Gå til innhold

Lille dagbok...

lillen

Anbefalte innlegg

Digitalt!! 8)

Ha en riktig god helg vennen!

Og lykke til hos gynekologen.

Blir stille her uten deg da... :o

Men kos deg masse!!

Mange klemmer!!

:blomst_opp:

Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God helg Lillen, og god tur til modem mamma :vinke:

-Digitalt fotokamera ! (ble det riktig?)

Har ikke noen gode tips til hva du skal si til gynekologen.... bare begynn med at du har uregelmessige sykluser og har prøvd så så lenge, så vil han/hun vel spørre seg videre? Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter!

Helgen starter hjemme med Mannen... For jeg dro ikke med toget! Det var for sent å ta bussen til stasjonen da Mannen ringte å sa han ble litt forsinket fra jobb, og da han kom hjem orket jeg ikke å stresse. Jeg tør ikke å klatre opp på hemsen heller, så klærne hadde ikke no sekk å bo i!

Jeg tar toget imorgen tidlig. Det er ihvertfall bedre enn buss senere ikveld. Det er snøstorm visstnok!

Snart skal vi handle inn no mat, så vi kan kose oss litt ekstra ikveld. Nå er jeg bare glad for at jeg venter til i morgen... Vil tilbringe litt tid med travel Mann også...

Jeg liker det vanlige fotoapparatet mitt også jeg! Og med det er det billig å fremkalle på papir... Og jeg er avhengig av papirbilder til album...

Men snart skal vi kjøpe en bra fargeskriver, så med litt dyrt papir, blir det sikkert bra etter hvert...

Kanskje jeg tar med begge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjempegode papirbilder fra digitalt kamera også. Faktisk ofte bedre bilder. For du kan jo gjøre akkurat hva du vil med de. Fjerne røde øyne ogsånt noe!!

Ha en kjempekoselig kveld med mannen du!!

KLems :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, digitalt kamera og fotoretusjering på data må da være noe for deg, din slideshowfreak! :ler:

Jeg skjønner ikke hva det er med Jysk :o Hvordan kan det ha seg at alle butikker i hele vårt lange land har sur og lite kundevennlig betjening? Ok ok, det finnes butikker jeg ikke har vært i, og man hører jo mest om den dårlige kundebehandlingen ikke den gode. Men likevel.. Har ikke hørt om noen som er fornøyde, jeg.

Også kan man ikke ha for mange pledd i en sofa altså. Akkurat nå har vi to og en dyne :D Sambo syns det er to for mye, men når har vel han noe han skulle ha sagt? :lol:

Kose deg med mannen i kveld da! Og god tur til de kaldere strøk i morgen. Tog er vel grei skuring? Jeg elsker tog og buss. Og bil. Men nattoget på vinteren er aller best. Mørkt, stille, hvitt. I love :hjerte:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker tog og buss. Og bil. Men nattoget på vinteren er aller best. Mørkt, stille, hvitt. I love :hjerte:

:enig: Helt enig Jolie...

Men det er visstnok ikke Lillen..

Tror ikke hun syns det er det minste morro å ta tog.. :ler: (?)

To be or not to be...?

= Digitalkamera... Såklabbert :wink:

Er det ikke billigere å få digitalbildene skrevet ut på papir ?

De er jo allerede fremkalt ??

Å de skal jo bli bedre også - enn vanlige bilder !??

:roll:Jinx ble litt usikker..

Venninde A høres morsom ut som finner på slike ting

for de sprø vennindene sine :ler:

Der fikk jeg mld fra deg gitt, om at du sitter på toget..

Overrasket over at du kom deg opp så tidlig, men

du har vel sittet opp hele natten tenker jeg ?

Blir spennende å høre hva gynekolog sier..

Fortell han alt om dine sykluser med alt av tilbehør..

Skriv det ned så du ikke glemmer noe...

Du får ha en fiiiiiiiiiiiin helg :kyss:

Ikke blås bort !!!

Klem Jinx :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar sjansen på at du stikker innom tiltross for modem...ønsker deg en god helg, kos deg masse med mamma og babyer og venner!! :lol:

- Og lykke til på tirsdag!! bare si det som det er....og er han en klok mann så hjelper han deg!! ellers kommer jeg og tar han...

Klem fra Kipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er litt i det seneste laget så støtter jeg alle som sier digitalkamera. Det står sånne bokser på fotobutikkene som man kan putte minnekortet inni om man vil fremkalle bilder hos de. (Jeg har ikke gjordt det enda....har alle på pc`en). Det dumme med digitalkamera er at man aldri får brukt opp filmen på "gamlekameraet". Har bilder fra i sommer og Køben liggende på en halvtom film..:roll:

Tog kan være deilig og tog kan være sinnsykt kjedelig (liker nattog best jeg)..men tenk så mye bedre tog er enne buss da...på tog er det i allefall en kiosk :D

Du må ha en kjempekoselig helg og masse lykke til hos gynekologen :tommelsmil::tommel::tommel::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste ikke at bildene ble enda bedre med digitalt, Magnhild! Da må du få oppgaven å lære meg hvordan man tar bort røde øyne! Har prøvd på det programmet som fulgte med kamera, men det var dårlig (kodak)... Takk for at du bryr deg! :P

Slideshowfreak? Moi? Godt å høre at det ikke bare er meg som reagerer på Jysk, Jolie. Greit nok at de har billige varer, og dermed sikkert effektiv jobbing, men det får være måte på! Enig i at natt-tog er greit og koselig ja, men det går ikke natt-tog til der jeg bor... :x

På toget blir jeg en helt annen person, Jinx! En person som ikke liker barn som maser, kjerringer som ler , gutter som spiller gameboy med lyd, menn i mobiltelefon og jenter som fniser. Der vil jeg ha stillhet for å lese eller evt sove!

Tror det er dyrere å fremkalle digitalbilder på papir, etter det jeg har forstått... Ihvertfall billigere å sende inn en vanlig film til FotoKnudsen! Og de er jeg fornøyd med!

Tusen takk, Kaktus! :P

Takk, Kipa! Jeg har vært innom ja! :P Men orket ikke skrive, for jeg ville heller kose meg irl...!

Oi, de boksene har jeg ikke hørt om, Ionaa! De hørtes spennende ut! Litt dumt å ikke få brukt opp gammel-filmen ja, helt enig! Men jeg liker vanlig kamera også, og der har jeg nå en svart-hvitt-film... Liker natt-tog jeg også, men det finnes ikke her! Dessuten finnes det heller ikke kiosk på togene her; bare selvbetjent kaffetralle, og der er det bare kaffe! :cry:

Takk for lykkeønskinger!

Tusen takk for tanker, Havsulen! :P

Jeg komnmer hjem ikveld, Magnhild! :P

Gårsdagen var en fin dag, Bizzy! Takk for at du bryr deg...

Time hos gynekologen:

Jeg la ut om min hormonelle ubalense; forskjellige symptomer på pms hver syklus, forskjellige lengder på sykluser, forskjellige lengder på blødninger...osv.

Ble kjempeglad da han tok frem UL-apperatet! (var litt i tvil på om han hadde innvendig UL før jeg kom dit nemlig...)

Han synes livmortappen min var perfekt, og at jeg hadde en "nydelig liten livmor" :ler: Eggledere og eggstokker var det heller ingenting i veien med! :P Jeg spurte om han kunne se hvor i syklusen jeg befant meg, men det gikk ikke ann... Men det var vondt da han trykket i venstre eggstokk-område, så jeg tenkte med meg selv at el snart er her. Jej!

(Da jeg sa AU på det området, og selv bemerket at det nok var tarmen min som gjorde vondt der, var det han som mente det heller kunne være eggstokk. Og det var helt greit å ha litt vondt i den!)

Han mente vi fikk ta litt mer tid til hjelp, og sa "Du blir nok gravid hvert øyeblikk, skal du se!, for det er det ingenting i veien for...!"

Det eneste negative med timen, var da han sa at evt utredning kunne starte etter 1,5-2 års prøving, siden jeg var så ung :-? Da kunne han begynne å ta hormonprøver og sånt. Men jeg tenkte med meg selv, at jeg tilhører ikke han, så jeg går heller til en annen hvis tiden går for sakte :wink: Da går jeg til enda flinkere folk! Nemlig! :P

Husker ikke så mye mer av timen, som er verdt å få med! :ler:

Har selvfølgelig litt andre ting å skrive om fra helgen, men ingenting som haster... Og nå vil jeg lage middag til super-mamma.

(Jeg er her enda, og drar ikveld...)

Lillen

Dag 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også svart-hvitt film i mitt ikke-digitale-kamera. Er litt morro det også :D

hmm...en nydelig liten livmor er da litt av et kompliment :wink::ler: Og så deilig at han ikke fant noe galt da. Og så får du virkelig ta han på ordet og "bli gravid hvert øyeblikk"...det synes jeg i allefall!!

Kose deg resten av kvelden da...for nå kommer du til å bli kjempefort gravid..føler det på hele meg :tommelsmil: :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI NEI NEI!

Sitter med en skikkelig dårlig følelse!

Jeg glemte igjen post-it-lappen min foran datamaskinen til mamma!

Og det var tilfeldigvis den post-it-lappen jeg hadde med til gynekologen! Jeg tok den nemlig frem da jeg skrev i dagboken tidligere idag, og noterte ned noen ting jeg skulle skrive om her inne, når jeg kom til ro igjen hjemme... Og jeg er nå alt annet enn rolig!

:o :o :o

:o :o

:o

:o :o

:o :o :o

Det var ikke på den måten hun skulle finne det ut!

Husker ikke helt hva det sto på lappen. Noe av det var eggløsning, forskjellig lengde på menstruasjon (tror jeg), forskjellig pms (tror jeg), sopp og noen ting til...

FYSJOM!

Nå skal jeg spørre Mannen om han kastet den da han satt der etterpå... Det er lov til å håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lydige Mann har selvfølgelig ikke kastet min lapp. Det er ikke hans ansvar uansett... :roll:

Lurer på hva mamma sier neste gang hun ringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooopsann. Men det er ikke sikkert at din mamma tenker som så at EL er barnelaging. For kanskje skal du jo finne ut om mer regelmessige sykluser og EL og sånt er bedre for magen din :Nikke: Det tror nemlig jeg :P

Er ikke så farlig om mammaen din får vite heller da? Er jo så mange andre du kan overraske. Jeg sprekker snart en dag jeg altså. Lang jul sammen med mamma; plutselig er det sagt :lol:

Ikke bekymre deg, du :klem: Men kjenner igjen følelsen over å ha lagt igjen 'hemmelige' lapper her og der. Er så glemsk jeg at har måttet slutte helt med å skrive slike på jobb. Glemmer å ta dem med meg vett. Ikke alt jeg vil dele med sjefen altså :blunke:

Godt å få vite at alt er i skjønneste orden der inne da!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk fint hos gynekologen da :D

Kanskje ikke fullt så morro at mammaen din sannsynligvis får vite om prøvingen, men av og til er det veldig greit å ha mammaer å snakke med også :) Hadde en laaaaang samtale med mamma tidligere i dag pga min frustrasjon og fordi jeg har lyst til å gi opp hele prøvingen. Da var det greit å snakke med mamma :klem2:

Da er det bare å sette igang og prøve litt til da :flekke::enig: Hehe :wink:

Klem fra Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du var fornøyd med gynekologen, morsomt kompliment han ga deg. :D

Har du noen du kan alliere deg med som kan hente lappen? For du reiste i går kveld, gjorde du ikke - det er vel ikke sikkert hun har sett den ennå? Ellers pleier jo mødre takle ting bedre enn vi kunne frykte! Og hvis du vil bortforklare, synes jeg at teorien om at du måtte til gynekolog for å sjekke ting i forbindelse med mageproblemene dine holder!

Tusen takk for lykkehilsen, Lillen! Nå er julebølgen i gang! Og jeg vil at du skal være med! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...