lillen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #1561 Del Skrevet 17. januar 2004 Ble litt stykkevis med hilsener idag, men nå kommer dagens grønne innlegg Jeg har visst ikke skrevet siden onsdag... Men det er vel fordi det ikke har skjedd stort. Bortsett fra en ting...: Kjære familen X Vi har fra dr. Øyenbryn mottatt henvisning i anledning deres barneønske. Dere er nå registrert på venteliste ved vår poliklinikk for nærmere utredning, beskjed om time følger senere. Imidlertid vil vi at du tar en hormonprøve på forhånd slik at vi har resultatet innen dere kommer til oss, se vedlagte rekvisisjon. Prøven skal tas fastende fra midnatt kvelden før på 2. eller 3. menstruasjonsdag. Lykke til, og vel møtt. Vennlig hilsen XX overlege Mannen ble sur da jeg viste han brevet, så han ødela min entusiasme for en stund. Han sa at han nektet å være med til time, og at jeg kunne si at han ikke hadde tid...! Det kom nok litt brått på han dette... Men det skjønte jo ikke jeg; trodde han var forberedt på at et slikt brev skulle komme... Men ifølge han har vi bare snakket hypotetisk om dette. Jeg har fortalt han at jeg har fått henvisning, men har ikke nevnt at han skulle være med, for det har jeg ikke tenkt over selv engang Og så er han redd for leger, kvier seg for å sitte å snakke med noen om det å lage barn, ordet kvinneklinikk skremmer han helt sikkert, og sist men ikke minst; redd for at noen skal tvinge han til å levere sædprøve... Jeg ble kjempelei meg og sur, og han ble surere... Følte meg igjen helt alene om det å bli gravid. Mannen venter med å blande seg før jeg er gravid... Vi furtet en stund, til jeg ringet rundt noen boliger i Boligbasen og kom bort til han med de (beste fredspipe for tiden...) Han spurte om jeg var sur og hvorfor, og forklarte saken sin; at han ikke var forberedt på dette. Jeg sa jeg skulle ringe kk og spørre hva de skulle gjøre den første timen, så skal vi komme tilbake til om han vil være med. Han trenger sikkert bare å fordøye det... Nå er det bare å vente på mensen (yeah right), så begynner ting å skje! Jeg har trolig hatt eggløsning for noen dager siden. Jeg oppdaget en slim-kanal senest for 2 dager siden, og det var midt inni masse hvit utflod, så det var nok siste rest av el-slim. Og er det ikke da man helst har el? Vi har i det siste laget barn annenhver dag, og det synes jeg bør funke! Igår begynte jeg å fryse på kvelden, og tenkte med en gang på temp-stiging etter el... Og stikkingene jeg pleier å få mellom el og mens, har jeg allerede begynt å kjenne. Brystene er veldig ømme, og det har jeg også hatt mellom el og mens en gang. Igår var vi på Ringenes herre - Atter en konge, og den var super den! Imponert over scener med masse ryttere, og lyden i kamp- og spenningsscenene. Den gangen det var helt stille i filmen, var det en i salen som kom med et kjemperap, og det ødela stemningen akkurat da... Jeg er som vanlig skuffet over han som spiller Frode. Han har så få ansiktsuttrykk; for det meste helt forskremt. Og det samme uttrykket brukes når han er trist, hjelpesløs og redd... Jeg bør ok forlate kg noen timer nå, for jeg har vært på biblioteket og lånt "Dukken i taket" av Ambjørnsen idag. Et handlingsreferat fra boken skal leveres senest mendag :o Sist jeg hadde en slik frist fikk jeg utsatt det i et par dager, men denne gangen er det ingen bønn. Hun må ha referat fra bok 2 for å hjelpe meg med problemstilling... Bok 3 får jeg ta etter hvert. Jeg har lest første side av boken, og den virker allerede tung... :-? Før skolen mandag kveld, har vi tenkt oss på visning. Vi har funnet en 88 kvm leilighet like ved. Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 17. januar 2004 #1562 Del Skrevet 17. januar 2004 ~*Lillen-felle*~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #1563 Del Skrevet 17. januar 2004 *lister seg forbi felle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #1564 Del Skrevet 17. januar 2004 Shit! Var det TO feller?? ... Badubidubi-da, jeg er fanget ja! (ville det jo egentlig, siden jeg får se Jinx når hun henter fangsten...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 17. januar 2004 #1565 Del Skrevet 17. januar 2004 Hei på deg Lillen! :D Det høres ut som mannen din trenger litt tid på å fordøye det hele, men det går nok bra. Menn vil jo helst ikke at det skal være så inviklet og komplisert. Jeg måtte nesten le litt, han hørtes liksom så "typisk mann" ut. (Absolutt IKKE vondt ment). Jeg er helt sikker på at han vil komme til å forstå hvor mye dette betyr for deg! Så flott da at du fikk så rask tilbakemelding fra sykehuset! Og kanskje du til og med ikke trenger dra dit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 17. januar 2004 Forfatter #1566 Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg måtte nesten le litt' date=' han hørtes liksom så "typisk mann" ut. (Absolutt IKKE vondt ment). [/quote'] Jeg vet akkurat hva du mener! Er glad for at det er andre som bruker begrepet "typisk mann" på den måten. Eller...jeg bruker MANNFOLK! Og du har nok rett... Skjønner at det ikke er vondt ment. Før ville jeg kanskje syntes det var det motsatte av et kompliment, men da var jeg også sikker på at en sånn type mann skulle jeg ikke ende opp med... Jeg skulle jo ha en med rufsete hår, som drakk rødvin og ikke likte fotball...og som ble med til legen hvis jeg ville det. Og som tok fruktbarhetsvitaminer for vårt beste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. januar 2004 #1567 Del Skrevet 18. januar 2004 Miff... Jeg syntes ikke mannen din var så grei nå. Han burde støttet deg synes jeg. Men joda, han er jo mann, så det er vel ikke et sjeldent fenomen. City of God er kommet på leievideo, men av en eller annen merkelig grunn ikke leiedvd. Grrr... Men så du likte den altså? Ja, jeg har skikkelig tro på den filmen. Du forresten, jeg surfet litt rundt i går. Jeg så at på ebay har de kjoler man kan kjøpe som er delt inn etter årstall. Jeg kikket gjennom 20-tallet, og fant ingenting som kunne minne om Charleston-stilen i det hele tatt. Så kanskje 30-tallet og 60-tallet er bedre hits? Apropos 20-tallet; jeg har veldig lyst på sånt diamantbånd til å ha rundt hodet som disse Charleston-damene brukte. Skjønner du hva jeg mener? Bra å høre at ompaen er vel gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 18. januar 2004 #1568 Del Skrevet 18. januar 2004 Hei Lillen. Jeg skjønner godt at du sier "Mannfolk", men han er ikke alene om å reagere slik, hvis det er noen trøst. Gi han litt tid, så skjønner han sikkert hvor viktig dette er for deg - og for ham selv. Håper du likevel har hatt en fin helg. Bra at du har spora opp EL, og frekvens på annenhver dag høres også smart ut. Jeg krysser fingre for at legetime rett og slett blir unødvendig. Men supert at dere er i gang. Det blir en spennende vår for oss alle! Stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 19. januar 2004 #1569 Del Skrevet 19. januar 2004 Det hørtes litt MANN ut ja... Men det går nok bedre bare han får tenkt seg om! Tror mannfolka helst så at vi ordnet opp i alt sånn og at de bare kunne være med å lage barnet... Regner med at du har lest og skrevet referat så det spruter... Men at du likevel har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. januar 2004 #1570 Del Skrevet 19. januar 2004 Lillen har blitt modereeert, Lillen har blitt modereeert *synger og danser tacky* Nå får du sikkert straffelekse på skolen også. Bøllefrø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 19. januar 2004 #1571 Del Skrevet 19. januar 2004 Åååååå - Matahari - nå ble jeg så nysgjerrig. Fortell mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. januar 2004 #1572 Del Skrevet 19. januar 2004 Min bestemor var genial til å bruke kvinnelist for å få bestefar til å tro at hennes forslag egentlig var hans ideer! Da ble han motivert og ivrig, gitt. Merkelig :o Det virker som om enkelte menn synes det er vanskelig når andre tar initiativet og ting skjer uten at de har full kontroll. Håper mannen skjønner at det er best om han klarer å delta i prosjektet deres. Han burde egentlig være glad for at du er pådriveren. Håper du klarer å berolige ham med hva som skal skje under første sjekk. Det kan ikke være bare lett å måtte forholde deg til hans vrangvilje midt oppe i alle lagebarntankene. Vær snill mot Lillen, Lillenmann - hører du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. januar 2004 #1573 Del Skrevet 19. januar 2004 Hint når det gjelder moderasjonen: Lillen er kreativ! Også når det gjelder smileys! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 19. januar 2004 #1574 Del Skrevet 19. januar 2004 hihi - jeg fant det ut. Piiiiiiinliiiiig :oops: , Lillen (Neida ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. januar 2004 #1575 Del Skrevet 19. januar 2004 Hint når det gjelder moderasjonen: Lillen er kreativ! Også når det gjelder smileys! ¨Kan noen forklare litt nærmere for en jente med ammetåke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #1576 Del Skrevet 19. januar 2004 Lillen har blitt modereeert' date= Lillen har blitt modereeert *synger og danser tacky* Nå får du sikkert straffelekse på skolen også. Bøllefrø! Hva betyr dette oppstyret? blir skikkelig redd jeg nå? Hva mener dere? Straff? Pinlig? Har noen kjeftet på meg pga smileys? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. januar 2004 #1577 Del Skrevet 19. januar 2004 Jeg vil tippe det er dette de sikter til *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. januar 2004 Forfatter #1578 Del Skrevet 19. januar 2004 :oops: ...og siden folk ler, regner jeg med at jeg ikke blir kastet ut av KG!? Legg merke til alle de fine smileysene jeg bruker i dette krype-innlegget... Bra for meg at det var Chiquita som ferska meg. *smiske smiske* Jeg ville bare være kul... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 19. januar 2004 #1579 Del Skrevet 19. januar 2004 Hihihihihihihihihihihihiiiiiiiiii! *løpe og gjemme meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 19. januar 2004 #1580 Del Skrevet 19. januar 2004 Heisann lillen Alltid mye å lese når jeg er her inne. Koselig og gøy lesing :D Men selv er jeg ikke så flink å legge igjen spor etter meg. Men håper du vet at jeg tenker å deg :kysse: Jeg vet at du tenker på meg, søte lillen. Når det gjelder det brevet fra legen - så var det gode nyheter. Det skjer ting. Om det er noe dere kan gjøre for å få fart på sakene så er jo det ønskelig, ikke sant? Mannen din ble nok bare litt stresset der og da. Det kommer seg nok. Han vil jo ha en liten en han også - ikke sant? Jeg husker når vi var prøvere så syntes jeg også at jeg avr superfokusert, mens Mannen ville ta ting rolig og hadde det jeg kaller en se hva som skjer"-holdning. Mens jeg villle ting skulel skje NÅ. Jeg tenkte jo litt på at klokken tikket også da - det stresser vel ikke du med :-? Håper jo for deres del at utredning er unødvendig - at ting allerede er på gang inni deg. Håper det Ønsker deg en super-duper uke! Masse klemmer fra nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg