magnhild Skrevet 20. desember 2003 #1381 Skrevet 20. desember 2003 Gratulerer med 4 års dagen ja! Det var koselig. :klem2: Og jeg er helt med på den planen om høsten 2004... Mange juleklemmer fra oss alle!
magnhild Skrevet 20. desember 2003 #1382 Skrevet 20. desember 2003 Og forresten så vil jeg gjøre mitt for at du skal nå 100 sider fort...
Jinx Skrevet 20. desember 2003 #1383 Skrevet 20. desember 2003 Du bare MÅ ha : Delta Goodrem - "Lost without you" Nemlich
jolie Skrevet 20. desember 2003 #1384 Skrevet 20. desember 2003 Gratulerer med 4 år! God jul til deg, Lillen!
murmeldyret Skrevet 21. desember 2003 #1386 Skrevet 21. desember 2003 Gratulerer så mye med 4 års dagen! Nå er første lass med småsoldater på plass, klare til å kapre egget. Skal sende inn flere bataljoner de neste dagene. Denne gangen slipper ikke egget unna Ønsker deg ei riktig God Jul, forhåpentligvis helt uten tante rød eller fetter brun Kommer til å sjekke dagboka di i Jula også. Spennende! Klem fra Murmeldyret
Gjest Hilde K S Skrevet 21. desember 2003 #1387 Skrevet 21. desember 2003 Bare en klem. Nå er det lenge siden jeg har snakket med deg på msn, håper det blir litt tid i romjulen.
meta Skrevet 21. desember 2003 #1388 Skrevet 21. desember 2003 Gratulerer med 4-årsdagen. Det er bra jobba Jeg håper du får en SUPER jul og at 2004 blir ditt år :D Ja til høstbaby :D GOD JUL Klem fra Meta
hanni Skrevet 21. desember 2003 #1389 Skrevet 21. desember 2003 Grattis med 4-årsdag! Stas! Jeg er imponert over ribba! Det hakke jeg gjort enda i mitt liv! :o WOW! Jeg er stum av beundring. KOS deg masse masse i jula - vi "snakkes" sikkert :D Klem fra hanni
Kaktus Skrevet 21. desember 2003 #1390 Skrevet 21. desember 2003 Gratulerer med 4-års dag lillen! Kos dere! (Vi nærmer oss vår 10-års dag vi... :o ) Og jeg må bare hive meg på imponert-bølgen her over ribbe-middag med gjester! Har aldri stekt ribbe selv jeg... Pappa sin er jo så god... Ikke mere fetter brun og tante rød her nå - du skal jo teste positivt i romjula! For det har vi bestemt. Så det så! (Hører du kroppen til lillen??)
Ionaa Skrevet 21. desember 2003 #1391 Skrevet 21. desember 2003 Gratulere med 4 år da Lillen. Utrolig hva en one-night-stand kan føre med seg Som andre har nevnt tidligere så er jeg kjempeimponert over ribbe-fest. Jeg har fortsatt pinnekjøtt fra ifjor i frysern fordi jeg ikke har tord å lage det tror den er ganske for gammel nå....så da slipper jeg for så vidt....så kjekt med foreldre som kan lage både ribbe og pinnekjøtt. Mens mamma sier ho gleder seg til å feire jul hos oss og slippe å lage maten...sleipingen... :D GOOOOD JUUUUL Lillen!!! Gleder meg til full-klaff-før-100 så nå må jeg stå på å skrive oftere hos deg
lillen Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #1392 Skrevet 21. desember 2003 Takk for gratulasjoner og juleønsker, jenter! :oops: Heia egget til Murmeldyret! Og heia soldatene... Ja, det er virkelig lenge siden vi har snakket, Hilde! Eller skal jeg si...mentalpasienten/psykologen/legen/tullejanta...!? Vet ikke om jeg kommer til å være så mye på msn i jula, for Mamma har modem, og er ikke rik... Men jeg kommer til å bla litt i dagbøkene, og lese om loftet... Ja til høstbaby for oss alle, Meta! Ihvertfall 2004-baby! Bra det er noen som er ekstra imponert, Hanni! Pleier jo å lese om alle middags-selskapene de andre supergirls'n har, så jeg tenkte jeg måtte begynne med det jeg også... :oops: Vi har ikke vært sammen så lenge som mange andre her nei, Kaktus! Men det er likevel en milepel... Takk for at du prater litt til den senile kroppen min! Wow! Skal du stå for julematen, Ionaa!? Det er imponerende det...! Gleder meg til full klaff jeg og... Dere må ikke skrive så mye! Da rekker jeg jo ikke en syklus til! Det er jo større sjanse for at det ikke har klaffet, enn at det har... Det ble så vi dro en tur til svigers igår kveld, og det var veldig koselig. Føltes nesten som lillejulaften! Idag har vi endelig fått handlet det siste av julegaver, og rygg og bein er slitne. Men det er deilig å være ferdig... Har spist siste rest av julemiddagen idag *slurp* Vet ikke helt hva vi skal finne på ikveld, men jeg har mest lyst til å slappe av... Og imorgen har vi ingen planer! Fetter Brun er tilbake idag, og jeg orker snart ikke mer av dette forvirrende tullet! :-? *sensurert* Lillen Dag 27
havsulen Skrevet 22. desember 2003 #1393 Skrevet 22. desember 2003 Så deilig at dere ikke har noen planer i dag! Av og til er det viktig å ha det å ikke ha noen planer, som plan! Gratulerer med fireårsdagen! 4 år! Det er leeeeenge i min verden! Kjempebra!
Kipa Skrevet 22. desember 2003 #1395 Skrevet 22. desember 2003 Lillen er aktiv i dag med julehilsener ser jeg.. men jeg var først.. Ser at det omtrent er bare jeg som ikke har gratulert deg med 4 års dagen...så da må jeg jo det. Gratulerer så mye med 4- års dagen deres!! Håper dere hadde en koselig feiring!!! Ønsker deg en god dag! Klem fra Kipa, som bare rører i dag og kommer seg aldri til byen..men nå altså!
Kaktus Skrevet 22. desember 2003 #1396 Skrevet 22. desember 2003 Ønsker deg en kjempefin jul sammen med de du er glad i - og et spennende år med mange, nye utfordringer!! (les: baby) Nå stikker jeg på juleferie snart, men kommer sterkt tilbake på nyåret! Så har jeg masse å oppdatere meg på når jeg kommer tilbake! PS. Jeg synes fire år er imponerende jeg!
lillen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #1397 Skrevet 22. desember 2003 Takk for gratulasjon, Havsulen! Fire år er nærmest det lengste som finnes i min omgangskrets! Altså en evighet... :o Takk i lige måde, Chiquita! Ikke ert, Kipa! Vi hadde nok ingen feiring av dagen, men neste år kanskje!? Vil gå ut og spise, men hadde ikke penger... (neste jul skal bli bedre...) Takk for juleønsker, Kaktus! Det blir lenge å vente på oppdateringer fra deg det! :o Den som venter på noe godt... Som sagt, så hadde vi ingen planer idag. Og det var herlig det! Mannen var en tur hos svigers, og vi ble invitert til å spille Risk med de ikveld. Det var jo en kjempeide, siden det er lenge siden jeg har spilt det... Så derfor forberedte jeg meg på det (er litt rar sånn; jeg liker ting best når jeg er helt klar, og har visst at jeg skal en ting lenge...ikke spontan altså!). Men for litt siden ringte plutselig jobben til Mannen, og de hadde krise. Siden det er en ny jobb, og Mannen alltid er pliktoppfyllende, så sa han ja! Nå sitter jeg her, og har ingenting å finne på... :-? Men tilstanden bedrer seg nok etterhvert, siden det er Sex og singelliv ikveld (var først veldig skeptisk på å måtte gå glipp av det til fordel for Risk... ). Og så er det vel en del nød-programmer på tv ikveld også, tenker jeg! Når man kjeder seg, kan man vel likegodt se både Ungkarspappaen og Homsepatruljen! Ypperlig anledning til å ringe en pappa eller en mamma eller en venn også... Fetter Brun skiftet kjønn, og er nå kusine Beige/Offhvite igjen! Jeg blir gal!
lillen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #1398 Skrevet 22. desember 2003 Lillen Dag 28 6 sider igjen...
lillen Skrevet 22. desember 2003 Forfatter #1399 Skrevet 22. desember 2003 4 grunner til at jeg ikke blir gravid på en stund...: . Det var idiotisk! Nå prøver jeg å redusere røykingen frem til positiv graviditetstest (da kutter jeg ut!), og røyker 4-6 om dagen. [*] Stress... Stresshormonene er nok ikke mangelvare i denne kroppen nei! Jeg er egentlig en veldig avslappet person, men prøvingen stresser meg. Jeg tenker på det hele tiden! Etter hvert må man jo klare å tenke på andre ting også, men for øyeblikket; nope! Må prøve å få mer å gjøre på nyåret, slik at jeg ikke sitter og dagdrømmer... [*] :-? Lutealfase... Det er godt mulig at det er ett eller annet galt med den. Tror kanskje progesteron-nivået (som må til for egg-festing) blir lavt for fort. Jeg burde begynne med temping; er det ikke slik man lettest finner det ut (progesteron øker tempen??)!?, men har så uregelmessig søvn... Men absolutt et tiltak for 2004! [*] :o Arvelig faktor... Mamma brukte 8 år før hun fikk oss jentene ganske tett. Hun ble gravid like etter å ha bestemt seg for adopsjon, så meget mulig stress som forårsaket barnløshet. Jeg ble gravid for 3,5 år siden, fordi jeg hadde 1 mnd pause fra p-piller, så egentlig burde jeg være veldig fruktbar! Men nå når jeg går inn for å bli gravid...
Fremhevede innlegg