Gå til innhold

Lille dagbok...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tusen hjertelig for alle hilsner i dagboken min... :kysse:

Har liksom ikke lyst å slutte med å skrive dagbok her heller.

Så jeg fortsetter her i denne klubben vår jeg...

Gammel vane vond å vende... :ler:

Det er sant det at med Kg tilstede - blir mindre gjort...

Samtidig er det jo så koselig atte... :oops:

2.juledag som IKM...

Forsinket julepresang da... :tommel:

Da blir det nyttår uten :perebrus: med alkohol...

Men det er det nå vel verd.

Forhåpentligvis blir du gravid snart.

Kanskje jeg blir etter deg - og kan følge med på hva som venter meg der framme.

Kos deg i helgen.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så snill mammaen din er! Flott! Synes du skal bruke noe av pengene på noe til deg selv! (Ikke bare brød og zalo)

Lurt å komme seg til fysio, sikkert. Jeg hadde et lignende rygguhell (faktisk under barnelaging...) og har hatt god hjelp av å ise ned ryggen med en gjenbruksnedisingspakke jeg kjøpte på Apoteket. Men det er sikkert lurt å få råd fra fagfolk!

Ønsker deg en kjempegod helg med superkost hos mannens pappa. Det fortjener du!

Skrevet

:velkommen: hjem igjen!!

- jeg ser deg nemlig...

Håper du har hatt en bra helg og at du får en koselig adventssøndag!! tenne et lys for glede, er det ikke det i dag- men neste søndag er det for HÅP også og vi håååper det snart er Lillen sin tur, faktisk neste gang passer vel perfekt :wink:

Kos deg i hvertfall i denne søte førjulstiden!!! :nisse:

Skrevet

Du må fortsette å skrive ja, Maya! :P Kanskje vi skal bli gravide sammen ja! :ler:

Skal ikke bruke alt på zalo og brød nei, Havsulen! :wink: Vi kan nok leve litt mer normalt en ventet fremover nå... Huff da; har du skadet deg i senga!? :ler: (ikke vondt ment å le...)

Tusen takk, Bizzy! ( og ja, jeg er litt Tornerose for tiden... :ler: )

Takk, Jinx! Godt å ha deg på sms når jeg ikke er her! :wink:

Takk for det, Kaktus! Håper din var god også! :P

Du har nok rett, Kipa! Jeg var en tur innom her igår... :wink: Tente et telus for glede jeg! Og neste søndag er enda viktigere ja! :Nikke:

I'm back!

Fikk ikke gjort noe skolearbeid i helga, men det er tillatt med alle hjelpemidler idag, så det skal vel gå bra. Men gruer meg alltid til skriving...

Er så forferdelig trøtt for tiden! :Gjesp: Klarte å sovne foran tv flere ganger, midt på dagen, i helgen, og det trodde jeg ikke jeg var personen til... Må jo ha det helt stille og varmt når jeg skal sove ellers!

Håper trøttheten går over snart, så ting kan bli gjort her!

Håper også på at røtthet ikke skal være et tydelig symptom den dagen jeg blir gravid, for det er mye mindre moro å være trøtt enn jeg hadde trodd...

Den trøttheten jeg føler nå kan nok skyldes natt til fredag... Vi skulle reise tidlig på dagen fredag, men klokken ble så mye at vi heller satt våkne enn å måtte streve for å komme oss opp... Fikk lagt meg nedpå noen timer på ettermiddagen, etter vi hadde kommet frem, men det var nok ikke nok... :-?

Jeg liker ikke ansiktet mitt for tiden! Nesa mi flasser som vanlig; om vinteren pga tørr luft, og om sommeren pga sol... :( Vet ikke hva jeg skal gjøre med den! Ønsker meg en time hos hudpleier...

Det eneste som hjelper litt er å vaske og peele det hele tiden... :-? Har vært vandt med å bare vaske ansiktet mitt med vann før, så vaske og peele er et ork for meg :oops:

Så nå gjør jeg det de dagene jeg sminker meg (dvs de dagene jeg skal annet ute enn å gå i butikken...). Haken er også utsatt :-?

I tillegg til den tørre huden, har jeg klart å rote bort pinsetten min, og dvs at øyenbrynene vokser vilt!

:pirat:

Som noen sikkert har skjønt, så har jeg ikke mye å skrive om... :ler:

Nå skal jeg vaske, peele, sminke, forberede mage og se litt tv.

Jeg blør faktisk litt enda. Det er ulikt min mens! Skal si det til gynekologen; at alle menstruasjoner er forskjellige, uten faste holdeounkter!

Lillen

Dag 7

Skrevet

Hooooola!

Innom for å ønske god natt - selv om du ikke legger deg på mange timer enda. --> ?

:blomst:

Skrevet

Skjønner godt at du ler jeg, Lillen! Det hadde jeg gjort også hvis det hadde rammet noen andre enn meg... :oops:

Ha en vakker dag!

Skrevet

Takk for hyggelig hilsen i boka mi. Har lest litt i din bok, men jeg tror jeg skal gå å legge meg nå....så jeg får heller lese litt mere en annen gang. Kan være greit å lese litt om hva andre har vært igjennom.

Klem fra Lilletrollet

Gjest Hilde K S
Skrevet

Hei vennen !

Ser du er like slapp med dagbokskriving som jeg er for tiden !

Jeg er dessuten litt lite på nett, siden det hersens loftet skal være ferdig om tre uker. Det er MIN adventskalender. Sukk.

Klemmer

Gjest Mayamor
Skrevet

Heisann, vennen... :kysse:

Merker selv at jeg skriver mindre nå enn da jeg var gravid.

Er liksom ikke så mye å skrive om lenger.

Selv om egentlig er det vel mer å skrive om nå enn da jeg var sengeliggende... :wink::ler:

Kikker etter deg på msn istedetfor...

Ha en koselig adventstid...

Klem fra Mayamor :nisse:

Skrevet

Thats right, Jolie! Mandag var vi våken utrolig lenge :oops: Ordnet med bilder fra julebord, og startet den hysterisk morsomme jobben med å lage "lysbilde-fremvisning" med musikk og lyder :ler: You know me! :roll:

Hadde nok ikke ledd like godt hvis det var meg nei, Havsulen! :oops:

Du oppdager sikkert etter hvert, Lilletrollet, at denne dagboken inneholder mye annet tull, enn prøving... :ler: Koselig at du stikker innom! :P

Hva er det for slags påstand da, Hilde?? Er jeg blitt sløv? Slappis? Lat?? Jeg har jo vært litt borte også... :roll: Neida; jeg skriver nok litt mindre for tiden; du har rett... :roll:

Jeg kikker etter deg også, Maya! Lenge siden sist nå... :cry: Men det er koselig å høre at alt står bra til med dere!

Igår var en skikkelig godag! I utgangspunktet er jo de fleste tirsdager ladet med deilig tanke om at det ikke er skoledag, men igår var enda bedre!

På ettermiddagen dro vi på julegaveshopping, og selv om vi måtte innom 3 forskjellige Jysk, så ble ikke Mannen gretten... Var herlig å være på shopping med han da!

Vi var så blide begge to! :hjerte:

Vi fikk kjøpt et velour-sengeteppe til hans søster, og ett til venninne J. Skulle også kjøpe et par kina-inspirerte puter til 30 kroner stk, men de var utsolgt, bortsett fra en rød pute (vi skulle ha blå, men vi kjøpte den likevel...). Vi får se hvem den går til! :wink:

Fant et herlig bomull-akryl-pledd i samme mørke sennepsfarge som stua til mamma, så det får hun! Det var så deilig å ta på, at jeg ønsker meg et selv også, selv om jeg jo har et pledd for mye... (har to pledd, men bare en sofa... :ler: )

Må bare få sagt at jeg synes det alltid har vært utrolig dårlig service på Jysk! Der kan da ikke være vanskelig å si et par hyggelige eller service-innstilte ord!? :roll:

Da vi skulle kjøpe seng tidligere i år, fikk vi først bare et blankt NEI på om de hadde flere igjen. Etterpå fikk vi tilfeldigvis, og overraskende nok, beskjed fra en annen mann, at de hadde den inne, men at den ikke var pakket ut annå, så vi fikk komme igjen dagen etter...

Og igår fikk vi først beskjed om at putene kanskje ville være med på leveringen fredag. Det er jo greit nok! De kan vel ikke vite alt heller, men i neste butikk fikk vi bare et blankt NEI igjen, da jeg spurte om de hadde flere...

Hmf!

Jeg mener...: hvis jeg hadde jobbet i en butikk, samme hvilken, så hadde jeg ihvertfall hatt et vennlig ord på lager, eller kanskje til og med et hjelpende ord, spm informerte om putene i det hele tatt muligens kom tilbake før jul! Skjønner at det er travel førjulstid, men det hadde ikke kunnet hindre mitt vennlige jeg! :roll:

Det var deilig å komme hjem med julegaveposer!

Og ikke nok med det; jeg fikk også en julegave i går! Det kom pakke fra H&M, med fire nye av de superfoxy hipstersene jeg har to av fra før! Og nå i flere farger! Mannen ble happy!

...trodde ikke den pakken skulle komme før etter jul jeg! :P

:nisse: Nå er det vel snart pyntet til jul her!

*La på en nydelig juleduk igår, til medister-middagen vår! :hjerte:

*I tillegg til røde lys (hoppet over lilla periode i år :wink: ) har jeg også to nye kulelys, som ligner julekuler... :P

*Hjertene i vinduet har hengt der et år, fordi de er så fine! :oops:

*Den lille julekjerringa i vinduet har også kommet frem!

*Sjuarmers-vindus-tingen står framme, men har ikke pærer som fungerer ennå.

Vi pynter tidlig fordi vi sannsynligvis skal være borte mesteparten av julen... Mannen vil ha juletre også, på toppen av det hele, men det er ikke jeg helt for!

For det første, så må vi kjøpe det snart, hvis vi i det hele tatt skal ha noen glede av det! Vi skal være hos svigers juleaften og 1. juledag, og så drar vi kanskje hver for oss i romjula (kommer ann på Mannens jobb).

For det andre, så synes jeg juletre er en av de tingene man ikke "jukser" med, når det gjelder tjuvstart... Juletreet skal pyntes på lillejulaften, og det skal være vakkert og nytt på juleaften...

Hvis vi skal sette det opp på lillejulaften, blir det jo nærmest som å pynte, for så å forlate det, og kaste det når vi kommer hjem igjen!

Silly silly...

Det er altså derfor jeg ikke vil ha juletre!

Ok, en grunn til; det er jeg som støvsuger! Og Mannen vil ikke ha plastikktre...

Ikveld skal jeg på cafe med venninne N. Vi er pålagt dette, for vår venninne A i England har sendt meg en konvolutt som bare kan åpnes på cafe med venninne N... Spennende! Det er visst noe moro!

Skal prøve å få kjøpt litt småting før cafebesøket. Jeg må ha pinsett nå, for jeg tør ikke å se meg selv på nærthold i speilet! Og så må jeg ha linsevæske, kongerøkelse :hjerte: og julepapir!

På fredag drar jeg til modem-Mamma. Jeg håper på at Mannen også kan bli med, men vi vet ikke om han skal jobbe... (han har første dag på ny jobb idag, så da vet han sikkert når han kommer hjem...).

Vi er invitert på stor bursdagsfest til venninne J sin samboer. Mamma og stepappa skal også, men jeg vil så gjerne ha Mannen min å klamre meg til hvis jeg har behov...

Lurer på hva jeg skal ha på meg...! :roll:

Vet bare at pinsett må være med! :ler:

Nå venter jeg på Luke Perry...

Hvor er sikle-smiley?

Lillen

Dag 9

Skrevet

Selvfølgelig skal du få være med du også!!! Vi har da virkelig fortjent det begge to!!!!!!! Syns i allefall jeg :blunke:

Håper du også får en fantastisk fin helg :hoppe:

Skrevet

Jeg har også hoppet over den lilla perioden i år, bortsett fra i adventsstaken. I resten av stua er det rødt! Kjøpte et megagigantisk kubbelys på Tilbords. Lurer på når jeg skal kose meg med å debutere med tenningen av det? Kosekosekose...

Skrevet

Det var da svært da, Jinx! :ler: I konvolutten var det avisutklipp og skriblerier av venninne A. Det var veldig moro; særlig å tenke på at hun har sittet og skrevet det... Sånn! Nå vet du!

Vi har mer en fortjent det, Bizzy! Vi, og flere andre her inne!

Det høres koselig ut, Havsulen! Mega? Hvor stort er det da?

Sitter å forbereder meg på togturen nå! Skal som sagt hjem til modem-Mamma idag. Jeg blir der til tirsdag, siden gynekologen også bor der... Tog er så kjedelig! Håper boken min er spennende!

Har funnet frem skjørtet jeg fikk fra H&M tidligere i år nå, og har tenkt å bruke det imorgen sammen med matchende overdel.

Herlig farge det der! :P

Tror faktisk jeg skal prøve om de beige skoene passer til! :Nikke:

Sist jeg kjøpte fin-sko, klarte jeg ikke å bestemme meg for fargen, så jeg kjøpte både svart og beige :P De er lekre! Mamma har det med å overdrive veldig, og mener jeg bør kjøpe andre fin-sko med en gang, fordi jeg kommer til å bli uføretrygdet av disse... Ok, de er ikke verdens mest behagelige sko, og jeg er sjeleglad når jeg kommer hjem og kan ta de av, men hvor ofte pynter jeg meg egentlig?? Tror ikke jeg blir uføretrygdet nei! Dessuten er de så stilige, og man får jo de leggene! :ler:

Har lyst til å besøke venninne J allerede ikveld, men får vel prøve å holde meg hjemme med mamma og stepappa den første kvelden... :wink: Gleder meg bare no sinnsykt til å se lille fadderbarn!

Igår var jeg flink som sjelden! Var til og med på skolen! Men før skolen måtte jeg handle inn noen julegaver, slik at jeg kan fordele lasset litt... Så idag blir det sekk + 2 gaveposer med meg på toget, tenker jeg! Er bare nødt til å dra det med meg, for det blir sikkert en del å ta med 2. juledag også (neste gang jeg skal til modem-Mamma)...

Magen er litt vrang i dag, men det er nok selvforskyldt, siden jeg spiste en skål med is igår... :oops: :roll: Det var jo godt!

Håper bare jeg kommer meg på toget med denne magen!

Tirsdag skal jeg altså til gynekologen!

Tar fortsatt veldig gjerne imot tips om hva jeg skal si til han...

Har ikke forberedt noe, og har ikke peiling på hva han egentlig vil undersøke...

Men nå; pakke!

Skrevet

To be or not to be...?

Ha med seg digitalt eller vanlig fotokamera...?

Lillen

Dag11

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...