Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Snuppa! Takker for søte samtaler på msn de siste to dagene :D Du er god du! :hjerte:

En god natt og påfølgende dag ønskes deg! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Lillen!

Ville bare si tusen takk for koselig hilsen i dagboken min :blunke:

Den grønne mil er en nydelig, men også veldig sterk film! Veldig glad for at jeg så den hjemme i armkroken til mannen :hjerte: Trengte noen til å passe litt på meg og trøste litt da ja :blunke: Tror den hadde gått enda mer innpå meg nå enn det gjorde for noen år siden :oops: Har blitt mye mer følsom på slike ting nå i det siste, blir mye lettere rørt enn tidligere..

Kommer til å følge med på deg i julen også, skal nok klare å snike meg innpå en maskin eller to med internett i løpet av ferien min :sjarmor: , så da må du bare huske å følge planen jeg gav deg for desember :Nikke:

Repeterer for sikkerhets skyld;

:flekke: :enig_animasjon: :klem2: :klø: :nisse: + :kvalm:

Kos deg med juleforberedelsene :blunke:

Skrevet

Sånn, nå har jeg fått oppdatert meg i dagboken din igjen - måtte jo se hva du hadde holdt på med mens jeg var borte. :blunke: Så spennende at du tror det har klaffet med sex og EL denne gangen - bare synd at jeg ikke har tilgang til data i romjula... :evil:

Jeg så også Den grønne mil i armkroken til mannen - og det gikk faktisk ganske greit å se den i gravid tilstand også! Hjalp sikkert litt at jeg har sett den før, men det er så bra at den er verdt en runde nr. 2!

Skrevet

Du Kaktus-frøken: sleng deg på mobilnummerutvekslinsbølgen som herjer her, så skal du se at du får førstehåndsinfo på graviditetskrysset til Lillen du også :blunke:

Nå venter jeg på siste nytt, Lillen! 8) Dagens oppdatering må da komme snart?

:hoppe:

Skrevet

Det er nok du som er god, Jolie! Visste du ikke det?? :roll: Du får

god-dagens oppdatering nu! :P God ide med mobilnummer-bølge; jeg elsker sladder! :wink:

Jeg blir også enda lettere rørt for tiden, Bizzy! Vi er vel i en sårbar periode i livet... :) Takk for påminnelse om planen! Den kan ikke skrives om for få ganger, for vi er mange som skal følge den... :wink: Du også!

Bare send meg en pm, Kaktus, så kan vi tenke på om vi tør gi hverandre mobilnummer! :wink: Tror rett og slett ikke at jeg takler den filmen en gang til, selv om jeg vet hva som skjer! :roll: Hvis jeg klarer å motstå en så bra film da... Men det er en annen sak! :wink:

Dagen har gått veldig fort, og enda har jeg ikke bakt noen sorter! :ler:

Mannen forsov seg til eksamen, så den får han bare ta til våren... :-? Men vi sto opp i 10-tiden , for å levere inn egenandelskortet mitt. Må jo benytte siste mnd av året til å lagre litt medisiner igjen :wink: Fikk frikort + 300 kroner.

Og det hjelper en stakkars shoppoman... :roll:

Har jo vært så fortvilet i det siste fordi vi har lite penger i jula, samtidig med at jeg har forelska meg i en kjole til 500 kroner :ekstra kul:

Mannen har bare sagt at det ordner seg sikkert... Fortalte han den egentlige grunnen til fortvilelsen min igår (kjolen!), og han sa at jeg sikkert bare kunne kjøpe den

Så idag har jeg shoppet julegaver til meg selv, for penger jeg ikke har! :Hehe: Og jeg liker det!

Kjolen var lekker!

Og så måtte jeg bare kjøpe en gammeldags pinup-kalender. Skal ta ut bildene og ramme de inn. Elsker de! :ler:

Måtte også bare kjøpe et par BettyBoop-sokker til venninne J, for vi snakket om at det ikke finnes noe sted igår på telefonen... :ler:

Så idag er en fin dag for meg og magen...

Slutte å røyke skal jeg også !

Prosjekt Røykekutt-til-slutt har gått så dårlig i de siste par mnd at jeg blir helt kvalm ved tanken... :-?

Nå skal jeg spise maten jeg bare måtte kjøpe på Mannens nye jobb...

Lillen

Dag 22

Skrevet

Heihei Lillen!! Nå er jeg jammen glad jeg ikke så "Den grønne mil" etter å ha lest i dagboka di. Jeg begynner å strigrine utrolig fort for tiden. Begynte å ni-hulke mens jeg så på "matrial law" (kamsport-krimserie) fordi en hund mistet eieren sin :roll:

Når det gjelder alkohol så mener jeg å ha lest et sted at rødvin er bra om man prøver å bli gravid. Husker ikke hvorfor, eller hvor jeg leste det..men mener å huske det. Skal bla i alle bladene mine jeg for å sjekke....men ikke stol helt på meg da...kanskje jeg bare forvirra deg mer nå??? :klaske: Håper ikke det. I allefall må du ha en fin kveld!!

:vinke:

Skrevet

Hormoner er rare greier - Den grønne mil gikk ganske bra, men i går tuta jeg som bare det mens jeg så på Extreme Makeover... :o

Bra at du har shoppet til deg selv - det har vi godt av innimellom! Og vips så er du gravid nettopp fordi du kjøpte den lekre kjolen! :D

Frikort må benyttes selvsagt - har hatt det siden mai jeg... :roll: Sånn er det med oss magedamene! Men godt å høre at du har gode perioder nå!

Skal sende deg en PM uansett jeg!

Skrevet

Bare innom og sier hei jeg.. Har visst ikke så mye fornuftig å si i dag :-? Håper ihvertfall at du har det bra i dag

Skrevet

Gratulerer med ny kjole - den fortjente du!

Og bare så du vet det, så investerte jeg i en rød, nydelig kjole i høst. DET fikk gradviditetsfeen til å reagere! Nå er kjolen allerede for liten - puppene sprenger kapasiteten... :wink: Bra taktikk du har nå, Lillen!

Skrevet

Tusen hjertelig for all omtanken og oppbackingen din, vennen... :kysse:

Den varmer som alltid og gjør at humøret stiger etter KG besøk...

2 juledag nærmer seg og jeg tenker på deg... :klem:

Førjulsklem fra Mayamor :nisse:

Skrevet

Heisann Lillen!

Reiser på fredag ja!!! :hoppe: Men reiser hjem til bare kos og velstand (les ADSL :blunke: ) så jeg kommer nok til å være innom nettet en gang i blandt selv om jeg er på ferie!!!

Håper også på at det blir hvit juleaften på meg, pleier å ha det der jeg er fra!! I såfall skal jeg base og lage snømenn, snøengler og snølykter på juleaftendagen sammen med søstrene mine :hoppe::engel: Gleder meg masse til å være sammen med familien igjen!! Det er det som er det store ved julen for meg! Pakkene er liksom bare en liten bonus :blunke:

Skrevet

Hei :hoppe:

Jeg har vært innom og lest en del i dagboka di. Men har ikke vært noe flink til å skrive innlegg da. Er ikke så lenge siden jeg ble medlem. Håper virkelig dere har klart det denne gang da! Heier på deg! :wink:

Krysser fingrene for at du skal få

Når jeg ikke får det selv, må jo nesten noen andre få det!! Og jeg syns du fortjener det :D

Skrevet

Dagens vits (samtale med mamma på msn):

Mamma ble helt forferdet etter en pause fra datamaskina idag, da hun til sin store forskrekkelse oppdaget at Outlokk Express'n hennes så ut som tetris! Det var store klosser med tekst i! :o

Jeg forsto ingenting, for hun skrev ingenting om at det var i bevegelse... Men forsto endelig, da hun skrev at dette var i stedet for det gamle "akvariet" (hun hadde fisker som skjermsparer på den gamle maskina), men at dette nok ikke var Mannens verk, og at den nye maskina nok også levde sitt eget liv... Hun var oppgitt!

:ler::ler::ler:

Ringte Mannen etterpå, og JA, han har lagt inn skjermsparer! :ler:

:ler: Mammaer og tekniske ting er noe for seg selv...*knis*

Apropos "teknisk" - en dag for noen år siden oppdaget jeg at mamma kastet en lighter i søpla, og spurte hvorfor - ettersom den var ganske ny. "Jo, den virker ikke" sa, hun. Men da jeg prøvde den virka den helt fint. Det kunne hun ikke forstå, og da hun prøvde på nytt var den jammen gåen igjen. "Mamma, du må dra rundt den runde saken på enden før du trykker på gassen..." Ja, det var nytt for henne - hun syntes det var så mye triveligere med fyrstikker sa hun. Jepp, mamman min behersket faktisk ikke kunsten å bruke en lighter. Kødder ikke! :hoho:

Ville bare stikke innom og si takk for hilsen i dagboka forresten - dere er gode å ha! :D Er det sånn at du skal teste snart? Skal sende gravid-vibber til deg i jula! Håper mange her inne får besøk av nissen/ storken :wink: i jula... Lykke til!

Skrevet

Bare tussler en tur innom i pysjen

med et lite :kyss:

Jinxen vil se den kjolen !!!

Skrevet

Hei hei Lillen! :D

Har oppdatert meg litt i dagboken din. Jeg synes absolutt ikke du syter i det hele tatt. Du virker tvert imot som ei veldig hyggelig og positiv jente! Hurra for deg! :hoppe:

Jeg skal være hjemme i Jula, og vil veldig gjerne vite om du får en ekstra hyggelig romjul :wink:

Jeg går og venter på EL. Det er vel enda noen dager til. I morgen starter en intensiv storforføring av mannen. Han er grei sånn sett, lar seg gjerne forføre selv om det er en liten baktanke med det :sjarmor:

Det er bare hyggelig at du brukte dagboka mi til litt alko-diskusjoner og sånn. :P

Du får kose deg med Juleforberedelsene. Det skal jeg gjøre i helga.

Skrevet

Halloen lillen.

Spennende dager. Hadde vært så flott om det viser seg å gå riktige veien denne gangen. Lover bra at du kjent EL!!

Når det gjelder alkohol og prøving og festing av egg osv... så tenkte jeg også mye mpå det. Sto bl.a. over alkoholdrikiing på to brylluper i prøveperioden + ved hel del andre anledningen. Men så ble det ferie for Mannen og jeg og vi avtalte at nå skulle vi bare slappe av og jeg kunne nyte alkohol når jeg ville (ikke det at han hadde sagt eller ment noe annet ellers - men i ferien sa jeg ihvertfall til ham at jeg ikke skulle tenke sånn som jeg hadde gjort en stund ang. alkoholen). Og julimnd. da jeg ble gravid så ble det mye sex, avslapping, middager med venner og alkohol og ingen EL-tester som jeg hadde tatt noen ganger tidligere... Husker jeg stresset litt over at jeg hadde drukekt alkohol da jeg hadde blitt befruktet. Stilte jo spm. om det inne på forumet - og fikk bare beroligende svar. Jeg drakk vel alkohol ca. 1-1 1/2 etter EL. nevnte det på første svangerskapskontroll - at jeg hadde drukekt før jeg visste at jeg var gravid - og det ble ikke kommentert av legen en gang. Avfeid liksom - som helt uvesentlig.

Så slapp av og kos deg med vin i morgen og ved andre anledninger nå i prøveperipoden :wink:

Ellers så så jeg den grønne mil jeg også. Sterk film. Så den alene, for Mannen satt på nettet og koste seg. Men jeg gråt ikke - er ikke helt på tårenes rand lenger selv om jeg er gravid. Det er blitt bedre. Nå har jeg mer noen latterkick som virkelig tar kaka. Ler og ler ... skulel sett og hørt meg da, ja.

Ønsker deg en fin uke og helg lillen.

Krysser fingre for deg og sender over/oppover noen blå vibber!!

Klem nydag

Skrevet

Ville ønske deg en god dag!!

Klem fra Kipa :blomst_opp:

Skrevet

Oh my... Rene invasjonen her inne! Og det er så herlig! :P

Det er ikke greit når man bare , Klips! :ler:

Tror rødvin er beroligene for de som stresser, Ionaa... Og jeg er jo blant de! :-? Du klarte heldigvis ikke å forvirre meg mer en jeg allerede er... :ler:

Jeg tuter også av Extreme Makeover, Kaktus! :ler: Blir rørt av stemningen på slutten der... :oops: Frikortet brukes før det er for sent ja! :wink:Fikk mitt den 1. februar en gang... :o Men da hadde jeg tilbragt nyttårsaften på sykehuset...

Fornuftig nok å håpe på at jeg har en bra dag, Meta! :ler: Ingen gode tegn å skrive om enda nei...og det er vel uansett tidlig :wink:

Tenkte faktisk ikke på feen da jeg kjøpte kjolen, Havsulen, men takk for påminnelsen! :wink: Alltid lurt å kjøpe lekre slanke klær :ler: Må le av den morsomme ordleggingen din; "puppene sprenger kapasiteten"! :ler:

Tusen takk for den gode førjulsklemmen, Maya! Alltid koselig! Takk for omtanken du og... :P

Godt å lese at du kommer innom i julen, Bizzy! Vil jo gjerne høre fra deg også vettu! :wink: Jeg og skal lage engeler i snøen! :P Helt enig; Familien er det beste ved julen... Og takk for klem lenger ned på siden! :P

Jippi! Jeg har fått en snikleser! Men takk for at du kom ut av skapet, Capricorn! Og takk for at du krysser fingre! Må lete etter dagbok hos A-G-gjengen jeg nå! Hvis du har en...!?

Må bare le av "vitsen" din, la Flaca! :ler: Tror deg! Vet at mødre ikke trenger å være så teknisk begavet... Men det er jo heller ikke det vi har dem til! :ler: Storken er hjertelig velkommen ja! Blir glad hvis du sender vibber ut i forumet... :wink:

Takk for besøk idag, Jinx! Det var kjempekos! Vi glemte nok kjolen... Men da jeg så på hilsenen din igjen, her inne, så tok jeg likegodt bilde av den :ler:

Takk for et koselig hurra for meg, Murmeldyret! :ler: Jeg skal nok passe på å oppdatere meg her inne i jula ja...vær sikker! Du er heldig som har en mann som ser bort ifra baktankene dine... :wink: Lykke til med forføringen!

Takk for hilsen og vibber, nydag! Det er visst ulike teorier om alkohol og fruktbarhet, og jeg finner ikke ut om det kan nedsette sjansen for at egget skal feste seg... Jeg kommer ikke til å være bekymret i det hele tatt, for uvitende alkoholinntak når jeg først er gravid, for det vet jeg at ikke gjør noe! Det er nok derfor du fikk så menge beroligende svar... Jeg er bare opptatt av fruktbarhet jeg! :ler:

Tusen takk, Kipa! :D

Puh... Det var mange innlegg det! Nå må jeg forte meg og bli gravid, for bortsett fra julemålet, hadde jeg jo som mål å bli gravid før boka fikk 100 sider... :o

Jeg tviler nå på at jeg har blitt gravid... Har bittelitt brun, klissete utflod allerede nå... Eggløsning var jo for mindre enn en uke siden, så jeg har nok et problem med progresteron-nivået... Og da kan det bli vanskelig å bli gravid.

Er det ikke slik da? Hvis man får brun utflod lenge før menstruasjon, så er det fordi progresteronet faller raskt!? Og da rekker ikke et befruktet egg å feste seg engang! :-?

Tirsdag kveld var jeg som planlagt hos svigermor for å bake. Vi gjorde det i fjor også, så vi kan vel kalle det en tradisjon... :ler:

Veldig greit å slippe baking her hjemme, siden vi har lite benkplass og mangel på oppvaskmaskin! :P

* Det ble julemuffins; en posjon med nøtter og sjokkolade, og en med hele blåbær i. Den siste ble helt misslykket utseendemessig pga all safta som gjorde at hele muffin'n sank sammen... :ler: Men for de som liker "blåbær med muffin", så er den sikkert god (jeg gjør det ikke...) :ler:

* Risboller, som jeg heller ikke liker! :ler: (men Mannen gjør...)

* Kransekakestenger... Namnam!

* Brente mandler; Vi klarte det! :P

Onsdag fikk jeg mail fra lærerinne om at det var siste dag før jul, så jeg dro på skolen, selv om jeg var slappis...

Nesten hele klassen spiste på restaurant etterpå, og det var jo ganske koselig! :) Tok også et par øl (så fulgte røyken med... :-? )

Terminkarakter i bokmål ble 5 :P

Idag har jeg hatt tre vidunderlige skapninger på besøk! :ler: Endelig! :hjerte: Det var virkelig koselig å ha Jinx, Imre og Nathaniel her. Fikk ryddet litteran også, siden jeg hadde litt tid på meg før de kom...! :wink:

Nå står det blomster på bordet (takk, Jinx!), og godteri henger i munnviken :ler: (takk, Jinx!)

Og så fikk jeg jo kvittet meg med et par lysestaker, som Jinx likte bedre enn jeg... :wink:

Var så fint å få se mer av gutta enn ansikt med klær rundt! :P De er jo skjønne!

You made my day! :hjerter:

Lillen

Dag 24

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...