Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spent på å høre om visning i dag !!

Kommer snart å fanger deg opp......

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, erru på visning? Få høre! :hoppe:

Og du Jinxer'n.. Du kan ikke la vår kjære søte Lillen ligge og råtne i dagesvis i en av fellene dine da! Jeg er rent sjokkert :o

:ler:

Skrevet

Skrev et kjempelangt innlegg før idag, og trodde det ble postet... :evil:

Mannen hadde nok støttet meg hvis han hadde tenkt seg litt om før han bare ble sur ja, Matahari! Men helt greit; jeg vet jo at det er slik han reagerer, og at han unnskylder etter en stund. city of God var en virkelig bra film, verdt å se, men veldig sterk altså... Satt litt måpende igjen! :wink: Har vært på noen kjolesider med års-kategrier jeg også, og det virker nesten som om kjolestilen er fra 60-tallet... Pannebåndene er kjempestilige ja! Fant du de også på ebay? Hvis jeg hadde røyket, skulle jeg brukt munnstykke... :P

Bøllefrø...? :roll:

Det blir en spennende vår ja, Hanni! For det kommer til å skje ting med oss, enten det ene eller det andre...håper på det ene! :wink: Mannfolk er litt tregere enn oss kvinnfolk, så Mannen fatter meningen med utredning etter hvert...

Mannen er nok hovedsaklig mest opptatt av akten ja, Kaktus, og ikke de andre forhåndsreglene en bør ta for at det skal klaffe fortere... Har hat en fin helg tross skriving ja takk! :P

Der sa du det, Havsulen! Jeg skulle nok ha overbevist Mannen til å tro det var han som bestilte legetimen! :ler: Du har helt rett; Mannen min liker seg best når han har FULL kontroll! :Nikke: Det er ikke så lett å være Lillen, når hun føler seg så alene om "prosjektet" nei, men vanskelig å skrive om her...vet ikke hva jeg skal skrive, uten at det misforstås og virker som om Mannen ikke vil ha barn :blunke: For det har jo ingenting med det å gjøre...han kommer jo til å bli overlykkelig! :P Takk for at du heier på "kreativiteten" min! :ler:

Chiquita har linket til mine rampestreker, Magnhild! :oops: Husker du hvem som lærte meg strekene forresten? :roll: That's right; løp og gjem deg du! det er best det...

Ja, jeg tenker på deg, Nydag! :P Har ingen problemer med klokken inni meg nei, men vil jo gjerne bli gravid fort da! Eller...fort og fort!? :roll: Snart! :Nikke: Takk for oppmuntringen, som alltid! :D

Det er ganske sjokkerende hva du gjør ja, Jinx! du har altså lagt ut musefeller og Lillen-feller, men du glemte å be samboeren din om å sjekke Lillen-fellene... Bortsett fra noen ord med Murmel like etter at det smalt i fella, så har jeg ikke klart å skrive noe siden lørdag... Din feil! :sur:

Takk for at du påpekte det, Jolie! Kverulant-innlegget ditt er glemt for lenge siden nå! :Nikke:

Ble ferdig med handlingsreferat idag, akkurat i tide for å dra på en visning før skolen. Det var en syk og dyster bok, som jeg ikke kommer til å anbefale for noen...ihvertfall ikke før jeg forstår den selv :ler2:

Visning gikk jo greit for seg, og leiligheten var ålreit. Den hadde selvfølgelig sine feil og forfengelige grusomheter, men i forhold til beliggenhet og evnen til å pusse opp og male, er den veldig aktuell. Men jeg mistet litt motet da jeg så hvor mange som kom... Det var så fullt der inne! :o Og alle var antageligvis litt eldre enn oss. Førstegangsetablerende, men eldre. Og en baby! :wink:

De har sikkert bedre økonomi, så vi taper nok en evt budrunde ja. Men vi får se...

Mannen var på en annen visning mens jeg var på skolen, og den var visst pen. Bortsett fra badet...som var grusomt, og trengte full oppussing med en gang! Men ifølge stefar, så ble ikke det så syrt, og det ville ta en ukes tid. Den hadde 2 soverom (1 mindre enn den første leiligheten), men like aktuell...eller mer. Verdien kommer jo til å stige drastisk hvis vi kjøper og pusser opp, og solforhold var bedre.

Sex og singelliv + ny grandis = kos!

Lillen

Skrevet

Hvilken bok? :o Jeg eeeelsker å lese! :D

God natt snuskesøta! Jeg går og lager et barn jeg nå! :blunke:

:blomst:

Skrevet

Skjønner deg veldig godt jeg, angående det å være "alene" om 'prosjektet'. Føler det sånn innimellom jeg også. Og det med å formulere det sånn at det ikke kan tolkes som sambo ikke egentlig vil, blir ofte litt vanskelig. Men jeg vet han vil bli kjempeglad. Ser hvordan han lyser opp når han leker med ungen til noen venner av oss :D

Lurer også litt på hvilken bok det er...? :P Liker å lese jeg...når det er bøker jeg ikke MÅ lese :wink: Akkurat nå holder jeg på med 'Folket på Innhaug'. Leste den på skolen for en del år siden. Men den er jo første bok i en serie på fire, så har jeg aldri lest de siste tre da. Men det skal jeg nå. Fordi jeg vil :Nikke:

Håper dere finner en fin leilighet som dere vil trives i snart da.

Klem fra Capricorn

Skrevet

Fordi om jeg kommer å fanger deg snart, betyr

det ikke at du allerede har gått i fella !?

--->:sur:<----

Eller har du gått i fella ??

--->:forvirra:<----

Skrevet

Det er Ambjørnsens "Dukken i taket" jeg måtte lese, Jolie. Eller...jeg har jo valgt den ut selv, fordi jeg måtte lese en bok (skal jo lese i alt 3 av Ambjørnsen), men jeg visste ikke at den var så dyster, tåkete og forvirrende. Dessuten likte jeg ikke hovedpersonen... :wink: Snuskesøta; det er meg ja! Siden Mannen heter Snusk... :Nikke: Har du el?? :P Må lese dagbøker etterpå skjønner jeg...er sløv!

Da vet du jo hvordan jeg har det, Capricorn! Og da kan vi like gjerne holde sammen! :wink: Sammen "mot" uengasjerte menn...som vi ikke kan gjøre noe med; bare trøste hverandre.

Da misforsto jeg fellene, Jinx! :roll: Så jeg skal i fella de gangene du kan komme å hente meg...!? :Nikke: Gjerne for meg; bare jeg får se deg snart! :P

Budfolk er så dumme atte! :( Fikk telefon klokken halv ti idag om at det hadde kommet bud på den første leiligheten, og fristen var halv elleve! :o Hvordan i alle dager skal man få mulighet til å by da, når første bud skal være skriftlig, og leveres hos megler...!? :roll:

Nå trenger jo ikke budet bli godtatt da...

Vi hadde ikke sjans, for vi har jo ikke alt avklart med banken engang!

Den andre leiligheten er det også blitt lagt inn bud på nå, men fristen er kl 17, så vi skal snakke med bank og kanskje legge inn bud :)

Pappa faxer papirene hans nordover hvert øyeblikk, og da kan vi få et endelig svar fra bank...

Trodde første bud helst skulle være på 24 timer jeg! Det står ihvertfall som anbefaling i papirene våre...

Men vi skal kanskje på visning ikveld; valgets kval! :-?

Lillen

Skrevet

Hvis jeg kjeder meg litt senere idag, så kanskje jeg titter litt tilbake i boken, og sjekker hvilken dag jeg er på, og når jeg kan vente meg besøk av Fetter Brun osv... :oops:

Må, bare må!!

Dessuten så er det jo greit å vite nå, etter el!

Så kan jeg finne meg en evt testdag igjen... :roll:

Søndag hadde jeg plutselig rar smerte nederst i magen. Har ikke hatt akkurat den før, og begynte selvfølgelig å lure. Men så var det vel litt for tidlig for festing da... :( (...og for meg er det jo vanlig å ha litt smerter i magen i løpet av dagen!) Vi får se når jeg går tilbake og teller dager og sånt. Akkurat nå vet jeg ikke engang når el egentlig var...

Jeg er sprø! :ler:

Hele dagen går jeg rundt og smaker på mitt eget blod. Jeg silblør ikke akkurat, men blør nok litt hele tiden i munnen. Det skal jo kunne være et tegn, men igjen; altfor tidlig som vanlig... :roll:

Det stikker litt i magen, som vanlig mellom el og mens.

Brystene er ømme, som noen ganger mellom el og mens.

Banken skal ringe hvert øyeblikk nå, og kan si oss om vi i det hele tatt kan by på leilighet...

Vi er litt usikre selv også, i og med at den som det nå er frist på kl 18 er det bra beliggenhet på, men trenger oppussing på bad og senere kjøkken.

Den vi vil på visning til kl 18 har et nydelig kjøkken, men uten "etablert plass til oppvaskmaskin" :o (skikkelig minus), men greit bad. Vaskerommet må fikses litt på (har ikke sluk), men husleia er 1000 kroner mindre...

De er like store.

Lillen

Skrevet

Å så spennende med budrunder og visninger!!!!!! Kjenner igjen følelsen fra da vi var på leilighetsjakt, det er skikkelig krig!!! Og ikke alle holder seg til meglers anbefalte budfrister nei! Håper dere får finansieringsbevis nå så har dere det eventuellt klart til neste gang dere finner noe som faller i smak! Lykke til :tommelsmil:

Også siden du skriver om mulige festesmerter og ventet ikm, så ser jeg mitt snitt til å bruke litt tryllekunstner igjen, de virker hvis du lar dem :Nikke:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

*hokuspokusfillijokus*

Skrevet

Takk for tryllerier, jenter! :ler:

...jeg tviler på at det hjelper denne gangen. Jeg har nemlig gått tilbake i boken, telt dager fra Dag 1, og er nå kommet til Dag 24. Leste også at det var på Dag 24 i forrige syklus at jeg først begynte med beige utflod. Derfor sjekket jeg det også idag, og jaggu er ikke utfloden min blitt skitnet til atter en gang... :roll: Forrige syklus dukket det opp 10 dager før mens, og jeg regner med at det samme skjer nå...

Kroppen min rekker jo ikke å bli gravid!! :sur:

Gleder meg til å utrede dette snart. Jeg har nok problemer med hormoner ja...

Det ble ikke leilighet på oss idag, for banken ga oss litt mindre lån enn ventet. Det var pga at sikkerheten ble mindre. De så jo på pappas økonomi... :cry:

Men vi var på ny visning, og denne var virkelig fin.

Vi prøver oss i banken imorgen igjen, og kanskje også postbanken, så får vi se!

Lillen

Dag 24

Skrevet

Dumme dumme fetter Brun :frustrert:

:trøste:

Nå skal du utredes snart :Nikke:

Du skal se at Dr. Øyenbryn sikkert har henvist deg til en veldig, meget kjempedyktig dyktig Dr. Fertilitet :wink:

Stor klem fra Murmel!

Skrevet

:klem2: Takk for hilsen Lillen.(alt står bra til med meg og Bønna :wink: ) Du skal se Fetter Brun kommer alene denne gangen, og at Tante Rød ikke viser seg før om et års tid!!! Hvor lang syklus har du?

Skrevet

Jeg er så glad for at du skal få utredet dette snart, for slik vil vi ikke ha det!

Har sendt deg PM om leilighetsgreiene. Dette er spennende, Lillen!

Skrevet

Æsjæsjæsjæsj!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: (hanni prøver å jage bort!)

Bra du skal få utreda snart, lillen. Prøv å glede deg over det, om du kan :wink:

Stor klem fra hanni som snart er i samme båt (dag 25)

Skrevet

Neeeeeei, rikingen ødela!

Som sladrevenn for Lillen kan jeg herved meddele at Lillen klokken 10.14 i dag nedkom med en budrunde. Den ble imidlertid kuppet av en riking som la inn et alt for høyt bud. Synd for ham, bra for Lillen og mannen som skal gjøre et enda bedre kjøp. Snart.

Og Lillen, nå som dronningen av Qvart festivalen er født, kan det kanskje være med på å døyve noe av skuffelsen?

Skrevet

Huff da,vi får håpe at fetter brun holder seg alene,at han ikke tar med seg tanta. Slike tanter som kommer på uønsket besøk,og øddelegger alle planleggninger ol.... Ja ja. Sender en trøste klem i din rettning da!!

Store klemmer fra Lilletrollet :klem:

Skrevet

Dumme fetter brun - frekke fyren - komme på besøk igjen. At han aldri kan holde seg hjemme lenge om gangen :evil:

Tenker på deg :kysse:

Ønsker deg en fin dag, lillen :wink:

Klem nydag

Skrevet

Fettere - tanter - egentlig burde vi kvitte oss med hele slekta... :-?

Så dumt med leiligheten da - men det er mange drømmeboliger der ute!

Ha en fin dag!

Skrevet

Det var leit Lillen!!! Men jeg gir ikke helt opp håpet før jeg hører om tantebesøk.. krysser fingrene for at hun ombestemmer seg!!!! (psst alle tanter; det er salg på kniplingsduker og krusefikser i moskva, hopp på sopelimet ok kom dere av sted! Husjjj!!! )

Så spennende at dere er i full gang med budrunder!! Du kan gjerne sende alle rikingene til bergen slik at de er her når vi skal selge leiligheten til neste år :wink:

Krysser fingrene for leilighetsjakten :tommelsmil: og for et lite under :tommelsmil:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...