hanni Skrevet 10. januar 2004 #1501 Del Skrevet 10. januar 2004 Hei lillen. bra du har vært hos lege og bra du har fått medisin :enig_animasjon: Når det gjelder hostesaft. Jeg tar en skje morgen og en kveld - har tatt hele uka, og skal gjøre det i en dag til. (Det er vel ikke farlig :o ?) Lykke til med å bli frisk igjen - eller god bedring heter det. God helg også. Klemmer fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. januar 2004 #1502 Del Skrevet 10. januar 2004 God bedring til deg lillen!! ..mulig jeg er dum nå, men hva har hostesaft og babylaging med hverandre å gjøre???... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 10. januar 2004 #1503 Del Skrevet 10. januar 2004 Lillen da! Nå blir jeg rent bekymra for deg! Så lang tid uten å ha hørt noe fra deg... :klø: Håper det går bra med deg og at du har vært hos legen! Klem fra Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 10. januar 2004 #1504 Del Skrevet 10. januar 2004 jeg tror hun lager barn jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 10. januar 2004 #1505 Del Skrevet 10. januar 2004 Ååå så koselig da... Skal ikke fortyrre mer jeg Kanskje onten var EL-smerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 10. januar 2004 #1506 Del Skrevet 10. januar 2004 Ja det var på tide å gå til legen ja! Sa ikke mannen min at du skulle gjøre det i går?? :evil: Men det er bra du har fått medisin og er på bedringens vei! (Vera; Solvipect er slimløsende hostesaft, og den løsner ikke bare slim i halsen, men på alle slimete overflater. Som f.eks inne i livmoren... Da er det lettere for svømmere å svømme...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #1507 Del Skrevet 11. januar 2004 Supergirls! Tror du har blingsa litt, Murmel (les: lest bare på side 101 i boken min), for jeg har jo vært hos legen og skrevet langt referat idag. Så det var jo ikke el-smerter! Medisinen skulle jo virke allerede ikveld, men det gjør den ikke! :x Jeg har til og med fått feber nå... Ikveld har jeg, Mannen og kumpis spilt Risk, og de vant hver sin gang. Og det beviser jo at jeg ikke er helt iform! Men skal ta et par paracet og legge meg nå. Alt blir sikkert bra imorgen, når mer medisin fordøyes, og jeg har fått sovet! Har lyst til å sove helt ut, men det blir litt ekkelt nå, når jeg legger meg så sent. Liker ikke å våkne opp til 15-tiden... :-? Sov nå da! 8) Lillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 11. januar 2004 #1508 Del Skrevet 11. januar 2004 Oops... :oops: Var sikker på at jeg hadde fått med meg alle innlegg helt tilbake til mitt fra i går. Tydeligvis rulla litt fort med musa (altså den på bordet ). Godt å høre at du har vært til legen da. Du skal se at medisinen virker til du våkner opp som en ny og friskere Lillen etter en god natts søvn :D God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 11. januar 2004 #1509 Del Skrevet 11. januar 2004 Dumme medisin :evil: Den må jo virke!!!!!!! Håper du har det bedre nå! Du må ta vare på deg selv og slappe av litt nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #1510 Del Skrevet 11. januar 2004 Har sovet til nå, og er i mye bedre form idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. januar 2004 #1511 Del Skrevet 11. januar 2004 Sovepose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. januar 2004 #1512 Del Skrevet 11. januar 2004 Hva det betyr? Tja, det var det JEG fikk høre på folkehøyskolen når jeg sov lenge og alle andre ikke gjorde det. Alltid mao. Jeg er en sovegris. Men nå i det siste har jeg hatt en tendens til å stå opp tidlig. Altfor tidlig egentlig. Også slengte jeg litt med leppa til deg, sånn i stolthet over at jeg ikke sov lenge i dag - men det gjorde DU! Men skjønner jo det da, søta. Du som la deg omtrent da jeg sto opp, thihi :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. januar 2004 #1513 Del Skrevet 11. januar 2004 Voksipose ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #1514 Del Skrevet 11. januar 2004 Likte din bedre en Jolie sin, Jinx! Den var jo genial! Jeg skal jo vokse ...og sove! :oops: (ok da, Jolie...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. januar 2004 #1515 Del Skrevet 11. januar 2004 Æsj. Den smilien virka ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #1516 Del Skrevet 11. januar 2004 :tungekyss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. januar 2004 #1517 Del Skrevet 11. januar 2004 Altså.. *fnise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. januar 2004 Forfatter #1518 Del Skrevet 11. januar 2004 Altså...mistet hele poenget når tungekysset mitt startet en ny side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 11. januar 2004 #1519 Del Skrevet 11. januar 2004 Ja-ah. Og når jeg fjerna tunga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 12. januar 2004 #1520 Del Skrevet 12. januar 2004 At det ikke går ann å få fred fra slike infeksjoner og enda verre ting, da!!! I've been there, og jeg føler med deg. Godt å høre at du er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg