murmeldyret Skrevet 5. januar 2004 #1461 Del Skrevet 5. januar 2004 Heia lillen! Flott at du hadde et positivt møte med legen! :D Så håper vi at sykehuset der du bor ikke er like tregt som enkelte andre med innkallingen :blunke: Satser på at de har respekt for henvisningen fra en Dr. Overlege Øyenbryn Imponert over at du fortsatt holder deg røykefri! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 5. januar 2004 #1462 Del Skrevet 5. januar 2004 Tjolahopp FJASEBÆRTA ( Dr.Øyenbryn ) Er det egentlig så lurt å telle antall timer uten røyk ? Hvor lenge skal du gjøre det ?? I mange år ?? Tjihi.. Dessuten så er du ikke uten nikotin, hvis du spiser nikotin tyggegummi.. Så det så Likte veldig godt ”Når du slutter å røyke innlegget” ditt.. Det burde alle røykere lest Nå skjønner jeg hvorfor jeg endelig ble gravid første gang.. (slet jo lenge med det) Ifølge listen din så tok jeg både Ølgjær tabl, B-vit tab og Sink tabl.. (Kroppen kan ikke ta opp B-vit uten sink) + at jeg begynte da å spise egg med e-vitamin.. Sluttet også å drikke kaffe.. Å det ga underveker Ler veldig godt av spøkelsene dine vennen.. Kjenner meg så godt igjen :oops: Hva skulle man gjort uten snoozing ??????????? Ler enda mer enn veldig godt av tvillingfødselen din.. Kose dag hos legen Ja slikt liker jeg å lese.. Lillens flørt at the legekontor JEJ!! Jinx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 5. januar 2004 #1463 Del Skrevet 5. januar 2004 Hei lillen Lenge siden jeg har lest i dagboka di nå. Har fulgt littegrann med, men var en del innlegg på di siste tre sidene jeg ikke hadde lest. Syns du er kjempeflink som har "sluttet" å røyke. Ihvertfall bestemt deg for å kutte det ut, og gjør så godt du kan for å greie det. Stolt av deg! Bra du hadde en fin dag hos legen da. :klem2: Krysser fingrene for at det snart blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #1464 Del Skrevet 5. januar 2004 Til informasjon: JEG BRUKER IKKE NIKOTIN- TYGGEGUMMI! ...eller noe annet preparat! Jeg kaller sjokolade, smultringer, kjærlighet på pinne, drops, pastiller, tyggegummi og MAT for nikotinplaster... Jinx har misforstårr ALT! Jeg er dypt skuffet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #1465 Del Skrevet 5. januar 2004 81 timer uten nikotin... Thank you very much! :ekstra kul: Og jeg er ikke kul, men ekstra kul nå! Skriver antall timer uten nikotin så lenge jeg føler for det! :yy: Lillen :kissfan: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 5. januar 2004 #1466 Del Skrevet 5. januar 2004 Super stolt av Lillen!!!!!! :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 6. januar 2004 #1467 Del Skrevet 6. januar 2004 Og så den søteste lille avataren, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 6. januar 2004 #1468 Del Skrevet 6. januar 2004 Fint å høre om et legebesøk du var fornøyd med! Men vet du hva jeg er fornøyd med??? Hint: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 6. januar 2004 #1469 Del Skrevet 6. januar 2004 Misforstår aldri jeg Lillen !! Du er så morsom !! Håper du fikk lest ferdig bok i går kveld ? Å referat gikk greit ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #1470 Del Skrevet 6. januar 2004 Holder på med referat nå, og skumleser meg litt gjennom deler av boka. Men jeg er over halvveis heldigvis... Dette er ikke så moro, men... Er bare glad jeg snart er ferdig med dette. Men nytt bokreferat skal leveres på mandag igjen :o Ikveld skal vi muligens se 2'ern i Ringenes herre om igjen, for å gjøre oss klar for kinotur en av de nærmeste dagene... Men jeg får ikke lov av meg selv å være på kg nå. I'll be back! Lillen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 6. januar 2004 #1471 Del Skrevet 6. januar 2004 Får ikke lov av deg selv? Så prinsippfast du er for tida! Imponert :o Lykke til med bokreferatet - dette går nok bra. Vi så treern av Ringenes Herre i jula. Gubbevaremegvel altså. Den var jammen bra :D Har ikke lest bøkene - men har holdt på med eneren i to år - har satt i gang igjen nå, for jeg skjønner jo ikke halvparten selv om jeg har sett filmene. Fascinerende altså!! GLED DEG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 7. januar 2004 #1472 Del Skrevet 7. januar 2004 Heisann lillen. Lad opp med toeren av Ringenes Herre før du ser treeren. Det gjorde vi, og det kan anbefales. Gjorde det ikke før toeren, og da slet jeg med dårli husk fra forrige film.... Flott at legebesøket gikk fint. Bra at henvisningen er i boks Når det gjelder vitaminer så har jeg skrevet litt om det - tror jeg- tidlig i min dagbok (?) Ihvertfall så fikk jeg anbefalt av min akupunktør å ta både sink og e-vitamin (det er også bra for huden). Jeg gikk på det i ca. 3 mnd. før jeg ble gravid. I tillegg gikk jeg på Gravid - et vitamintilskudd for gravide. Mannen tok ingen vitaminer (bare litt sink tror jeg unntaksvis).. Nå som jeg er gravid tar jeg også ren omega... ikke tran, men ren fiskeolje. Tror jeg tar noe som heter Eskimo, ellers er Pikasol bra (men dyrere). Disse to er et renere produkt enn tran. Og husk å ikke ta tran med vitaminer, da kan du få for mye vitaminer sammen med gravitamin (f.eks. av d-vit.). Ellers tar jeg nå kalsium, jern og et multivitamin. Ellers tror jeg nok det er bra med et sunt kosthold og mye/nok med søvn. Ha en fin uke videre :D Klem nydag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. januar 2004 #1473 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg vet at du har gitt deg selv forbud mot å være her. Men for å være ærlig, så savner jeg deg litt... Trenger du ikke en pause snart, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 8. januar 2004 #1474 Del Skrevet 8. januar 2004 :Nikke: Det er så stille her uten flinke, pliktoppfyllende Lillen Jaja.. Skole ER jo viktig.. Håper du har det bra ihvertfall! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 8. januar 2004 #1475 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei Lillen! Synes du er skikkelig flink med røyken - stå på videre! Så bra at du har hatt et så positivt legebesøk, det har så utrolig mye å si når en prøver å finne ut av ting over tid. Godt å høre at magesykdommen din ikke er noe hinder for å bli gravid. Jeg har også planer om å se Ringenes Herre 3 på kino snart, men bør pløye gjennom 1 og 2 på DVD først for å få inn igjen historien. Det er jo så mye å holde styr på. Ellers må jeg bare få ønske deg masse BLÅTT for det nye året siden dette er mitt første besøk i dagboken din i 2004! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1476 Del Skrevet 8. januar 2004 Er ikke bare skole som holder meg opptatt for tiden... Vi kjøper sannsynligvis leilighet!! Er helt i 100! Men det er med forbehold om finansiering... Skal i banken en tur hvert øyeblikk. Etter hva jeg har forstått, så pleier man å bli gravid når man holder på med boligkjøp og flytting!? 8) Jeg kommer med oppdatering i ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 8. januar 2004 #1477 Del Skrevet 8. januar 2004 så spennende!!! Må man vente litt med å gratulere kanskje..får vente til i ettermiddag da..men det var jo i hvertfall morsomt å høre. -Og her sitrer vi andre og tror at Lillen er så prinsippfast og flink at hun kun har gjort leksene sine i to dager... Lykke til med bank besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. januar 2004 #1478 Del Skrevet 8. januar 2004 Leilighet! :o Egen leilighet! Det hadde vært noe for Lillen, det! Kom igjen, bank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 8. januar 2004 #1479 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei Lillen! Det er fint å eie eget hjem!! Kjøpte oss rekkehus i forifjor,og jeg synes det er så deilig. Ikke værst å være 20 år å eie eget hjem!! Men nå har jeg en mann som hadde leilighet fra før av,så han hadde jo noe å "legge" imellom! Lykketil! Og du skal se at når dere har det som værst travelt med å flytt ol,så dukker det opp en liten spire i magen. Hadde jo vært koselig om den kom før da,men... Klem fra Lilletrollet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #1480 Del Skrevet 8. januar 2004 Nå slapper jeg endelig av litt. Men er veldig sulten, for jeg har ikke spist idag... :o Sulten går langt opp i halsen, og den føles som en ekkel klump! :x Men hva skal man spise...? Har blitt litt avhengig av Cola i det siste, og når vi ikke har det, er det ingen mat som duger... :oops: Jeg tør ikke være så veldig optimistisk i forhold til leilighetskjøp ennå, for det gjenstår en del... Men vi har underskrevet på papirer hos megler; Kjøp med forbehold om finansiering. Det er altså banken det tar litt tid med. Vi aner ikke svaret, emn har bestemt oss for å klare dette! Pappa har en gjeldsfri bolig, som kan stilles til sikring, men hvis de ikke godtar han, så vil vi nok prøve å overtale noen andre i familien... For dette vil vi! :-? Det har vært to lange, men raske dager. Igår var vi i et bankmøte kl 10.30, og etterpå gjorde jeg innspurten av bok-handlingsreferatet, før jeg skulle på skolen i 16-tiden. Mannen var hos en onkel og fikset data hele kvelden. Da han kom hjem (sent!), begynte vi å surfe etter boliger på nett. Vi fant til slutt den lille drømmen (les: leiligheten er drømmen, men noe liten :-? ). Det viste seg at vi kan se leiligheten fra stuevinduet vårt! :o Og derfor dro vi like gjerne på "visning" vi...inatt! Huset (med 10-12 leiligheter) er ikke bygget ferdig ennå, så det vi så var bare reisverket. Men veldig koselig med vår første visning! 51 m2 med hvitevarer, veranda, parkering, bod, gress og garderobeskap. Ferdig i mai! Jeg fikk ikke sove så mye inatt, for jeg følte at dette var too good to be true... Mannen ringte megler med en gang de åpnet idag, og det var som vi hadde håpet; førstemann til mølla! :D Og vi hadde sånn sett utrolig flaks: de ble lagt ut for salg i jula, men den store "reklame-kampanjen" starter imorgen... :o Og da blir de kanskje solgt på null komma nix fix! Vi dro på møte med megler kl 11 idag, og med bank nummer to kl 13. I tillegg har vi ringt rundt og vært gira Nå er Mannen på jobb, og jeg føler meg for gira til å slitte stille på skolen i 3 timer :-? Vi får se hva jeg gjør... Magen min fortjener stjerne... Hurra for magen som har holdt ut med meg i det siste ihvertfall! Men trøtt blir man naturligvis... Husker ikke hvor mange av de fruktsommelige Supergirls som ble det i forbindelse med noe ny-bolig-relatert, men det er flere! Og jeg er helt sikker på at det hjelper! Jeg er seriøs nå... Tankene vil dreie seg om andre ting... Men mai er lenge til! Kommer vel til å møblere gang på gang inni hodet mitt jeg da... Lillen har laget 3 barn denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg