fra sine prinsipper om at det var dyrt på bensinstasjon og at brus er for helgedager pga meg... Og jeg ble jo henrykt! Har faktisk ikke åpnet julebrusen min ennå! Trengte bare å ha muligheten igår :blunke: Og trengte bare at han kjøpte den! Alt er flott, og etterpå skal jeg lage "frokost"; rundstykke med pølse og julebrus. Dessert: siste stykke av Brownies... MMM! Mannen måtte jobbe igjen (derfor vi ikke har handlet idag), men skulle prøve å få handlet litt på jobb. Han er så flink så! Dårlig samvittighet... :oops: Svigermor ringte i går kveld og fortalte om hennes beste venninnes leilighet og borettslag. Da Mannen kom hjem, ringte han venninnen og snakket leenge... Vi søkte etterpå etter hjemmeside (borettslag) og leiligheter (finn.no), og jeg falt De to annonserte leilighetene var helt utrolige! Nesten ubeskrivelig perfekt for oss. De ligger litt utenfor byen (ca 25 minutter med buss, men det er slik vi har det nå også...), og det er derfor vi kan ha sjans på prisen. I tillegg er det 4-roms-leiligheter! Og herremingud for et bad i den ene leiligheten! :o Nydelig! Og for et kjøkken i den andre! Selv om vi ikke får en av disse leilighetene, så tror jeg jeg har lyst til å satse på fremtidige ledige leiligheter i det borettslaget (det har nesten 1000 leiligheter...). De har jo fin planløsning, og hvis prisen er for høy, kan vi bare gå ned et nivå; vi behøver tross alt bare 3-roms (det er det vi har sett på frem til nå, men vi ble bare litt gira over denne prisen i forhold til ekstra rom!), og vi behøver ikke en nyoppusset leilighet... den kan bli enda finere om vi får velge helt selv! Og så den fellesgjelda da... 20 000! :o Noe mystisk dukket opp i et boligblad idag... Den leiligheten vi bød (heter det bød??) på denne uken var fortsatt der, og nå med visningsdato neste tirsdag! Kan det hende at det både er trykkfeil på dato og at de ikke har rukket å fjerne den!?? :-? Jeg forstår ingenting, men vi får ringe til megler imorgen. Vi hadde jo det nest høyeste budet, så hvorfor har ingen tatt kontakt med oss, hvis tilfellet er at høyestemann har trukket seg...? Eller hvordan foregår slikt? Selgerne kan da ikke ha avvist budet hans... det var jo på 150 000 over antydning! Skjønner ikkeno... Men det er rart hvor ustabilt alt er for øyeblikket; *Nå er jeg ikke sikker på om jeg vil ha den leiligheten, for den var jo ikke drømmeleilighet! (men visning på de to lekre leilighetene er før revisning av den vi bød på...) *Igår var jeg deppa og fly forbanna...frem til Mannen kom hjem med brus! Det eneste som ikke er ustabilt, er fetteren... Han er der! Lillen Dag 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 23. januar 2004 #1623 Del Skrevet 23. januar 2004 Snuppa! Smask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 23. januar 2004 #1624 Del Skrevet 23. januar 2004 And then it's WEEKEND Frokost klokken 17.40 Lillen ??? Veldig spent på borettslag... Tertitten ?? Selgere kan ombestemme seg ja.. Kanskje de tror de kan få enda høyere pris.. Folk vil ha mest mulig - all the time.. No mather what.. Skal snart finne senga mi Godnatt Tootzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #1625 Del Skrevet 24. januar 2004 Så søt du er, Jolie! Og så glad jeg er for at du er med oss! Tootsie ??? Tootsie er jo en , Jinx! ! Det er nok ikke Tertitten jeg skal flytte inn i nei, og ikke skal jeg anskaffe hund heller... Frokost er helt vanlig kl 17:40 ja! If you don't know me by now... *plystre* Jeg har det bra! Har kosa meg med å lagre bilder av forskjellige Ikea-produkter i hele kveld. alle er potensielle for shopping til ny leilighet... Skikkelig inspirert hjerne... :blunke: Mannen og jeg har nå sett på opptak fra Idol og nytt på nytt. Og nå husker jeg hvorfor jeg likte å se Idol alene i fjor... Jeg blir så flau av å se på! :oops: Det er nesten ikke til å holde ut! Gru-gleder meg til neste program! Og så synes jeg så synd på de som virkelig tror de kan synge, men likevel ikke kunne ha tatt mer feil... Det er trist! Og derfor er det godt å ha noen ved siden av seg også...og en armkrok å gjemme ansiktet i! Det murrer skikkelig i underlivet (og det har det gjort i flere dager, men har glemt å skrive om det...), og brystvortene er såre. Det er vel ikke mange dager til... På Dag 2 eller 3 skal jeg ta blodprøver, og da håper jeg at jeg får komme inn raskt etter det. Kanskje det bare er menstruasjonen min de venter på...!? Håper det... Jeg har ventet på baby i ett år, og er lei av å vente på ting. Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 24. januar 2004 #1626 Del Skrevet 24. januar 2004 Dessverre viser det seg at boliger i dag går for 100-500 000 over prisantydning... Det virker som om at de setter prisantydningen lavt slik at flere skal være intressert. Så blir folk med på vanvittige burunder for å så ende opp med hus som ble dyrere enn planlagt... :-? Er det ikke korte ventelister for deg på å komme til for utredning? Mener jeg har lest et sted om en fra Østlandet som reiser til Trondheim til utredning av den grunn... Tenker på deg vennen... Ha en strålende lørdag. Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 24. januar 2004 #1627 Del Skrevet 24. januar 2004 Du er inne i spennende tider, ser jeg! Følger nå med litt åp de gamle dagboksidene mine. Klememr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 24. januar 2004 #1628 Del Skrevet 24. januar 2004 Kjenner til det der med å møblere leilgheter i hodet :D Nå har jeg begynt å møblere mammas... Joda Lillen jeg kjenner deg veldig godt... Syns likevel det er artig å lese at du spiser frokost så sent.. Litt rar jeg vet du .. *plystre tilbake* Jeg kjenner til den grusomme Idol følelsen.. Måtte gjemme ansiktet i sofa i går kveld jeg også.. :oops: Å de tror faktisk at de kan synge :o Håper det ikke blir så mye mer venting på deg nå Spørs om mannen er med på å få fortgang på sakene da Du får ha en flott lørdag vennen !!! Klem Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. januar 2004 #1629 Del Skrevet 24. januar 2004 Håper virkelig dere finner (og får) drømme leiligheten snart! Det fortjener du!! :enig_animasjon: Kos deg med cola i helgen nå da,Lillen! Stor klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 24. januar 2004 #1630 Del Skrevet 24. januar 2004 Husk at det rosa soverommet er mitt!!! I called it first!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #1631 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er veldig inspirerende for meg å kikke på interiør hele dagen, men det går ut over nattesøvnen. Inatt tok det lang tid før jeg fikk sove, pga interiør-adrenalinet... Tenkte på hvordan jeg skulle innrede, bekymret meg over at Mannen kanskje ikke er enig, bekymret meg over prisene på drømmeinnredningen min... Er det verdt å spare til? Det tror jeg! Og etter inspirasjon fra Jinx og Bohus idag, har jeg funnet ut at jeg skal beise reolen og skjenken vår, som er i lutet bjørk. Jeg er ikke så glad i trehvite møbler lenger! Og særlig ikke lakk, som det store skapet vårt (Ha i huleste skal jeg gjøre med det? Vi har jo fått det fra svigermor! ) Tror kanskje vi skal på en visning imorgen. Megler sa det var bare å ringe de privat for evt forvisning. Tviler på at vi kan begynne å by før offisiell visning, men da får vi ihvertfall fordøyd en av leilighetene i mer enn en liten natt! Imorgen skal jeg også på besøk til skolevenninne fra grunnskolen, så vi får se hva det blir tid til... Nå sitter jeg egentlig å ser Førstekoneklubben, men nyhetene avbrøt midt inni. Frityren er snart klar for chips! Jeg har masse cola! Mannen er på jobb-pils. Jeg har en flaske rødvin, men har ikke prøvd det etter røykeslutt. Det frister veldig med EN røyk og noen glass rødvin ikveld. Men ingen grunn til bekymring; jeg har ikke tenkt meg ut av mitt lune hi idag, og dermed får jeg ikke tak i røyk... :blunke: Det kan jo hende jeg shæier ut med en sigarett en gang i fremtiden, til et glass vin, men det er ennå for tidlig... Ikke skyt! :o Lillen Dag 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. januar 2004 #1632 Del Skrevet 24. januar 2004 Når det har gått en tid (ganske lang tid) så kan du sikkert ta deg en liten siggarett til et glass rødvin,det mener jeg er lov. Mannen her i huset tar seg en røyk en gang i blandt når han drikker litt. Og det fungerer helt fint for ham. Det er ikke alle som klarere det,men noen! Når det gjelder det å legge inn bud på leilighet før vanlig visning er ikke noe farlig. Det var slik vi fikk dette rekkehuset. Vi la inn bud med kort frist,og fikk tilslag på det. Selvfølgelig kan det være at de sier at de vil vente til etter vanlig visning,men de kan også være glade for å få bud. Vi la inn bud på takst da,for vi hadde fått høre at de solgte om de fikk takst. (Nå var disse her veldig avhengig av å få solgt dette så fort som mulig da,men det er jo lov å prøve seg) :D Klemmer fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #1633 Del Skrevet 24. januar 2004 Takk for at du er litt enig, Lilletrollet! Jeg tror det kan funke for ren nytelse om en lang stund. Men da er det ikke sikkert jeg liker røyk; eller kanskje bare en supermild type :blunke: JA, jeg koser meg med cola! Når det gjelder å by på denne leiligheten før alle de andre har sett den, så kan det godt hende at vi får lov, men det blir garantert avvist hvis vi setter frist før visning... Det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg hadde vært selger her! Tror de kan få en del over takst. Men uansett så skader det ikke å prøve... Things go better with Coca Cola! Gammel koselig reklamesang for cola... Lillen i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 24. januar 2004 #1634 Del Skrevet 24. januar 2004 He he! Ja du sier noe(ang.visning og bud altså) Men prøv du så ser dere! Jeg tror egentlig det hadde vært lurere om jeg gikk å la meg nå,enn å sitte her oppe å skravle,men det er jo så koselig også da! Når det gjelder dette med røyking,så kan jeg si at etter at jeg sluttet,så har jeg prøvd å ta et trekk av en røyk en gang. Og jeg trodde at jeg skulle kaste opp. Jeg ble rett og slett dårlig! Men men,det får man finne ut av selv. Klem fra Lilletrollet Også oppe i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #1635 Del Skrevet 24. januar 2004 Skal ikke legge meg på lenge jeg, Lilletrollet! Siden jeg er alene så er det liksom ikke like moro å ligge i senga... :-? Se der ja! Du slipper jo å røyke ever again du da! Hadde vel egentlig håpet på at det var noen på msn jeg kunne snakke til, men Jolie har vel sovnet :o og jeg vet ikke om noen andre jente-natterangler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #1636 Del Skrevet 25. januar 2004 Det er kanskje det som er grunnen ja, Maya! Forferdelig synd for de som har store forhåpninger (moi!)... Jo, kanskje det ikke er så verst venteliste her, men det vet jeg ingenting om... Akkurat det står det jo ingenting om i brevet jeg fikk! Men det er godt mulig de kaller meg inn med en gang de har fått blodprøver... :blunke: Der er du jo, Hilde! :D Long time - no see! Ja, nå har jeg virkelig klart å realisere noe av det vi har snakket om tidligere; boligtanker kobler ut graviditetstanker og møblering foregår i hodet døgnet rundt. Stressfaktor er ikke borte av den grunn... Blir bare mer hyper av dette! Moro at vi kanskje skal flytte begge to, Jinx! Men ikke moro at vi flytter hver vår vei... Men jippijej; vi skal være sammen på fredag, og se stakkars mennesker på tv! Oggjemme hodene til hverandre i de to skinnputene dine! Ja, som sagt så nyter jeg colaen, Lilletrollet! Enjoy Coke! Alt dette pratet om Cola minner meg på en super-viktig ting! Venninne J har en baby-body som det står Enjoy Milk på... Lille datteren har vokst fra den! Må spørre om arv! Ok, Magnhild! Men hvis du ikke bruker det, så må jeg nok male det! :blunke: Hint: Flytt hit! Dette er den nye boligfargen, hvis det var noen som ikke skjønte det... :blunke: Den er litt kjedelig kanskje, men jeg har jo litt milde farger her inne, og den skal ikke fange all oppmerksomhet; her er det helheten som teller! Jeg la merke til her en dag at fargene jeg bruker er nesten de samme som Ari og Marta brukte i bryllupet sitt Bare så dere vet det; det er ikke bevisst. Om jeg ubevisst har blitt påvirket til å tro at disse fargene passer sammen (rosa og mintgrønn), det kan jeg ikke svare på... :blunke: Og en annen ting; klærne jeg har bestilt fra H&M i høst og i pakken jeg venter på nå, er også i Jej! Nå er Jolie her! Jeg slipper å være alene! Lillen Dag 29 nå faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter #1637 Del Skrevet 25. januar 2004 Gjøre mine gamle møbler fine: [*]Male stoler i svart, og kanskje med mønster på! Må finne på noe lurt eller bruke sjablonger eller decoupage! Inspirert av: Jolie [*]Beise lut-bokreol og lut-skjenk! Blir herlig mørke, og står i stil til de dyre drømmemøblene... Inspirert av: Jinx [*]Besøke hobbybutikk for tips, ideer og hjelp! Kjøpe masse stæsj! Inspiret av: Jolie [*]Bestille katalog av samme grunn! Tenke kreativt! Inspirert av: Jolie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. januar 2004 #1638 Del Skrevet 25. januar 2004 JEG sover da ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. januar 2004 #1639 Del Skrevet 25. januar 2004 Nei nemlig.. jeg hadde visst lest på denne siden en time eller to.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 25. januar 2004 #1640 Del Skrevet 25. januar 2004 Hihi, hopper man på en hoppybutikk, Lillen? Da vil jeg jobbe der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg