lillen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #1361 Del Skrevet 18. desember 2003 ...og den som skriver festeblødning i boka mi, får bank! ...for det er ikke det denne gangen heller! Fetter Bruuun er på sin vante plass, og ser ut til å ha ligget på lur en liten stund. Han er mørk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 18. desember 2003 #1362 Del Skrevet 18. desember 2003 Hihi. Ok. Skal ikke le. Men du er nå morsom og søt Jeg gleder meg til juuuul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #1363 Del Skrevet 18. desember 2003 Jeg sa ingenting om latter, Jolie, så ikke vær redd for bank! Dette er en helteit, råtten og lumpen farge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. desember 2003 #1364 Del Skrevet 18. desember 2003 Æsj Jeg syns denne kroppen din er litt teit nå Har den ikke forstått at du har lyst på fin julegave??? Du får snakke litt hardere til den, så kanskje den ombestemmer seg. Fine lille livmoren til Lillen. Nå må du være snill og gjøre som du får beskjed om :x Klem fra Meta :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. desember 2003 #1365 Del Skrevet 19. desember 2003 Hm, nå er jeg veldig usikker her. Men hvis du har problemer med progresteron nivået, er det da Wild Yam kan ha en bra effekt? Det fantastiske naturmiddelet som en slask i en helsekost forretning anbefalte meg på det varmeste for å bli gravid. Ingen bruksanvisning eller informasjon fra fyren. Svelgte mine piller i god tro i nesten 1 uke, helt til jeg tilfeldig kom over en liten artikkel på nettet. Og Wild Yam skal man IKKE ta før EL, da det kan virke mot sin hensikt (sikkert derfor jeg ikke ble gravid i pp2 :-? ). Det skal kun tas etter EL, men heller ikke hvis man er blitt gravid. Og jeg TROR dette skulle være gunstig for progresteronet. Skal se om jeg får tid til å sjekke litt i løpet av natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 19. desember 2003 #1366 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei igjen! Har søkt litt på snartgravid.com og der står det at Wild Yam øker progesteron nivået. Kanskje det kan være noe for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bizzy Skrevet 19. desember 2003 #1367 Del Skrevet 19. desember 2003 Lillen skrev ...og den som skriver festeblødning i boka mi, får bank! ...for det er ikke det denne gangen heller! Fetter Bruuun er på sin vante plass, og ser ut til å ha ligget på lur en liten stund. Han er mørk! Jeg sa det ikke, jeg sa det ikke Bare tenkte det litt høyt Hadde lignende utflod selv akkurat en uke etter el, den gangen jeg testet positivt rett før tanta kom..... *Stoooor klem* :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 19. desember 2003 #1368 Del Skrevet 19. desember 2003 Puh... Det var mange innlegg det! Nå må jeg forte meg og bli gravid, for bortsett fra julemålet, hadde jeg jo som mål å bli gravid før boka fikk 100 sider... Hjelper til så du rekker 100 sider raskere... Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #1369 Del Skrevet 19. desember 2003 Hvis jeg snakker hardt, blir kroppen bare skremt, Meta! Og da stoler den aldri på meg no mer! Men takk for omtanken... :D Må nok lese mer om wild jam jeg og, Murmeldyret. Når i alle dager skal jeg ta det da? Mellom eggløsning og festing da?? ...siden jeg ikke kan ta det som gravid...!? Takk for informasjon! Hva mener du med lignende utflod, Bizzy? Hvor lenge? Min er brunrød idag... Murring har jeg også! :-? Bare skriv ivei du, Maya! Takk for koselig samtale på msn idag! Jeg tenker på deg og situasjonen... I går kveld kom det litt bod i tillegg til utfloden. Det var brunt med røde tråder i. Og idag er det rødbrunt... Mer er det ikke å si om det! Ikveld har vi invitert 5 stk til ribbe! Det blir vår første gang, og jeg håper virkelig vi får det til... Skal pynte oss og greier! Mannen kom nettopp inn til meg å var så stolt over at vi skulle ha selskap, og at vi var et "skikkelig par", hva nå det betyr... Jeg svarte med å rope "Vi er voksen"! Og der sank vi ned på barnestadiet igjen gitt... Voksenlivet varte i hele 5 sekunder idag! ikke rope ikke rope ikke rope ikke rope ikke rope innendørs Så ikveld skal vi ha barneselskap! Mannen mener vi ikke er voksen før vi løser kryssord og leser om gamle poeter (spontan kommentar) Lillen Dag 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 19. desember 2003 #1370 Del Skrevet 19. desember 2003 Du har altså 8 sider på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 19. desember 2003 #1371 Del Skrevet 19. desember 2003 Mannen mener vi ikke er voksen før vi løser kryssord og leser om gamle poeter (spontan kommentar) Da er vi jammen flere her inne som ikke er voksne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 19. desember 2003 #1372 Del Skrevet 19. desember 2003 Nei! Feil! Det er lov til å rope inne! Og leke ute i snøen! Og spille spill, og synge og danse! Jeg påberoper meg herved retten til å være barnlig så lenge jeg lever! Og er glad for at Lillen og Lillenmannen også liker å leke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #1373 Del Skrevet 19. desember 2003 MmmmMMM! Det lukter ribbe her inne! Og snart lukter det rødkål også! Og forhåpentligvis god saus... Det er Mannen som står for maten idag Lekkert kakebrett står klart i kjøleskapet Har lastet ned julemusikk...litt kos og litt punk! Me looove X-mas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 19. desember 2003 Forfatter #1374 Del Skrevet 19. desember 2003 That's right, Klips! Klarer jeg en mnd til uten å nå 100...? Ja, kanskje! Satser på at vi har andre ting å gjøre i julen enn å være her inne... Ja, det er det, Meta! Og hurra for det! Ja, det er absolutt lov til å rope her inne, Havsulen! Angrer på at jeg ba meg selv om å ikke gjøre det... :oops: Mangler en av tingene du nevnte; leke i snøen, men det skal jeg snart få gjort noe med (det er alltid snø i julen hos modem-Mamma!)... Ja til barnslige rettigheter! Nå har vi bare kosa oss med forberedelser (les: rødt innlegg)! Gleder meg masse til ikveld, og håper gjestene blir fornøyde. Jeg skal prøve meg på en rødvin, og håper det går bra... Fetter Brun har tatt en liten pause (kanskje han har tatt fri fordi det er selskap ikveld!?), men det er vel ikke uvanlig hos meg...!? Husker ikke... Vet bare at kroppen min pleier å være litt senil... Lillen Dag 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 19. desember 2003 #1375 Del Skrevet 19. desember 2003 Hihi, jeg har hørt snakk om Lillens uvoksne liv før jeg altså Alt det rare de gjør :o Hihihi Men voksenhet. Må man være det da? Trives rågodt som barnslig jeg altså. MEN. Jeg er mer barnslig på jobben enn hjemme. Lurer på hvorfor.. :D Og har en tendens til å bli flau over sambo ute om han gjør noe dumt ja. Må slutte med det. Huffameg :oops: Men Lillen: godt selskap! Det er vel kanskje på hell, men håper dere har kost dere masse og at maten ble god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 19. desember 2003 #1376 Del Skrevet 19. desember 2003 Milåvju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 20. desember 2003 #1377 Del Skrevet 20. desember 2003 Er ofte innom og snikleser litt i dagbøkene jeg I dag har jeg startet en egen dagbok også. Sånn at slipper å høre på all klagingen min når ikke alt går som vi håper... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 20. desember 2003 #1378 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg synes det høres veldig voksent ut jeg..å ha sånt selskap mener jeg. Har aldri hatt noen på slik middag, og den dagen jeg har det er jeg vel så stressa og nervøs at jeg bare går og surrer... :roll:Går mest i taco og sånne enkle ting her ved besøk.. Nei dere er flinke!! -Og barnslig skal man være!! Først da er man voksen vet du når man tør å være barnslig!! Herregud så kjedelig det hadde vært uten folk med humor, glede og barnet i seg... - dagens moral fra denne kanten.... Håper formen er bra i dag etter nattens fyllerier... Ønsker deg en riktig god jul, og håper så inderlig at ditt høyeste ønske blir oppfylt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 20. desember 2003 Forfatter #1379 Del Skrevet 20. desember 2003 Tror jeg tar for meg hilsener senere... Men tusen takk, jenter! Jippi! Middagen igår ble perfekt, og alle var glade i vertskapet! Ble kanskje litt mye vin på meg, men den er ute av systemet nå. Jeg kosa meg, og synes kvelden burde ha vart masse lenger! Men er glad for at den ikke gjorde det...nå i ettertid! ~ ~ ~ Idag er det 4 år siden jeg og Mannen hadde det vi da trodde var et one-night-stand... Vi kjente hverandre såvidt fra før, men 20. desember 1999 ble vi altså "bedre kjent", takket være en flaske Tequila...eller sjebnen, som jeg liker å kalle det! Etter noen lange telefonsamtaler og sms i romjulen samme år, og tid sammen på den store millenium-dagen, innså jeg at jeg hadde fallt for han. Vi hadde avstandsforhold i et halvt år, før vi flyttet sammen sommeren 2000. Sommeren 2001 forlovet vi oss... Høsten 2004 fikk vi en liten baby... ~ ~ ~ Idag har jeg vasket gulv og såvidt begynt på den store haugen med oppvask... Mannen har jobbet siden 9 i morrest, og kom hjem for et par timer siden. Tror han har lyst til å besøke svigers ikveld, for de har nå fått begge hans søstre på julebesøk (det er de vi skal feire juleaften med + ene søsters mann og gutt), men jeg har nok mest lyst til å sløve. Føler ikke for å være sosial idag nei... Fikk med meg hopprennet idag, og det var jo alle tiders, med bakkerekord og 1.plass! Må nevnes at jeg også har spist opp siste rest av en sinnsykt god kyllingsalat, som Mannen lagde da han kom fra jobb sent torsdag kveld. Han begynner å bli skikkelig god til visse matretter Fetter Brun har fortsatt pause. Lillen Dag 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 20. desember 2003 #1380 Del Skrevet 20. desember 2003 Gratulerer med 4års dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg